|
|
bram
|
|
|
bij voldoende belagstelling sta ik morgen vanaf 1800uur met gluhwein in de omgeving van het maasgebouw,kosten 0,50 per beker. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
gluhwein en bier is een combinatie die ik aan mij voorbij laat gaan. wel een leuk idee. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
heb ook bier,oranjeboom in blik 0,5ltr voor 1,50 |
|
|
|
|
derq
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Oranjebier? pffffff krijg ik hoofdpijn van. in je kroeg tap je toch wel wat anders he, bram. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
leuk idee, maar ik ben al blij als ik op tijd binnen ben morgen |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: nee,wij zijn echte rotterdammers,hartevelt genever en oranjeboom bier |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
He bram, en een kater? veel plezier vanavond en succes met de verkoop, ik bel je maandag even of ik AZ ga halen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik kom iigeval ff een gluhwein halen..Als ik je tent vinden kan!!! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
hij komt met een busje, en staat vlakbij het maasgebouw. hij is niet te missen grote vent, 120 kg met een zware stem! |
|
|
|
|
fr2
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 december 2009 - 10:25 schreef Milo het volgende:hij komt met een busje, en staat vlakbij het maasgebouw. hij is niet te missen grote vent, 120 kg met een zware stem! Nou ff een gluhwein halen dan he :) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hoe is de weg naar rotterdam jongens?? veel last van de sneeuw of kan er goed doorgereden worden?? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 december 2009 - 11:07 schreef Jappie_FEY het volgende:hoe is de weg naar rotterdam jongens?? veel last van de sneeuw of kan er goed doorgereden worden?? Kan goed doorgereden worden Jappie... Ik heb alleen buienradar ff gececkt maar het lijkt mij verstandig dat je voor 4 uiterlijk 5 uur voorbij Utrecht ben... Volgens mij breekt voor de wedstrijd de hel los... Neem je muts mee en soepele handschoenen want bij een stand van 3-0 net voor de rust begint het sneeuwballen gevecht!!!!! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
ik sta rond 1730 in de omgeving maasgebouw |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nou ik bestel alvast 2 gluhwein rond de klok van 18.00 ... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 december 2009 - 11:13 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Kan goed doorgereden worden Jappie... Ik heb alleen buienradar ff gececkt maar het lijkt mij verstandig dat je voor 4 uiterlijk 5 uur voorbij Utrecht ben... Volgens mij breekt voor de wedstrijd de hel los... Neem je muts mee en soepele handschoenen want bij een stand van 3-0 net voor de rust begint het sneeuwballen gevecht!!!!! moet tot 17.00 werken dus ben pas 18.00 voorbij utrecht. hoop dat ik het ga redde:(
maar de handschoenen, muts, sjaal en 10 truien liggen al in de auto;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 december 2009 - 11:35 schreef Jappie_FEY het volgende:[..] moet tot 17.00 werken dus ben pas 18.00 voorbij utrecht. hoop dat ik het ga redde:( maar de handschoenen, muts, sjaal en 10 truien liggen al in de auto;) Nou ja rustig aandoen met dat weer is het enige verstandige... Als je maar optijd ben voor het sneeuwballen gevecht... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hahahaha......komt goed;) waar zit jij ook alweer???
ik kan iedergeval wel mooi hotjumper vanaf boven bekogelen:) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 december 2009 - 11:44 schreef Jappie_FEY het volgende:hahahaha......komt goed;) waar zit jij ook alweer??? ik kan iedergeval wel mooi hotjumper vanaf boven bekogelen:) Als je mij kan raken ben je de allergoeiste gooiert VAK Z |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
gaan ook een uurtje eerder je weet het nooit met de spoorwegen... heb er zin in |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Mijn enne maatje melde mij van de week dat hij in Engeland zit dus niet gaat. Me andere maatje belt zojuist dat hij met griep in zijn bed ligt... Nou hoop ik maar dat afdeling Dordt en Zeeland er zijn anders is het ik tegen de rest van Z met het sneeuwballen gevecht???? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: oef, das wel een meter of 60 denk ik zo, misschien kan ik je raken als je helemaal naar voren over de rand gaat hangen;) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 december 2009 - 12:03 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Mijn enne maatje melde mij van de week dat hij in Engeland zit dus niet gaat. Me andere maatje belt zojuist dat hij met griep in zijn bed ligt... Nou hoop ik maar dat afdeling Dordt en Zeeland er zijn anders is het ik tegen de rest van Z met het sneeuwballen gevecht???? hahahahaha........lullig voor je |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik krijg een dejavu.. 3 jaar terug speelde Feyenoord ook tegen Willem II in een avond wedstrijd in de sneeuw. Iedereen had toen ook afgebeld voor die wedstrijd en ik ging ook alleen.Maar toen daar aangekomen zat ik tussen 2 schatjes :) die er ook altijd waren. Inmiddels hebben zij hun eigen vriendjes dus ik ben benieuwd hoe het vanavond verloopt :( |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hahahahahahaha..........nieuwe schatjes misschien?? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
hebben we straks leon zonder tandjes hahahahahah |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
op dit soort momenten voelt het rot om geen sk te hebben................................................................................. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 december 2009 - 12:03 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Mijn enne maatje melde mij van de week dat hij in Engeland zit dus niet gaat. Me andere maatje belt zojuist dat hij met griep in zijn bed ligt... Nou hoop ik maar dat afdeling Dordt en Zeeland er zijn anders is het ik tegen de rest van Z met het sneeuwballen gevecht???? Nee hoor @Leon ik sta ook in Z en ik zal je dan wel helpen . Dan gooien we samen even de boel plat op vakkie z. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Heb alvast wat ijsballen ingevroren voor jullie! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: met dit weer heb iedereen ijsballen vanavond |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hahahahahahahaha..........nog 39 minuten dan gaan we scheurend naar rotterdam!!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 december 2009 - 16:12 schreef bram het volgende:bij voldoende belagstelling sta ik morgen vanaf 1800uur met gluhwein in de omgeving van het maasgebouw,kosten 0,50 per beker. Waar was je dan Brammetje???? Lekkeband met je karretje????
Ik zoeken voor het maasgebouw voor een warm bakkie maagzuur nergens Brammetje te vinden.... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 december 2009 - 23:41 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Waar was je dan Brammetje???? Lekkeband met je karretje???? Ik zoeken voor het maasgebouw voor een warm bakkie maagzuur nergens Brammetje te vinden.... misschien in beslag genomen door die jongens van security? |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Volgens mij heeft Brammetje onderweg heel de voorraad leeg gezoopen. Die ligt ergens helemaal lam in z n busje.hahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 december 2009 door ovi -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zou dat het zijn??? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2009 - 00:12 schreef ovi het volgende:Volgens mij heeft Brammetje onderweg heel voorraad leeg gezoopen. Die ligt ergens helemaal lam in z n busje.hahaha Of zou dit het zijn haha
Zou beiden een goede reden zijn. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: hij zal best een plausibele verklaring hebben |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik denk het ook... Ik heb maar een patat oorlog genomen...met uitjes he |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: is bijna het zelfde, toch? ........................... of niet? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Misschien maar hij was er niet..
BRAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm waar was je hahaha |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
heb ook niks zien staan, was om 19.30 bij het stadion, snel er effe langs gelopen maar zag niks. was ook pas om 02.45 weer thuis!!!!
was echt niet te doen eigenlijk, als het dinsdag weer nog zo is, ga ik toch maar is nadenken of ik wel ga...... |
|
|
|