|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: oh....daar. ga ik maandag heen, dan zal ik wel effe kijken voor je;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
mooi plaatje heb je MMM!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ja bedankt, heeft Boudewijn snel voor me geregeld |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
alles goed en wel, maar heb nog steeds geen plaatje gekregen van B |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: ik kan je wel vertellen dat er knetter veel sneeuw ligt, en het was vandaag hier een ijsbaan. en het zout is hier ook op |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Boudewijn? Krijg ik mijn plaatje in 2010 nog? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hahahahahaha............je bent niet de enige die wacht. bombardeer hem met PB's!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Misschien zat hij ook vast in die trein in China, met al die sneeuw.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 januari 2010 - 19:39 schreef Jappie_FEY het volgende:[..] ik kan je wel vertellen dat er knetter veel sneeuw ligt, en het was vandaag hier een ijsbaan. en het zout is hier ook op Hier ondertussen ook,wordt een fijne dag morgen op het steigertje... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: kamp met het zelfde "probleempje", heb hem ook al verschillende berichten gestuurd. tot nog toe zonder succes, maar ja, ze zeggen toch; de aanhouder wint |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: m'n ma leerde mij vroeger al; "geduld is een schone zaak" voel me nu dus al behoorlijk schoon |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
In het kader van beter laat dan nooit... de volgende hebben vanaf nu een avatar:
sevillana KKL patrickpsv15 MMM bjorn FR12-1908 demy44
Mocht ik nog iemand vergeten zijn, graag een berichtje..
gebruikers kunnen nog t/m 12 januari hun plaatje aanleveren, daarna heb je pech! |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: It is captain ,captain Jack Sparow hahahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Mooi die avatar,ik dacht dat het Bruins zou worden..:P |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 07 januari 2010 - 17:41 schreef Boudewijn het volgende:In het kader van beter laat dan nooit... de volgende hebben vanaf nu een avatar: sevillana KKL patrickpsv15 MMM bjorn FR12-1908 demy44 Mocht ik nog iemand vergeten zijn, graag een berichtje.. gebruikers kunnen nog t/m 12 januari hun plaatje aanleveren, daarna heb je pech! zoals ik al eerder schreef, "geduld is een schone zaak", ben er nu content mee. thanks after all, Boudewijn |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Ik heb nog geen avatar aangevraagd,wordt misschien toch eens tijd........ |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: hahahahahaha.........ik krijg nu een heel fout beeld bij sevillana
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 januari 2010 door Jappie_FEY -- |
|
|
|
|
remco1978
|
|
|
Nou ben ik in het bezit van een erg mooie foto die ik graag met jullie wil delen. PB aan boudewijn? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
remco1978
|
|
|
Zal hem eerst ff scannen dan haha |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
remco1978
|
|
|
Resultaat valt me tegen :( |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
jammer.....jammer.....jammer |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ik zie iemand die de hele dag dronken is en die zo gek als een deur is |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: komt wel een beetje in de buurt |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: En ontzettend vaag ,maar ook een beetje een kweetje. Een fantastische rol van Johny Depp en tevens een paar geweldige films the pirats of the caribean....
Puik plaatje Sevi...
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 januari 2010 - 16:01 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] En ontzettend vaag ,maar ook een beetje een kweetje. Een fantastische rol van Johny Depp en tevens een paar geweldige films the pirats of the caribean.... Puik plaatje Sevi... [ afbeelding ] thx Leon, en idd, 't is maar een (fantastiche) rol! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
idd een hele goeie reeks films, wanneer komt de nieuwe eigenlijk uit?? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: On Stranger Tides Zie Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides voor het hoofdartikel over dit onderwerp.
Jack Sparrow en Hector Barbossa slaan de handen in elkaar en gaan opzoek naar de Fountain of Youth.
Johnny Depp en Geoffrey Rush hernemen hun rol als respectievelijk Jack Sparrow en Hector Barbossa. Orlando Bloom (Will Turner) en Keira Knightley (Elizabeth Swann) hebben net zoals regisseur Gore Verbinski verstek gegeven voor het 4de deel.
Op 11 september 2009 werd in de Disney D23expo de officiƫle titel van het vierde Pirates film bekendgemaakt: On Stranger Tides. Er is nog niets bekendgemaakt over het verhaal. Maar indien Pirates 4 zou gebaseerd zijn op het gelijknamige boek "On Stranger Tides" van Tim Powers uit 1988, dan zou het verhaal iets te maken hebben met "The Fountain of Youth", ook wel "Levenswater" genoemd. De legende zegt dat als men hier van drinkt, men van een eeuwige jeugd zal genieten. Ook de beroemde piraat Blackbeard zou zijn intrede dan maken. Op 20 september kwam echter het nieuws naar buiten dat er misschien toch geen nieuwe film komt. Dat heeft hoofdrolspeler Johnny Depp bekendgemaakt na het ontslag van een van de topmanagers die hem aan die rol had geholpen. Na deze berichten werd ook bekend dat Cotton, Pintel en Ragetti terugkeren |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
mmmmmmmmmmmm..............erg vaag dus nog allemaal |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: tsja, dat kun je wel zeggen .............................. wordt vervolgd? |
|
|
|
|
Wallie1908
|
|
|
Voor de twaalfde zei Boudewijn he. Ik wacht af. Heb het hopelijk goed opgestuurd. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
hoe kun je boudewijn een bericht sturen dan?
wil dit mooie plaatje als avatar ... betere tijden .. zucht
|
|
|
|
|
gaazoo1
|
|
|
hmm, pierre :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 januari 2010 door gaazoo1 -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: gewoon een berichtje van boudewijn opzoeken en dan 'stuur prive bericht' aanklikken. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Jullie kunnen ook deze nemen:
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: bassie is een hoerenjong. |
|
|
|
|
Wallie1908
|
|
|
Boudewijn, waar blijft mijn plaatje? Voor de twaalfde toch? Zie hem wel verschijnen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Bassie is een held hij bijt je zo een oor af... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:
Kijk Wallie de vijfde wordt van jou :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 januari 2010 door Leon FR1908 -- |
|
|
|