BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Schuld Feyenoord hoger dan gedacht'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - vrijdag 11 december 2009 - 07:44
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Schuld Feyenoord hoger dan gedacht' (Goal.com)

Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 11 december 2009 - 22:38   quote  deeplink  
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/95007_hoofdsponsor-blijft-noodlijdend-feyenoord-steunen
Zou ASR misschien een kleine 40 miljoen overmaken in 3 jaar?
Of gewoon de 4 miljoen per jaar?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 december 2009 door Leon FR1908 --
craven
 craven - vrijdag 11 december 2009 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 - 22:38 schreef Leon FR1908 het volgende:
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/95007_hoofdsponsor-blijft-noodlijdend-feyenoord-steunen
Zou ASR misschien een kleine 40 miljoen overmaken in 3 jaar?
Of gewoon de 4 miljoen per jaar?
nulletje meer of minder....
Ricky888
 Ricky888 - vrijdag 11 december 2009 - 23:58   quote  deeplink  
Whahaha, failliet!!!
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 12 december 2009 - 00:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 - 18:43 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dus we hebben nu 38 miljoen schuld???
Hoe in godsnaam gaan ze dat wegpoetsen???
Nee maar het is wel meer geworden dan t was.
willian
 willian - zaterdag 12 december 2009 - 01:28   quote  deeplink  
hoe kunnen wij feyenoord helpen? ons cluppie! de aktie voor feyenoord van ons was met andere woorden 3 keer niks? klopt dat dat als we dit binnen 3 jaar niet hebben afgelost of een groot deel er van dat de club dan niet meer bestaat of dat de licentie word ingenomen? hoe kunnen wij supporters de club helpen? seizoenkaarten/wedstrijdkaarten prijzen verhogen? de shirts die elk seizoen uitkomen de prijzen verhogen? ik weet het echt niet en ben ten einde raad! is deze schuld, zijn de bedragen van de financiers zijn die daarbij meegerekend, of komen die er nog boven op? zelf het initatief nemen, je eigen spullen verkopen en dat geld aan feyenoord geven? heb heel de avond na gedacht maar ik weet helemaal niks hoe we dit voor feyenoord op kunnen lossen! nja ik ga slapen morgen naar friesland, tot morgen en hopelijk een mooie winst!
willian
 willian - zaterdag 12 december 2009 - 01:31   quote  deeplink  
'Vrienden van Feyenoord' geven financiele injectie van 8 miljoen euro [update]
11 december 2009 K

Gudde meldde op Feyenoord.nl dat een groep vermogende fans bij Feyenoord 'de vrienden van Feyenoord' genoemd de club een financiële injectie hebben verstrekt, waardoor de vermogenspositie van Feyenoord significant is verbeterd. Gudde: 'Het zijn mensen met een rood-wit hart, die onvoorstelbaar belangrijk voor ons zijn. Zij hebben Feyenoord geholpen in de liquiditeitspositie, waardoor de continuïteit van de club gegarandeerd is.'
Feyenoord Netwerk
Op Radio Rijnmond wordt gemeld dat de financiele injectie 8 miljoen euro bedraagt. Daarmee is voor dit seizoen de liquiditeitspositie van Feyenoord gegarandeerd. "Daarmee is de continuïteit van de club gewaarborgd", verzekerde Gudde.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 12 december 2009 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 - 23:58 schreef Ricky888 het volgende:
Whahaha, failliet!!!
Hey Ricky zullen we vanavond een biertje gaan drinken???
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 12 december 2009 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 - 01:31 schreef willian het volgende:
'Vrienden van Feyenoord' geven financiele injectie van 8 miljoen euro [update]
11 december 2009 K

Gudde meldde op Feyenoord.nl dat een groep vermogende fans bij Feyenoord 'de vrienden van Feyenoord' genoemd de club een financiële injectie hebben verstrekt, waardoor de vermogenspositie van Feyenoord significant is verbeterd. Gudde: 'Het zijn mensen met een rood-wit hart, die onvoorstelbaar belangrijk voor ons zijn. Zij hebben Feyenoord geholpen in de liquiditeitspositie, waardoor de continuïteit van de club gegarandeerd is.'
Feyenoord Netwerk
Op Radio Rijnmond wordt gemeld dat de financiele injectie 8 miljoen euro bedraagt. Daarmee is voor dit seizoen de liquiditeitspositie van Feyenoord gegarandeerd. "Daarmee is de continuïteit van de club gewaarborgd", verzekerde Gudde.
Ik weet het ook niet meer William..
Transperant is het voor mij nog steeds niet vind ik...
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 12 december 2009 - 09:57   quote  deeplink  
Ben benieuwd of t contract met ASR wel weer wat centen oplevert.
Ga er vanuit van wel, dus dat drukt ook alweer het tekort.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 12 december 2009 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 - 09:49 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Hey Ricky zullen we vanavond een biertje gaan drinken???
hahahahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 13 december 2009 - 20:44   quote  deeplink  
Hoera voor het herstelplan van Feyenoord!

zondag 13-12-2009- 'KNVB zet Feyenoord in categorie 1,' kopte het AD van de zomer. Da's mooi, dacht ik nog. Het klonk namelijk als een of andere voorkeurspositie bij een bekerloting of zo.

Helaas. Categorie 1 bleek te maken te hebben met geld. Nou, eigenlijk meer met het ontbreken daarvan. Kwam er dus op neer dat de club weer onder curatele stond van de KNVB. Net als in 2006. Daarna gepromoveerd naar categorie 2. Maar dit seizoen dus weer terug bij af.

Volgens algemeen directeur Eric Gudde hoefden we ons toen al geen zorgen te maken. De directie had de maatregel van de licentiecommissie van de KNVB alláááng zien aankomen. En daarom was een herstelplan, zoals op grond van de indeling in categorie 1 door de KNVB wordt geëist, al maanden geleden door Feyenoord gemaakt. En waren we ook al hééél ver met de uitvoering ervan.

Maar dan vrijdag het nieuws dat bovenop de huidige schuld van 21 miljoen nog een tekort van 16,9 miljoen euro komt over het seizoen 2008/2009. Erg vervelend, natuurlijk. Maar Gudde laat weten dat Feyenoord met de omvangrijke saneringsoperatie inmiddels goed op koers ligt.

Tja, da's ook een manier om met slecht nieuws om te gaan.
Miljoenentekorten, nieuwe spelers worden volledig extern gefinancierd, en we staan onder curatele bij de KNVB. Kortom, de club hangt van schulden en leningen aan elkaar. Maar geen reden tot paniek, er is inmiddels een plan van aanpak en dan komt het vast allemaal goed.

Ik ben ondertussen het gezeur over begrotingen, schulden, financiële positie, negatief vermogen, curatele en tekorten hartstikke beu. Daarom steek ik voortaan m'n kop in het zand als het daarover gaat. Scheelt een hoop stress.

Vanaf nu koester ik mijn opportunisme meer dan ooit tevoren. Ben ik nog positiever dan een wielerpeloton. Fluister ik mezelf stiekem moed in dat Mario en consorten de Feyenoord-trein weer op de rails krijgen. Geniet ik nog even verder na van de mooie overwinning op FC Groningen. Neurie ik 'Feyenoord één, gaat nóóóit verloren!' En sla ik nog maar eens 10 euro kapot voor de bekerwedstrijd Feyenoord-AZ. Geld maakt immers niet gelukkig. Feyenoord wel!

Leve Feyenoord één!
(EUS ROOVERS, Clubreporter Feyenoord)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 december 2009 door Leon FR1908 --
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 13 december 2009 - 20:48   quote  deeplink  
geweldig stukje!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 13 december 2009 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2009 - 20:48 schreef Jappie_FEY het volgende:
geweldig stukje!!!
Ja Gudde wordt weer lekker neergezet ....
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 13 december 2009 - 20:51   quote  deeplink  
zijn we wel gewend toch;)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 13 december 2009 - 20:54   quote  deeplink  
Zekers!!!En het lijkt mij ondertussen ook wel terecht..
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 13 december 2009 - 20:57   quote  deeplink  
dat ook
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 13 december 2009 - 21:54   quote  deeplink  
Morgen, maandag 14 december, zullen Eric Gudde en Mario Been te gast zijn in het radioprogramma 'Rijnmond NU!' van Radio Rijnmond. Het programma wordt tussen 18.00 en 19.00 uur uitgezonden op 93.4 FM en biedt luisteraars de mogelijkheid vragen te stellen aan voornoemd duo. Supporters met vragen kunnen hiervoor in de aanloop naar en tijdens deze uitzending contact opnemen met telefoonnummer 010-436.44.36.

Wellicht een mooie gelegenheid Eric Gudde te complimenteren met zijn geweldige functioneren en dito jaarcijfers?

Bron: Lunaticnews.nl
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 december 2009 - 16:46   quote  deeplink  
http://www.nusport.nl/de-klassieker/2143624/ajax-lost-in-niets.html

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Schuld Feyenoord hoger dan gedacht'









0.0082678