|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
dat is er één van tempo team |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: meer een treurig gefrustreerd ventje die moeite heeft met autoriteit. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Wat een clown als jij van mij vind interesseert me vrij weinig.. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: Je gaat toch niet zeggen dat Henk Timmer weer terug is?? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: HAHAHAHAHAHA, nee gelukkig niet!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 december 2009 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: dubbel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 december 2009 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Bravo. Ben ik blij om.
Maar goed de opmerking onder elk topic kwam wel gefrustreed over. Bronvermelding is nu eenmaal 'verplicht'. Dit om al die onzin transfer geruchten topics tegen te gaan.
Ze moeten toch 1 lijn trekken he.
Verder... Ik ben beter dan Timmer!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 december 2009 door Stylzz -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 27 december 2009 - 15:23 schreef Stylzz het volgende:[..] Bravo. Ben ik blij om. Maar goed de opmerking onder elk topic kwam wel gefrustreed over. Bronvermelding is nu eenmaal 'verplicht'. Dit om al die onzin transfer geruchten topics tegen te gaan. Ze moeten toch 1 lijn trekken he. Verder... Ik ben beter dan Timmer! Ben het met je eens dat bronvermelding nodig is om allerlei nutteloze geruchten topics te voorkomen maar het is soms wel erg overdreven. Die Thomas plaatst dat bericht al in een topic terwijl het bericht bij wijze van spreken allang op Feyenoord.Headliner zelf staat. Als hij even wat meer moeite doet, ziet hij het gelijk.
Haha, iedereen is beter dan Timmer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 december 2009 door MMM -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 december 2009 - 23:06 schreef MMM het volgende:Topic bevat geen bronvermelding naar filmpjes van de site. Wanneer de gebruikers mij een link naar de afkomst van het filmpje aanlevert, gaat het topic weer open. hahhahahaha.............erg scherp. strafpunten voor thomasje..... |
|
|
|