|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Halilhodzic neemt Tioté mee naar Afrika Cup en laat Cissé thuis (VoetbalZone)
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Dat is goed nieuws, is er tenminste bij als de neuzen komen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Inderdaad. Jammer voor hem, maar lekker voor ons. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
idd jammer voor hem goed voor feyenoord. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Terrecht wel.. vind niet dat cisse op zijn kunnen presteerd komt naar mijn mening ook door ons middenveld dat elke keer de steekpass te laat geeft waardoor cisse de bal moet aannemen me een verdediger voor hem.. hij is wellicht de snelse (in ieder geval de sterkste) aanvaller van de eredivisie.. 1 steekpass en een loopactie en hij is weg! |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
Geen enkele Feyenoord speler afstaan aan wat voor bond dan ook...begrijp ook niet dat Mario Vlaar in het Nederlands elftal aan het lullen is....zie Van Persie.
Belang van Feyenoord dat is prioriteit!! |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Feyenoord heeft geld nodig 1 goede wedstrijd in Oranje en Vlaar is meten 4 keer zoveel waard Dus ik snap wel dat ze Vlaar daar graag zien
Zelf vind ik het prima zo Heb ze liever constant beschikbaar voor onze club |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
zou hem kunnen prikkelen om (nog) beter te gaan presteren bij Feyenoord |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote:Op woensdag 23 december 2009 - 13:24 schreef De Spot het volgende:Geen enkele Feyenoord speler afstaan aan wat voor bond dan ook...begrijp ook niet dat Mario Vlaar in het Nederlands elftal aan het lullen is....zie Van Persie. Belang van Feyenoord dat is prioriteit!! 100% eens, |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
niet overdrijven,cisse was gisteren redelijk maar ook niet meer dan dat |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ik verwees naar Vlaar, dacht dat sevillana hem bedoelde. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote:Op woensdag 23 december 2009 - 13:24 schreef De Spot het volgende:Geen enkele Feyenoord speler afstaan aan wat voor bond dan ook...begrijp ook niet dat Mario Vlaar in het Nederlands elftal aan het lullen is....zie Van Persie. Belang van Feyenoord dat is prioriteit!! 100% eens weg met dat interland voetbal het slaat toch nergens op ,een speler raakt geblesseerd en de club is de dupe. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ik vind persoonlijk dat hij een flink stuk beter zou moeten presteren. uiteraard zijn er ook mensen die van mening zijn dat hij het goed doet. vandaar (nog) in mijn post. |
|
|
|
|
fr9
|
|
|
cisse mag van mij best gaan is niks word niks |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: En dat heb jij nu al gezien? |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: dacht al dat je dronken was,proost |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote: Helemaal niet eens onderbouw je kritiek eens,niet zomaar wat roepen dat is lekker makkelijk.
Zaterdag was die matchwinnaar,en gister legt die de basis voor de volgende ronde.
Ook 1 van de weinige spelers die is gewoon lekker op goal peert...i.p.v dat zaal voetbal gedraai....na de winterstop belangrijkste man. |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote:Op woensdag 23 december 2009 - 13:33 schreef Phyxsius het volgende:Feyenoord heeft geld nodig 1 goede wedstrijd in Oranje en Vlaar is meten 4 keer zoveel waard Dus ik snap wel dat ze Vlaar daar graag zien Zelf vind ik het prima zo Heb ze liever constant beschikbaar voor onze club Een international is meer waard dan geen international eens. |
|
|
|