|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Makaay morgen in de basis! |
|
|
|
craven
|
|
|
Volgende week alweer de laatste competitiewedstrijd voor de winterstop. Met 3 punten komen we 37 punten en hebben we het niet onaardig gedaan vindt ik... |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
resultaten zijn goed, slim van Been dat hij kiest voor resultaat en zakelijkheid en niet voor mooi voetbal. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
dat is wat feyenoord nodig heeft, maar het voetbal dat feyenoord speelt kan ook aantrekkelijk zijn, zoals gisteren het 2e doelpunt, was een snelle, mooie omschakeling... |
|
|
|
|
Kobus uit Sneek
|
|
|
Wijnaldum en Cisse maar op de bank wat waren die wederom zwak tegen Heerenveen.Hofland in de basis speelde zeer goede wedstrijd. |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote:Op zondag 13 december 2009 - 12:45 schreef Kobus uit Sneek het volgende:Wijnaldum en Cisse maar op de bank wat waren die wederom zwak tegen Heerenveen.Hofland in de basis speelde zeer goede wedstrijd. omdat ie een goal maakt daardoor is ie niet opeens beter den bahia over wijnaldum en cisse ben ik het wel eens |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
4-0 overwining
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 december 2009 door bjorn -- |
|
|
|
|
moa
|
|
|
3-0 winst. Geen makaay en geen hofland.
Dijk Gio-Vlaar-Bahia-Leerdam Fer-Ahmadi (is er weer toch?) Babovic Cisse-Tomasson-Biseswar |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
he moa alles goed? aub geen cisse dat zag je maar aan gister |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 13 december 2009 - 12:58 schreef moa het volgende:3-0 winst. Geen makaay en geen hofland. Dijk Gio-Vlaar-Bahia-Leerdam Fer-Ahmadi (is er weer toch?) Babovic Cisse-Tomasson-Biseswar gio en leerdam omwisselen... |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
Tomasson achter Makaay dan wordt het een makkie, anders weer zeer moeizame of zelfs puntverlies |
|
|
|
|
ronnie 70
|
|
|
1e helft kan je thuis blijven 0-0 2ehelft naar de kuip wordt 4-1 vandaar na de winterstop die halve seizoenskaart |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Verwacht er niet teveel van! We hebben altijd moeite naar een succesvolle reeks tegen een kleintje!! Met een 2-0 zou ik zeer content zijn! |
|
|
|
|
FR12-1908
|
|
|
quote:Op zondag 13 december 2009 - 12:48 schreef bjorn het volgende:[..] omdat ie een goal maakt daardoor is ie niet opeens beter den bahia over wijnaldum en cisse ben ik het wel eens Helemaal met je eens, ik vind het geweldig voor Hofland maar heb toch liever Bahia in de verdediging, Babovic vond ik overigens erg teleurstellend spelen hield de aanval op zelfde geld voor cisse en Wijnaldum dus mijn opstelling:
V. Dijk Leerdam Vlaar Bahia Gio Fer Babovic Landzaat de Guzman Tomasson Makaay
of
V. Dijk Leerdam Vlaar Bahia Gio Fer De Guzman Landzaat/Babovic Slory Tomasson Cisse
Waarom makaay, tegen Heerenveen en Groningen zag je toen ie erin kwam de goals kwamen en dat Roy een aanspeelpunt is. ik zeg
3-0 |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
We blijven iig vierde voor de winterstop!! Utrecht in laatste minuut toch tegendoelpunt 2-2 |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
gewoon een dikke overwinning!!!! willem 2 bakt er geen reet van. 5-1 |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
6-0 wervelend Feyenoord in een kolkende kuip.... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Rene Koster
|
|
|
quote: Eens, maar die kolkende Kuip,daar moeten wij voor zorgen. Het zou mooi zijn als iedereen is meezong als er een lied wordt ingezet. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
cisse,niet opstellen,gelijk makaay samen met jdt krijg je vanzelf een kolkende kuip,ruststand 5-0 eindstand 8-0 |
|
|
|
|
Rene Koster
|
|
|
quote: Ja daar heb je gelijk in....................Goed dan 1/3 van de Kuip,geef ook een hoop geluid. |
|
|
|
|
Rene Koster
|
|
|
quote:Op maandag 14 december 2009 - 08:06 schreef bram het volgende:cisse,niet opstellen,gelijk makaay samen met jdt krijg je vanzelf een kolkende kuip,ruststand 5-0 eindstand 8-0 En dat heb je vannacht gedroomd? Ik bedoel ik ben ook altijd positief maar 8-0 ...........Dat is wel heeeeeeeeeeeeel positief ingesteld. |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
5-0 voor Feyenoord,en ik vond Wijnaldum helemaal niet zo slecht zaterdag,was erg aanwezig. |
|
|
|
|
Rene Koster
|
|
|
quote: Ja vanaf het moment dat Makaay erin kwam daarvoor ging het een stuk minder vond ik. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote:Op maandag 14 december 2009 - 08:06 schreef bram het volgende:cisse,niet opstellen,gelijk makaay samen met jdt krijg je vanzelf een kolkende kuip,ruststand 5-0 eindstand 8-0 Wat gebruik jij voor je gaat slapen? |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: meestal mijn eigen vriendin en als ik de kans zou krijgen ook de buurvrouw |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: je buurvrouw, bram? ik zou mijn hond, niet eens over jou buurvrouw laten gaan! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: nou ik heb er wel een week ruzie voor over, |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: oooowwwww je bedoeld die andere buurvrouw, daar heb ik wil wel 2 weken ruzie voor over met mijn vrouw...Hahahahaha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: wel jammer,zou hem eens proberen links middenveld,dan wijnaldum rechts en makaay en jdt voorin |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
begrijp dat Bruins niet in de selectie is opgenomen, dus waarom zou Babovic niet kunnen spelen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
bruins was goed bij excelsior,dat is ook zijn niveau |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Makaay erin is fantastisch. Hij moet wel 2 snelle buitenspelers hebben en thomasson erachter. liever nog Biseswar op recht sen cisse links of andersom let op Makaay met goede aanvoer dat gaat het worden. Thomasson is geen spits en cisse ook nier |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: dan is Fer toch de Maestro |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: oke jongen,ik had het al aangepast,ik denk dat ik nu nog een vodka neem,proost |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 december 2009 - 15:54 schreef legrande het volgende:Makaay erin is fantastisch. Hij moet wel 2 snelle buitenspelers hebben en thomasson erachter. liever nog Biseswar op recht sen cisse links of andersom let op Makaay met goede aanvoer dat gaat het worden. Thomasson is geen spits en cisse ook nier Volgens mij speelde Makaay in zijn beste tijd met een balvaste spits naast zich bijv. Santa Cruz (Bayern), (Deportivo) met Luque en niet met snelle buitenspelers. Ik heb Makaay 70 minuten tegen Den Haag gezien en dat deed gewoon pijn aan mijn ogen, misschien dat je Makaay nog als breekijzer kan gebruiken , maar basis nee.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 december 2009 door ovi -- |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 december 2009 - 16:34 schreef ovi het volgende:[..] Volgens mij speelde Makaay in zijn beste tijd met een balvaste spits naast zich bijv. Santa Cruz (Bayern), (Deportivo) met Luque en met snelle buitenspelers. Ik heb Makaay 70 minuten tegen Den Haag gezien en dat gewoon pijn in mijn ogen, misschien dat je Makaay nog als breekijzer kan gebruiken , maar basis nee. ovi kijk nou eens goed,ik zeg niet dat je ongelijk hebt,maar op dit ogenblik is het de beste oplossing |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
ben het met ovi eens. Gewwon Jon naast Roy en gini eruit!! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: heb je wel goed gelezen |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 december 2009 - 16:41 schreef bram het volgende:[..] ovi kijk nou eens goed,ik zeg niet dat je ongelijk hebt,maar op dit ogenblik is het de beste oplossing Ik reageerde eigenlijk op Legrande, hij beweerdt dat Makaay het beste of goed uit de voeten kan met buitenspelers, maar dat vind ik juist niet ,Makaay is een echte 4-4-2 spits.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 december 2009 door ovi -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 december 2009 - 17:02 schreef ovi het volgende:[..] Ik reageerde eigenlijk op Legrande, hij beweerdt dat Makaay het beste of goed uit de voeten kan met buitenspelers, maar dat vind ik juist niet ,Makaay is een echte 4-4-2 spits. klopt makaay past het best in een 4-4-2 opstelling |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
zeker waar, maar als tomasson speelt heb je in aanvallend opzicht bijna 4-2-4 als opstelling. moet ook kunnen tegen willem2 denk ik zo.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gelukkig speelt Cissé, hehehe |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op zondag 13 december 2009 - 12:20 schreef craven het volgende:dat is wat feyenoord nodig heeft, maar het voetbal dat feyenoord speelt kan ook aantrekkelijk zijn, zoals gisteren het 2e doelpunt, was een snelle, mooie omschakeling... tja dat was een mooie, die doelpunten vallen soms wel eens, maar ik vind het voetbal van feyenoord niet mooi, tactisch wel slim. Been heeft het goed voor elkaar! |
|
|
|