|
|
Rene Koster
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 december 2009 - 21:52 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] tja dat was een mooie, die doelpunten vallen soms wel eens, maar ik vind het voetbal van feyenoord niet mooi, tactisch wel slim. Been heeft het goed voor elkaar! Nee p$v speeld oogstrelend voetbal. kom jij hier effe het voetbal van Feyenoord afzeiken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 december 2009 door Rene Koster -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahhahahaa let op ,man van de wedstrijd...
PS een lange onderbroek aan he morgen hehehe |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
als het zo door gaat wordt het nog een uitdaging om te komen... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: rijd die trein over het spoor van prorail of de NS...????
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 december 2009 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
- Feyenoord roept alle supporters die zaterdag de wedstrijd tegen Willem II zullen bezoeken op om op tijd naar het stadion af te reizen. Op zaterdag is er in en rond Rotterdam sprake van een grotere verkeersdrukte dan op zondag het geval is. De drukte zal naar verwachting door de weersomstandigheden van de afgelopen dagen nog groter zijn dan normaal. Feyenoord adviseert supporters daarom eerder van tevoren naar De Kuip te vertrekken dan bij zondagse wedstrijden en zoveel mogelijk gebruik te maken van Openbaar Vervoer.
Feyenoord verwacht aanstaande zaterdag eveneens grote drukte aan de loketten van Feyenoord Service & Tickets. Vriendelijk wordt iedere bezoeker, die ook kaarten heeft gereserveerd voor de bekerwedstrijd tegen AZ op dinsdag 22 december, verzocht de kaarten voor dit bekerduel alvast op te halen bij het speciale afhaalloket tussen toegangspoort 52 en 53 aan de Olympiaweg (spoorzijde).
Feyenoord-Willem II begint zaterdag om 19:45 uur. Het stadion opent haar poorten om 17:45 uur.
« Terug |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 december 2009 - 22:01 schreef Rene Koster het volgende:[..] Nee p$v speeld oogstrelend voetbal. kom jij hier effe het voetbal van Feyenoord afzeiken. ik kraak feyenoord niet af, ik vind dat ze juist heel professional en volwassen spelen, en niet mooi. Dat is geen afkraken. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 december 2009 - 00:00 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] ik kraak feyenoord niet af, ik vind dat ze juist heel professional en volwassen spelen, en niet mooi. Dat is geen afkraken. Daar heb je gelijk in! wanneer verander je je naam in patrickfeyenoord15 ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 december 2009 - 00:00 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] ik kraak feyenoord niet af, ik vind dat ze juist heel professional en volwassen spelen, en niet mooi. Dat is geen afkraken. Mooi voetbal? Feyenoord en mooi voetbal... Strijd en effectiviteit is wat bijha alle Feyenoorders als mooi beschouwen.
Dus we zijn op de goede weg. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 december 2009 - 10:08 schreef Stylzz het volgende:[..] Mooi voetbal? Feyenoord en mooi voetbal... Strijd en effectiviteit is wat bijha alle Feyenoorders als mooi beschouwen. Dus we zijn op de goede weg. vergeet de pareltjes niet die erbij horen, Zoals Moulijn, Taument, Van Persie, Kalou enz. mooie voetballers die het bikkelen afmaken... |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: haha, kan dat? (niet dat ik dat ga doen maar...) |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 december 2009 - 10:08 schreef Stylzz het volgende:[..] Mooi voetbal? Feyenoord en mooi voetbal... Strijd en effectiviteit is wat bijha alle Feyenoorders als mooi beschouwen. Dus we zijn op de goede weg. is effectiviteit alleen ook genoeg voor feyenoorders om als mooi voetbal te worden beschouwd? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 december 2009 - 12:24 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] is effectiviteit alleen ook genoeg voor feyenoorders om als mooi voetbal te worden beschouwd? nee, dan waren we wel psv fan geworden... Wij willen bloed zweet en tranen met een gouden randje!! |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 december 2009 - 12:28 schreef hotjumper het volgende:[..] nee, dan waren we wel psv fan geworden... Wij willen bloed zweet en tranen met een gouden randje!! dat gebeurt niet iedere wedstrijd toch? tenminste ik hoor vaker geklaag van feyenoord-supporters over het niet-strijdige voetbal. Oja, dat laatste hebben wij hier ook:P bloed zweet en tranen, dat is bijna bij al onze wedstrijden het geval, zeker als je pas in de 86ste minuten met 1 - 0 wint:P.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 december 2009 door patrickpsv15 -- |
|
|
|
|
feyenoordjeroentje95
|
|
|
3-1 Demouge, Tomasson, Makaay, Tomasson |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Het wordt 4-0, we moeten wel wat te juichen hebben in de vrieskou. Makaay,Tomasson,Babovic en natuurlijk nog eens Tomasson. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
babovic speelt toch niet, of wel?? |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 december 2009 - 17:51 schreef Jappie_FEY het volgende:zeker waar, maar als tomasson speelt heb je in aanvallend opzicht bijna 4-2-4 als opstelling. moet ook kunnen tegen willem2 denk ik zo.... Ben ik met je eens ,tegen clubs als Willem2 moet je thuis zo aanvallend mogelijk spelen. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Volgens mij speelt hij niet. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
OPSTELLING FEYENOORD VANDAAG!!!!!!
van Dijk is keeper
Leerdam, Vlaar, Bahia en Gio in de verdediging Fer en Landzaat controlerend Tomasson aanvallend middenvelder Cissé en Wijnaldum op de flanken ROY MAKAAY DAS PHANTOM TOPSCORER IN HEEL VEEL LANDEN IN DE SPITS BIJ FEYENOORD ROTTERDAM!!!!!!!!!!!
Mario Been bankzitter vandaag (keuze van de trainer) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
dank je voor de info achmed, en nu maar is kijken of ons spookie vandaag een beetje zichtbaar is |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Inderdaad, kijken of die lamzak nog wat kan forceren vandaag. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
hahahahahaha:)
Toch vind ik dat je Makaay en Tomasson veel beter naast elkaar kunt zetten. Dan zou ik Cissé op de linkermiddenvelder zetten en Wijnaldum rechter.
.........Tomasson, Makaay............ Cissé........................Wijnaldum .......Fer Landzaat............... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Is Slory nog steeds niet fit ofzo |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 december 2009 - 13:57 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:hahahahahaha:) Toch vind ik dat je Makaay en Tomasson veel beter naast elkaar kunt zetten. Dan zou ik Cissé op de linkermiddenvelder zetten en Wijnaldum rechter. .........Tomasson, Makaay............ Cissé........................Wijnaldum .......Fer Landzaat............... helemaal eens |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 december 2009 - 13:57 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:hahahahahaha:) Toch vind ik dat je Makaay en Tomasson veel beter naast elkaar kunt zetten. Dan zou ik Cissé op de linkermiddenvelder zetten en Wijnaldum rechter. .........Tomasson, Makaay............ Cissé........................Wijnaldum .......Fer Landzaat............... Ben ik zeker met je eens,Makaay rendeerd gewoon beter met een vent naast zich.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 december 2009 door ovi -- |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Vraag ik mij ook af |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
feyenoordjeroentje95
|
|
|
Ik heb toch liever slory dan wijnaldum! meer snelheid, betere voorzetten. |
|
|
|
|
FR12-1908
|
|
|
zekerweten! Wijnaldum speelde slap tegen Heerven |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
Iemand al een stream? Ik ben niet thuis en dus geen EL of de Kuip :@ |
|
|
|
|
martinm70
|
|
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
daar zijn we weer!come on feyenoord! |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
schitterende goal cisse!!yes!!!!1-0!! goede paas van makaay!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 december 2009 door Terminator -- |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
rust 1-0!gaat goed!alleen de kansen meer benutten en iets sneller tempo!maar het gaat naar behoren...we zijn de betere! |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
fredje
|
|
|
Gaat echt lekker... iedereen doet mee |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
daar zijn we weer!!come on feyenoord!! |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
fer met schot op doel goed afgegeven door makaay.... |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
ronnie vlaar vrije trap lekker hard ron net naast.... come on feyenoord!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 december 2009 door Terminator -- |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
wijnaldum eruit biseswar erin! |
|
|
|