|
|
qwerto
|
|
|
De waslijst van de verhuurde spelers is lang ! Met : Erasmus mokotjo janota waisappy nieveld Machek schet vincken wattamaleo
Maar toch zijn er voor mijn gevoel 3 cattogorien voor die spelers namelijk:
Duidelijke progessie: Erasmus- Belangrijk pakt z'n goals en speelt vaak basis Nieveld- Belankrijke speler wekelijks basis en bepalend Mokotjo- Stofzuiger op het middenveld elke week weer basis
Normale progessie Janota- Ondanks 6 goals nog steeds geen basis speler Schet- Scoort af en toe een goal en staat ook soms basis wattamaleo- vaak op de bank maar belangrijk bij Invalbeurten
geen progessie: Vincken- weer eens gebleseerd(zal ook is een keer niet) Machek- Speeld Vrijwel nooit waisappy- speeld ook nooit
is iemand het hier mee eens/Oneens ? |
|
|
|
|
peertje93
|
|
|
Eens, maar wattamaleo speelt eigenlijk altijd wel in de basis toch? Janota heeft de pech dat G. Fernandez het op dit moment zo goed doet..
Wat vinden jullie van Bandjar? |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
In mijn ogen zijn alleen Nieveld en Mokotjo in de toekomst goed genoeg voor Feyenoord 1. Erasmus ben ik niet echt van overtuigd, om bij Feyenoord in de spits te spelen moet je wel wat in je mars hebben en bij hem vraag ik me dat af . |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 december 2009 - 14:21 schreef peertje93 het volgende:Eens, maar wattamaleo speelt eigenlijk altijd wel in de basis toch? Janota heeft de pech dat G. Fernandez het op dit moment zo goed doet.. Wat vinden jullie van Bandjar? Bandjar is wel een redelijke speler . Hoe oud is hij dan? |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 december 2009 - 14:21 schreef peertje93 het volgende:Eens, maar wattamaleo speelt eigenlijk altijd wel in de basis toch? Janota heeft de pech dat G. Fernandez het op dit moment zo goed doet.. Wat vinden jullie van Bandjar? bandjar is te oud......
wattamaleo staat idd steeds in de basis en doet het goed |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Wattamaleo, duidelijke progessie. |
|
|