|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Van der Meyde wil terug naar Nederland, maar niet naar Feyenoord (VoetbalZone)
|
|
|
hotjumper
|
|
|
als of wij hem zouden willen hebben hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 december 2009 door Thomas -- |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
van der meyde wil terug naar nederland maar feyenoord hoeft hem niet , Betere titel ? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Wally
|
|
|
Beetje onzin topic dit. Die jongen heeft toch groot gelijk. Van Feyenoorders verwachten we toch ook dat ze Feyenoord trouw blijven en niet bij 020 gaan spelen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik voorspel gouden tijden voor de hoofdstedelijke zorginstellingen |
|
|
|
|
demy44
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
hij is ook niet welkom in 020, hahahahaha... wie wil deze kansloze rukker nou in zijn selectie hebben? |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
Nou dat had een feest geworden als die oppersnavel uit de heli was gestapt! |
|
|
|
|
dennis
|
|
|
|
|
|
eeuwig feyenoord
|
|
|
laat hij maar lekker in de ww blijven dikke kansloze!super knaak, en dan ook nog eens verbeeldingen hebben!wuhahaha |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
Feyenoord wil nieuwe spelers, maar geen van der meyde. |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
ik dacht dat hij zijn carriere allang beeindigd had hahah |
|
|
|
|
Sem
|
|
|
Alsof hij de clubs zou kunnen uitkiezen...wat een lul... |
|
|
|
|
bram
|
|
|
fc eindhoven,kan hij nog eens een gokje wagen |
|
|
|
|
scffr1908
|
|
|
idd of zon soort gelijke club. Want afgelopen tijd heb je niks gehoord van hem. Maar zal wel Ajax of PSV worden. Let maar op. Je haalt de naam ,denken ze allemaal |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Als we hem nou een rolex bieden? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Ook in Engeland heeft hij tot dusver geen indruk weten te maken op het veld, en krijgt hij nauwelijks speelminuten. Wel belandde de sporter in augustus 2006 in het ziekenhuis na een avond drinken. Hij ontkende een drankprobleem te hebben en claimde dat iemand iets in zijn drankje had gedaan. Korte tijd later werd er tijdens een oefenwedstrijd bij Andy van der Meyde ingebroken. Hierbij werden acht Rolex horloges, Ferrari en een Mini Cooper en zijn hond Mac gestolen. De auto's werden al snel teruggevonden, de hond is na betaling van losgeld weer herenigd met zijn baasje |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Gelukkig, pffff, ik was al bang dat hij zou komen.... tjongejonge, wat waren wij bang zeg....
Van der Meyde, laat me niet lachen... hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 december 2009 door Thomas -- |
|
|
|
|
cur56
|
|
|
Wat een verschrikkelijk irritant en arrogant snot jochie. Laat em lekker naar 020 gaan. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
van der Meyde wil niet naar Feyenoord , laat me niet lache die tyfus jood hoeven we nog niet eens. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ik heb gekkere dingen zien gebeuren.......... |
|
|
|