|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Volgens mij wel ,maar zeg het anders voor de zekerheid nog ff .. (Goeie keuze Jappie die avatar......:) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
bosz is een graf lul!!!!!
(thnx;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: Heb en wil geen kinderen, en geloof me, met je plasser tussen de rits van je broek......DAT DOET PIJN |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 december 2009 - 22:18 schreef detrapstaandervanvak het volgende:[..] Heb en wil geen kinderen, en geloof me, met je plasser tussen de rits van je broek......DAT DOET PIJN dan weet jij nog niet wat pijn is... |
|
|
|
|
derq
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: Wil ik dat wel weten dan? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: En nog een grote ook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
discussie gaat een beetje rare kant op, chris van nijnaten schreef het al, het hele legioen had de discussie over salarissen al achter zich gelaten en dan begint hij er weer over...
De rest heeft daar niks mee te maken. |
|
|
|
|
derq
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 december 2009 - 22:50 schreef hotjumper het volgende:discussie gaat een beetje rare kant op, chris van nijnaten schreef het al, het hele legioen had de discussie over salarissen al achter zich gelaten en dan begint hij er weer over... De rest heeft daar niks mee te maken. amen |
|
|
|
|
Sem
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 december 2009 - 22:50 schreef hotjumper het volgende:discussie gaat een beetje rare kant op, chris van nijnaten schreef het al, het hele legioen had de discussie over salarissen al achter zich gelaten en dan begint hij er weer over... De rest heeft daar niks mee te maken. Dan had Chris van Nijnatten ongelijk, want ik lees al maanden niks anders dat dat gezeik over die salarissen van Makaay, de Cler, Landzaat, Hofland en van Bronckhorst. Dom gezeik overigens...maar dat terzijde... |
|
|
|
|
bram
|
|
|
@Sem,het gaat al over de salarissen van die jongens sinds Verbeek weg is, |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 december 2009 - 22:50 schreef hotjumper het volgende:discussie gaat een beetje rare kant op, chris van nijnaten schreef het al, het hele legioen had de discussie over salarissen al achter zich gelaten en dan begint hij er weer over... De rest heeft daar niks mee te maken. klopt helemaal |
|
|
|