BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hofland: Financiële problemen Feyenoord liggen niet alleen aan hoog salaris

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
derq
 derq - maandag 14 december 2009 - 12:11   quote  deeplink  
http://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=8822&abbr=fr12

NEE INDERDAAD! Als jullie vorig jaar eens wat minder gezeurd hadden hoefden we verbeek geen miljoen mee te geven met zn Vertrek? Als jullie wat beter je best hadden gedaan waren we wat verder gekomen in Europa?
Denk dat dat ook wel wat had opgeleverd

godverdomme
Milo
 Milo - maandag 14 december 2009 - 12:23   quote  deeplink  
Hij heeft 1 keer een goede pot gespeeld en heeft meteen weer een grote bek! ga toch janken.....matennaaier!!!!!!
BRAYY
 BRAYY - maandag 14 december 2009 - 12:28   quote  deeplink  
hij heeft anders wel gelijk.

maar hofland vergeet dat een vertrek van deze dure salarissen in de winter wel nuttig is voor feyenoord.
bram
 bram - maandag 14 december 2009 - 12:28   quote  deeplink  
een beetje nuanceren zou wel op zijn plaats zijn,hij heeft prive ellende om de gezondheid van zijn kind,onderschat dat niet en dat hij dan emotie toont laat zien dat het wel een kerel is,mannen die hun emotie durven te laten zien verdienen respect,
Xapter
 Xapter - maandag 14 december 2009 - 12:31   quote  deeplink  
Ik vind het heel zielig hoor van ze zoon..
en ik hoop- dat hij snel weer beter wordt wat hij ook heeft..

maar om nou elk jaar alleen in de schijnwerpers te staan door je gezeik hoeft niet van mij hoor..

vorig jaar al me respect voor hem verloren, hij heeft wel hoop respect gekregen bij de telesport redactie (Y)
Milo
 Milo - maandag 14 december 2009 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2009 - 12:28 schreef bram het volgende:
een beetje nuanceren zou wel op zijn plaats zijn,hij heeft prive ellende om de gezondheid van zijn kind,onderschat dat niet en dat hij dan emotie toont laat zien dat het wel een kerel is,mannen die hun emotie durven te laten zien verdienen respect,
Dat klopt wat je zegt Bram, maar ik word zo moe van die gast, elke keer is het raak, zodra hij een leuke pot heeft gespeeld is hij dagen daarna nog in beeld, ppppffffff....
Milo
 Milo - maandag 14 december 2009 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2009 - 12:31 schreef Xapter het volgende:
Ik vind het heel zielig hoor van ze zoon..
en ik hoop- dat hij snel weer beter wordt wat hij ook heeft..

maar om nou elk jaar alleen in de schijnwerpers te staan door je gezeik hoeft niet van mij hoor..

vorig jaar al me respect voor hem verloren, hij heeft wel hoop respect gekregen bij de telesport redactie (Y)
idd niks meer aan toevoegen.
bram
 bram - maandag 14 december 2009 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2009 - 12:31 schreef Xapter het volgende:
Ik vind het heel zielig hoor van ze zoon..
en ik hoop- dat hij snel weer beter wordt wat hij ook heeft..

maar om nou elk jaar alleen in de schijnwerpers te staan door je gezeik hoeft niet van mij hoor..

vorig jaar al me respect voor hem verloren, hij heeft wel hoop respect gekregen bij de telesport redactie (Y)
heb je zelf kinderen? toen mijn jongste dochter ziek werd,nu 8 jaar geleden heb ik ook gejankt en als ik terug denk aan die tijd is het me nog teveel en laat ik mijn tranen de vrije loop en dat heeft niets te maken met aandacht
sevillana
 sevillana - maandag 14 december 2009 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2009 - 12:36 schreef bram het volgende:

[..]

heb je zelf kinderen? toen mijn jongste dochter ziek werd,nu 8 jaar geleden heb ik ook gejankt en als ik terug denk aan die tijd is het me nog teveel en laat ik mijn tranen de vrije loop en dat heeft niets te maken met aandacht
100% mee eens, pijn en verdriet om je kids is het ergste wat je kunt overkomen!
Milo
 Milo - maandag 14 december 2009 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2009 - 12:36 schreef bram het volgende:

[..]

heb je zelf kinderen? toen mijn jongste dochter ziek werd,nu 8 jaar geleden heb ik ook gejankt en als ik terug denk aan die tijd is het me nog teveel en laat ik mijn tranen de vrije loop en dat heeft niets te maken met aandacht
Daar gaat het niet om, hij vertelt dit zaterdagavond en nu het is maandag, en wie is er weer in het nieuws hofland!!! elke keer als hij heeft gespeeld blijft hij dagen in het nieuws verschijnen, doodvermoeiend.
sevillana
 sevillana - maandag 14 december 2009 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2009 - 12:41 schreef Milo het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om, hij vertelt dit zaterdagavond en nu het is maandag, en wie is er weer in het nieuws hofland!!! elke keer als hij heeft gespeeld blijft hij dagen in het nieuws verschijnen, doodvermoeiend.
er zijn dus ergere dingen!
bram
 bram - maandag 14 december 2009 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2009 - 12:41 schreef sevillana het volgende:

[..]

100% mee eens, pijn en verdriet om je kids is het ergste wat je kunt overkomen!
mede namens hofland,,bedankt,,
derq
 derq - maandag 14 december 2009 - 13:01   quote  deeplink  
het gaat niet om verdriet om je kids, dat heeft hier helemaal niks mee te maken.

het gaat gewoon om hofland's misplaatste argument, het komt juist wel door hem namelijk. gewoon beter voetballen jongen.
Milo
 Milo - maandag 14 december 2009 - 13:04   quote  deeplink  
lees gvd eens goed mijn reactie's!!!!!

Tuurlijk is het vreselijk als er iets met je kind overkomt! ik heb in het ziekenhuis gezeten toen de doktoren dachten dat mijn dochter een hersenbloeding had gehad! toen was zij nog maar 1.5 jaar ! ik heb zitten janken lopen schreeuwen etc....
lees gewoon mijn posten eens goed door!

Dan lees je dat het een lul is, omdat hij vaak iets negatiefs roept over feyenoord en dan zeg ik: hij moet niet zo lopen JANKEN! en dat heeft NIKS met zijn zoon te maken!
derq
 derq - maandag 14 december 2009 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2009 - 13:04 schreef Milo het volgende:
lees gvd eens goed mijn reactie's!!!!!

Tuurlijk is het vreselijk als er iets met je kind overkomt! ik heb in het ziekenhuis gezeten toen de doktoren dachten dat mijn dochter een hersenbloeding had gehad! toen was zij nog maar 1.5 jaar ! ik heb zitten janken lopen schreeuwen etc....
lees gewoon mijn posten eens goed door!

Dan lees je dat het een lul is, omdat hij vaak iets negatiefs roept over feyenoord en dan zeg ik: hij moet niet zo lopen JANKEN! en dat heeft NIKS met zijn zoon te maken!
ik las jouw reacties perfect en misschien moet je eens bij jezelf nagaan op wie ik doel en je niet gelijk zo aangevallen voelen.
Milo
 Milo - maandag 14 december 2009 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2009 - 13:09 schreef derq het volgende:

[..]

ik las jouw reacties perfect en misschien moet je eens bij jezelf nagaan op wie ik doel en je niet gelijk zo aangevallen voelen.
Jij niet derq ;) over die andere gasten maar mijn post werd wat later geplaatst.
bram
 bram - maandag 14 december 2009 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2009 - 13:01 schreef derq het volgende:
het gaat niet om verdriet om je kids, dat heeft hier helemaal niks mee te maken.

het gaat gewoon om hofland's misplaatste argument, het komt juist wel door hem namelijk. gewoon beter voetballen jongen.
denk niet dat je weet wat emotie is
derq
 derq - maandag 14 december 2009 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2009 - 13:19 schreef bram het volgende:

[..]

denk niet dat je weet wat emotie is
ik weet prima wat emotie is, alleen moet het wel redelijk zijn en in verhouding staan tot de zaken. jullie trekken dit in verband met zijn zieke kind, maar ik vind dat nog geen reden tot het voeren van onjuiste argumentatie tov de club. hij moet - ongeacht zijn privésituatie - wel naar zichzelf kijken, en niet de gebeten hond spelen.
sevillana
 sevillana - maandag 14 december 2009 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2009 - 13:19 schreef bram het volgende:

[..]

denk niet dat je weet wat emotie is
I rest my case
Milo
 Milo - maandag 14 december 2009 - 14:04   quote  deeplink  
1 Hofland is een goede stand inn voor vlaar en bahia.
2 Hofland gaat voor op in de strijd tijdens de wedstrijd.
3 Hofland is blessure gevoelig.
4 Hofland is zijn salaris niet waard, 1.5 miljoen.
5 Ik vind en dit is persoonlijk, dat een Hofland een onruststoker is.
hotjumper
 hotjumper - maandag 14 december 2009 - 14:10   quote  deeplink  
Dat ie geëmotioneerd is prima, dat kan ik alleen maar waarderen, waar ik alleen zo moe van wordt is dat ie zichzelf altijd maar presenteert als de zielige onderhond, laten we wel wezen hij heeft nooit gebracht waarvoor die gehaald is, vorig jaar was menig tegendoelpunt te wijten aan zijn gestuntel. Hij is een aardige speler naast Vlaar, maar dan vind ik bahia toch beter.
bram
 bram - maandag 14 december 2009 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2009 - 14:10 schreef hotjumper het volgende:
Dat ie geëmotioneerd is prima, dat kan ik alleen maar waarderen, waar ik alleen zo moe van wordt is dat ie zichzelf altijd maar presenteert als de zielige onderhond, laten we wel wezen hij heeft nooit gebracht waarvoor die gehaald is, vorig jaar was menig tegendoelpunt te wijten aan zijn gestuntel. Hij is een aardige speler naast Vlaar, maar dan vind ik bahia toch beter.
het gaat toch over afgelopen zaterdag???????
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 14 december 2009 - 20:55   quote  deeplink  
dat ie zegt dat het niet alleen aan de hoge salarissen legt klopt, maar dat zegt natuurlijk niks. Die hoge salarissen zijn neergelegd voor spelers die een elftal moesten gaan dragen.

Hofland had elke spits aan een lijntje moeten hebben
van bronckhorst had feyenoord op sleeptouw moeten nemen en elke wedstrijd ver boven de rest uitsteken.
Makaay had er 40 per seisoen in moeten schieten
De cler had de linkerkant moeten domineren
Landzaat, tsja, daar verwachte ik niks van.....

Niks van dit alles is eruit gekomen (behalve landzaat dan) waardoor een kampieonschap er niet is gekomen, geen cl, geen 30 milj., geen grote transfers voor spelers die zich optrokken aan een hoog niveau....

kortom, de financiele malaise is grotendeels de schuld van die groep spelers. Maar ook zeker van bosz en co die de verkeerde gok gemaakt hebben.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 14 december 2009 - 20:59   quote  deeplink  
Bosz is een hufter.....
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 14 december 2009 - 20:59   quote  deeplink  
zeker
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - maandag 14 december 2009 - 21:07   quote  deeplink  
Mediageil Kevin! Ik weet dat je het moeilijk hebt privé, maar laat dit eventjes aan de directie over en ga je bezig houden met je haar!
hotjumper
 hotjumper - maandag 14 december 2009 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2009 - 20:59 schreef Leon FR1908 het volgende:
Bosz is een hufter.....
ik weet niet of ik het hier al eens gezegd heb, maar ik vind bosz een lul.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 15 december 2009 - 08:19   quote  deeplink  
Een bloedlul neem ik aan.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - dinsdag 15 december 2009 - 08:24   quote  deeplink  
We hoeven niet te vragen wie er weg mag/moet dus, lijkt BIJNA iedereen wel duidelijk!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 15 december 2009 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 - 08:19 schreef Stylzz het volgende:
Een bloedlul neem ik aan.
meer een "ziekte die hier niet genoemd mag worden" lul
Sem
 Sem - dinsdag 15 december 2009 - 12:11   quote  deeplink  
Ik begrijp Hoflands punt. Die hoge salarissen zijn gewoon begroot, dus dat de schuld groter is geworden, ligt niet daaraan!
Dom gezeik over salarissen, die contracten zijn toch gewoon met het volle verstand aangeboden!! Geef die spelers daar nou niet de schuld van, maar petertje bosz en kornuiten! Dát bedoelt Hofland te zeggen.

Hem mediageil noemen en verbanden leggen in dit topic met zijn zieke zoontje slaat helemaal nergens op.
bram
 bram - dinsdag 15 december 2009 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 - 12:11 schreef Sem het volgende:
Ik begrijp Hoflands punt. Die hoge salarissen zijn gewoon begroot, dus dat de schuld groter is geworden, ligt niet daaraan!
Dom gezeik over salarissen, die contracten zijn toch gewoon met het volle verstand aangeboden!! Geef die spelers daar nou niet de schuld van, maar petertje bosz en kornuiten! Dát bedoelt Hofland te zeggen.

Hem mediageil noemen en verbanden leggen in dit topic met zijn zieke zoontje slaat helemaal nergens op.
100% eens
Milo
 Milo - dinsdag 15 december 2009 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 - 12:11 schreef Sem het volgende:
Ik begrijp Hoflands punt. Die hoge salarissen zijn gewoon begroot, dus dat de schuld groter is geworden, ligt niet daaraan!
Dom gezeik over salarissen, die contracten zijn toch gewoon met het volle verstand aangeboden!! Geef die spelers daar nou niet de schuld van, maar petertje bosz en kornuiten! Dát bedoelt Hofland te zeggen.

Hem mediageil noemen en verbanden leggen in dit topic met zijn zieke zoontje slaat helemaal nergens op.
sem wat betreft de eerste alinea heb je gelijk, maar hier op het forum wordt niet beweerd dat er verband ligt tussen mediageil en zijn zoon.
Ik vind persoonlijk gewoon dat hij niks moet zeggen, want hij speelt 1 goede wedstrijd en daar is hij dan weer met zijn poffert op tv.
Ik heb geen respect meer voor hofland na vorig jaar.

Wat betreft zijn privesituatie wens ik hem veel sterkte en succes.
bram
 bram - dinsdag 15 december 2009 - 12:44   quote  deeplink  
je moet toch eens beter lezen en dat hij afgelopen weekend veel op tv was heeft ook met de mensen van de pers te maken,als zij hem niet vragen komt hij ook niet.
Sem
 Sem - dinsdag 15 december 2009 - 14:17   quote  deeplink  
Precies! De pers vraagt hem om een antwoord/meing te geven op een (of andere suggestieve) vraag. Is er eindelijk eens iemand die niet de geijkte voetbal-uitspraken als "Je doet het toch met z'n allen hè", "Dat is de keuze van de trainer" en nog meer meningloze opmerkingen maakt.

Mag hij soms alleen zijn mening geven als hij een seizoen lang goed speelt?
Milo
 Milo - dinsdag 15 december 2009 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 - 12:44 schreef bram het volgende:
je moet toch eens beter lezen en dat hij afgelopen weekend veel op tv was heeft ook met de mensen van de pers te maken,als zij hem niet vragen komt hij ook niet.
je kan het ook weigeren of zeggen dat je daar niet over wil praten.
Of je zegd dat je alleen voetbal inhoudelijk wil praten.
bram
 bram - dinsdag 15 december 2009 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 - 14:47 schreef Milo het volgende:

[..]

je kan het ook weigeren of zeggen dat je daar niet over wil praten.
Of je zegd dat je alleen voetbal inhoudelijk wil praten.
heb je gedronken? hofland heeft duidelijk aangegeven dat hij niet inhoudelijk er verder op in gaat,dat jij wat hebt tegen hofland is duidelijk,maar je moet wel realistisch blijven,waarde vriend
bram
 bram - dinsdag 15 december 2009 - 15:46   quote  deeplink  
na heel veel terug te hebben gelezen van wat er op dit forum over hofland is geschreven ben ik tot de conclusie gekomen dat er onder de geachte foraleden nogal wat mensen zitten die niet geheel,of gedeeltelijk bij hun mening blijven,ergo sommige leden laten hun mening afhangen van anderen in deze topic over hofland.
ik heb en had respect voor deze FEYENOORDER.
Milo
 Milo - dinsdag 15 december 2009 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 - 15:15 schreef bram het volgende:

[..]

heb je gedronken? hofland heeft duidelijk aangegeven dat hij niet inhoudelijk er verder op in gaat,dat jij wat hebt tegen hofland is duidelijk,maar je moet wel realistisch blijven,waarde vriend
ja bram dat weet ik, dat hij niks kwijt wilden over zijn prive!

maar ik heb het nu over de salarissen en over de schuld van feyenoord.
Daar had hij gewoon geen antwoordt op moeten geven. maar dat heeft hij wel gedaan. en dat bedoel ik continu duidelijk te maken. meneer speelt 1 goede wedstrijd en jawel hij trekt meteen het hele register open.
Makaay hoor je niet, gio hoor je niet en landzaat hoor je ook niet.
Hij moet z'n bek lekker houden! en gaan voetballen.
bram
 bram - dinsdag 15 december 2009 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 - 15:50 schreef Milo het volgende:

[..]

ja bram dat weet ik, dat hij niks kwijt wilden over zijn prive!

maar ik heb het nu over de salarissen en over de schuld van feyenoord.
Daar had hij gewoon geen antwoordt op moeten geven. maar dat heeft hij wel gedaan. en dat bedoel ik continu duidelijk te maken. meneer speelt 1 goede wedstrijd en jawel hij trekt meteen het hele register open.
Makaay hoor je niet, gio hoor je niet en landzaat hoor je ook niet.
Hij moet z'n bek lekker houden! en gaan voetballen.
zie mijn prive reactie
Sem
 Sem - dinsdag 15 december 2009 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 - 15:50 schreef Milo het volgende:

[..]

ja bram dat weet ik, dat hij niks kwijt wilden over zijn prive!

maar ik heb het nu over de salarissen en over de schuld van feyenoord.
Daar had hij gewoon geen antwoordt op moeten geven. maar dat heeft hij wel gedaan. en dat bedoel ik continu duidelijk te maken. meneer speelt 1 goede wedstrijd en jawel hij trekt meteen het hele register open.
Makaay hoor je niet, gio hoor je niet en landzaat hoor je ook niet.
Hij moet z'n bek lekker houden! en gaan voetballen.
Dus voetballers mogen niks zeggen als naar hun mening wordt gevraagd? Waarom luistert iedereen er dan wel naar?
Hij mag zeggen wat hij wil en hij heeft nog gelijk ook.
Iedereen loopt al een jaar te zeiken over die salarissen, zegt die Hofland dat hij dat onderhand een beetje zat is, mag dat ineens niet! Rot op!

Waren er maar meer spelers die een beetje hun bek opentrokken, dat is een teken van betrokkenheid, niet van onrust stoken!!
Milo
 Milo - dinsdag 15 december 2009 - 16:28   quote  deeplink  
Bedankt bram ;) sluit dit topic maar! boudewijn!
bram
 bram - dinsdag 15 december 2009 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 - 16:22 schreef Sem het volgende:

[..]

Dus voetballers mogen niks zeggen als naar hun mening wordt gevraagd? Waarom luistert iedereen er dan wel naar?
Hij mag zeggen wat hij wil en hij heeft nog gelijk ook.
Iedereen loopt al een jaar te zeiken over die salarissen, zegt die Hofland dat hij dat onderhand een beetje zat is, mag dat ineens niet! Rot op!

Waren er maar meer spelers die een beetje hun bek opentrokken, dat is een teken van betrokkenheid, niet van onrust stoken!!
sem,ik ken je niet,maar je bent een vent naar mijn hart en een echte FEYENOORDER
derq
 derq - dinsdag 15 december 2009 - 16:31   quote  deeplink  
jammer sem, wat hofland deed was fout. het ging hem niet om betrokkenheid maar alleen om zn eigen hachje.
Milo
 Milo - dinsdag 15 december 2009 - 16:35   quote  deeplink  
Sluit aub dit topic! uit respect naar sommige van dit forum
bram
 bram - dinsdag 15 december 2009 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 - 16:31 schreef derq het volgende:
jammer sem, wat hofland deed was fout. het ging hem niet om betrokkenheid maar alleen om zn eigen hachje.
dit is de meest stomme reactie
bram
 bram - dinsdag 15 december 2009 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 - 16:35 schreef Milo het volgende:
Sluit aub dit topic! uit respect naar sommige van dit forum
kameraad,respecteer de mening van anderen en laat je niet verleiden tot uitspraken,ik heb je hoog staan maar wel een eigen mening houden,doe ik ook ,WERK ZE,IK NEEM ER NOG EEN.
Milo
 Milo - dinsdag 15 december 2009 - 18:08   quote  deeplink  
oke bram dank je
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 15 december 2009 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2009 - 21:56 schreef hotjumper het volgende:

[..]

ik weet niet of ik het hier al eens gezegd heb, maar ik vind bosz een lul.
Volgens mij wel....
Maar had ik het zelf nu al een x gezegt??
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 15 december 2009 - 20:07   quote  deeplink  
ik had het volgens mij ook nog niet gezegd, of wel??

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2220
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hofland: Financiële problemen Feyenoord liggen niet alleen aan hoog salaris









0.0073029