|
|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Erasmus Schiet Met Scherp Bij Excelsior (Officiële Feyenoord Clubsite)
|
|
|
kuipje
|
|
|
We hebben toch een spits nodig? Ik denk dat deze jongen klaar is voor feyenoord!
mits hij die belachelijke paardestaart afknipt |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
laat hem eerst maar een vol seisoen bij excelsior presteren |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
tsja. De waan vd dag weer he.
Volgende week raakt ie weer geen kessebal |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Kijk maar wat hij over het hele seizoen doet Hij is nog geen topscorer bij Excelsior Hij doet het wel goed Maar het seizoen is pas op de helft
Misschien kun je hem een kans geven, als je echt geen betere kunt vinden |
|
|
|
|
har
|
|
|
Die fernandez van ex. is veel meer een echte spits. Durf er geld op te zetten dat hij verder komt dan de kikkert! |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
fernandez is van excelsior en kost geld, wat Feyenoord dus niet heeft! |
|
|
|
|
har
|
|
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
World's 50 greatest talents according to World Soccer Magazine.
Sadick Adams, Ashanti Ismail Aissati, PSV Eindhoven Alexandre Pato, AC Milan Anderson, Manchester Utd Gareth Bale, Tottenham Sergio Aguero, At. Madrid Ever Banega, Boca Juniors Bojan Krkic, Barcelona Breno, Sao Paulo Gerardo Bruna, Liverpool Diego Bounanotte, River Plate Christopher Byland, Free Agent Macauley Chrisantus, Abuja Angel di Maria, Benfica Franco di Santo, Audax Karim Benzema, Lyon Dumitru Copil, Hearts Kermit Erasmus, Sundown Fabio, Fluminense Fabio Coentrao, Benfica Maquane Fellaini, S. Liege Guilherme, Cruzeiro Nour Hadhria, Club African Rabul Ibrahim, S. Lisboa Damian Ismodes, S. Cristal Lorenzo de Silvestri, Lazio Kerlon, Cruzeiro Toni Kroos, Bayern München Lulinha, Corinthians Sapol Mani, Maranatha Juan Manuel Mata, Valencia Cristian Nazarith, Cali Aaron Niguez, Valencia Daniel Opare, Ashanti Ransford Osei, Kesseben Fran Merida, Arsenal Nikolay Mihailov, Liverpool Mesut Ozil, Schalke 04 Renato Augusto, Flamengo Micah Richards, Man City Andrea Russotto, Treviso Henri Saivet, Bordeaux Alexis Sanchez, River Plate Giovani dos Santos, Barcelona Marek Suchy, Slavia Praha Sergio Tejera, Chelsea Ivan Rakitic, Schalke 04 Abdou Traoré, Rosenborg Gregory van der Wiel, Ajax Carlos Vela, Osasuna Theo Marie Walcott, Arsenal
geen misselijke namen waar hij vlak voor zijn overgang naar feyenoord tussen werd gezet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 december 2009 door BRAYY -- |
|
|
|
|
achiie
|
|
|
Veel van die spelers zijn mislukt........
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 december 2009 door achiie -- |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
waar staat fer?
Erasmus moet nog ff wat meer oefenen voordat hij di tomasson en makaay kan overtreffen.
misschien volgend seizoen. hij speelt niet voor niets in het nationale elftal.. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
|
|
|
Jeroen.
|
|
|
Ik heb die Kermit een paar keer zien spelen, en ben alles behalve goedsprekend over deze jongen. Balverlies balverlies en nog eens balverlies. Ik hoop dat die jonge snel zal groeien, en mij het tegedeels bewijst. Maar ik ben niet over die jonge te spreken |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 december 2009 - 18:35 schreef Jeroen. het volgende:Ik heb die Kermit een paar keer zien spelen, en ben alles behalve goedsprekend over deze jongen. Balverlies balverlies en nog eens balverlies. Ik hoop dat die jonge snel zal groeien, en mij het tegedeels bewijst. Maar ik ben niet over die jonge te spreken Hij zal er niet wakker van liggen
Net als de andere mensen met verstand van voetbal |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 december 2009 - 16:44 schreef BRAYY het volgende:World's 50 greatest talents according to World Soccer Magazine. Sadick Adams, Ashanti Ismail Aissati, PSV Eindhoven Alexandre Pato, AC Milan Anderson, Manchester Utd Gareth Bale, Tottenham Sergio Aguero, At. Madrid Ever Banega, Boca Juniors Bojan Krkic, Barcelona Breno, Sao Paulo Gerardo Bruna, Liverpool Diego Bounanotte, River Plate Christopher Byland, Free Agent Macauley Chrisantus, Abuja Angel di Maria, Benfica Franco di Santo, Audax Karim Benzema, Lyon Dumitru Copil, Hearts Kermit Erasmus, SundownFabio, Fluminense Fabio Coentrao, Benfica Maquane Fellaini, S. Liege Guilherme, Cruzeiro Nour Hadhria, Club African Rabul Ibrahim, S. Lisboa Damian Ismodes, S. Cristal Lorenzo de Silvestri, Lazio Kerlon, Cruzeiro Toni Kroos, Bayern München Lulinha, Corinthians Sapol Mani, Maranatha Juan Manuel Mata, Valencia Cristian Nazarith, Cali Aaron Niguez, Valencia Daniel Opare, Ashanti Ransford Osei, Kesseben Fran Merida, Arsenal Nikolay Mihailov, Liverpool Mesut Ozil, Schalke 04 Renato Augusto, Flamengo Micah Richards, Man City Andrea Russotto, Treviso Henri Saivet, Bordeaux Alexis Sanchez, River Plate Giovani dos Santos, Barcelona Marek Suchy, Slavia Praha Sergio Tejera, Chelsea Ivan Rakitic, Schalke 04 Abdou Traoré, Rosenborg Gregory van der Wiel, Ajax Carlos Vela, Osasuna Theo Marie Walcott, Arsenal geen misselijke namen waar hij vlak voor zijn overgang naar feyenoord tussen werd gezet. Sommige die in deze lijst staan hebben ondertussen al klein kinderen Bravy ;) |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote: waar, waar haha maar wilde gewoon even aangeven dat er misschien wel wat in die erasmus zit;) |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 december 2009 - 18:29 schreef fey21 het volgende:waar staat fer? Erasmus moet nog ff wat meer oefenen voordat hij di tomasson en makaay kan overtreffen. misschien volgend seizoen. hij speelt niet voor niets in het nationale elftal.. het is een vrij oude lijst, fer zal er nu wel instaan:p |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: sommige hebben een schoonvader die maradona heet |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
sommige hebben hun schoonvader als bondscoach |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
sommige hebben een ex schoonvader als bondscoach waardoor je op de bank blijft zitten |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: En ik dacht nog wel dat Mark zo'n goed huwelijk had........ |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
derq
|
|
|
sommige hebben een schoonvader waarvan het neefje antoniorijen en zijn neefje uit maastricht is. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 13 december 2009 - 16:46 schreef derq het volgende:sommige hebben een schoonvader waarvan het neefje antoniorijen en zijn neefje uit maastricht is. sommigen hebben een neefje die hun schoonvader is, maar die voetballen waarschijnlijk bij volendam |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote:Op zondag 13 december 2009 - 16:59 schreef hotjumper het volgende:[..] sommigen hebben een neefje die hun schoonvader is, maar die voetballen waarschijnlijk bij volendam hahahahahahaha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
KERMIT, dat word onze nieuwe held. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
scffr1908
|
|
|
Netjess net als de rest van feyenoord/excelsior spelers daar in dienst. Ze doen het goed. het is een goed opstapje. Maar van excelsior naar feyenoord is een grote stap. Kijk naar Slory en Bruins. Bij excelsior gewoon top en dan bij feyenoord wordt het iets minder maar toch spelers met goede kwaliteiten |
|
|
|
|
|