|
|
Darryl1997
|
|
|
Anders hebben we honderden topics over transfergeruchten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
jaaaaaaaaaa jetzt geht loss!
Leuk... |
|
|
|
|
dennis
|
|
|
geen tranfers..
Been wil selectie bij elkaar houden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
er komen 0 tot hooguit 1 speler bij ons dus maak er maar het KLEINE winterstop transfer geruchten topic van. maar laat maar zo geruchten komen er genoeg.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 december 2009 door feyenoordq -- |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
ik hoop op een linksback
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 december 2009 door bjorn -- |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Ik hoop op een vervanger voor onno jacobs......
Verder zou Lionel Messi wel leuk zijn, maar ik weet niet of hij kan wennen aan het niveau, daarom op de bank
__________Suarez______Pantelic___________ __Janota________Gerrard_______Beckham____ ________________Gio______________________ de Cler____Terry______Puyol______Leerdam_ _________________van Dijk________________
hiermee maak je een mooie kans op de eerste 17
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 december 2009 door FeyenoordRandwijk -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ben je helemaal gek ofzo met die 2 aftreksels in de voorhoede???:S |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Sorry, dat moeten natuurlijk Henk Vos en Anthony Lurling zijn!! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Dave Mitchel en Hotjumper? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
FeyenoordRandwijk en Leon |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote: Waar is Jozo eigenlijk......zo zie je maar weer ze rennen altijd weg!! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: heel ver weg!!!! hahahahahahaha |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 december 2009 door FeyenoordRandwijk -- |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Japie_FEY en de schoonzus van de achterneef van de vriendin die tevens bruidsmeisje was bij het huwelijk van Leon en zijn 3de vrouw? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 23 december 2009 - 20:25 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:Ik hoop op een vervanger voor onno jacobs...... Verder zou Lionel Messi wel leuk zijn, maar ik weet niet of hij kan wennen aan het niveau, daarom op de bank __________Suarez______Pantelic___________ __Janota________Gerrard_______Beckham____ ________________Gio______________________ de Cler____Terry______Puyol______Leerdam_ _________________van Dijk________________ hiermee maak je een mooie kans op de eerste 17 Ik mis Bruins in je opstelling.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
vrouwen en voetbal gaan niet samen |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
daar zal truus van Hanegem wel anders over denken!! Wat jij annie? |
|
|
|
|
FR12-1908
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: omdat rechtsback zo begin 2009 is................ |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahahahaha dat is waar... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op woensdag 23 december 2009 - 20:25 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:Ik hoop op een vervanger voor onno jacobs...... Verder zou Lionel Messi wel leuk zijn, maar ik weet niet of hij kan wennen aan het niveau, daarom op de bank __________Suarez______Pantelic___________ __Janota________Gerrard_______Beckham____ ________________Gio______________________ de Cler____Terry______Puyol______Leerdam_ _________________van Dijk________________ hiermee maak je een mooie kans op de eerste 17 weer een gele kaart, twee joden staan erin!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 december 2009 door Milo -- |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Ik zie blom en vink nergens staan hoor?? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Gvd wat ben je bijdehand, hahahahahahahaha.............. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
wel grappig om te lezen vandaag in VI dat beenhakker een heel schaduweftal op papier heeft staan mocht er geld vrijkomen, met een hele talentvolle spits voor weinig geld... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: arme pa en ma en forumleden |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op woensdag 23 december 2009 - 21:44 schreef craven het volgende:wel grappig om te lezen vandaag in VI dat beenhakker een heel schaduweftal op papier heeft staan mocht er geld vrijkomen, met een hele talentvolle spits voor weinig geld... daar kan ik niks op verzinnen milo |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: ach, die verstaan er normaal gesproken toch geen ene reet van |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op woensdag 23 december 2009 - 21:44 schreef craven het volgende:wel grappig om te lezen vandaag in VI dat beenhakker een heel schaduweftal op papier heeft staan mocht er geld vrijkomen, met een hele talentvolle spits voor weinig geld... In welk systeem speelt Leo? |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
vond hem toch wel aardig........ |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: 1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1.... |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
haha PSV/heerenveen feyenoord kwartfinale, joodjes weer geluk niet te geloven wat een omkoperij!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 december 2009 door patrickpsv15 -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 23 december 2009 - 23:13 schreef patrickpsv15 het volgende:haha PSV/heerenveen feyenoord kwartfinale, joodjes weer geluk niet te geloven wat een omkoperij! Feyenoord neuzen finale, thuis wedstrijd in de kuip zonder ajax publiek hahahahahahahahahahahahahaha
kut knvb |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Ken die eikel die die ballen uit die koker haal voor mij niet een paar keer de lotto invullen.
Maar inderdaad finale Feyenoord-Zijdienaarhardkunnenlopenennogharderjanken
Ze maken in Zeist nog schrijffouten ook......
Corrupte Nare Vrijmetselaars Brigade |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 23 december 2009 - 23:13 schreef patrickpsv15 het volgende:haha PSV/heerenveen feyenoord kwartfinale, joodjes weer geluk niet te geloven wat een omkoperij! Als ze in de finale maar iig op de muil gaan. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Mensen wat doen we moeilijk? Suarez is geschorst voor NEC dus dat betekent VERLIEZEN |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja en ff kijken wie er geblesserd raken als ze daarvoor nog tegen NAC moeten.. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
met Penders en zwaanswijk kom je niet verder dan Tilburg ben ik bang |
|
|
|