BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Derksen schrijft op de valreep column van het jaar 2009

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 21 december 2009 - 12:36   quote  deeplink  
Mijn hele leven houd ik me al bezig met de twee belangrijkste bijzaken in het leven. Ik volg de actualiteit op de voet, lees kranten en volg het wereldnieuws op de televisie. Dan kom je al snel tot de conclusie dat je niet echt belangrijk bent voor het wel en wee van de samenleving.

Ik hoef me niet te verdiepen in Kosovo, de klimaattop en Uruzgan, ik hoef me zelfs niet druk te maken over Arend-Jan Boekestijn, Tiger Woods of de Rotterdamse korpschef Aad Meijboom. Ik volg het relevante nieuws als een doorsnee burger. In míjn wereld zijn de jaarcijfers van Feyenoord belangrijk.

Naast voetbal verdiep ik me serieus in mijn muziek. Dat valt overigens ook niet mee, want ik Nederland zijn in mijn ogen slechts een paar goede platenzaken. De beste is in Venlo, verder zijn er nog interessante winkels in Lisse, Assen, Amsterdam, Rotterdam en Tiel. Omdat de opnamen van Earl en Ernie Cate uit Arkansas uit de jaren zeventig nu eindelijk op cd zijn uitgebracht, meldde ik me zaterdag al op tijd bij mijn favoriete importzaak in Rotterdam.

Daar kom ik altijd freaks van middelbare leeftijd tegen die alles weten over artiesten van wie het grote publiek nog nooit heeft gehoord. Zoekend in het vak C, waar ik alles van de Cate Bros aantrof, stond er plotseling een door het leven getekende heer op leeftijd naast me, met grijs haar en een grijze baard.

Zonder enige inleiding zei hij plotseling dat hij de hele nacht geen oog had dichtgedaan. Op vrijdagavond was hij via de media met de tegenvallende jaarcijfers van Feyenoord geconfronteerd. Hij maakte zich zorgen, want in zijn ogen waren die cijfers zó schokkend, dat zijn favoriete club wel eens failliet kon gaan. De man las ook Engelse kranten en had de teloorgang van Leeds United op de voet gevolgd; óók een voetbalbolwerk dat niet kapot zou kunnen.

Hij voorspelde sombere feestdagen voor zichzelf. Zijn gezondheid stond niet meer toe dat hij naar De Kuip ging, maar hij was nog dag en nacht met Feyenoord bezig en volgens hem moest iedereen die de jaarcijfers kon lezen zich ernstig zorgen maken. Het was de reactie van zomaar een anonieme supporter, maar ik weet zeker dat duizenden leden van het hondstrouwe Legioen met dergelijke gevoelens rondlopen.

Door de goede resultaten, sinds de komst van Leo Beenhakker en Mario Been, krijgen de fans ten onrechte de indruk dat het weer goed gaat met Feyenoord. Sportief presteert de club boven verwachting, financieel is het nog steeds een ramp.

Ruud Gullit vergooide zijn eigen trainerscarrière, voor Mark Wotte heeft niemand een goed woord over en Peter Bosz heeft louter zweverige teksten uitgebraakt en open deuren ingetrapt. Gertjan Verbeek is een verhaal appart. Bij SC Heerenveen en Heracles Almelo presteert hij geweldig, in Rotterdam-Zuid was er nooit sprake van enige chemie tussen hem en de spelers.

De scouts van de topclubs grinniken en gnuiven als hun Feyenoord-collega Michel Beukers ergens ter wereld aanschuift, omdat hij er in hun ogen totaal geen kijk op heeft en altijd de verkeerde voetballer noteert. Het contracteren van de routiniers Giovanni van Bronckhorst, Roy Makaay, Tim de Cler, Denny Landzaat en Kevin Hofland blijkt achteraf een ernstige fout.

Er kwamen minder recettes en tv-gelden binnen en er werden minder stoelen verkocht in het zakelijke segment. De kosten waren 5,4 miljoen hoger dan begroot vanwege afvloeiingskosten voor personeel en het feit dat de club er maar niet in slaagt dure spelers te verkopen. Daardoor heeft Feyenoord nu 36 miljoen euro aan schulden, waarvan 21 miljoen rentedragend is.

Het salarishuis kost de club 19 miljoen. De komende twee jaar wil de directie dat met 25 procent terugbrengen. Daarom geldt er op alle afdelingen een personeels- en een loonstop. Dit seizoen denkt de directie af te sluiten met een verlies van vier miljoen euro. Daarna hopen de beleidsbepalers break-even te draaien en vervolgens moeten er zwarte cijfers worden geschreven.

Zodra er weer eens liquiditeitsproblemen zijn, begint algemeen directeur Eric Gudde zijn zoveelste bedeltocht langs miljonairs, patsers, havenbaronnen, gefortuneerde supporters en de lokale nouveau riche. De voormalige topambtenaar van de gemeente Rotterdam is in twee jaar tijd tien jaar ouder geworden. Hij volgde zijn hart, maar belandde in een wereld die hij niet kende en die hij onderschatte. De komst van de gelouterde Beenhakker wordt hopelijk de redding van Gudde.

Maar hoe los je een schuld van 36 miljoen euro af, terwijl het elftal moet blijven presteren? Het overkomt me niet vaak, maar hier heb ík zelfs geen oplossing voor. Feyenoord hoopt op transferopbrengsten, maar serieuze belangstelling is er niet voor de jeugdige talenten, ook niet voor Jonathan De Guzman.

De komende seizoenen moet de club inkomsten halen uit Europees voetbal. Saneren en presteren, dat lijkt onmogelijk. En geld lospeuteren bij Vrienden van Feyenoord is jezelf voor de gek houden, want dan wordt de schuld nog groter.

Beenhakker is de beste demagoog van Nederland. Het Legioen vraagt zich wanhopig af wat er nu gaat gebeuren. Beenhakker moet met een duidelijk en realistisch verhaal komen. Hij kan dat op een geloofwaardige wijze brengen en zal de supporters duidelijk moeten maken dat alle sterren vertrekken doordat ze te duur zijn. Geld voor nieuwe spelers is er niet.

Feyenoord moet verder met de jonge voetballers helemaal geen slechte basis en die kern vervolgens aanvullen met spelers die bij Excelsior rijpen en andere talenten. In tijden van nood wordt er vaak noodgedwongen een beroep op de jeugd gedaan en dan zie je ook plotseling jonge spelers doorbreken.

Beenhakker zal de achterban eerlijk moeten zeggen dat er de komende vijf seizoenen geen sportieve successen in het verschiet liggen, maar dat de club na die periode schuldenvrij is en dan pas kan Feyenoord om de prijzen gaan strijden. Als hij dat goed doet, hebben de fans daar nog vrede mee ook. De club speelt dan een paar seizoenen als middenmoter, maar er wordt wel een basis gelegd voor een onbezorgde toekomst.

Hunkeren naar de Coolsingel heeft geen zin, Feyenoord moet helemaal terug naar af. Mensen met een clubhart moeten daarmee even leren leven, maar het is noodzaak en als Beenhakker een gezonde club achterlaat, verdient hij een standbeeld naast Coen Moulijn.

Het zou ook correct zijn tegenover al die supporters die blijkbaar wakker liggen van de financiële problemen en alle onzekerheid. En ik gun die meneer, die zo van obscure countryzangers houdt, zijn nachtrust en prettige feestdagen. Maar dat geldt voor u allemaal.

Johan Derksen

Bron: Vi
Derksen,%20Johan.JPG

PS Sevillana jij heb Derksen toch niet aangesproken in de pannekoekstraat bij zijn favoriete import plaatenzaak????? ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 december 2009 door Leon FR1908 --
MMM
 MMM - maandag 21 december 2009 - 12:39   quote  deeplink  
Goede column.
Stylzz
 Stylzz - maandag 21 december 2009 - 12:53   quote  deeplink  
Goede column? Wat voegt t toe dan?
hotjumper
 hotjumper - maandag 21 december 2009 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2009 - 12:53 schreef Stylzz het volgende:
Goede column? Wat voegt t toe dan?
niet veel
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 21 december 2009 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2009 - 12:53 schreef Stylzz het volgende:
Goede column? Wat voegt t toe dan?
De waarheid zoals die nog niet is omschreven....
Het werkelijke schuldbedrag???
Het feit dat een haleloeja stemming erg fijn is maar
dat grote donkere wolken zich samen pakken boven de KUIP...
Dat eventuelen oplossingen niet meer voor de hand liggen...

Eerlijk gezegt heb ik dat nergens anders zo goed omschreven gelezen..
Duidelijkheid open en eerlijk.

Of het de waarheid is dat weet ik ook niet natuurlijk.
craven
 craven - maandag 21 december 2009 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2009 - 13:05 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

De waarheid zoals die nog niet is omschreven....
Het werkelijke schuldbedrag???
Het feit dat een haleloeja stemming erg fijn is maar
dat grote donkere wolken zich samen pakken boven de KUIP...
Dat eventuelen oplossingen niet meer voor de hand liggen...

Eerlijk gezegt heb ik dat nergens anders zo goed omschreven gelezen..
Duidelijkheid open en eerlijk.

Of het de waarheid is dat weet ik ook niet natuurlijk.
Ik vrees van wel....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 21 december 2009 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2009 - 13:06 schreef craven het volgende:

[..]

Ik vrees van wel....
Ik ben er ook bang voor!!!
Milo
 Milo - maandag 21 december 2009 - 13:21   quote  deeplink  
Dit is nummer 100.000 die het even bij ons komt inwrijven en even komt vertellen dat het niet goed gaat bij feyenoord!

We weten dit nu wel!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 21 december 2009 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2009 - 13:21 schreef Milo het volgende:
Dit is nummer 100.000 die het even bij ons komt inwrijven en even komt vertellen dat het niet goed gaat bij feyenoord!

We weten dit nu wel!
Dankzij mensen als Derksen wordt het tenminste openbaar gemaakt...
Beetje kortzichtig Milo!!!
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - maandag 21 december 2009 - 13:27   quote  deeplink  
Ik ben er niet bang voor! Het door Beenhakker/Gudde uitgestippelde plan kan in mijn ogen succesvol worden. Eerst moeten de oudjes weg, dán is er weer sprake van een inhaalslag. Feyenoord wist in het begin van dit seizoen al lang hoe de zaken ervoor stonden, maar toch werden er spelers als Fernandez en Cissé losgeweekt voor een paar centen. Dit alles gebeurde met behulp van externe financiers zonder belang van rentedragende belastingen.

Zo zal Feyenoord ook de komende vijf jaar ter werk gaan en met de talenten op Varkenoord en Excelsior lijkt mij dat zeker geen slechte bassis. De haven is een marketingbron wat al jaren onderschat word, en ik vertrouw erop dat Mario en Leo de portefeuille van deze havenbaronnen kunnen openschieten. Feyenoord zal zeker niet als middenmotor gaan spelen en ik verwacht zelfs niet dat we buiten de top vijf vallen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 december 2009 door FeyenoordRandwijk --
hotjumper
 hotjumper - maandag 21 december 2009 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2009 - 13:06 schreef craven het volgende:

[..]

Ik vrees van wel....
ik ook maar ik vind er verder niets nieuws in staan. Met al die spelers die door geld schieters worden gehaald schiet je inderdaad niks op. Wat betreft de coolsingel houd ik me vast aan toen Wim Jansen trainer werd, toen hadden we ook geen cent te makken maar werden we wel sneller kampioen dan verwacht.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 21 december 2009 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2009 - 13:27 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
Ik ben er niet bang voor! Het door Beenhakker/Gudde uitgestippelde plan kan in mijn ogen succesvol worden. Eerst moeten de oudjes weg, dán is er weer sprake van een inhaalslag. Feyenoord wist in het begin van dit seizoen al lang hoe de zaken ervoor stonden, maar toch werden er spelers als Fernandez en Cissé losgeweekt voor een paar centen. Dit alles gebeurde met behulp van externe financiers zonder belang van rentedragende belastingen.

Zo zal Feyenoord ook de komende vijf jaar ter werk gaan en met de talenten op Varkenoord en Excelsior lijkt mij dat zeker geen slechte bassis. De haven is een marketingbron wat al jaren onderschat word, en ik vertrouw erop dat Mario en Leo de portefeuille van deze havenbaronnen kunnen openschieten. Feyenoord zal zeker niet als middenmotor gaan spelen en ik verwacht zelfs niet dat we buiten de top vijf vallen.
Kijk de discusie komt op gang...
Milo
 Milo - maandag 21 december 2009 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2009 - 13:26 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dankzij mensen als Derksen wordt het tenminste openbaar gemaakt...
Beetje kortzichtig Milo!!!
kortzichtig? Het was toch al bekend, dus wat zo'n VI man te melden heeft doet me niks.
blablabla next.
hotjumper
 hotjumper - maandag 21 december 2009 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2009 - 13:27 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
Ik ben er niet bang voor! Het door Beenhakker/Gudde uitgestippelde plan kan in mijn ogen succesvol worden. Eerst moeten de oudjes weg, dán is er weer sprake van een inhaalslag. Feyenoord wist in het begin van dit seizoen al lang hoe de zaken ervoor stonden, maar toch werden er spelers als Fernandez en Cissé losgeweekt voor een paar centen. Dit alles gebeurde met behulp van externe financiers zonder belang van rentedragende belastingen.

Zo zal Feyenoord ook de komende vijf jaar ter werk gaan en met de talenten op Varkenoord en Excelsior lijkt mij dat zeker geen slechte bassis. De haven is een marketingbron wat al jaren onderschat word, en ik vertrouw erop dat Mario en Leo de portefeuille van deze havenbaronnen kunnen openschieten. Feyenoord zal zeker niet als middenmotor gaan spelen en ik verwacht zelfs niet dat we buiten de top vijf vallen.
We hopen al sinds de oprichting op geld van de Haven-baronnen, dat is er noit gekomen, in ieder geval niet in die mate dat het zoden aan de dijk zet. Soms is het echt kut dat je in een stad voetbald waar meerdere BVO's actief zijn...
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - maandag 21 december 2009 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2009 - 13:33 schreef hotjumper het volgende:

[..]

We hopen al sinds de oprichting op geld van de Haven-baronnen, dat is er noit gekomen, in ieder geval niet in die mate dat het zoden aan de dijk zet. Soms is het echt kut dat je in een stad voetbald waar meerdere BVO's actief zijn...
Er zijn genoeg geluiden geweest dat in de succesvolle jaren met de EC1 er genoeg havenbaronnen garant hebben gestaan. Met Mario en Leo heb je eindelijk weer Rotterdammers met (inter)nationale faam.
Milo
 Milo - maandag 21 december 2009 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2009 - 13:35 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

Er zijn genoeg geluiden geweest dat in de succesvolle jaren met de EC1 er genoeg havenbaronnen garant hebben gestaan. Met Mario en Leo heb je eindelijk weer Rotterdammers met (inter)nationale faam.
cisse, fernandez zijn ook niet van feyenoord, er is al voldoende geinvesteerd.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - maandag 21 december 2009 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2009 - 13:38 schreef Milo het volgende:

[..]

cisse, fernandez zijn ook niet van feyenoord, er is al voldoende geinvesteerd.
Die financiers staan garant voor Feyenoord. Of denk je dat ze Cissé en Fernandez met die piloot van Transavia meesturen?
bram
 bram - maandag 21 december 2009 - 14:00   quote  deeplink  
de GKL terug
hotjumper
 hotjumper - maandag 21 december 2009 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2009 - 13:40 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

Die financiers staan garant voor Feyenoord. Of denk je dat ze Cissé en Fernandez met die piloot van Transavia meesturen?
nou, ik ben wel benieuwd wat er gaat gebeuren als het tot een transfer van 1 van die gasten komt
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - maandag 21 december 2009 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2009 - 14:00 schreef bram het volgende:
de GKL terug
Ja die zal wel zin hebben! Ook zijn vrouw zie ik al in een rood witte jurk met zwart slipje.....
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - maandag 21 december 2009 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2009 - 14:01 schreef hotjumper het volgende:

[..]

nou, ik ben wel benieuwd wat er gaat gebeuren als het tot een transfer van 1 van die gasten komt
Dan word de winst inderdaad gedeeld. Maar dat is niets nieuws als je de talentpools eens grondig doorsplit. Vogelzang had toendertijd vooral een plan in gedachte waardoor hij als een held kon vertrekken, maar wist dondersgoed dat dit Feyenoord op de lange termijn zou opbreken!
hotjumper
 hotjumper - maandag 21 december 2009 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2009 - 14:02 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

Dan word de winst inderdaad gedeeld. Maar dat is niets nieuws als je de talentpools eens grondig doorsplit. Vogelzang had toendertijd vooral een plan in gedachte waardoor hij als een held kon vertrekken, maar wist dondersgoed dat dit Feyenoord op de lange termijn zou opbreken!
dat heb ik destijds ook al eens aangedragen, hoewel degenen die geïnvesteerd hebben in de talentpools weten dat de kans bestaat dat ze niks vangen...
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - maandag 21 december 2009 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2009 - 14:06 schreef hotjumper het volgende:

[..]

dat heb ik destijds ook al eens aangedragen, hoewel degenen die geïnvesteerd hebben in de talentpools weten dat de kans bestaat dat ze niks vangen...
Sterker nog, ze KRIJGEN niets. Ongelooflijk dat ze daarin geïnversteerd hebben. Feyenoord zal er alles aan doen om deze mannen te behouden, want je gaat mij niet zeggen dat Feyenoord echt van niets wist toen Manchester City op de stoep stond voor De Guzman.
hotjumper
 hotjumper - maandag 21 december 2009 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2009 - 14:08 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

Sterker nog, ze KRIJGEN niets. Ongelooflijk dat ze daarin geïnversteerd hebben. Feyenoord zal er alles aan doen om deze mannen te behouden, want je gaat mij niet zeggen dat Feyenoord echt van niets wist toen Manchester City op de stoep stond voor De Guzman.
dat is nou clubliefde

ja en dat mancehester verhaal blijft natuurlijk vaag...
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - maandag 21 december 2009 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2009 - 14:12 schreef hotjumper het volgende:

[..]

dat is nou clubliefde
Of ontzettend dom inversteren
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 21 december 2009 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2009 - 13:32 schreef Milo het volgende:

[..]

kortzichtig? Het was toch al bekend, dus wat zo'n VI man te melden heeft doet me niks.
blablabla next.
Het blijkt!!!! Dankzij Derksen en zijn vrienden was er toch echt een hetze tegen het bewint van de GKL ontstaan en de schulden bij Feyenoord.
Dankzij Derksen en zijn vrienden is het meeste openbaar geworden omdat (ook al ziet geen een supporter het)zij met het legioen te doen hadden.

Of dacht jij dat het allemaal vanzelf is ontstaan???
Tuurlijk vallen ze ook x op x de club aan op een manier dat wij het
niet leuk vinden...
Maar toch LEVEN Johan Derksen hahahahha

PS ik respecteer je mening het is alleen de mijne niet ;)
hotjumper
 hotjumper - maandag 21 december 2009 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2009 - 14:15 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

Of ontzettend dom inversteren
is van het begin af aan duidelijk gemaakt dat ze niet op vette winst hoefde te rekenen
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - maandag 21 december 2009 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2009 - 14:24 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Het blijkt!!!! Dankzij Derksen en zijn vrienden was er toch echt een hetze tegen het bewint van de GKL ontstaan en de schulden bij Feyenoord.
Dankzij Derksen en zijn vrienden is het meeste openbaar geworden omdat (ook al ziet geen een supporter het)zij met het legioen te doen hadden.

Of dacht jij dat het allemaal vanzelf is ontstaan???
Tuurlijk vallen ze ook x op x de club aan op een manier dat wij het
niet leuk vinden...
Maar toch LEVEN Johan Derksen hahahahha

PS ik respecteer je mening het is alleen de mijne niet ;)
Johan Derksen heeft Jorien van den Herik altijd gesteund en zijn wij er na zijn vertrek beter op geworden?
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - maandag 21 december 2009 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2009 - 14:26 schreef hotjumper het volgende:

[..]

is van het begin af aan duidelijk gemaakt dat ze niet op vette winst hoefde te rekenen
Heb jij daar bewijzen van? Als een 'wonderplayer' als de Guzman een langdurig contract heeft toendertijd, dan zou ik me als inversteerder toch bereid stellen om daarin te inversteren.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 21 december 2009 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2009 - 14:27 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

Johan Derksen heeft Jorien van den Herik altijd gesteund en zijn wij er na zijn vertrek beter op geworden?
Maar de VI zeker niet!!!!
Beetje 2 strijdig de VI,maar heb toch ook columns gelezen dat hij vel van leer ging tegen Jorien...
En nee het is er niet beter van geworden...
En zoals ik wel vaker heb gezegt iedereen verdient een 2de kans ook Jorien..
Jammer dat het er nooit meer van komt...
hotjumper
 hotjumper - maandag 21 december 2009 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2009 - 14:28 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

Heb jij daar bewijzen van? Als een 'wonderplayer' als de Guzman een langdurig contract heeft toendertijd, dan zou ik me als inversteerder toch bereid stellen om daarin te inversteren.
lees de oude feyenoordmagazines en HiH er maar op na. De risico's zijn daarin uit den treure besproken. Veel hebben toen al aangegeven dat ze eventuele opbrengsten weer in een talent pool zouden steken.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - maandag 21 december 2009 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2009 - 14:32 schreef hotjumper het volgende:

[..]

lees de oude feyenoordmagazines en HiH er maar op na. De risico's zijn daarin uit den treure besproken. Veel hebben toen al aangegeven dat ze eventuele opbrengsten weer in een talent pool zouden steken.
Oké, dan kan je na alle conclusies wel stellen dat de inversteerders of een clubhart hebben óf een foute inverstering hebben gemaakt en dat laatste lijkt me niet zo verwonderlijk aangezien ik meerdere keren heb gehoord van diverse bronnen - en in Voetbal International - dat sommige inversteerders ook echt op wat centen gerekend hadden, zo ook een kennis van mij hier uit mijn dorp.
Milo
 Milo - maandag 21 december 2009 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2009 - 14:24 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Het blijkt!!!! Dankzij Derksen en zijn vrienden was er toch echt een hetze tegen het bewint van de GKL ontstaan en de schulden bij Feyenoord.
Dankzij Derksen en zijn vrienden is het meeste openbaar geworden omdat (ook al ziet geen een supporter het)zij met het legioen te doen hadden.

Of dacht jij dat het allemaal vanzelf is ontstaan???
Tuurlijk vallen ze ook x op x de club aan op een manier dat wij het
niet leuk vinden...
Maar toch LEVEN Johan Derksen hahahahha

PS ik respecteer je mening het is alleen de mijne niet ;)
Dank je leon, dat je mijn mening respecteert.
wie was dan de lek binnen feyenoord, in die tijd?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 21 december 2009 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2009 - 14:36 schreef Milo het volgende:

[..]

Dank je leon, dat je mijn mening respecteert.
wie was dan de lek binnen feyenoord, in die tijd?
Ik heb weleens een plasje uit Timmer zijn broekspijp zien komen :)????
Milo
 Milo - maandag 21 december 2009 - 14:39   quote  deeplink  
WTF wat deed jij daar in de bossen van hierden?
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - maandag 21 december 2009 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2009 - 14:36 schreef Milo het volgende:

[..]

Dank je leon, dat je mijn mening respecteert.
wie was dan de lek binnen feyenoord, in die tijd?
Jorien van den Herik zelf! Informatie als deze wordt door Jorien slechts aan enkele mensen doorgegeven. Jorien heeft altijd iets laten uitlekken en gaandeweg komt VI steeds meer te weten, ook als Jorien niets zegt. Dit is niet alleen bij van den Herik het geval, ook over Jan Reker werden er door Johan en consorten lovende kritieken verspreid, maar als de informatielek ophoud, komt er ineenkeer een ommekeer tegen deze man. Nu is Munsterman de gevierde man, maar denk eraan dat dit binnen afzienbare tijd zal veranderen.
craven
 craven - maandag 21 december 2009 - 15:09   quote  deeplink  
Ik heb ook vertrouwen in het duo been en beenhakker en ja we kunnen best kampioen worden in de komende 5 jaar, maar de vraag is heeft iedereen het geduld om nog eens 5 jaar te wachten? gaan mensen over een tijdje niet roepen om de hoofden van de verantwoordelijke mensen op dit moment?. Zolang de resultaten goed zijn geen gemor, maar dit is geen garantie voor de komende 5 jaar...
Ik zelf heb zeker het geduld als het voor de bestwil van feyenoord is...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 21 december 2009 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2009 - 14:39 schreef Milo het volgende:
WTF wat deed jij daar in de bossen van hierden?
Tja ik hoorde dat Marianne daar ook op de knietjes zat :)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 21 december 2009 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2009 - 14:41 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

Jorien van den Herik zelf! Informatie als deze wordt door Jorien slechts aan enkele mensen doorgegeven. Jorien heeft altijd iets laten uitlekken en gaandeweg komt VI steeds meer te weten, ook als Jorien niets zegt. Dit is niet alleen bij van den Herik het geval, ook over Jan Reker werden er door Johan en consorten lovende kritieken verspreid, maar als de informatielek ophoud, komt er ineenkeer een ommekeer tegen deze man. Nu is Munsterman de gevierde man, maar denk eraan dat dit binnen afzienbare tijd zal veranderen.
Zo zo kijk er eens aan!!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 21 december 2009 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2009 - 15:09 schreef craven het volgende:
Ik heb ook vertrouwen in het duo been en beenhakker en ja we kunnen best kampioen worden in de komende 5 jaar, maar de vraag is heeft iedereen het geduld om nog eens 5 jaar te wachten? gaan mensen over een tijdje niet roepen om de hoofden van de verantwoordelijke mensen op dit moment?. Zolang de resultaten goed zijn geen gemor, maar dit is geen garantie voor de komende 5 jaar...
Ik zelf heb zeker het geduld als het voor de bestwil van feyenoord is...
Bij dit verhaal sluit ik mij geheel bij aan...
Geduld is wat we moeten hebben ook al zal het eens tegenzitten.
Sterker nog ik denk dat we niet anders kunnen....
Milo
 Milo - maandag 21 december 2009 - 15:32   quote  deeplink  
Ik heb mijn hele leven al geduld met feyenoord! Sinds de jaren 90 zijn we maar 2 keer kampioen geworden.

En maar 1 keer in de jaren 80 hoe bedoel je, geduld.
bram
 bram - maandag 21 december 2009 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2009 - 15:28 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Bij dit verhaal sluit ik mij geheel bij aan...
Geduld is wat we moeten hebben ook al zal het eens tegenzitten.
Sterker nog ik denk dat we niet anders kunnen....
helemaal eens,al valt het niet mee om steeds maar weer geduld te hebben,er is van ons al zoveel gevraagd,ieder jaar als ik mijn SK koop heb ik weer vertrouwen,zal dat ook behouden maar het valt GVD niet mee.ook het steeds weer op onze kloten krijgen van 020 komt mij men strot uit,maar weer hopen op 31-1
heb gezien mijn leeftijd ook veel hoogtepunten meegemaakt,maar de laatste jaren kost het me grijze haren,echtelijke spanningen en ....vul zelf maar in

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 december 2009 door bram --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 21 december 2009 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2009 - 15:32 schreef Milo het volgende:
Ik heb mijn hele leven al geduld met feyenoord! Sinds de jaren 90 zijn we maar 2 keer kampioen geworden.

En maar 1 keer in de jaren 80 hoe bedoel je, geduld.
Ellende hoord bij de club,het maakt ons een beetje wrang en bitter...
Ergens hou ik daarvan....
Beetje vreemd maar waar
Milo
 Milo - maandag 21 december 2009 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2009 - 15:34 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ellende hoord bij de club,het maakt ons een beetje wrang en bitter...
Ergens hou ik daarvan....
Beetje vreemd maar waar
ja dat ben ik met je eens, maar dan moeten mensen ophouden met roepen dat we geduld moeten hebben!
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - maandag 21 december 2009 - 15:42   quote  deeplink  
Geduld geduld geduld, hallo we zijn allemaal echt niet voor het voetbal supporter van Feyenoord. We vinden het diep binnen in ons heerlijk om overal maar op te zeiken en tegen het bestuur te mekkeren. Hallo, wij zijn FEYENOORD SUPPORTERS, WE ZIJN WEL WAT GEWEND
bram
 bram - maandag 21 december 2009 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2009 - 15:34 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ellende hoord bij de club,het maakt ons een beetje wrang en bitter...
Ergens hou ik daarvan....
Beetje vreemd maar waar
ben geboren op zuid(dordtse straatweg)mijn vader werkte bij frans swartouw in de kolenoverslag
de ellende en het wrange zit er dan al vroeg in
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 21 december 2009 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2009 - 15:43 schreef bram het volgende:

[..]

ben geboren op zuid(dordtse straatweg)mijn vader werkte bij frans swartouw in de kolenoverslag
de ellende en het wrange zit er dan al vroeg in
Bijna het zelfde verhaal ..
Alleen de mijne incl mijn stiefpa zopen meer als hotjumper zijn auto hahaha
Beiden werkzaam in de haven en 25 jaar met Pernis als uitzicht wordt je een beetje wrang... hahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 21 december 2009 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2009 - 15:42 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
Geduld geduld geduld, hallo we zijn allemaal echt niet voor het voetbal supporter van Feyenoord. We vinden het diep binnen in ons heerlijk om overal maar op te zeiken en tegen het bestuur te mekkeren. Hallo, wij zijn FEYENOORD SUPPORTERS, WE ZIJN WEL WAT GEWEND
Vind ik ook !!!!
bram
 bram - maandag 21 december 2009 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2009 - 15:49 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Bijna het zelfde verhaal ..
Alleen de mijne incl mijn stiefpa zopen meer als hotjumper zijn auto hahaha
Beiden werkzaam in de haven en 25 jaar met Pernis als uitzicht wordt je een beetje wrang... hahaha
mijn vader werd alleen maar bezopen als feyenoord had verloren,wat dat betreft had hij beter nu nog kunnen leven
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 21 december 2009 - 15:59   quote  deeplink  
Bij mijn vaders maakte het niet uit...
Er verloor er altijd wel 1 in de eredivisie hahahaha
Moet wel zeggen dat mijn stiefpa een hele grote hart van goud had...
Bij jou om de hoek geboren misschien ligt het daaraan ;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Derksen schrijft op de valreep column van het jaar 2009









0.0064928