|
|
Emile
|
|
|
aangezien het geen transfergerucht is maar een stelling maak ik een nieuw topic aan
wie is t eens met dat elmander terug moet bij feyenoord, ik bedoel zo duur is hij niet (hoop ik) en zn salaris valt ook best mee |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
Ja tuurlijk wij zoeken een scoorende spits en elmander heeft een rendement waar je U tegen zegt 0,0000000 geweldig rendement waar denk jij aan ff serieus ! |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Wij willen Coen terug op het veld!!! |
|
|
|
|
Rene Koster
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Duur , oud en geen rendement. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
vind hem wel aardig....................
in persoonlijke kring |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
op pes is hij goed, maar hoog salaris, speelt in de premier league dus hoog salaris.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 december 2009 door patrickpsv15 -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik denk dat we vooruit moeten kijken en niet terug, ga maar door met eigen jeugd!
Dus elmander, aardige gast, maar nee bedankt |
|
|
|
|
Harns
|
|
|
Een stelling van niets. De topic opener is jeugdig of dronken naar mijn mening. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Deze jonge heeft wel een hele goeie periode gehad bij Toulouse en werd toen volgens mij ook nog aan Barcalona gelinkt. |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
Hij is nergens geslaagt......geen speler voor ons mooie Feyenoord. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Ga zo lekker naar de rollade en de andere feestelijkheden, succes met elmlander allemaal!!!!! Proost |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
ja oke ik snap het slechte stelling van mij
hij was wel altijd goed op fifa |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ja Henk was ook goed op Fifa.. |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
ja die chun so lee ook die was iets van 82 ofzo als gemiddelde |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Was dat geen 28 als gemiddelde?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 december 2009 door ovi -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Léonard had 99 als gemiddelde |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
betwijfel of hij momenteel een versterking is, maar los van dit alles, wie zou z'n salaris gaan betalen? |
|
|
|
|
aad 64
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Je zal wel -99 bedoelen |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: O sorry even gemist..... |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: O sorry even gemist..... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Ja dat heb je wel eens he. hahaha |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Kan je het me vergeven , het is tenslote kerst?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 december 2009 door ovi -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk |
|
|
|
|
schiedamma
|
|
|
Feyenoord - PSV 2002, Ueafa cup. Wie gaf toen de voorzet op v. Hooijdonk die het winnende doelpunt erin kopte? Juist, Elmander. Van mij mag hij komen mits hij niet teveel salaris vraagt. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
wie schoot Feyenoord in 68 naast ajax? idd Theo van Duijvenbode!
van mij mag hij komen |
|
|
|
|
schiedamma
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 december 2009 - 12:02 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:wie schoot Feyenoord in 68 naast ajax? idd Theo van Duijvenbode! van mij mag hij komen Alleen is onze theo al een jaartje of 66....
Elmander daarintegen is pas 28 en kan dus, naar mijn mening, nog prima mee. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
is ie van een beter niveau als onze huidige spelers? |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 december 2009 - 12:02 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:wie schoot Feyenoord in 68 naast ajax? idd Theo van Duijvenbode! van mij mag hij komen he bijdehandje,doe eens een beetje rustig,het begint vervelend te worden |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik denk dat hij een beetje stil staat in zijn ontwikkeling. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: wat zit je nou te zeiken de hele tijd?? elk jaar staat hier Smolarek, Elmander en al die 2002 preut, maar niemand reageert er meer serieus op |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 december 2009 - 12:16 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:[..] wat zit je nou te zeiken de hele tijd?? elk jaar staat hier Smolarek, Elmander en al die 2002 preut, maar niemand reageert er meer serieus op ik vind je een hoogst vervelend irritant kereltje,wat de rest van je denkt zal me een rotzorg zijn,stop eens met overal op te reageren en ook nog te denken dat je er alles van af weet, |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 december 2009 - 12:30 schreef bram het volgende:[..] ik vind je een hoogst vervelend irritant kereltje,wat de rest van je denkt zal me een rotzorg zijn,stop eens met overal op te reageren en ook nog te denken dat je er alles van af weet, relax bram ;) het is maar een jochie. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
laat hij zich dan ook zo gedragen,milo vriend hoe was kerst |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
last van een kater! maagzuur, en 2 kilo zwaarder dus de kerst was goed! nu even een kleine herstel periode en dan op naar het nieuwe jaar! hoe was jou kerst? volle bak? |
|
|
|
|
bram
|
|
|
giga druk gehad,totaal 150 mensen om te eten,nu ff vrij ,dan met nog 5 koks maaltijd koken voor de dak en thuislozen |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
hey ouwe je hebt toch wel een vergunning he, hahahahaha... jij bent goed bezig! respect! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bram, waar zit die toko van je in Utreg? |
|
|
|
|
bram
|
|
|
hoograven vlakbij de sporthal en de goylaan,we hadden eerst een toko in de stad,dit hebben we nu sinds mei 2009.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 december 2009 door bram -- |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 december 2009 - 12:30 schreef bram het volgende:[..] ik vind je een hoogst vervelend irritant kereltje,wat de rest van je denkt zal me een rotzorg zijn,stop eens met overal op te reageren en ook nog te denken dat je er alles van af weet, sorry meneer wijsneus, ik zal de volgende keer toestemming aan je vragen
ik mag nergens een mening over hebben, maar jij hebt over elk forumlid een mening, van els tot aan mij, dus kijk lekker in de spiegel |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
gelukkig de kerstgedachte is weer verdwenen |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
ik zal maar niks zeggen voordat ik commentaar krijg van....................... |
|
|
|