|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Ik zit fout er is geen loting en al zeker niet in Enschede. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hmm oke
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 december 2009 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ovi had dus wel gelijk:
Loting
De loting voor de volgende bekerronde vindt nu plaats in de Grolsch Veste, na afloop van de wedstrijd FC Twente-Helmond Sport. Aanvankelijk zou de loting in Heerenveen plaatsvinden. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
en heerenveen/psv valt dan buiten de boot ???? |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
onee, ik snap het al, 1 blijft over en die moet tegen de winnaar van friezen/lampen |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
A dan had ik het toch goed gelezen, maarja die @Randwijk is normaal ook zo goed ingevoerd..... |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Maakt niet uit joh ,maar valt me wel een beetje tegen van je.hahahaha |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
ik moest beschaamd zijn! haha |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Ik vind eigenlijk dat je een liedje moet zingen ,maar dat gaat een beetje moeilijk zo.hahaha |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Hand in Hand Kameraden Hand in Hand Voor Feyenoord 1 Geen woorden maar daden Leve Feyenoord 1!! |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote:Op woensdag 23 december 2009 - 16:51 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:Hand in Hand Kameraden Hand in Hand Voor Feyenoord 1 Geen woorden maar daden Leve Feyenoord 1!! Maar de volgende kom er niet zo makkelijk van af.hahaha |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
waar moet ik aan denken?
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
minimaal of een lijfstraf |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
ajj
dagje naar de arena lijkt me het ergst |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Veel erger dan dit....tsss je mog willen dat je er dan zo van af kwam. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Kijk dat komt al in buurt......... |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
brr.... lullen met wiljan vloet? |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Heb ik je gemiddelde verkloot????? hahaha volgende keer beterrrrrrr |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
ff een vraag tussendoor.. is vanavond nou de loting of niet? aangezien een wedstrijd is afgelasten. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Ja de loting word gewoon gedaan. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Randwijk the onehanded typist. |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote: wel vreemd dat de loting door gaat
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 december 2009 door bjorn -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
psv of heereveen kan alleen tegen het team wat over blijft |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: of ze maken 1 balletje met de als tekst: "Boeruh" dat dekt de lading voor beide clubs wel. En dan gewoon mee laten loten.
Als reden van de afgelasting wordt opgegeven:
quote: HEERENVEEN - De bekerwedstrijd tussen Heerenveen en PSV gaat woensdagavond niet door. Het duel is afgelast omdat er een pak sneeuw op het dak van de zuidtribune van het Abe Lenstrastadion ligt.
Als het dooit, valt dat pak sneeuw dertig meter naar beneden. Dat levert volgens de club gevaar op voor de fans op de tribune, mensen in de gracht en de voetballers. Wanneer het duel ingehaald gaat worden is nog niet bekend.
volgens mij gaf Feyenoord vergelijkbare redenen op ???????? |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote:Op woensdag 23 december 2009 - 20:03 schreef hotjumper het volgende:[..] of ze maken 1 balletje met de als tekst: "Boeruh" dat dekt de lading voor beide clubs wel. En dan gewoon mee laten loten. Als reden van de afgelasting wordt opgegeven: [..] volgens mij gaf Feyenoord vergelijkbare redenen op ???????? de knvb is niet te volgen maar gelukkig ging het gisteren door want we zijn door |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: No like my? I don't care motherfacker!! haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 december 2009 door FeyenoordRandwijk -- |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
toch maar even haha eronder gezet, je weet nooit hoe boudewijn reageert.............. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
everybody loves me, i dont care |
|
|
|