|
|
PieterBos
|
|
|
Het herstel van Feyenoorder Dani Fernández verloopt voorspoedig. Dit meldde Johan Derksen maandag in het tv-programma Voetbal International.
De Spanjaard keert begin januari terug naar Nederland en vliegt dan direct met de selectie mee naar Turkije, waar Feyenoord zich voorbereidt op de tweede seizoenshelft.
Fernández raakte half september in de wedstrijd tegen Willem II (2-3 winst) zwaar geblesseerd aan zijn knie. De rechtsback scheurde zijn kruisband in nadat hij verkeerd terechtkwam.
Fernández verhuisde deze zomer met trainer Mario Been mee van NEC naar Feyenoord. Bron: http://www.fr12.nl/nieuws/9214-feyenoord-kan-bijna-weer-over-dani-fern-ndez-beschikken-.html
Wat vinden we? Zo snel mogelijk weer laten spelen of de anderen die hem vervangen hebben de kans geven om zich verder te ontwikkelen en Dani de kans geven om rustig volledig te herstellen? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Fernandez moet gewoon spelen als hij fit is |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Precies! Daniel Fernandez Artola is de beste rechtsback in de selectie. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote: enige bedoel je denk? ;) |
|
|
|
|
bram
|
|
|
@Royaal,ja sorry de hele nacht gewerkt dan ben je niet meer zo scherp. |
|
|
|
|
demy44
|
|
|
mooi eindlijk een goed back |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Wie fit is en goed is moet spelen. |
|
|
|
|
demy44
|
|
|
als FERNANDEZ fit is speelt hij |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: misschien vindt ie Fernandez wel de leukste van de selectie? |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote: anders ik wel!
haha weer mooi offtopic |
|
|
|
|
Anti-020
|
|
|
Als ie fit is laten spelen die kerel, goeie back. Schenkeveld-Vlaar-Bahia-Fernandez lekkere verdediging toch?! |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 december 2009 - 10:52 schreef Anti-020 het volgende:Als ie fit is laten spelen die kerel, goeie back. Schenkeveld-Vlaar-Bahia-Fernandez lekkere verdediging toch?! Gio vind ik ook laatste tijden sterk, ik weet niet of Schenkenveld ook linksback kan? Anders die 2 afwisselen |
|
|
|
|
Anti-020
|
|
|
hij is nog nog dus beetje "spelen" met hem kan geen kwaad lijkt me ? |
|
|
|
|
demy44
|
|
|
gio moet gewoon spelen ondanks de kritiek op gio speelt hij nu weer prima |
|
|
|
|
Anti-020
|
|
|
nog jong moest dat zijn hahaha |
|
|
|
|
Anti-020
|
|
|
gio speelt ook gewoon prima |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 december 2009 - 10:52 schreef Anti-020 het volgende:Als ie fit is laten spelen die kerel, goeie back. Schenkeveld-Vlaar-Bahia-Fernandez lekkere verdediging toch?! Fernandez Vlaar Bahia Gio
lijkt me logischer |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: dat lijkt me sterk... |
|
|
|
|
Martijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 december 2009 - 10:53 schreef Royaal het volgende:[..] Gio vind ik ook laatste tijden sterk, ik weet niet of Schenkenveld ook linksback kan? Anders die 2 afwisselen Ik vond Hofland ook erg goed tegen Heerenveen, die mag wel vaker invallen als hij zo speelt. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote: Ik vond Hofland ook erg goed tegen Heerenveen, die mag wel vaker invallen als hij zo speelt.
voor wie moet hij invallen dan? Vlaar en bahia hoeven in principe niet gewisseld te worden het hele seizoen.. hooguit bij een blessure of een schorsing..
hofland links of rechts zou ik ook niet aardurven.. |
|
|
|
|
Martijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 december 2009 - 16:05 schreef Xapter het volgende:[..] voor wie moet hij invallen dan? Vlaar en bahia hoeven in principe niet gewisseld te worden het hele seizoen.. hooguit bij een blessure of een schorsing.. hofland links of rechts zou ik ook niet aardurven.. Ja dat zeg ik, invallen. Bij een blessure of schorsing. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: En dan mag ome Blokland zeker weer invallen op de bank?? |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
hoe kom je aan die avatar? |
|
|
|
|
Martijn
|
|
|
quote: Hij is gewoon een wisselspeler. Als er iemand niet kan spelen, dan kan hij toch wel spelen? Ik vond hem het niet gek doen. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: Alleen voor mensen die een spaarlamp ipv gloeilamp hebben!! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Als hij volledig fit is moet hij natuurlijk spelen. Maar moet hij direct ingezet worden als hij net terug is? Of eerst weer ff warm laten draaien (halve wedstrijdjes bv) bij Jong FR? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: moet je eerst 100.000 posts voor hebben op het lampen forum;) |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: hahahahaahha veel succes Patrick.............................................. in je eentje.... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: die heeft ie uit powerpoint gepikt. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hahahahaha.......weinig fantasie die jongen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: Hij heb anders wel een grote neus................. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Las net dat het nog wel 3 maanden kan duren.....dus die komt pas eind maart terug. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Als het mee zit wel ja , maar het zit bij nou eenmaal nooit mee . |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Duurt nog wel even inderdaad.. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
lekker volgend jaar laten spelen, heeft tegen die tijd waarschijnlijk weinig zin meer.......... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
geduld jongens komt goed ,eens komt de dag dat iedereen fit is... eens!!! |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: dat zei ik ook bij vincken/// |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Vincken is altijd al van glas geweest ,de rest niet toch.. Maar idd een geheel blessurevrije selectie is een ut ...is een uto ....is een wonder.. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
utopie.........die is niet zo moeilijk toch?? |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
peertje93
|
|
|
het duurt alleen nog 3 maanden ? .. MINIMAAL
http://www.goal.com/nl/news/213/eredivisie/2010/01/10/1736658/dani-fernandez-geen-pijn-meer-aan-mijn-knie
Naar verwachting duurt het nog minimaal drie maanden voordat de Spanjaard weer wedstrijden kan spelen. "Ik bekijk alles van dag tot dag, wil mezelf geen onnodige druk opleggen. Het zou mooi zijn als ik over drie maanden weer kan voetballen, maar het belangrijkste is dat ik eerst volledig fit word. Als dat betekent dat het langer duurt, dan moet dat maar." (SV)
en er zijn nog veel meer bronnen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|