BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wenger wil 'oneerlijke inworpen' afschaffen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
willian
 willian - zondag 27 december 2009 - 16:11   quote  deeplink  
Arsène Wenger hoopt de regels van het internationale voetbal te kunnen veranderen. De Franse oefenmeester van Arsenal vindt het oneerlijk dat enkele teams voordeel kunnen halen uit inworpen, simpelweg omdat zij een speler met bijzonder sterke armen in de ploeg hebben zitten. Wenger stelt voor om de ingooi af te schaffen en het spel voortaan met de voet te hervatten.

Volgens de oefenmeester maakt de intrap het spel eerlijker, sneller en aantrekkelijker. Dus waarom zouden we dit niet overwegen?, vroeg Wenger zich af. Stoke City heeft nu bijvoorbeeld Rory Delap in de ploeg, die net zo hard gooit als dat hij schiet. Eigenlijk is dat oneerlijk, want hij gebruikt een kracht die eigenlijk helemaal niets met voetbal te maken heeft.

Wenger hoopt dan ook dat de FIFA wil overwegen om net als bij zaalvoetbal de intrap in te voeren. Voetbal is de meest populaire teamsport ter wereld en op een dag werd er afgesproken dat veldspelers hun handen niet mogen gebruiken, zei de coach, die mede daarom niets begrijpt van de ingooi. Ondertussen heeft Wenger echter voldoende andere dingen om zich druk over te maken: zondagmiddag speelt Arsenal de topper tegen Aston Villa

best wel triest van hem, als hij dit voor elkaar krijgt, maar hij zet zijn eigen wel voor lul vind ik dan. wat vinden jullie hiervan?
craven
 craven - zondag 27 december 2009 - 16:19   quote  deeplink  
ik denk geen feyenoord topic en ik denk meldt ff je bron hahahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 december 2009 door craven --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 27 december 2009 - 16:29   quote  deeplink  
had ik ook ergens gelezen, dacht op sport1.nl
Ik vind het onzin, het enige wat veranderd moet worden dat is: gebruik maken van herhalingen in het stadion.
willian
 willian - zondag 27 december 2009 - 16:29   quote  deeplink  
bron is voetbalzone.nl, het is niet feyenoord nee maar stel je voor dat ze dit zulle invoeren?
craven
 craven - zondag 27 december 2009 - 16:35   quote  deeplink  
lulkoek allemaal, die wenger moet niet zo dom ouwehoeren, omdat hij toevallig geen speler heeft die aardig kan ingooien. Had hij die wel dan had je hem noooooit gehoord....
Emile
 Emile - zondag 27 december 2009 - 16:36   quote  deeplink  
huh waar slaat dat op
tis toch een specialiteit die je hebt, daar moet je juist gebruik van maken

dat is tzelfde dat ze dan in 2002 de regel van de vrije trap moesten veranderen omdat van hooijdonk ze er allemaal in schoot

slaat nergens op je koopt messi toch ook niet om langzaam te lopen of wel

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 december 2009 door Emile --
Pietje
 Pietje - zondag 27 december 2009 - 16:38   quote  deeplink  
Ik geloof nooit dat welke voetbalbond dan ook dit gaat invoeren. Wenger moet niet zeuren. Waar is dan de grens. Zijn volgende verzoek is dan misschien dat de vrije trap anders moet worden genomen, omdat Arsene Wenger vindt dat Pietje (sorry, what's in the name...) harder schiet dan Jantje. Nee, ik denk dat Wenger wellicht iets te diep in het glaasje heeft gekeken en zijn brein, beneveld door de alcohol, filosofisch op hol is geslagen. De ingooi, blijft de ingooi.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 december 2009 door Pietje --
hotjumper
 hotjumper - zondag 27 december 2009 - 17:51   quote  deeplink  
ik ben ervoor, voetbal moet eerlijker. Ik zie ook wel eens wedstrijden waarin 1 team betere spelers heeft dan het andere.Daar moet tegen worden op getreden. Daarom ben ik er voor dat alle wedstrijden regelementair in 0-0 eindigen. das veel eerlijker....
Stylzz
 Stylzz - zondag 27 december 2009 - 18:07   quote  deeplink  
Nee dat is beledigend voor slechtzienden.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 27 december 2009 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 december 2009 - 17:51 schreef hotjumper het volgende:
ik ben ervoor, voetbal moet eerlijker. Ik zie ook wel eens wedstrijden waarin 1 team betere spelers heeft dan het andere.Daar moet tegen worden op getreden. Daarom ben ik er voor dat alle wedstrijden regelementair in 0-0 eindigen. das veel eerlijker....
hahahahahahahahahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 27 december 2009 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 december 2009 - 17:51 schreef hotjumper het volgende:
ik ben ervoor, voetbal moet eerlijker. Ik zie ook wel eens wedstrijden waarin 1 team betere spelers heeft dan het andere.Daar moet tegen worden op getreden. Daarom ben ik er voor dat alle wedstrijden regelementair in 0-0 eindigen. das veel eerlijker....
Wordt steeds erger met die Franse mister Bean...
Zouden ze die vent geen internationale interview verbod kunnen geven???
willian
 willian - zondag 27 december 2009 - 21:47   quote  deeplink  
vind het wel grappig eigenlijk dat hij dat zegt. trainers hebben veel comentaar en vooral als de ploeg minder draait of iets anders, want als ze boven aan stonden had hij niks gezegt. zwaar triest meneertje wenger.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 27 december 2009 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 december 2009 - 21:47 schreef willian het volgende:
vind het wel grappig eigenlijk dat hij dat zegt. trainers hebben veel comentaar en vooral als de ploeg minder draait of iets anders, want als ze boven aan stonden had hij niks gezegt. zwaar triest meneertje wenger.
Nou helemaal mee eens...
morkanne
 morkanne - zondag 27 december 2009 - 22:18   quote  deeplink  
Ik vind dit ook grote onzin van Wenger.
Maar de scheidsrechters moeten beter op de regels letten bij de verre ingooien.
Beide voeten op de grond, achter de zijlijn blijven en uit de nek want wat ik soms zie
lijkt nergens op (volgens mij is dat fout ingooien)
willian
 willian - zondag 27 december 2009 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 december 2009 - 22:18 schreef morkanne het volgende:
Ik vind dit ook grote onzin van Wenger.
Maar de scheidsrechters moeten beter op de regels letten bij de verre ingooien.
Beide voeten op de grond, achter de zijlijn blijven en uit de nek want wat ik soms zie
lijkt nergens op (volgens mij is dat fout ingooien)
dat is moeiljk voor scheidsrechters, ze moeten wel overal op letten maar dat kan gewoon niet. dus nja je kan wel elke keer zeggen van fout ingegooit maar dan blijf je bezig
kekum
 kekum - zondag 27 december 2009 - 23:02   quote  deeplink  
Wat word dan de volgende stap vrije trap afschaffen, kan de een ook beter als de ander, of de keeper niet meer uittrappen, niet meer koppen ????????? nee Wenger je draait door denk maar eens na over stoppen, de bal intrappen doen we bij de mini's op een klein veldje
PieterBos
 PieterBos - zondag 27 december 2009 - 23:17   quote  deeplink  
Niet uit eerlijkheidsoverweging maar wel uit principe dat veldspelers hun handen niet mogen gebruiken.
Wat mij betreft invoeren.
Krijg je ook meer dynamiek bij ballen die nu soms zomaar over de zijlijn worden gespeeld.
Volgens deze regels wordt het dan eigenlijk een soort corner als je fors op de helft van de tegenstander bent.
hotjumper
 hotjumper - maandag 28 december 2009 - 07:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 december 2009 - 23:17 schreef PieterBos het volgende:
Niet uit eerlijkheidsoverweging maar wel uit principe dat veldspelers hun handen niet mogen gebruiken.
Wat mij betreft invoeren.
Krijg je ook meer dynamiek bij ballen die nu soms zomaar over de zijlijn worden gespeeld.
Volgens deze regels wordt het dan eigenlijk een soort corner als je fors op de helft van de tegenstander bent.
wat is dat nou voor onzin argument. Volgens mij staat al sinds jaar en dag in de regels dat als de bal over de zijlijn gaat de bal wordt ingegooit. Jouw argumentatie volgend zou een keeper dan ook zijn handen niet meer mogen gebruiken. krijg je ook meer doelpunten maar of je daar nou op zit te wachten?
PieterBos
 PieterBos - maandag 28 december 2009 - 08:33   quote  deeplink  
Ik heb het over veldspelers.
Ik weet het een keeper staat ook op het veld, maar ik dacht dat ik hier met kenners te maken had die wel wisten dat het dan om de 10 spelers (per team) gaat die niet op de goal staan.
Veldspelers is naar mijn idee een algemeen begrip hiervoor.
Dus mijn redenatie volgend mag een keeper hem gewoon met de hand blijven aanraken/pakken.
hotjumper
 hotjumper - maandag 28 december 2009 - 09:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 december 2009 - 08:33 schreef PieterBos het volgende:
Ik heb het over veldspelers.
Ik weet het een keeper staat ook op het veld, maar ik dacht dat ik hier met kenners te maken had die wel wisten dat het dan om de 10 spelers (per team) gaat die niet op de goal staan.
Veldspelers is naar mijn idee een algemeen begrip hiervoor.
Dus mijn redenatie volgend mag een keeper hem gewoon met de hand blijven aanraken/pakken.
ok het "veld" had ik overheen gelezen excuses, verder pretendeer ik helemaal niet een kenner te zijn, sinds de verregaande verkwanseling van het voetbal ben ik amper nog voetbal liefhebber te noemen. Ik heb het decennia met plezier gespeeld, ik heb het jaren fanatiek gevolgd, maar de laatste jaren boeit eigenlijk alleen Feyenoord me nog.
Ik krijg echter nog steeds vlekken in mn nek van de krampachtige pogingen het spel "aantrekkelijker" te maken door het aanpassen van de, feitelijk, simpele regels.
Juist door deze simpele regels en haar beperkingen blijft het een aardig spelletje om te bekijken.
Verder denk ik dat als Wenger Rory Delap zelf in zijn team had gehad hij niet had gezeurd hierover. Wil men het spel echt sneller en antrekkelijker maken dan zou men alleen nog moeten fluiten voor echt grove overtredingen en het spel verder gewoon zijn beloop moeten laten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 december 2009 door hotjumper --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 28 december 2009 - 09:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 december 2009 - 09:01 schreef hotjumper het volgende:

[..]

ok het "veld" had ik overheen gelezen excuses, verder pretendeer ik helemaal niet een kenner te zijn, sinds de verregaande verkwanseling van het voetbal ben ik amper nog voetbal liefhebber te noemen. Ik heb het decennia met plezier gespeeld, ik heb het jaren fanatiek gevolgd, maar de laatste jaren boeit eigenlijk alleen Feyenoord me nog.
Ik krijg echter nog steeds vlekken in mn nek van de krampachtige pogingen het spel "aantrekkelijker" te maken door het aanpassen van de, feitelijk, simpele regels.
Juist door deze simpele regels en haar beperkingen blijft het een aardig spelletje om te bekijken.
Verder denk ik dat als Wenger Rory Delap zelf in zijn team had gehad hij niet had gezeurd hierover. Wil men het spel echt sneller en antrekkelijker maken dan zou men alleen nog moeten fluiten voor echt grove overtredingen en het spel verder gewoon zijn beloop moeten laten.
Precies Wenger moet niet zo zielig doen....
Verders moeten er is een jaar lang Engelse abitrage geplaatst worden in de Nederlandse competitie.
PieterBos
 PieterBos - maandag 28 december 2009 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 december 2009 - 09:01 schreef hotjumper het volgende:

[..]

ok het "veld" had ik overheen gelezen excuses, verder pretendeer ik helemaal niet een kenner te zijn, sinds de verregaande verkwanseling van het voetbal ben ik amper nog voetbal liefhebber te noemen. Ik heb het decennia met plezier gespeeld, ik heb het jaren fanatiek gevolgd, maar de laatste jaren boeit eigenlijk alleen Feyenoord me nog.
Ik krijg echter nog steeds vlekken in mn nek van de krampachtige pogingen het spel "aantrekkelijker" te maken door het aanpassen van de, feitelijk, simpele regels.
Juist door deze simpele regels en haar beperkingen blijft het een aardig spelletje om te bekijken.
Verder denk ik dat als Wenger Rory Delap zelf in zijn team had gehad hij niet had gezeurd hierover. Wil men het spel echt sneller en antrekkelijker maken dan zou men alleen nog moeten fluiten voor echt grove overtredingen en het spel verder gewoon zijn beloop moeten laten.
OK, het "zeurgedrag"van Wenger ben ik ook wel een beetje zat.
Maar dit vind ik nou wel een verbetering.
Volgens mij meer snelheid in het spel.
Verder ben ik het met je eens dat de arbitrage eens beter moet.
Niet voor elke klapscheet fluiten, een beetje strijd moet gewaardeerd en niet afgestraft worden.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - maandag 28 december 2009 - 11:05   quote  deeplink  
Wenger denkt dat ie t uitgevonden heeft
hotjumper
 hotjumper - maandag 28 december 2009 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 december 2009 - 10:10 schreef PieterBos het volgende:

[..]

OK, het "zeurgedrag"van Wenger ben ik ook wel een beetje zat.
Maar dit vind ik nou wel een verbetering.
Volgens mij meer snelheid in het spel.
Verder ben ik het met je eens dat de arbitrage eens beter moet.
Niet voor elke klapscheet fluiten, een beetje strijd moet gewaardeerd en niet afgestraft worden.
ik weet niet wat het is maar met "inschieten" moet ik meteen aan dick passchier denken, direct gaan we ook door voetballen achter het doel langs.
Stylzz
 Stylzz - maandag 28 december 2009 - 11:19   quote  deeplink  
Roept er al iemand: Boarding?
hotjumper
 hotjumper - maandag 28 december 2009 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 december 2009 - 11:19 schreef Stylzz het volgende:
Roept er al iemand: Boarding?
nog niet, wel "doorwisselen!"
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 28 december 2009 - 11:28   quote  deeplink  
Gele kaart is 5 minuten plaats nemen op de bank???hahaha
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - maandag 28 december 2009 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 december 2009 - 11:28 schreef Leon FR1908 het volgende:
Gele kaart is 5 minuten plaats nemen op de bank???hahaha
pantelic zou klappend het veld afgaan.....................
hotjumper
 hotjumper - maandag 28 december 2009 - 11:38   quote  deeplink  
ik vind dat de bal alleen maar naar voren gespeeld mag worden, bij een pass achteruit moet het bal bezit meteen naar de tegenstander gaan, je geeft met een terugspeelbal tenslotte toch aan dat je wilt dat het spel die kant op gaat.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 28 december 2009 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 december 2009 - 11:38 schreef hotjumper het volgende:
ik vind dat de bal alleen maar naar voren gespeeld mag worden, bij een pass achteruit moet het bal bezit meteen naar de tegenstander gaan, je geeft met een terugspeelbal tenslotte toch aan dat je wilt dat het spel die kant op gaat.
Klinkt logisch,niet ditzo maar datzo
Stylzz
 Stylzz - maandag 28 december 2009 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 december 2009 - 11:29 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

pantelic zou klappend het veld afgaan.....................
Volgens mij kijk je echt te veel naar de verkeerde clubs...
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - maandag 28 december 2009 - 11:46   quote  deeplink  
moet ik me gaan verontschuldigen?
Stylzz
 Stylzz - maandag 28 december 2009 - 11:47   quote  deeplink  
Nee je bent bij deze gebombardeerd tot bron van foute info ;-)
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - maandag 28 december 2009 - 11:53   quote  deeplink  
ik heb wel als enige de eer dat ik uitgesloten ben voor het 020forum (wat een kutstreek van 020/boudewijn) dat moeten jullie nog maar is weten te bevestigen.!
Stylzz
 Stylzz - maandag 28 december 2009 - 11:54   quote  deeplink  
UHm nee.. want dan moet ik er heen...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 28 december 2009 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 december 2009 - 11:53 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
ik heb wel als enige de eer dat ik uitgesloten ben voor het 020forum (wat een kutstreek van 020/boudewijn) dat moeten jullie nog maar is weten te bevestigen.!
hahahahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 28 december 2009 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 december 2009 - 11:54 schreef Stylzz het volgende:
UHm nee.. want dan moet ik er heen...
hahahahahaha
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - maandag 28 december 2009 - 11:59   quote  deeplink  
eey leon je strijd aan twee kanten, met wie ben je het eens?????
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 28 december 2009 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 december 2009 - 11:59 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
eey leon je strijd aan twee kanten, met wie ben je het eens?????
Ik ben het met mijzelf eens.....
Ik kijk ook naar 020 in de hoop dat ze verliezen...
Ik kijk niet de nabeschouwing in diverse voetbalprogramma`s naderhand.
Ik heb al vaker gezegt dat jou hart bepaald of je voor Feyenoord ben..
Niet de haat tegenover andere clubs...
Ik heb geluk,ik heb alleen een pest hekel aan Twente 020 (AZ) NAC Heerenveen NEC Vittese Willem II Roda Sparta VVV PSV en nog een paar ....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 28 december 2009 - 12:17   quote  deeplink  
Discusie voorbij??????
Ik vind dat iedereen het voor zichzelf moet weten hoe hij als supporter handeld...
Ik heb namelijk een hekel aan opgedwongen dingen zoals bv in religie`s..
En het is maar goed dat we verschillende meningen hebben anders wordt het wat saai..
Ik respecteer jullie beide gedachtegangen alleen de mijne sluit het meeste aan bij die van Randwijk in dit geval....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 december 2009 door Leon FR1908 --
Stylzz
 Stylzz - maandag 28 december 2009 - 12:37   quote  deeplink  
Joh, hij mag er van mij kijken hoor.
Ik doe t niet, maar dat is meer omdat ik t zonde van mn tijd vind.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 28 december 2009 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 december 2009 - 12:37 schreef Stylzz het volgende:
Joh, hij mag er van mij kijken hoor.
Ik doe t niet, maar dat is meer omdat ik t zonde van mn tijd vind.
Kijk dat respecteer ik....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 28 december 2009 - 12:57   quote  deeplink  
@Randwijk...
Je bent toch niet weggerend he???

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 december 2009 door Leon FR1908 --
hotjumper
 hotjumper - maandag 28 december 2009 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 december 2009 - 11:53 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
ik heb wel als enige de eer dat ik uitgesloten ben voor het 020forum (wat een kutstreek van 020/boudewijn) dat moeten jullie nog maar is weten te bevestigen.!
dat is alleen omdat ik er nooit post, en waarom zou ik ook, ga ook niet op een libelle forum zitten posten.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 28 december 2009 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 december 2009 - 13:03 schreef hotjumper het volgende:

[..]

dat is alleen omdat ik er nooit post, en waarom zou ik ook, ga ook niet op een libelle forum zitten posten.
Tja dit respecteer ik ook.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 december 2009 door Leon FR1908 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 28 december 2009 - 13:26   quote  deeplink  
Ik bv reageer op alles van Psv tot 020 tot de libelle als ik er maar plezier uit haald....
Stylzz
 Stylzz - maandag 28 december 2009 - 13:27   quote  deeplink  
Pfoei.. dan heb je een hoop tijd te veel!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 28 december 2009 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 december 2009 - 13:27 schreef Stylzz het volgende:
Pfoei.. dan heb je een hoop tijd te veel!
Ik heb 2 weken vakantie.........
Als ik aan het werk ben kan ik niet posten dus in princiepe valt het reuze mee ;)
hotjumper
 hotjumper - maandag 28 december 2009 - 13:31   quote  deeplink  
kom gezellig bij ons werken, smerige koffie, maar de hele dag headliner
Stylzz
 Stylzz - maandag 28 december 2009 - 13:31   quote  deeplink  
Das waar, zoals je ziet ben ik nu aan t werk ;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5132
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wenger wil 'oneerlijke inworpen' afschaffen









0.0105309