BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ingrediënten voor toptrainerschap Been ruimschoots aanwezig. Speelronde 18

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 16 december 2009 - 14:41   quote  deeplink  
Bij de zuiderburen is onze jongen Dick nu al weer omstreden terwijl bij de oosterburen met verbazing en bewondering wordt gekeken naar Louis van Gaal.

Eerlijk is eerlijk slechts bij Oranje heeft de tulpengeneraal gefaald.

Waar de begenadigde voetballer van Gaal bij Ajax beteren voor zich wist heeft zijn eerzucht hem als trainer inmiddels bijna mythische status bezorgd. Zijn successen bij Ajax waren natuurlijk niet mis, maar sinds het kampioensschap van AZ na een rampseizoen ben ook ik om. Je moet van Gaal geen spitsen laten scouten maar geef hem vrij spel binnen een organisatie en je krijgt er wat voor terug. Als Louis met Bayern de CL wint schuift hij aan tafel bij de grootste aller tijden...Ernst Happel. Als Louis zo door gaat bij Bayern gaan de Duitser die tomaten van ons ook weer beter waarderen.

Dick Advocaat zit een paar niveaus daar onder. Ook een vakman maar meer iemand die op de winkel past dan klanten trekt. Het gelijke spel in Luik en nederlaag in Eindhoven waren een passende straf van de voetbalgoden voor het overhaaste ontslag van R. Koeman. Zo zie je maar weer dat als je 2e keus bent voor een baan er maar beter niet aan kan beginnen.

Gullit, van Basten, R. Koeman, E. Koeman en Wouters als helden van 88 komen ze tekort als hoofdtrainer. Het moet het gebrek aan eerzucht zijn (we hebben alles immers gewonnen) dat de heren parten speelt.

Been van dezelfde generatie als eerder genoemden maar een beetje te weinig uit zijn carriere gehaald als speler(hoewel..) lijkt wel als trainer te slagen. En wat te denken van Gert Jan Verbeek... Peter Bosz verguist als speler en TD van Feyenoord is er ook zo een die met zijn ambitie en eerzucht weer zal bovenkomen.

Als van Persie tijdig fit is voor het WK kan Sneijder thuisblijven. Het is een geweldige voetballer maar inmiddels net als Robben te blessuregevoelig om meer te zijn dan een begeerd transferobject omdat de aanschaffende club blijft hopen dat het 34 wedstrijden achter elkaar heel blijft. De driebenige Sneijder is vooralsnog alleen technisch in zijn eigen clubhuis.

Op maar weer naar de voorspellingen op hoop en gevoel en deze week bij elke wedstrijd een scoreprognose...

Bookmaker odds (www.betfair.com) tussen haakjes)

Heracles - VVV 2-2 (2/3,75/4,2)
Afgezien van dat misselijke gedrag tijdens die persconferentie met de trainer van Roda laat GJ zien dat hij een topclub waardig kan zijn. VVV gaat toch een puntje pakken.

AZ - ADO Den Haag 3-1 (1,33/5,5/12)
Atteveld is het helemaal kwijt en zal na de winterstop niet terugkeren denk ik.

Feyenoord - Willem II 3-1 (1,29/5,9/13,5)
Na de mooie overwinning op Friese bodem moet ook deze wedstrijd gewonnen worden. Zeefuik moet worden gevangen in zijn eigen net want in de 1e wedstrijd kon Gio van B. hem echt niet volgen. Daarna AZ proberen uit te schakelen in de beker en Feyenoord kan 2010 met vertrouwen tegemoet zien.

RKC Waalwijk - Sparta 3-2 (2,58/3,4/294)
Sparta is op papier beter. Op papier.

NEC - Vitesse 3-3 (2,18/3,4/3,65)
En het bleef nog lang onrustig tussen Waal en Rijn na dit magnifieke gelijkspelletje.

NAC - Ajax 2-2 (6,4/4,3/1,59)
In de lastige wedstrijden kon Ajax slechts overtuigen tegen die van Zuid. Aangezien NAC vermoeid lijkt staat er een gelijkspel in de sterren.

FC Groningen - Heerenveen 2-1 (2,16/3,4/3,25)
Bij winst van de inleenFriezen mag Jan de Jonge interim schrappen. Zover zal het (nog) niet komen.

FC Utrecht - FC Twente 1-3 (3,8/3,6/2,02)
Velen hopen op puntverlies van de Tukkers maar het jaar wordt in de eredivisie mooi uitgeluid.

Roda JC - PSV 1-3 (7,6/4,3/1,44)
Dat spraakgebrek maakt van Rutten een toptrainer. Keen geloel voesbal spielen.

De tussenstand qua voorspellingen (juiste winnaar/gelijkspel):Bookmakers (87 uit 153)
Sportdwaas (85 uit 153, 9 uitslagen exact goed)

Voor onbevestigde geruchten, de laatste SEEEPR©, een spelletje Pacman, avant-gardistische sportjournalistiek en primeurs blijf lezen:

www.sportdwaas.blogspot.com nu ook op www.sportdwaas.nl
http://www.phpbbcity.com/rbmb/viewforum.php?f=20 (eerdere beschouwingen netjes op een rijtje)
www.lostpinio.blogspot.com

Disclaimer:Sportdwaas is kritisch Feyenoord supporter en Kameraadje, heeft een abonnement op het Parool (tegen wil en dank) en Eredivisie-live. Sportdwaas volgt voetbal en American Football actief en beschouwt het aandeel Ajax vooralsnog niet koopwaardig. Sportdwaas heeft geen betaalde functies binnen de sportwereld in het algemeen en voetbal in het bijzonder en is van mening dat alle Nederlandse troepen onmiddellijk teruggeroepen moeten worden uit Afghanistan
bram
 bram - woensdag 16 december 2009 - 15:10   quote  deeplink  
denk niet dat been beter is dan zijn leeftijdsgenoten
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 16 december 2009 - 15:18   quote  deeplink  
droomweekend
Stylzz
 Stylzz - woensdag 16 december 2009 - 15:26   quote  deeplink  
NAC wint van 020
Utreg wint van Twente.
AZ - ADO wordt gelijk.
En Feyenoord- WII wordt een grotere uitslag.
bram
 bram - woensdag 16 december 2009 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 december 2009 - 15:26 schreef Stylzz het volgende:
NAC wint van 020
Utreg wint van Twente.
AZ - ADO wordt gelijk.
En Feyenoord- WII wordt een grotere uitslag.
denk dat we de neuzen naderen en ook voor de beker winnen van az
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 16 december 2009 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 december 2009 - 15:26 schreef Stylzz het volgende:
NAC wint van 020
Utreg wint van Twente.
AZ - ADO wordt gelijk.
En Feyenoord- WII wordt een grotere uitslag.
laten we hopen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 16 december 2009 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 december 2009 - 16:21 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

laten we hopen.
Voor jullie wel ja, ik denk dat jullie idd als Herbstmeister 2009 uit luiden.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 16 december 2009 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 december 2009 - 16:39 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Voor jullie wel ja, ik denk dat jullie idd als Herbstmeister 2009 uit luiden.
ik denk twente
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 16 december 2009 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 december 2009 - 19:10 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

ik denk twente
En ik denk PSV...
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 16 december 2009 - 19:27   quote  deeplink  
ik denk dat twente van utrecht gaat winnen, en ik vertrouw dat hele roda voor geen meter...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 16 december 2009 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 december 2009 - 19:27 schreef patrickpsv15 het volgende:
ik denk dat twente van utrecht gaat winnen, en ik vertrouw dat hele roda voor geen meter...
Tja Roda haalde in de afgelopen jaren rare dingen uit bij PSV..
Maar ik denk dat het nu niet het geval is...
Een in genade genomen Gregor v Dijk kan samen met de rest
van Utrecht voor een verassing zorgen...
Twente is al een aantal maal op het nippertje ontsnapt aan een
nederlaag.Tegen Utrecht gaat ze dat niet lukken omdat dit jaar
een echte werkploeg is geworden.....
Maar als ik mijn geld in moest zetten was het toch echt op PSV.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 16 december 2009 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 december 2009 - 19:34 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Tja Roda haalde in de afgelopen jaren rare dingen uit bij PSV..
Maar ik denk dat het nu niet het geval is...
Een in genade genomen Gregor v Dijk kan samen met de rest
van Utrecht voor een verassing zorgen...
Twente is al een aantal maal op het nippertje ontsnapt aan een
nederlaag.Tegen Utrecht gaat ze dat niet lukken omdat dit jaar
een echte werkploeg is geworden.....
Maar als ik mijn geld in moest zetten was het toch echt op PSV.
roda heeft nu dat extra vertrouwen door de overwinning uit bij willemII, engelaar is geschorst, dszudszak heeft last van zijn enkels dus die zal wat voorzichtiger zijn.. roda heeft niet veel te verliezen en zal zorgeloos kunnen spelen. PSV heeft wel de meeste kans maar ik vertrouw roda voor geen meter ik kan het bijna niet geloven dat PSV uit bij roda wint in de competitie dat is lang geleden zeg...
En over Twente: Ik denk niet dat utrecht zo agressief zal gaan spelen als tegen ajax. Maar ben benieuwd misschien hebben ze een domper door de late gelijkmaker tegen vitesse of zijn ze extra gemotiveerd en gebrand om te winnen vanwege revanchegevoelens.
revanche gevoelens omdat ze onnodige punten hebben verspeeld en omdat ze tegen twente zo onterecht en laat verloren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 december 2009 door patrickpsv15 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 16 december 2009 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 december 2009 - 19:39 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

roda heeft nu dat extra vertrouwen door de overwinning uit bij willemII, engelaar is geschorst, dszudszak heeft last van zijn enkels dus die zal wat voorzichtiger zijn.. roda heeft niet veel te verliezen en zal zorgeloos kunnen spelen. PSV heeft wel de meeste kans maar ik vertrouw roda voor geen meter ik kan het bijna niet geloven dat PSV uit bij roda wint in de competitie dat is lang geleden zeg...
En over Twente: Ik denk niet dat utrecht zo agressief zal gaan spelen als tegen ajax. Maar ben benieuwd misschien hebben ze een domper door de late gelijkmaker tegen vitesse of zijn ze extra gemotiveerd en gebrand om te winnen vanwege revanchegevoelens.
revanche gevoelens omdat ze onnodige punten hebben verspeeld en omdat ze tegen twente zo onterecht en laat verloren.
Ja en toch zet ik mijn geld in op PSV...
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 16 december 2009 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 december 2009 - 19:52 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja en toch zet ik mijn geld in op PSV...
mooi, dat geeft weer moed :D
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 16 december 2009 - 20:16   quote  deeplink  
Komt goed pik,alleen verliezen jullie thuis van Feyenoord.
Maar dat is nog niet aan de orde :P
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 16 december 2009 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 december 2009 - 20:16 schreef Leon FR1908 het volgende:
Komt goed pik,alleen verliezen jullie thuis van Feyenoord.
Maar dat is nog niet aan de orde :P
haha, wie weet wat de chinezen hebben afgesproken...
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - woensdag 16 december 2009 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 december 2009 - 20:26 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

haha, wie weet wat de chinezen hebben afgesproken...
Ja, je weet nooit met die Philips Sport Vereniging!!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 16 december 2009 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 december 2009 - 15:10 schreef bram het volgende:
denk niet dat been beter is dan zijn leeftijdsgenoten
ik weet het zeker.
bram
 bram - donderdag 17 december 2009 - 08:01   quote  deeplink  
nou dan wil ik de resultaten van been en van oa.r.koeman.f.rijkaard wel vergelijken.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 17 december 2009 - 08:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 december 2009 - 08:01 schreef bram het volgende:
nou dan wil ik de resultaten van been en van oa.r.koeman.f.rijkaard wel vergelijken.
Dat is lastig, want Mario is "van onder af" begonnen als assistent en stap voor stap naar grotere clubs gegaan om nu de mooiste club ter wereld te trainen. Die anderen begonnen meteen bij clubs met mega budgetten.

Rijkaard is de enige van die anderen die ik wel goed vind als trainer, die toont karakter door ook bij een kleine club aan de slag te gaan. (Sparta destijds, hoewel hij daar ook geen potten brak).
R. Koeman, van Basten en Gullit zijn bij grote clubs aan de slag geweest en konden daar zelfs niks neer zetten.

Mario is met Excelsior kampioen geworden en onder zijn leiding is NEC significant beter gaan spelen en wist zelfs Europees voetbal af te dwingen. Ook bij Feyenoord is de stijgende lijn duidelijk zichtbaar, je ziet dat de spelers weer plezier in het veld hebben en veel meer als team functioneren dan vorig jaar. Dat de sfeer beter is merk je ook aan de reserves, want ondanks dat dat niet de eerste de beste zijn hoor je geen wanklank. Geef Mario de tijd dan verwacht ik dat we met een paar jaar op de coolsingel de kampioenschaal staan toe te juichen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 december 2009 door hotjumper --
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - donderdag 17 december 2009 - 08:40   quote  deeplink  
SUPERMARIO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
demy44
 demy44 - donderdag 17 december 2009 - 14:25   quote  deeplink  
zeefuik speelt bij dordrecht zijler speelt bij willem 2
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 17 december 2009 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 december 2009 - 14:25 schreef demy44 het volgende:
zeefuik speelt bij dordrecht zijler speelt bij willem 2
foutje bedankt. Ze hebben op mij allebei een onuitwisbare indruk gemaakt. Zijler dat is de man waar we op moeten letten zaterdag
bram
 bram - donderdag 17 december 2009 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 december 2009 - 08:22 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Dat is lastig, want Mario is "van onder af" begonnen als assistent en stap voor stap naar grotere clubs gegaan om nu de mooiste club ter wereld te trainen. Die anderen begonnen meteen bij clubs met mega budgetten.

Rijkaard is de enige van die anderen die ik wel goed vind als trainer, die toont karakter door ook bij een kleine club aan de slag te gaan. (Sparta destijds, hoewel hij daar ook geen potten brak).
R. Koeman, van Basten en Gullit zijn bij grote clubs aan de slag geweest en konden daar zelfs niks neer zetten.

Mario is met Excelsior kampioen geworden en onder zijn leiding is NEC significant beter gaan spelen en wist zelfs Europees voetbal af te dwingen. Ook bij Feyenoord is de stijgende lijn duidelijk zichtbaar, je ziet dat de spelers weer plezier in het veld hebben en veel meer als team functioneren dan vorig jaar. Dat de sfeer beter is merk je ook aan de reserves, want ondanks dat dat niet de eerste de beste zijn hoor je geen wanklank. Geef Mario de tijd dan verwacht ik dat we met een paar jaar op de coolsingel de kampioenschaal staan toe te juichen.
ben ik met je eens,en de coolsingel komt hoop ik snel
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 17 december 2009 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 december 2009 - 20:53 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

Ja, je weet nooit met die Philips Sport Vereniging!!
wij maken de weddenschappen niet, de belchinezen zijn daar de grondleggers van:p
bram
 bram - donderdag 17 december 2009 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 december 2009 - 15:46 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

wij maken de weddenschappen niet, de belchinezen zijn daar de grondleggers van:p
doe je nooit mee met de zwarte lotto in de kroeg dan
Stylzz
 Stylzz - donderdag 17 december 2009 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 december 2009 - 15:49 schreef bram het volgende:

[..]

doe je nooit mee met de zwarte lotto in de kroeg dan
De gekleurde lotto tegenwoordig he!
bram
 bram - donderdag 17 december 2009 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 december 2009 - 15:52 schreef Stylzz het volgende:

[..]

De gekleurde lotto tegenwoordig he!
duizendmaal excuus!!!!!!!!!!!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 17 december 2009 - 16:00   quote  deeplink  
haha
demy44
 demy44 - vrijdag 18 december 2009 - 08:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 december 2009 - 14:30 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

foutje bedankt. Ze hebben op mij allebei een onuitwisbare indruk gemaakt. Zijler dat is de man waar we op moeten letten zaterdag
geen probleem zijler was gio de eerste wedstrijd de baas inderdaad
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 18 december 2009 - 10:57   quote  deeplink  
Gio is ook iets beter in vorm nu.... We zullen t verschil zien...

maar goed, als je Zijler niet de baas kan, moet je je afvragen wat je nog op dit niveau doet...
Milo
 Milo - vrijdag 18 december 2009 - 11:41   quote  deeplink  
je merkt hier op het forum ik ben geen fan van hofland bram is geen fan van cisse en stylzz is geen fan van gio.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 18 december 2009 - 11:43   quote  deeplink  
Dat zie je verkeerd. Ik ben zelfs een groot fan van Gio.
Als Feyenoorder heb ik m zeer hoog zitten. Maar als de tand des tijds invloed op je krijgt, dan tellen sentimenten niet meer.
Milo
 Milo - vrijdag 18 december 2009 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 - 11:43 schreef Stylzz het volgende:
Dat zie je verkeerd. Ik ben zelfs een groot fan van Gio.
Als Feyenoorder heb ik m zeer hoog zitten. Maar als de tand des tijds invloed op je krijgt, dan tellen sentimenten niet meer.
dat ben ik met je eens

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ingrediënten voor toptrainerschap Been ruimschoots aanwezig. Speelronde 18









0.0077979