Vorigjaar was er rond deze tijd op verschillende Feyenoord sites een filmpje van Christian Gyan. Met de titel (tribute to Christian Gyan)...Nooit een mooiere filmpje van een speler van Feyenoord gezien als deze. Wie weet waar ik het vinden kan,en omdat er nog meer waren kunnen we er misschien een tribute topic van maken.. Ik dacht het filmpje gezien te hebben bij FR12 maar weet het niet zeker... Oja de muziek van het filmpje was deze !!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 december 2009 door Leon FR1908 --
FeyenoordRandwijk
FeyenoordRandwijk - donderdag 10 december 2009 - 20:58
Op donderdag 10 december 2009 - 20:58 schreef FeyenoordRandwijk het volgende: leon, bij dat muziektopic van je loopt die hele PC van me vast en soms druk ik er prongelijk op.........
nu dit weer!
koop dan een apple
FeyenoordRandwijk
FeyenoordRandwijk - donderdag 10 december 2009 - 21:01
Op donderdag 10 december 2009 - 21:03 schreef Leon FR1908 het volgende: Echt geloof mij als je dat filmpje gezien heb mag van jou je PC gerust vastlopen.. Niks is mooier ,geen ander filmpje echt niet.
sorry hoor, maar vond hem eigenlijk best wel tegenvallend.... Ik bedoel het niet verkeerd hoor, maar weinig beeldmateriaal van de speler in kwestie, mijn nr 1 is dan toch:
[url[/url]
hoe zet je video´s derop hehe
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 december 2009 door FeyenoordRandwijk --
sorry hoor, maar vond hem eigenlijk best wel tegenvallend.... Ik bedoel het niet verkeerd hoor, maar weinig beeldmateriaal van de speler in kwestie, mijn nr 1 is dan toch:
[url[/url]
hoe zet je video´s derop hehe
[youtube][/youtube] en de code ertussen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 december 2009 door Leon FR1908 --
Kuijt hoe konden we die nou vergeten????Ja Jappie nu heb jij weer gelijk. Babovic is tie nu al legendaries???? Of moet tie op 31 januari zijn status verdienen?
FeyenoordRandwijk
FeyenoordRandwijk - donderdag 10 december 2009 - 21:59
Kuijt hoe konden we die nou vergeten????Ja Jappie nu heb jij weer gelijk. Babovic is tie nu al legendaries???? Of moet tie op 31 januari zijn status verdienen?
Op donderdag 10 december 2009 - 20:57 schreef Leon FR1908 het volgende: Vorigjaar was er rond deze tijd op verschillende Feyenoord sites een filmpje van Christian Gyan. Met de titel (tribute to Christian Gyan)...Nooit een mooiere filmpje van een speler van Feyenoord gezien als deze. Wie weet waar ik het vinden kan,en omdat er nog meer waren kunnen we er misschien een tribute topic van maken.. Ik dacht het filmpje gezien te hebben bij FR12 maar weet het niet zeker... Oja de muziek van het filmpje was deze !!! [ filmpje ]