BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Verschil met vorig seizoen

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
qwerto
 qwerto - vrijdag 18 december 2009 - 23:28   quote  deeplink  
Vorig seizoen stonden we na 38 wedstrijden op 45 punten
nu staan we na 17 wedstrijden op 34 maar 11 punten verschil !

Dankzij een sterker uitgeballanceerd elftal en een betere coach ( beter dan 1e helft vorig seizoen want vlemmings deed het in vergelijking tot verbeek uitstekend)
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - zaterdag 19 december 2009 - 03:14   quote  deeplink  
Ik ben meer geneigd te zeggen dat we 4de staan ondanks been en niet dankzij.
derq
 derq - zaterdag 19 december 2009 - 05:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 - 03:14 schreef Feijenoord1908 het volgende:
Ik ben meer geneigd te zeggen dat we 4de staan ondanks been en niet dankzij.
jullie hebben beide gelijk

Been heeft de oudjes toch scherper gekregen, hij moet het er maar mee doen, respect.

Verbeek is al begonnen met het brengen van jonge jongens, en maakte ze ook beter.

Been doet precies hetzelfde als Verbeek, alleen verwoordt Been het anders en zien de trainingen er iets anders uit.

Conclusie?

De oudjes blijven zeikerds, en de jonge garde is een stukje verder klaargestoomd voor het 1e elftal.

Verder is er niets veranderd. Cissé presteert niet, Fernandez (blessure, maar toch) presteert nu niets, Ignjatovic rijp voor de sloop...

Knap van Been dat hij het respect afdwingt bij de oudjes, terwijl die eigenlijk ook wel wisten dat Verbeek gelijk had. Verbeek ging er op zijn beurt misschien te nors mee om, maar dat is zijn karakter. Het zegt meer over de mentale zwakheid van sommige spelers dat ze het nu ineens wel kunnen.
Milo
 Milo - zaterdag 19 december 2009 - 09:26   quote  deeplink  
Bepaalde oudere spelers of spelers die al lang bij feyenoord zitten, hebben zich vorig seizoen in de vingers gesneden ten opzichte van dit seizoen.

mario heeft de lijn door getrokken die verbeek is gestart.
De oudere zaten allemaal op de bank behalve gio, aan de start van de compentitie. vorige sezoen wilde verbeek dit ook al doen maar door een hoop blessure leed ging dat niet lukken.

Dus de "oudjes" dachten er makkelijk van af te komen maar helaas.
Onder mario zien zij ook nu dat ze moeten presteren al willen zij spelen.
Verbeek laat zien dat hij een goede trainer is! hij staat nu met zijn club op de 5de plaats.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 19 december 2009 - 10:05   quote  deeplink  
kap nou eens met dat gezeik over verbeek en de oudjes.
De meeste oudjes zijn er nog 6 maanden. Dan is t af.
Ze spelen nu niet of nauwelijks maar als ze moeten is t naar behoren.
Aankopen binnen 5 maanden afschrijven is ook een beetje treurig.
Geef die mensen de tijd!
Milo
 Milo - zaterdag 19 december 2009 - 10:22   quote  deeplink  
Ik zeik niet, ik geef gewoon mijn visie over de afgelopen 12 maanden.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 19 december 2009 - 10:44   quote  deeplink  
Ik richt mezelf allang weer op het volgende seizoen...
Wie gaan er weg(duidelijk)en wie komen erbij?En op welke manier..
@Milo vizie is toch vooruit kijken hahahahaha
don44
 don44 - zaterdag 19 december 2009 - 11:48   quote  deeplink  
Oudjes dus veelverdieners zijn nergens meer nodig.
Alleen kwaliteit is nodig dus veel voor weineg dat heeft ons Feyenoord nodig.
Vooral in de beker tegen die kaasklopjes.
Laat wij ons daarop richten en dan pas naar de tweede hlft van het seizoen.
Stap voor stap net zoals je ma je geleert heeft.
gaazoo1
 gaazoo1 - zaterdag 19 december 2009 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 - 23:28 schreef qwerto het volgende:
Vorig seizoen stonden we na 38 wedstrijden op 45 punten
nu staan we na 17 wedstrijden op 34 maar 11 punten verschil !

Dankzij een sterker uitgeballanceerd elftal en een betere coach ( beter dan 1e helft vorig seizoen want vlemmings deed het in vergelijking tot verbeek uitstekend)
we spelen per seizoen 34 wedstrijden ;)
qwerto
 qwerto - zaterdag 19 december 2009 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 - 12:28 schreef gaazoo1 het volgende:

[..]

we spelen per seizoen 34 wedstrijden ;)
dus ik zeg aleen dat we nu naar de helft van de wedstrijden hebben gehad maar nog maar 11 punten minder
dat betekend dat als je nog zo'n helft draair je op 68 punten komt maarliefst 23 punten meer dan vorig seizoen !
craven
 craven - zaterdag 19 december 2009 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 - 12:39 schreef qwerto het volgende:

[..]

dus ik zeg aleen dat we nu naar de helft van de wedstrijden hebben gehad maar nog maar 11 punten minder
dat betekend dat als je nog zo'n helft draair je op 68 punten komt maarliefst 23 punten meer dan vorig seizoen !
eerst zien dan....
qwerto
 qwerto - zaterdag 19 december 2009 - 12:47   quote  deeplink  
ik zeg toch ook ALS je nog zo'n enz enz
craven
 craven - zaterdag 19 december 2009 - 12:50   quote  deeplink  
jajaja dat zag ik
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 19 december 2009 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 - 03:14 schreef Feijenoord1908 het volgende:
Ik ben meer geneigd te zeggen dat we 4de staan ondanks been en niet dankzij.
Dit is dus iets wat ik nog steeds niet snap. Er zijn blijkbaar nog steeds mensen die twijfelen aan Been of hem gewoon niet goed vinden, terwijl hij het toch uitstekend doet bij Feyenoord. Bij NEC deed hij het trouwens ook al goed en nu bij Feyenoord dus weer, terwijl hij van zijn aankopen toch eigenlijk alleen Babovic over heeft, want cissé speelt niet goed en fernandez is geblesseerd. En Ignjatovic spreekt voor zich, maar het blijkt toch gewoon dat Been het heel goed doet en dat zie je ook terug in de stand en het aantal punten!!
gaazoo1
 gaazoo1 - zaterdag 19 december 2009 - 16:00   quote  deeplink  
verbeek heeft het gewoon heel slecht gedaan, maar als we weer deze discussie gaan voeren zijn we daar nog tot aan de zomerstop mee bezig. maar je hebt wel gelijk, tot nu toe gaat het beter
MMM
 MMM - zaterdag 19 december 2009 - 16:20   quote  deeplink  
Allemaal de schuld van Timmer en Bosz.
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - zaterdag 19 december 2009 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 - 12:57 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Dit is dus iets wat ik nog steeds niet snap. Er zijn blijkbaar nog steeds mensen die twijfelen aan Been of hem gewoon niet goed vinden, terwijl hij het toch uitstekend doet bij Feyenoord. Bij NEC deed hij het trouwens ook al goed en nu bij Feyenoord dus weer, terwijl hij van zijn aankopen toch eigenlijk alleen Babovic over heeft, want cissé speelt niet goed en fernandez is geblesseerd. En Ignjatovic spreekt voor zich, maar het blijkt toch gewoon dat Been het heel goed doet en dat zie je ook terug in de stand en het aantal punten!!
Een trainer die in notabene de klassieker een simpel rennertje als slory verkiest boven een absolute topspits als Makaay, heeft er in mijn ogen weinig kaas van gegeten.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zaterdag 19 december 2009 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 - 16:24 schreef Feijenoord1908 het volgende:

[..]

Een trainer die in notabene de klassieker een simpel rennertje als slory verkiest boven een absolute topspits als Makaay, heeft er in mijn ogen weinig kaas van gegeten.
Zijn inhoudelijke reactie vond ik een zeer goed plan. Tot die rode kaart ging het gewoon goed.
MMM
 MMM - zaterdag 19 december 2009 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 - 16:24 schreef Feijenoord1908 het volgende:

[..]

Een trainer die in notabene de klassieker een simpel rennertje als slory verkiest boven een absolute topspits als Makaay, heeft er in mijn ogen weinig kaas van gegeten.
Absolute topspits Makaay? Ja 5 jaar geleden. En als Babovic geen rode kaart had gekregen, had ik het nog wel eens willen zien. De snelheid voorin, daar had je meer aan dan een Makaay die zo lui is als een ouwe lul.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 december 2009 door Thomas --
Pietje
 Pietje - zaterdag 19 december 2009 - 16:43   quote  deeplink  
Het verschil tussen het Feyenoord van vorig seizoen en het Feyenoord van het huidig seizoen is echt enorm. En dan bedoel ik niet alleen het behaalde aantal punten tot nu toe. Vorig seizoen was het spelniveau dramatisch en kregen zij veel te veel tegendoelpunten. Die slechte wedstrijden werden bijna allemaal verloren. Dit seizoen ziet het er allemaal veel beter uit: aanzienlijk minder tegendoelpunten, een goede wedstrijdmentaliteit, "mindere" wedstrijden worden nu wel (vaak) gewonnen, de gave om een tegenstander, zeker in de Kuip, vast te zetten. En dat mag je gerust de trainer, Mario Been, aanrekenen. Hij heeft een goede visie (dat hoor je ook wel wanneer hij bij de NOS voetbalanalyticus is) en kan dat uitstekend bij zijn spelers overbrengen. Dat heeft hij eerder al bij Excelsior en met name bij NEC aangetoond. Overigens is Gertjan Verbeek ook een prima trainer; dat heeft hij immers wel bij Heerenveen en nu weer bij Heracles bewezen. Alleen het klikte niet bij/met de selectiespeler van Feyenoord. Dat kan gebeuren, het zijn "maar" mensen. Maar al met al is Feyenoord op de goede weg. Misschien dit seizoen (nog) niet, maar ik ben er heilig van overtuigd dat Feyenoord, mits de huidige selectie zo veel mogelijk bijeen blijft, volgend seizoen een serieuze gooi naar het kampioenschap gaat doen. En eigenlijk is een mooie club als Feyenoord dat elk seizoen verplicht te doen!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 19 december 2009 - 16:49   quote  deeplink  
mooi samengevat pietje, en dat als ajaxcied!!!!!;)
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zaterdag 19 december 2009 - 17:00   quote  deeplink  
Daar gaan we weer lekker de kou in...........ff inborrelen en dan zo naar de Kuip..
Pietje
 Pietje - zaterdag 19 december 2009 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 - 16:49 schreef Jappie_FEY het volgende:
mooi samengevat pietje, en dat als ajaxcied!!!!!;)
Hey Jappie! Je weet inmiddels toch wel hoe ik als Ajacied over Feyenoord denk!! Wat hebben jullie hier allemaal van die mooie plaatjes bij je naam. Echt leuk! Heet dat niet aviator, of avator of zo iets. Ja ik ben iemand van de "oude stempel" ;-)
PieterBos
 PieterBos - zaterdag 19 december 2009 - 17:07   quote  deeplink  
Even wat punten op een rij:
- meeste clean sheets t.o. vorige seizoen (bijna) meeste doelpunten tegen
- gemiddeld 2 punten per wedstrijd t.o. 1,3 vorig seizoen
- gemiddelde leeftijd 23 of jonger t.o. vorig seizoen 29 of zo
- een elftal dat er plezier in heeft om te trainen t.o. met tegen zin trainen

Lijkt me duidelijk toch.
Hoop dat ik eind van het seizoen kan toevoegen:
EUROPEES VOETBAL t.o. schandelijk uit de playoffs worden geramd
PieterBos
 PieterBos - zaterdag 19 december 2009 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 - 17:05 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hey Jappie! Je weet inmiddels toch wel hoe ik als Ajacied over Feyenoord denk!! Wat hebben jullie hier allemaal van die mooie plaatjes bij je naam. Echt leuk! Heet dat niet aviator, of avator of zo iets. Ja ik ben iemand van de "oude stempel" ;-)
Avatar
Heb je he met 100.000 posts!
Pietje
 Pietje - zaterdag 19 december 2009 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 - 17:07 schreef PieterBos het volgende:

[..]

Avatar
Heb je he met 100.000 posts!
Nou, dan zat ik behoorlijk in de buurt zoals ik het schreef, toch?
En wat die 100.000 posts betreft: dat vind ik echt geweldig. Het Feyenoordforum leeft ook veel meer dan die van Ajax. Bij PSV en Twente is het helemaal stil.
Overigens aan die 100.000 heb ik ook mijn steentje bijgedragen ;-))

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 december 2009 door Pietje --
Rene Koster
 Rene Koster - zaterdag 19 december 2009 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 - 16:43 schreef Pietje het volgende:
Het verschil tussen het Feyenoord van vorig seizoen en het Feyenoord van het huidig seizoen is echt enorm. En dan bedoel ik niet alleen het behaalde aantal punten tot nu toe. Vorig seizoen was het spelniveau dramatisch en kregen zij veel te veel tegendoelpunten. Die slechte wedstrijden werden bijna allemaal verloren. Dit seizoen ziet het er allemaal veel beter uit: aanzienlijk minder tegendoelpunten, een goede wedstrijdmentaliteit, "mindere" wedstrijden worden nu wel (vaak) gewonnen, de gave om een tegenstander, zeker in de Kuip, vast te zetten. En dat mag je gerust de trainer, Mario Been, aanrekenen. Hij heeft een goede visie (dat hoor je ook wel wanneer hij bij de NOS voetbalanalyticus is) en kan dat uitstekend bij zijn spelers overbrengen. Dat heeft hij eerder al bij Excelsior en met name bij NEC aangetoond. Overigens is Gertjan Verbeek ook een prima trainer; dat heeft hij immers wel bij Heerenveen en nu weer bij Heracles bewezen. Alleen het klikte niet bij/met de selectiespeler van Feyenoord. Dat kan gebeuren, het zijn "maar" mensen. Maar al met al is Feyenoord op de goede weg. Misschien dit seizoen (nog) niet, maar ik ben er heilig van overtuigd dat Feyenoord, mits de huidige selectie zo veel mogelijk bijeen blijft, volgend seizoen een serieuze gooi naar het kampioenschap gaat doen. En eigenlijk is een mooie club als Feyenoord dat elk seizoen verplicht te doen!
mee eens maar die tegen doelpunten kregen we ook door timmer nu staat er 1 een andere keeper en 2 een andere (betere)verdediging Vlaar Bahia en die houden er een stuk meer tegen dus het middenveld kan zich meer op de aanval richten en daardoor winnen we gewoon meer wedstrijden,en zeker daar heeft Been de hand in en volgend jaar worden we kampioen.
Pietje
 Pietje - zaterdag 19 december 2009 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 - 17:31 schreef Rene Koster het volgende:

[..]
Mee eens maar die tegen doelpunten kregen we ook door timmer nu staat er 1 een andere keeper en 2 een andere (betere)verdediging Vlaar Bahia en die houden er een stuk meer tegen dus het middenveld kan zich meer op de aanval richten en daardoor winnen we gewoon meer wedstrijden,en zeker daar heeft Been de hand in en volgend jaar worden we kampioen.
Ja, die Timmertje... Maar het lag toch echt niet alleen aan Timmer. Inderdaad met Vlaar is er een stuk zekerheid achterin gekomen. Ik ben ongelooflijk blij voor die jongen dat hij weer helemaal terug is. Zo jong nog en zo veel ellende. Of Feyenoord volgende seizoen kampioen wordt? Ze gaan zeker meedoen om de titel, maar onderschat PSV en FC Twente niet, dat zijn ontzettend sluwe ploegen! Ook van FC Utrecht verwacht ik komend seizoen (nog) meer. En ja... ook Ajax. Ik hoop in ieder geval wel op een mooi en spannend seizoen, waarin een hoop clubs meestrijden. Ik kan me er nu al op verheugen!
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zaterdag 19 december 2009 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 - 17:13 schreef Pietje het volgende:

[..]

Nou, dan zat ik behoorlijk in de buurt zoals ik het schreef, toch?
En wat die 100.000 posts betreft: dat vind ik echt geweldig. Het Feyenoordforum leeft ook veel meer dan die van Ajax. Bij PSV en Twente is het helemaal stil.
Overigens aan die 100.000 heb ik ook mijn steentje bijgedragen ;-))
Boudewijn, Pietje mag er ook één!!:)
Pietje
 Pietje - zaterdag 19 december 2009 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 - 17:57 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

Boudewijn, Pietje mag er ook één!!:)
Yes!! Lijkt me groots. Mag/kun je zoiets zelf maken? En zo ja, hoe doe je dat?
Enne... hoe gaat het met je pols? Uitkijken met schaatsen... Doe net als ik. Ik schaats nooit: a) te koud en b) te bang (Ben in mijn jeugd ontzettende op mijn stuitje gevallen. Ik heb van mijn leven niet zo'n pijn gehad en heb mijzelf toen voorgenomen, dat ik die ene keer gelijk twee keer heb geschaatst: de eerste én de laatste keer. Sterkte hoor! En succes strakjes tegen Willem II !!
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zaterdag 19 december 2009 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 - 19:33 schreef Pietje het volgende:

[..]

Yes!! Lijkt me groots. Mag/kun je zoiets zelf maken? En zo ja, hoe doe je dat?
Enne... hoe gaat het met je pols? Uitkijken met schaatsen... Doe net als ik. Ik schaats nooit: a) te koud en b) te bang (Ben in mijn jeugd ontzettende op mijn stuitje gevallen. Ik heb van mijn leven niet zo'n pijn gehad en heb mijzelf toen voorgenomen, dat ik die ene keer gelijk twee keer heb geschaatst: de eerste én de laatste keer. Sterkte hoor! En succes strakjes tegen Willem II !!
hahaha, rustig. Styyr gewoon een privébericht naar Boudewijn, en praat heel lief tegen hem. Daar houd hij van!
hillybilly
 hillybilly - zaterdag 19 december 2009 - 23:44   quote  deeplink  
weinig verschil met het spelniveau van het vorig seizoen,het is nog steeds een drama,maar nu zit het gewoon mee,weer een ondermaatse wedstrijd vandaag tegen willem 2
Terminator
 Terminator - zaterdag 19 december 2009 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 - 23:44 schreef hillybilly het volgende:
weinig verschil met het spelniveau van het vorig seizoen,het is nog steeds een drama,maar nu zit het gewoon mee,weer een ondermaatse wedstrijd vandaag tegen willem 2
jij snapt er ook vrij weinig van hea maar goed gelukkig is dat jouw mening......
ondermaats???je hebt niks weggegeven en ten tweede heb je zelf genoeg kansen gekregen om met rust al 5-0 voor te staan!kijk dat je zegt dat de tweede helft niet goed was dan ben ik het met je eens....
en wij zijn bijna alle wedstrijden de betere geweest als de tegenstander dus als naar jouw mening wij slecht waren wat waren die anderen dan???

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 december 2009 door Terminator --
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - zaterdag 19 december 2009 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 - 23:44 schreef hillybilly het volgende:
weinig verschil met het spelniveau van het vorig seizoen,het is nog steeds een drama,maar nu zit het gewoon mee,weer een ondermaatse wedstrijd vandaag tegen willem 2
Zo is ut
sevillana
 sevillana - zaterdag 19 december 2009 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 - 23:44 schreef hillybilly het volgende:
weinig verschil met het spelniveau van het vorig seizoen,het is nog steeds een drama,maar nu zit het gewoon mee,weer een ondermaatse wedstrijd vandaag tegen willem 2
min of meer wel ja, verschil is dat er minder sprake is van een zgn. blessuregolf en dat ze nu redelijk strak op de 4e plaats staan
Terminator
 Terminator - zaterdag 19 december 2009 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 - 16:43 schreef Pietje het volgende:
Het verschil tussen het Feyenoord van vorig seizoen en het Feyenoord van het huidig seizoen is echt enorm. En dan bedoel ik niet alleen het behaalde aantal punten tot nu toe. Vorig seizoen was het spelniveau dramatisch en kregen zij veel te veel tegendoelpunten. Die slechte wedstrijden werden bijna allemaal verloren. Dit seizoen ziet het er allemaal veel beter uit: aanzienlijk minder tegendoelpunten, een goede wedstrijdmentaliteit, "mindere" wedstrijden worden nu wel (vaak) gewonnen, de gave om een tegenstander, zeker in de Kuip, vast te zetten. En dat mag je gerust de trainer, Mario Been, aanrekenen. Hij heeft een goede visie (dat hoor je ook wel wanneer hij bij de NOS voetbalanalyticus is) en kan dat uitstekend bij zijn spelers overbrengen. Dat heeft hij eerder al bij Excelsior en met name bij NEC aangetoond. Overigens is Gertjan Verbeek ook een prima trainer; dat heeft hij immers wel bij Heerenveen en nu weer bij Heracles bewezen. Alleen het klikte niet bij/met de selectiespeler van Feyenoord. Dat kan gebeuren, het zijn "maar" mensen. Maar al met al is Feyenoord op de goede weg. Misschien dit seizoen (nog) niet, maar ik ben er heilig van overtuigd dat Feyenoord, mits de huidige selectie zo veel mogelijk bijeen blijft, volgend seizoen een serieuze gooi naar het kampioenschap gaat doen. En eigenlijk is een mooie club als Feyenoord dat elk seizoen verplicht te doen!
precies zo is ut!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 19 december 2009 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 - 23:53 schreef sevillana het volgende:

[..]

min of meer wel ja, verschil is dat er minder sprake is van een zgn. blessuregolf en dat ze nu redelijk strak op de 4e plaats staan
Dus stukken beter ,ook al wil het oog het niet geloven....
sevillana
 sevillana - zaterdag 19 december 2009 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 - 23:57 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dus stukken beter ,ook al wil het oog het niet geloven....
en, toch weer, ruim 40.000 getrouwen die de kou getrotseerd hebben!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 20 december 2009 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 - 23:58 schreef sevillana het volgende:

[..]

en, toch weer, ruim 40.000 getrouwen die de kou getrotseerd hebben!
Ja zeker en dat is mooi...
Als ik dan alleen in de sneeuwstorm naar huis rijdt denk ik toch....
Ben ik wel helemaal goed bij mijn hoofd???
Tuurlijk het was de moeite weer waard..
sevillana
 sevillana - zondag 20 december 2009 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2009 - 00:15 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja zeker en dat is mooi...
Als ik dan alleen in de sneeuwstorm naar huis rijdt denk ik toch....
Ben ik wel helemaal goed bij mijn hoofd???
Tuurlijk het was de moeite weer waard..
zo is dat!
hotjumper
 hotjumper - zondag 20 december 2009 - 10:54   quote  deeplink  
heb me weer prima vermaakt:

- dom lelijk wijf loopt tegen mn maat z'n koffie, krijgt ie op de koop toe een grote bek.
- gasten die zingen over aboutaleb, en vervolgens "zingen voor je eigen club"

wel leuk:
-beschuit met muisjes in de trein
-bier in de trein
-de legioen zaal was weer knus
-sfeer in de kuip was wel aardig

maar waar waren die supporters van willem2
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 20 december 2009 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2009 - 10:54 schreef hotjumper het volgende:

maar waar waren die supporters van willem2
waren!!!nou die waren met ze 5en achter het spandoek die ze zelf hadden opgehangen :)
Niet echt slim die 5 van Willem II
hotjumper
 hotjumper - zondag 20 december 2009 - 11:15   quote  deeplink  
hahahahahahahahaha
ovi
 ovi - zondag 20 december 2009 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2009 - 10:54 schreef hotjumper het volgende:
heb me weer prima vermaakt:

maar waar waren die supporters van willem2
Heeft Willem2 wel supporters dan?lol
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 20 december 2009 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2009 - 00:15 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Als ik dan alleen in de sneeuwstorm naar huis rijdt denk ik toch....
Ben ik wel helemaal goed bij mijn hoofd???

dat heb ik bijna 4 uur lang gedacht.........
MMM
 MMM - zondag 20 december 2009 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Verschil met vorig seizoen
We hebben meer punten!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Verschil met vorig seizoen









0.0081720