BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 3 jaar stadionverbod voor kroegbezoek

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
opa
 opa - woensdag 16 december 2009 - 09:23   quote  deeplink  
hierbij wil ik ff reageren op dat stukkie van dat stadionverbod.

uw zoon is gewoon dom geweest want dat traject als het afgelopen is krijg je nog een gepsrek met een speler dus het is gewoon dom dattie al geweest is en ten tweede je moet het wel aardig bont hebben gemaakt daar willen ze zeggen dat je hebt nagelaten om even een belletje te geven ofzo. Ik loop daar zelf namelijk ook en je bent dus gewoon een ei als je dit niet afrond. En toevallig heb ik ook dit verhaal daar gehoord maar die verhalen die ik dan hoor geven je geen recht om dat traject zo te bekritiseren.
Uw zoon is gewoon dom geweest, lifes a bitch.

zo dat moest er ff uit.
WDO
 WDO - woensdag 16 december 2009 - 10:08   quote  deeplink  
Tja, ik moet ook zeggen, hoe vervelend en kinderachtig het ook is, dat ze wel gelijk hebben.
Ook zal er weinig kans zijn op intrekking van het verbod.

Het is heel vervelend, maar als ze een 9 maanden SV wijzigen in een 25 uur taakstraf en dat word niet afgemaakt, tja dan vraag je om moeilijkheden.

En het zal een leer zijn om voortaan bij zoiets na te vragen of het al klaar is.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 16 december 2009 - 10:38   quote  deeplink  
http://www.feyenoordleven.nl/nieuws1612091.html

Daar gaat t om. btw..
hotjumper
 hotjumper - woensdag 16 december 2009 - 11:47   quote  deeplink  
Ik vind de reden van het initiele stadion verbod belachelijk. Als ik dus bv met buitenlandse vrienden het pittoreske volendam wil bezoeken als Feyenoord daar speelt en men komt er bij een verkeerscontrole achter dat ik Seizoenkaart houder van Feyenoord ben kan ik dus een sv krijgen. Daar zou ik me dus drukker om maken dan over een jongen die zijn taakstraf niet goed heeft ingevuld.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 3 jaar stadionverbod voor kroegbezoek









0.0058281