|
|
MMM
|
|
|
Na Bruins tegen Groningen en Bruins tegen Heerenveen.
Vond hem gisteren weer erg goed spelen opnieuw geen fouten in zijn spel, we hebben een echt groeibriljantje in huis. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hoe zou het toch voelen als je elke maand een rooitje of 20 op je bankrekening krijgt??? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2009 - 20:40 schreef Leon FR1908 het volgende:Hoe zou het toch voelen als je elke maand een rooitje of 20 op je bankrekening krijgt??? Zou het niet weten, heb er helaas geen ervaring mee.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 december 2009 door MMM -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Maar Bruins wel!!! Maar waarom krijgt hij dat geld??? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Door zijn geweldige spel! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nou dat weet ik niet hoor,maar waarom krijgt Landzaat 10 x zoveel per maand? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Wat een neus hier doet vraag ik me sowieso al af. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dus Bruins wordt onder betaald?? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Nee, overbetaald. Maar landzaad verdient ook teveel, net als alle andere oudjes. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee dat is niet waar!!! Ik denk dat de club boekhouder een reken foutje heeft gemaakt.. Ten tijden toen de oudjes werden aangetrokken... Jacobs? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2009 - 21:05 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nee dat is niet waar!!! Ik denk dat de club boekhouder een reken foutje heeft gemaakt.. Ten tijden toen de oudjes werden aangetrokken... Jacobs? Eens. |
|
|
|