|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FFvhL
|
|
|
Ja compleet nieuwe rol voor hem : bij het UWV! |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Had bij AZ totaal andere rol. Vriendje van Gio. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Blij met de nieuwe rol voor Landzaat, moeten ze hun hoofdtrainer maar niet afvallen de ferraders. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Fraai weer? Landzaat zit in Engeland met de jeugd en weet dankzij de media nu "waar het gesprek donderdag over gaat"? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bij de jeugd zit ie prima |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 - 14:02 schreef FR-Henk het volgende:Fraai weer? Landzaat zit in Engeland met de jeugd en weet dankzij de media nu "waar het gesprek donderdag over gaat"? Dat kon ie maandag ook al ruiken toch. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ruiken is heel iets anders dan weten via de club. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Dat hij zo nodig mee moest naar Engeland daar kan Sjaak natuurlijk ook niets aan doen. Als Landzaat meer had willen weten had hij ook effe Sjaak kunnen bellen.
Iets serieuzer: wel rare gang van zaken, maar zoals Landzaat zelf al riep, zo werkt de voetballerij. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ook serieuzer, denk dat daar intern al duidelijkheid was en ze nu nog de verdere zaken moeten afhandelen. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 - 14:02 schreef FR-Henk het volgende:Fraai weer? Landzaat zit in Engeland met de jeugd en weet dankzij de media nu "waar het gesprek donderdag over gaat"? Precies. Schandalig. Zijn hoofdtrainer had hem wel kunnen vertellen dat ie ontslag nam. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Die mannen weten wel hoe het draait in het wereldje... Hoe het nieuwe uit gaat pakken weten we niet, maar het oude was niet goed in ieder geval... Jammer maar helaas, maar ik laat geen traan om die mannen, die krijgen een afkoopsom waar wij gewone stervelingen een leven lang voor moeten werken... Geen sentimenteel gedoe nu |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Officieel: De Kleine Generaal tekende tot het einde van het seizoen in Rotterdam. 'Tegelijk met zijn komst heeft Feyenoord nog een aantal ingrijpende wijzigingen doorgevoerd in de technische staf. De club neemt per direct afscheid van stafleden Jean-Paul van Gastel, Roy Makaay en Denny Landzaat. Advocaat wordt bijgestaan door de assistent-trainers Said Bakkati, Cor Pot en John de Wolf', meldt Feyenoord. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
En die Landzaat had alleen maar moeten zeggen.. Goh ik ben hier met jeugd ergens, maar mijn hoofdtrainer is ontslagen, diegene die ik altijd in zijn reet heb gekropen, altijd zijn beslissingen heb geaccepteerd... Ik neem zelf ontslag
Maar nee, dan zijn er hier weer van die zieltjes die dat nog zielig vinden allemaal ook..; Pleur op, die gasten doen ook geen vrijwilligers werk he, die kosten genoeg, en hebben gefaald, PUNT! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 - 18:37 schreef Cruzcontrol het volgende:En die Landzaat had alleen maar moeten zeggen.. Goh ik ben hier met jeugd ergens, maar mijn hoofdtrainer is ontslagen, diegene die ik altijd in zijn reet heb gekropen, altijd zijn beslissingen heb geaccepteerd... Ik neem zelf ontslag Maar nee, dan zijn er hier weer van die zieltjes die dat nog zielig vinden allemaal ook..; Pleur op, die gasten doen ook geen vrijwilligers werk he, die kosten genoeg, en hebben gefaald, PUNT! Rot op man, waar vind je ze dan? Club moet hier eens slimmer mee omgaan, want die andere kuttekoppen werken ook niet voor een vrijwilligersvergoeding. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mooi , weg ermee . Al die Gele puisten moeten weg . |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Weer een assistent waar geld voor betaald is en faalt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gio was er maar wat blij mee. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die is verleden tijd en dat had Landzaat ook moeten zijn. Alweer een Gele puist. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee, zo eenvoudig ligt dat niet. Net zoals Sjakie rekening houdt met de wensen van de trainer, deed van Geel dat voor de vorige trainer. Over Landzaat repte niemand een woord totdat Stam er een finish aan zette. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Och flikker toch op, tegenwoordig zijn assistenten ook al groot nieuws... vroeger hoorde je daar nooit iets over... Advocaat wil werken met zijn mensen, makkelijk zat... zoals iedere trainer... Nu Advocaat tot einde seizoen, en dan weer een nieuwe trainer, ws Fraser, met zijn eigen mannetjes... De Wolf kan dan misschien blijven om de ins en outs van de selectie door te geven aan zijn voormalig centraal duo maatje... zo gaat dat nu eenmaal, dus niet zeiken... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 - 21:47 schreef FR-Henk het volgende:Nee, zo eenvoudig ligt dat niet. Net zoals Sjakie rekening houdt met de wensen van de trainer, deed van Geel dat voor de vorige trainer. Over Landzaat repte niemand een woord totdat Stam er een finish aan zette. Ga eens langs een goede therapeut . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ben ik geweest vandaag, bij de fysio. Was jij van vroeger niet een blinde zaadcel? En schaf een hond aan. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Gaat met Ten Cate naar de zandbak. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Verder gaan met niks doen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Met zijn kauwgomballen in het zand. Petje tegen de zon heeft hij al standaard op zijn kop. |
|
|
|