BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Heereveen/psv-feyenoord voor de beker..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
craven
 craven - woensdag 23 december 2009 - 23:12   quote  deeplink  
de loting dus...
MMM
 MMM - woensdag 23 december 2009 - 23:13   quote  deeplink  
Tyfus loting..

En de joden hebben weer een makkie zoals altijd..
Darryl1997
 Darryl1997 - woensdag 23 december 2009 - 23:13   quote  deeplink  
Kutloting.
fey21
 fey21 - woensdag 23 december 2009 - 23:14   quote  deeplink  
wanneer spelen hveen en psv tegen elkaar?
Darryl1997
 Darryl1997 - woensdag 23 december 2009 - 23:16   quote  deeplink  
16 januari ofzo
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - woensdag 23 december 2009 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 december 2009 - 23:13 schreef MMM het volgende:
Tyfus loting..

En de joden hebben weer een makkie zoals altijd..
onzin..sinds lange tijd loten we weer een zware uitwedstrijd
gaazoo1
 gaazoo1 - woensdag 23 december 2009 - 23:19   quote  deeplink  
kutzooi,
dat wordt dus waarschijnlijk psv uit in dezelfde week als feyenoord - joden.
joden weer geluk met nec
fey21
 fey21 - woensdag 23 december 2009 - 23:20   quote  deeplink  
hmm
tja..
heerenveen en psv, beide poepclubjes.
Terminator
 Terminator - woensdag 23 december 2009 - 23:25   quote  deeplink  
wat een hoerenzooi eerst az en nu psv ongelooflijk.....het zal de knjb niet gebeuren dat we zo loten........dit is een tweede finale!als we dees winnen dan hebben we die beker twee keer gewonnen! dan spelen we volgend jaar ook gelijk zeker al europees!!wat een hoerenkinderen daarzo!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 december 2009 door Terminator --
R()b
 R()b - woensdag 23 december 2009 - 23:28   quote  deeplink  
Ach je komt ze toch een keer tegen :)
Xapter
 Xapter - woensdag 23 december 2009 - 23:29   quote  deeplink  
ach tja, zat er dik in!
heb er zelfs een weddenschapje mee gewonnen dat het psv/heerenveen werd
Zit er ook dik in dat het PSV wordt! lastiglastig

we moeten stuk beter dan gister spelen als we die ook willen winnen

uiteindelijk moet je van iedereen kunnen winnen om die cup te winnen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 december 2009 door Xapter --
kvy
 kvy - woensdag 23 december 2009 - 23:29   quote  deeplink  
Heerenveen uit is te doen (pas bewezen), maar die zie ik niet winnen van psv
psv uit.... gewoonweg KUT
Patrick078
 Patrick078 - woensdag 23 december 2009 - 23:30   quote  deeplink  
Mooie loting.. Beter kun je eigenlijk niet hebben.

psv uit lijkt me wel leuk!:-)
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 23 december 2009 - 23:33   quote  deeplink  
ja echt tyfus loting, ajaks weer geluk niet te geloven, ik begin bijna te denken dat die heinrich hitler een jood is... niet te geloven weer zo makkelijk bah wat haat ik die club, gelukkig is er in de europa league een eerlijke loting..
Terminator
 Terminator - woensdag 23 december 2009 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 december 2009 - 23:29 schreef kvy het volgende:
Heerenveen uit is te doen (pas bewezen), maar die zie ik niet winnen van psv
psv uit.... gewoonweg KUT
HAHAHAHA tering er moest toch nog een (smetje) op ons kerstfeest komen hea!!wat een gelul!!ik word er zo moe van.......lol
hotjumper
 hotjumper - woensdag 23 december 2009 - 23:35   quote  deeplink  
psv uit is een eitje
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 23 december 2009 - 23:35   quote  deeplink  
haha
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 23 december 2009 - 23:36   quote  deeplink  
ik begin eerder te hopen dat ajaks uit die beker wordt gegooid dan dat wij hem winnen...
Terminator
 Terminator - woensdag 23 december 2009 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 december 2009 - 23:33 schreef patrickpsv15 het volgende:
ja echt tyfus loting, ajaks weer geluk niet te geloven, ik begin bijna te denken dat die heinrich hitler een jood is... niet te geloven weer zo makkelijk bah wat haat ik die club, gelukkig is er in de europa league een eerlijke loting..
hehehehe jij bent komisch!!maar ja laat psv nou wel winnen van heerenveen want dan zullen wij (jullie of wij) het die neuzenmedia en knjb in ieder geval lastig maken in die klote halve finale met hun geleuter want ze waren al weer aan het lachen dan wij elkaar loten maar wie het laatst lacht lacht het best......

FEYENOORD NIKS IS STERKER DAN DAT ENE WOORD!!
Terminator
 Terminator - woensdag 23 december 2009 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 december 2009 - 23:36 schreef patrickpsv15 het volgende:
ik begin eerder te hopen dat ajaks uit die beker wordt gegooid dan dat wij hem winnen...
ik heb hetzelfde idee heb ik het gevoel en idee maar dan net andersom whahahahahaha wat erg......tjah ik kan niet tegen corruptie dus ajaks moet sowieso verliezen van mij met hun mediavriendjes en knjbvriendjes!hehe

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 december 2009 door Terminator --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 23 december 2009 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 december 2009 - 23:38 schreef Terminator het volgende:

[..]

hehehehe jij bent komisch!!maar ja laat psv nou wel winnen van heerenveen want dan zullen wij (jullie of wij) het die neuzenmedia en knjb in ieder geval lastig maken in die klote halve finale met hun geleuter want ze waren al weer aan het lachen dan wij elkaar loten maar wie het laatst lacht lacht het best......

ja precies! als die joden maar eruit liggen! bah wat een rot volk..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 december 2009 door patrickpsv15 --
derq
 derq - woensdag 23 december 2009 - 23:46   quote  deeplink  
mooi man, houdt ze scherrep.
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - woensdag 23 december 2009 - 23:46   quote  deeplink  
we moeten niet zo klagen over de loting, aangezien wij de afgelopen jaren ook gewoon veel gunstige tegenstanders thuis hebben geloot. In het jaar dat Feyenoord hem won speelden we louter thuis dus houdt op met janken!!
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 23 december 2009 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 december 2009 - 23:12 schreef craven het volgende:
de loting dus...
Ik ga voor de Friezen, laat de jongens van fonske S. maar gaan, helaas zal het wel anders lopen..........Kutneuzen weer al het "geluk" zoals ze het zelf noemen, KNVB bang dat anders de finale zonder publiek zou zijn? Poepzooi weer deze loting.
hs
 hs - woensdag 23 december 2009 - 23:48   quote  deeplink  
geloof me zo als het nu gaat kunnen we psv ook pakken
Terminator
 Terminator - woensdag 23 december 2009 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 december 2009 - 23:46 schreef Feijenoord1908 het volgende:
we moeten niet zo klagen over de loting, aangezien wij de afgelopen jaren ook gewoon veel gunstige tegenstanders thuis hebben geloot. In het jaar dat Feyenoord hem won speelden we louter thuis dus houdt op met janken!!
ja maar daar hebben wij het dus gewoon niet over.dat moet je nou juist niet seggen stompie.....lol maja ik vond patrickpsv15 veel beter in zijn becommentariaar!jij moet het gelijk weer verpesten lol.....mijn avond en van velen is nu al bij voorbaat verpest....kijk wij als feyenoord gaan altijd voor de overwinning dus dat zal dan ook niet anders zijn!daar gaat het dus niet om......
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - woensdag 23 december 2009 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 december 2009 - 23:48 schreef hs het volgende:
geloof me zo als het nu gaat kunnen we psv ook pakken
waarom baseer je dat.

Psv draait toch echt stukken beter. volgens mij hebben ze nog geen wedstrijd verloren, zowel competitie als europees.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 23 december 2009 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 december 2009 - 23:48 schreef hs het volgende:
geloof me zo als het nu gaat kunnen we psv ook pakken
of heerenveen, het kan maar het is moeilijk, en dan nog gun ik ajaks niet ALWEER zo'n makkelijke loting en onze clubs tegen elkaar laten strijden!
Terminator
 Terminator - woensdag 23 december 2009 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 december 2009 - 23:51 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

of heerenveen, het kan maar het is moeilijk, en dan nog gun ik ajaks niet ALWEER zo'n makkelijke loting en onze clubs tegen elkaar laten strijden!
whehehe precies het zijn gewoon geen hoeren van justitie maar hoeren van de knjb die kneuzen!!!lol

ps oh ja we zijn niet jaloers op ajaks hoor!aangezien ze dat altijd denken moewhahahahahahaha we kunnen niet tegen corruptie en als je tegen corruptie bent dan ben je tegen ajaks!en dan heb ik het niet over hun toeschouwers lol
Terminator
 Terminator - woensdag 23 december 2009 - 23:59   quote  deeplink  
Maar ja hebben we nu niet genoeg gekankert over die doorgestoken neuzenloting van ze.....daar laten wij ons kerst toch niet door verzieken.....hehe
feyenoordq
 feyenoordq - donderdag 24 december 2009 - 00:06   quote  deeplink  
Wat een klote loting zeg!
ik weet niet welke jood dat regelt maar eerst krijgen hun uit 020 2 amateur clubs Dordt normale jupiler club en nog een makkelijke 15e uit de eredivisie.
En wij 1 amateur club OK dat is normaal,1van de beste uit de jupiler moet kunnen,AZ nog altijd de landskampioen,en nu PSV of die bende uit friesland.
als je die lotingen naast elkaar legt heeft feyenoord heeft/krijgt een veel zwaardere tegenstanders dan dat daar in dat 020'ers dorp.
KNJB is 90% jood denk ik

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 december 2009 door feyenoordq --
Culemborg
 Culemborg - donderdag 24 december 2009 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 december 2009 - 00:06 schreef feyenoordq het volgende:
Wat een klote loting zeg!
ik weet niet welke jood dat regelt maar eerst krijgen hun uit 020 2 amateur clubs Dordt normale jupiler club en nog een makkelijke 15e uit de eredivisie.
En wij 1 amateur club OK dat is normaal,1van de beste uit de jupiler moet kunnen,AZ nog altijd de landskampioen,en nu PSV of die bende uit friesland.
als je die lotingen naast elkaar legt heeft feyenoord heeft/krijgt een veel zwaardere tegenstanders dan dat daar in dat 020'ers dorp.
KNJB is 90% jood denk ik
Zij zijn groot en wij zijn klein en das niet eerlijk... Calimero... Zit niet zo te janken man! Mooie loting toch? Weliswaar zwaar maar zeker niet onmogelijk. Ik heb wel vertrouwen in Feyenoord.
Terminator
 Terminator - donderdag 24 december 2009 - 00:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 december 2009 - 00:23 schreef Culemborg het volgende:

[..]

Zij zijn groot en wij zijn klein en das niet eerlijk... Calimero... Zit niet zo te janken man! Mooie loting toch? Weliswaar zwaar maar zeker niet onmogelijk. Ik heb wel vertrouwen in Feyenoord.
ik heb er ook vertrouwen in!altijd!

Feyenoord forever!!
willian
 willian - donderdag 24 december 2009 - 00:39   quote  deeplink  
vind het niet erg eigenlijk, tegen een amateur clubje is fucking saai, tegen az was lekker die spanning die voel je dan gewoon bij alle mensen in het stadion. ik hoop op die boeren, en ik hoop dat ik er dan tussen kom en dan gewoon de winst pakken:D of tegen die friezen en laten zien dat we terug zijn aan de top!!!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 24 december 2009 - 00:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 december 2009 - 00:06 schreef feyenoordq het volgende:
Wat een klote loting zeg!
ik weet niet welke jood dat regelt maar eerst krijgen hun uit 020 2 amateur clubs Dordt normale jupiler club en nog een makkelijke 15e uit de eredivisie.
En wij 1 amateur club OK dat is normaal,1van de beste uit de jupiler moet kunnen,AZ nog altijd de landskampioen,en nu PSV of die bende uit friesland.
als je die lotingen naast elkaar legt heeft feyenoord heeft/krijgt een veel zwaardere tegenstanders dan dat daar in dat 020'ers dorp.
KNJB is 90% jood denk ik
JA!!!!!!!!!!!!!!! niet te geloven he! het werd eens tijd dat we die (nog eens) pakken!
Anti-020
 Anti-020 - donderdag 24 december 2009 - 00:55   quote  deeplink  
2 woorden: klote loting
qwerto
 qwerto - donderdag 24 december 2009 - 00:58   quote  deeplink  
zul je zien wij mogen gezellig op donderdag en de joden op dinsdag
waardoor zij meer rust krijgen dan wij en wij die klassieker met vermoeide spelers mogen gaan doen
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 24 december 2009 - 01:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 december 2009 - 00:58 schreef qwerto het volgende:
zul je zien wij mogen gezellig op donderdag en de joden op dinsdag
waardoor zij meer rust krijgen dan wij en wij die klassieker met vermoeide spelers mogen gaan doen
stel je voor! dan wordt het helemaal bont! ik neem aan als ze die streek uithalen dat feyenoord dan 10000% extra gemotiveerd is!
ovi
 ovi - donderdag 24 december 2009 - 01:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 december 2009 - 00:58 schreef qwerto het volgende:
zul je zien wij mogen gezellig op donderdag en de joden op dinsdag
waardoor zij meer rust krijgen dan wij en wij die klassieker met vermoeide spelers mogen gaan doen
Dat zit er dik in .......
Verder ben ik niet ontevreden met de loting .
Ik had ze welliswaar liever thuis gehad ,maar dat is nou 1maal niet zo .
Feyenoord is de beste en dat gaan we laten zien ook daar.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 24 december 2009 - 01:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 december 2009 - 01:03 schreef ovi het volgende:

[..]

Dat zit er dik in .......
Verder ben ik niet ontevreden met de loting .
Ik had ze welliswaar liever thuis gehad ,maar dat is nou 1maal niet zo .
Feyenoord is de beste en dat gaan we laten zien ook daar.
waar? heerenveen?
Red
 Red - donderdag 24 december 2009 - 02:23   quote  deeplink  
Ik vind het een mooie loting, zo kunnen we ons eens meten. En so what als we die verliezen, het is gvd maar een beker waar hier het halve forum over klaagt, de KNJB-beker. Dus doe lekker rustig en we zien wel wat het word. Fuck die beker!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 24 december 2009 - 06:49   quote  deeplink  
Noordboeren of zuidboeren. Tis me om t even.
Mooie pot.
bram
 bram - donderdag 24 december 2009 - 07:36   quote  deeplink  
uitgaan van eigen kracht dan komt het goed
hotjumper
 hotjumper - donderdag 24 december 2009 - 08:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 december 2009 - 07:36 schreef bram het volgende:
uitgaan van eigen kracht dan komt het goed
precies dat is de spirit!

wat een stel jankmuilen bij elkaar, knvb dit, knvb dat, neuzen dit, neuzen dat. boehoehoehoehoehoe.

wat kan mij die neuzen nou schelen. ik hoop dat we tegen ze spelen in de finale, ben benieuwd hoe de cohen en aboutaleb dat gaan oplossen met 5 jaar zonder uitsupporters. Denk dat de knvb dan wel eens moeilijk kan gaan doen want dan gaat het hun wel geld kosten....
bram
 bram - donderdag 24 december 2009 - 08:10   quote  deeplink  
klinkt wellicht gek,maar ik heb het gevoel,na de wedstrijd tegen die kaasboeren,dat er in het elftal iets heerst zo van kom maar op,we zijn van niemand bang
Stylzz
 Stylzz - donderdag 24 december 2009 - 08:12   quote  deeplink  
en dat is ook zoals t hoort.

Drom verheug ik me nu al op de thuiswedstrijd tegen 020
De Spot
 De Spot - donderdag 24 december 2009 - 09:09   quote  deeplink  
Wat een gejank zeg Jode Dit Jode dat we staan gewoon voor lul zo,gewoon een mooie loting,en PSV heeft nog helemaal niet gewonnen.

Laten we nou eens vertrouwen hebben,het is een pittege loting,en als het PSV word,remember '91,voor de competitie 6-0 verloren,en in Eindhoven gesteund door heel veel Rotterdammers....jawel Fraser...0-1 krijg er nog kippevel van..
KKL
 KKL - donderdag 24 december 2009 - 09:14   quote  deeplink  
Denk niet als klein duimpje maar denk als de Reus!!!

Tegenstanders in dit geval H'veen of Psv moeten juist denken....wat een ongelovige kut loting tegen Feyenoord!!!
Milo
 Milo - donderdag 24 december 2009 - 09:17   quote  deeplink  
kwartfinale psv uitschakelen, halve finale twente uitschakelen en die joden pakken we dan in de finale! mooier kan niet. ;)
Sem
 Sem - donderdag 24 december 2009 - 09:33   quote  deeplink  
Mooi toch, de complete top 4 nog in de race? Dan gaat het tenminste nog ergens om1
Ik heb er wel vertrouwen in. 0-1 is genoeg, toch?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Heereveen/psv-feyenoord voor de beker..









0.0101721