|
|
De Spot
|
|
|
quote:Op donderdag 10 december 2009 - 10:13 schreef hotjumper het volgende:vermeende, nooit aangetoonde, betrokkenheid van Feyenoord supporters wordt breed uitgemeten in de pers. De feitelijke bijdrage van €275.000 aan twee goede doelen door Feyenoord is blijkbaar het vermelden amper waard. Helemaal eens,altijd het negatieve eruit halen,postieve dingen verkopen niet.....media...diepe zucht. |
|
|
|
|
voetballer55
|
|
|
quote:Op donderdag 10 december 2009 - 10:13 schreef hotjumper het volgende:vermeende, nooit aangetoonde, betrokkenheid van Feyenoord supporters wordt breed uitgemeten in de pers. De feitelijke bijdrage van €275.000 aan twee goede doelen door Feyenoord is blijkbaar het vermelden amper waard. zo kun je zien dat een kleine groep een club een hele slechte naam kan bezorgen. |
|
|
|
|
voetballer55
|
|
|
quote:Op donderdag 10 december 2009 - 09:13 schreef Milo het volgende:[..] Deze rel, had niks met drugs of alcohol te maken! Ja misschien hadden die gasten drugs en drank genomen voor dat ze heen gingen, maar van te voren was al bekend dat die gasten voor problemen zouden zorgen. geloof ik zonder meer maar als je behoorlijk gesnoven en gedronken heb zie je geen gevaar meer en ga je ook tegen politiekogels in. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: alleen had deze groep niks met Feyenoord te maken!!!!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee alleen 90% procent is een regelmatige bezoeker van stadion de KUIP..... Maar wat op een strandfeest gebeurt heeft niks met voetbal te maken en dus ook niet met Feyenoord. Je heb weer gelijk ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 10 december 2009 - 21:34 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nee alleen 90% procent is een regelmatige bezoeker van stadion de KUIP..... Maar wat op een strandfeest gebeurt heeft niks met voetbal te maken en dus ook niet met Feyenoord. Je heb weer gelijk ;) Ik ga ook naar de kuip. Als ik morgen iemand dood rijd, zijn alle Feyenoorders dan ook roekeloze chauffeurs? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 december 2009 - 08:35 schreef Stylzz het volgende:[..] Ik ga ook naar de kuip. Als ik morgen iemand dood rijd, zijn alle Feyenoorders dan ook roekeloze chauffeurs? jullie kunnen binnenkort een acceptgiro in de bus verwachtten, ik ben geflitst.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ha gooi maar op de grote hoop |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
achiie
|
|
|
|
|
|
Rene Koster
|
|
|
S
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 december 2009 door Rene Koster -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 december 2009 - 08:35 schreef Stylzz het volgende:[..] Ik ga ook naar de kuip. Als ik morgen iemand dood rijd, zijn alle Feyenoorders dan ook roekeloze chauffeurs? precies !!! nu heb jij samen met hotjumper gelijk :) |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Zou het ook bij anderen werken?
Ik ga volgende week een stel Amsterdammers afmaken en dan de naam van een fanclub van Ajax schreeuwen Kijken of de media er dan ook een groot verhaal van maakt Wie doet er mee? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 december 2009 - 19:11 schreef Phyxsius het volgende:Zou het ook bij anderen werken? Ik ga volgende week een stel Amsterdammers afmaken en dan de naam van een fanclub van Ajax schreeuwen Kijken of de media er dan ook een groot verhaal van maakt Wie doet er mee? Nou er zit wat in wat je zegt... Toen ze met 70 man zwaar onder de coke en pillen 5 kinderen aftuigde met honkbal knuppels en messen in het ADO honk werd het ook aardig weggewuifd.. |
|
|
|