|
|
bram
|
|
|
|
|
|
demy44
|
|
|
de cler en hofland daar hebben we alternatieven voor`(nieveld schenkeveld) maar makaay en landzaat kunnen we goed gebruiken |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Landzaat,de Cler , de Guzman |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: sorry was de guzman vergeten |
|
|
|
|
derq
|
|
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
Landzaat mag van mij blijven
de rest mag van mij weg (cler,guzman,hofland,makaay)
ook al zijn ze allen nog heel bruikbaar dit seizoen, we moeten bezuinigen |
|
|
|
|
serge-fr
|
|
|
Alleen de Cler en Guzman. Hofland en Makaay zijn goede invallers. Ik vond zaterdag de aanval veel beter lopen toen Makaay inviel, en Hofland speelde een foutloze wedstrijd en scoorde bovendien, met het oog op blessures zou ik ze dit seizoen nog houden, telt ook voor Landzaat. Europees voetbal is een must om te halen en dan heb je deze spelers echt nodig. Met de jongere spelers heb je ook kans dat ze vormverlies lijden, en dan heb je deze oudere spelers echt nodig. |
|
|
|
|
derq
|
|
|
met het oog op schulden allemaal verkopen. |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
als makaay en landzaat bereid zijn om voor t halve salaris te blijven net als gio vin ik et goed |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
iedereen behalve makaay...ik denk dat ie nog van veel waarde kan zijn, zelfs als basisspeler met veel beweging om hem heen. |
|
|
|
|
fr2
|
|
|
quote:Op maandag 14 december 2009 - 13:26 schreef Feijenoord1908 het volgende:iedereen behalve makaay...ik denk dat ie nog van veel waarde kan zijn, zelfs als basisspeler met veel beweging om hem heen. Mee eens, zo denk ik er ook over. Makaay kan nog behoorlijk veel van waarde zijn, de rest niet meer. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op maandag 14 december 2009 - 13:26 schreef Feijenoord1908 het volgende:iedereen behalve makaay...ik denk dat ie nog van veel waarde kan zijn, zelfs als basisspeler met veel beweging om hem heen. Voor een NEUS, is dit een goede opmerking. |
|
|
|
|
derq
|
|
|
makaay kan ook nog wat opleveren |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
en laat cisse en el drama ook maar opzouten |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja wat mij betreft allemaal.. En Gio ook, of voor 250.0000 mag ie nog 1 jaartje mee trainen en af en toe eens spelen. |
|
|
|
|
Fonsie
|
|
|
Geen naam treft ook geen blaam, Maar ik snap die Been niet, altijd lef, maar waarom zegt ie niet Vlaar en Hofland jullie zoeken het maar uit op rechts, en B & B op links, deze muur valt niet te slechten. Alle vier maken ook nog doelpunten verdomme wat wil een trainer nog meer,dit kerels zijn echten. Denk aan de tijden van weleer. we laten ze beven in het is nog niet te laat. links of rechts om het kan geen kwaat. |
|
|
|
|
RoyLegioen
|
|
|
de cler en de Guzman als hij niet verlengt |
|
|
|
|
Rene Koster
|
|
|
de Cler,de Guzman en el Dramaties die drie voegen niets toe of willen weg de rest heb je dit seisoen nog keihard nodig. |
|
|
|
|
HenkFey1908
|
|
|
De cler
Hij speelt bijna niet meer |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
MAKAAY OPROTTEN (ondanks 2 leuke invalbeurten dit seizoen)
Met De Cler, Hoframp en Bruins. Ik kan er meer opnoemen maar we moeten wat over houden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 december 2009 door MMM -- |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
de cler hofland en bruins, zoals MMM zegt. |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Géén van allen! Je bent ze dit seizoen nog nodig! Er worden hier spelers de grond in getrapt... Niet te geloven! Jodenpubliek! |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
De Guzman , De Cler , Makaay Mag. , Hofland , Bruins , en Babovic vastleggen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als er toch niks bijkomt kan je ze beter houden.. Ik bedoel een Hofland Landzaat en Makaay zullen best op de begroting drukken. Maar je moet Europees voetbal halen om de begroting voor volgendjaar een beetje sluitend te maken.Daarvoor heb je een brede selectie nodig met een stevige bank bezetting....De Guzman is de enige die mag oprotten |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hahahahahahahaha........... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Landzaat speelt altijd dus, rare strip (of een oude) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
altijd, altijd.....laatste 5/6 wedstrijden jah |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: 9 á 10 hoor, sinds Nak uit |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ja maar daarna heeft hij alles gespeeld,dus zeg 9 á 10 wedstrijden |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Vind het wel leuk dat de tekenaar jou als supporter er ook op heeft gezet hehehehe |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ik roep Bruins daar, maar die zit niet op de bank :( |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 14 december 2009 - 18:11 schreef Maximus het volgende:Géén van allen! Je bent ze dit seizoen nog nodig! Er worden hier spelers de grond in getrapt... Niet te geloven! Jodenpubliek! das precies waar landzaat naar verlangd |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zie m dr zo weer tussen staan. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote:Op maandag 14 december 2009 - 18:11 schreef Maximus het volgende:Géén van allen! Je bent ze dit seizoen nog nodig! Er worden hier spelers de grond in getrapt... Niet te geloven! Jodenpubliek! Nee nog verder de rode cijfers in, dankzij deze dure bankzitters die (vind ik) op Makaay en Landzaat na weinig tot niets gepresteerd hebben. Alleen ligt het niet aan de Cler en Hofland maar aan de piemel die ze heeft gehaald omdat die dacht dat ze mee konden komen met FEYENOORD. Maar die zien we niet elke week op de bank zitten en die 2 prutsres wel. Wel vreemd dat die 2 zich ook niet terug weten te vechten ondanks hun ERVARING die ze zouden moeten hebben. En je weet dat als je niet presteert dat het altijd trouwe, seizoenkaart houdende publiek kritisch zal zijn, en zo hoort dat ook!! Als je daar niet tegenkunt moet je niet bij Feyenoord gaan voetballen. |
|
|
|
|
King Yvo
|
|
|
Hofland de cler biseswar el ahmadi landzaat van dijk ignatovic mulder |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
de Cler heeft zeker zn eerste seizoen goed gepresteerd hoor..
Daarna werd t kak. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op maandag 14 december 2009 - 18:11 schreef Maximus het volgende:Géén van allen! Je bent ze dit seizoen nog nodig! Er worden hier spelers de grond in getrapt... Niet te geloven! Jodenpubliek! Jodenpubliek????????????????? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ja goed he, je medesupporters voor joden uit maken |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: Hier gaat duidelijk op wat je zegt ben je zelf. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
En mijn computerscherm is zeker de klaagmuur? Nee, ik word pas jood 1 minuut voor mijn dood |
|
|
|