|
|
willian
|
|
|
www.marktplaats.nl Advertentienummer: 307216337
wie kan mij hierover meer vertellen ik vind dit echt een mooi shirt, maar misschien is het shirt wel nep al hoe wel zulke hoge boden? naja wie kan mij dus meer vertellen over dit shirt?
bedankt
groeten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 december 2009 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
van dat jij geboden had je beter naar de kroeg gegaan. |
|
|
|
|
willian
|
|
|
ben niet zo´n kroeg mens, zit liever thuis met me meissie, maar dat is dus niet wat ik vraag? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
€550,-!!!!!!
ben je gek ofzo??? |
|
|
|
|
willian
|
|
|
ja veel mensen zullen me voor gek verklaren of iets dergelijks, maar ik verzamel fr shirts en de die mis ik nog en ik weet dat die onwijs moeilijk te krijgen is. maar kan iemand mij helpen ermee iets van info? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ik heb nog wel een feyenoord shirtje voor je. is een koopje. mag je voor €400,- hebben |
|
|
|
|
willian
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
vooruit, omdat jij het bent €450 |
|
|
|
|
willian
|
|
|
grappig;) maarre kan er niemand serieus reageren? want dit is best wel kinderachtig ik vraag om een beetje hulp en dan krijg je zo iets! |
|
|
|
|
fr2
|
|
|
Willian, Je kan beter zoeken naar de legendarische shirts, als je die al niet hebt, zoals die Gele van Puma met Opel erop, shirt toen we UEFA cup wonnen. Dit shirt herken ik wel, maar kom op zeg 550 euro, ik zou max 100 gaan bieden en niet meer. |
|
|
|
|
willian
|
|
|
ik spaar ook legendarische shirts maar ook daar betaal je de volle pond voor tegenwoordig, mensen zijn niet meer zo gek, die willen er gewoon het geld voor wt de waarde is. ik heb nu 32 shirts + de 3 nieuwste, maar ik mis nog een spelers shirt, en ik weet dat die zeer moeilijk te krijgen zijn. en zoals uw ziet was het hoogste bod al 400,-. ik vraag alleen wat hulp om wat info te verkrijgen en of het shirt daadwerkelijk orgineel is. als je niet iets nuttigs te zeggen heb waarom reageren mensen dan? die gele van puma met opel die zoek ik ook nog steeds, maar zulke shirt zijn niet makkelijk te krijgen en als ze erop staan betaal je gewoon meer dan dat je gewend bent, en dan moet je hopen dat het shirt nog in goeie staat is, en zelfs dat is moeilijk! ik vind het ook zeer jammer zulke bedragen maar we leven in het jaar bijna 2010, en alles is anders, toen kon je shirts voor een duppie kopen bij wijze van maar nu is het gewoon opgelopen. maarja nogmaals dus mijn vraag kan iemand mij iets zeggen over dit shirt en of dat die wel orgineel is. aan de bedragen te zien wel maarja hier op dit forum zijn denk ik wel kenners te vinden?
wanneer dit shirt gedragen is? het resultaat? ik weet wel dat shirt maar 1 keer gedragen is? en ofdat het shirt orgineel is? |
|
|
|
|
Sanderq
|
|
|
Hi Willian,
Hier heb je meer uitleg over de wedstrijd tegen FC Utrecht. Het shirt waar je op geboden hebt, ziet er hetzelfde uit als het shirt van Bahia op de volgende site:
http://www.feyenoordshirts.nl/?page=shirts&shirtpage=wedstrijdshirts&period=kappa
uitleg: Dit shirt is een uniek shirt omdat het eenmalig gedragen door Feyenoord in de uitwedstrijd tegen FC Utrecht. Het shirt heeft als sponsor opdruk Fortis ASR wat een eenmalige reclame was ivm het samengaan van beide hoofdsponsors van Utrecht en Feyenoord. Verder staan erop beide mouwen de Fortis ASR tekst en is het shirt voorzien van Bahia's handtekening.
Groetjes,
Sander |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Denk dat het overgang van sponsornamen betreft...??? Was Fortis en is nu ASR.? |
|
|
|
|
Sanderq
|
|
|
In 2005 heeft Fortis Stad Rotterdam Verzekeringen, Amev en Woudsend gebundelt onder de naam Fortis ASR. Na het drama vorig jaar met Fortis, heeft Fortis besloten Fortis ASR, de verzekeringstak, los te koppelen van de naam Fortis en is verder gegeaan onder ASR. |
|
|
|
|
willian
|
|
|
dus met andere woorden het shirt is orgineel? of heb ik dat verkeerd. het shirt werd gedragen in de bekerfinale tegen utrecht 3-1 verlies? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
ik spaarde ook shirtjes, maar 550 euro??nehhhhhhh |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
toch liever een stuk of 300 biertjes |
|
|
|
|
Sanderq
|
|
|
Hij komt overeen met die van feyenoordshirts.nl. Daarbij let ik op het eredivisielogo op rechtermouw, het feyenoordlogo in het nummer en het woord verzekeringen onder het nummer. Als het shirt op feyenoordshirts echt is, dan ga ik, vanaf de foto's, ervan uit dat het shirt waar je op geboden hebt, dit ook is. maar nogmaals ik kan het alleen met foto's vergelijken.
nu maar hopen dat de verkoper je bod hoog genoeg vindt. |
|
|
|
|
Sanderq
|
|
|
Als het een shirtje van de verloren finale tegen Utrecht was, zou ik hem niet kopen, aangezien Kuyt toen nog voor Utrecht speelde. Maar wees gerust dit was een competitie nederlaag op 02-10-2005 |
|
|
|
|
willian
|
|
|
kuyt speelt toen voor feyenoord;) heb net de dvd bekeken van dat seizoen de wedstrijd ging 3-1 verloren |
|
|
|
|
Sanderq
|
|
|
Dirk Kuyt: Seizoen Club Competitie Wedstrijden Doelpunten 1998/99 FC Utrecht Eredivisie 28 5 1999/00 FC Utrecht Eredivisie 32 6 2000/01 FC Utrecht Eredivisie 32 13 2001/02 FC Utrecht Eredivisie 34 7 2002/03 FC Utrecht Eredivisie 34 20 2003/04 Feyenoord Eredivisie 34 20 2004/05 Feyenoord Eredivisie 34 29 2005/06 Feyenoord Eredivisie 33 22
Laat de finale waaraan jij refereert nu in seizoen 2002/2003 zijn gespeeld. En toen speelde en btw scoorde Dirk voor Utrecht tegen Feyenoord in de met 4-1 verloren finale. Diepte punt was dat vak R vlam vatte, welke gelukkig snel door supporters onder controle was. De volgende knvb-finale waarin Feyenoord speelde was het seizoen 2007/2008. |
|
|
|
|
willian
|
|
|
het was ook geen finale, het was een normale competitie wedstrijd, in en tegen utrecht, kijk de dvd maar of samenvatting op youtube en jij zult zien dat ik dus gelijk heb:) de wedstrijd werd met 3-1 verloren, het begin was zeer goed maar europees ging het slecht en dat bleef bij de feyenoorders rond dwalen en zodoende ging het slechter, sorry heb deze tekst van de dvd overgenomen. |
|
|
|
|
Sanderq
|
|
|
quote:Op zondag 27 december 2009 - 20:18 schreef willian het volgende:dus met andere woorden het shirt is orgineel? of heb ik dat verkeerd. het shirt werd gedragen in de bekerfinale tegen utrecht 3-1 verlies? jij refereerde aan een finale... |
|
|
|
|
willian
|
|
|
ja sorry, ik zag het net, sorry maar het is competitie uit wedstrijd 3-1 verlies sorry zie het nu pas staan, ik ff de post verwijderen. maar zoals je dus ziet is het shirt orgineel? |
|
|
|
|
willian
|
|
|
post verwijderen lukt niet:S, nja nogmaals competitie uit wedstrijd in en tegen utrecht, 3-1 verliest, shirt is orgineel? |
|
|
|
|
Sanderq
|
|
|
vanuit de 3 foto's op marktplaats en de 2 foto's op feyenoordshirts.nl zou ik zeggen van wel :) |
|
|
|
|
willian
|
|
|
oke, nja als ik het shirt heb gewonnen, dan ga ik het shirt ophalen en als dt niet mag van de verkoper dan houd het op, want is iets te veel geld eigenlijk, nja moch iemand nog iets te zeggen hebben over dit shirt want heb liever dat meerdere mensen zeggen dat het shirt orgineel is dan hoor ik dat graag.
bedankt voor jullie hulp!!! |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Dit shirt moet door een speler gedragen zijn want het is niet uitgegeven. Een gozert uit hand in hand was net zo verzamelfreak als jij en die had deze ook met Bahia achterop, uit de wedstrijd. |
|
|
|
|
Anti-020
|
|
|
ff serieus, als willian dat shirt wilt hebben is dat toch goed? waar zeuren jullie om met je zoveel geld. zijn geld
hahahaha maar goed, volgens mij is het wel gewoon het shirt orgineel |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 28 december 2009 - 00:20 schreef Anti-020 het volgende:ff serieus, als willian dat shirt wilt hebben is dat toch goed? waar zeuren jullie om met je zoveel geld. zijn geld hahahaha maar goed, volgens mij is het wel gewoon het shirt orgineel volgens mij is het ook orgineel
Wat betreft het geld heb je natuurlijk gelijk, maar dat krijg je als je op een openbaar forum post, vind je dat vervelend dan moet je misschien naar www.ikverzamelvoetbalshirtsenzo.nl gaan waar je met gelijkgestemden kan discussieren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat een kut wedstrijd was dat.. 02-10-2005 FC Utrecht - Feyenoord 3-1 |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: Hét Feyenoord gevoel |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ja, het is verbazingwekkend dat er nog zo veel liefhebbers voor dat shirt zijn, tenzij je natuurlijk utrechtenaar bent |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op maandag 28 december 2009 - 11:10 schreef hotjumper het volgende:[..] ja, het is verbazingwekkend dat er nog zo veel liefhebbers voor dat shirt zijn, tenzij je natuurlijk utrechtenaar bent heey, normaal heb je betere doordachte grappen!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: zoek dan eerst maar eens utrechtenaar op. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: das niet zo moeilijk, enkeltje utrecht CENTRAAL
kut.... dat zal moeilijk gaan |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Een Utrechtenaar is een inwoner van de stad Utrecht, of een bewoner van de provincie Utrecht. Sinds de Utrechtse homoseksuelenaffaire van 1730 werd de term ook een scheldwoord voor 'homo'. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
ben naar utrecht gegaan voor mijn werk,heb vanaf mijn geboorte tot 10 jaar geleden op zuid gewoond,woon midden in de stad utrecht boven onze zaak,we hebben een eetcafe,nou kan jullie een ding zeggen,utrecht is een geweldige stad om in te wonen er zouden alleen geen utrechters moeten wonen. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
je bedoeld dat ze dus wel van een biertje lusten wat jou ten goede komt |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 28 december 2009 - 11:57 schreef bram het volgende:ben naar utrecht gegaan voor mijn werk,heb vanaf mijn geboorte tot 10 jaar geleden op zuid gewoond,woon midden in de stad utrecht boven onze zaak,we hebben een eetcafe,nou kan jullie een ding zeggen,utrecht is een geweldige stad om in te wonen er zouden alleen geen utrechters moeten wonen. hahahahahhahahahahhaahhahhaahhahahaha Ik moet wel zeggen dat ze tenminste nog schelden als je met je met Feyenoordbehangde auto door die stad rijd.Fanatieker dan 020 hoor.... |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote:Op maandag 28 december 2009 - 12:00 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] hahahahahhahahahahhaahhahhaahhahahaha Ik moet wel zeggen dat ze tenminste nog schelden als je met je met Feyenoordbehangde auto door die stad rijd.Fanatieker dan 020 hoor.... een voordeel hebben ze wel,ze moeten ook niks van 020 hebben |
|
|
|
|
Mauro
|
|
|
Zohhh Willian, wat een achtelijk bedrag, dat kan noooooit meer dat geld opleveren. Daarbij heeft een oom van mij ook weleens shirts van R gekocht, staan gem eens in de 3 maanden een lading shirts op, gewoon vers uit de kuip, via washok of hoe dan. Deze R. verkoopt nu ook wer en stel shirts, waar hij niets voor hoefde te doen, alleen maar meenemen of wat ook. Heeft ze echt niet allemaal zelf gekocht, maar meneer kan goed rondkomen van al die extra shirts, die op welke manier dan ok de Kuip verlaten en NIET pers. van spelers gekregen, anders zou je ze wel verzamelen/bewaren. Let maar op, over een tijdje weer een collectie vamn een shirt of 10, KASSA.
Zelfs het uniekste shirt van me oom is nog geen 625 waard, dit is een toevallig uniek shirt om 1 wedstrijdje? Je kan dezelfde, zonder 1 badge, voor 100 euro kopen, maar goed, boeien, is jouw geld. Denk dat Sanderq hier de nick is van R.. Bedenk goed, voor zoveel geld, mss is tegenbieder een andere nick van hem, om priijs hoger te maken. Zelf weten, maar is nooit zoveel geld meer waard. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Misschien is die Willian wel de verkoper ipv de koper en gebruikt hij dit forum zo om mensen te lokken ;) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op maandag 28 december 2009 - 12:39 schreef Stylzz het volgende:Misschien is die Willian wel de verkoper ipv de koper en gebruikt hij dit forum zo om mensen te lokken ;) hahahaha wie weet... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op maandag 28 december 2009 - 12:18 schreef Mauro het volgende:Zohhh Willian, wat een achtelijk bedrag, dat kan noooooit meer dat geld opleveren. Daarbij heeft een oom van mij ook weleens shirts van R gekocht, staan gem eens in de 3 maanden een lading shirts op, gewoon vers uit de kuip, via washok of hoe dan. Deze R. verkoopt nu ook wer en stel shirts, waar hij niets voor hoefde te doen, alleen maar meenemen of wat ook. Heeft ze echt niet allemaal zelf gekocht, maar meneer kan goed rondkomen van al die extra shirts, die op welke manier dan ok de Kuip verlaten en NIET pers. van spelers gekregen, anders zou je ze wel verzamelen/bewaren. Let maar op, over een tijdje weer een collectie vamn een shirt of 10, KASSA. Zelfs het uniekste shirt van me oom is nog geen 625 waard, dit is een toevallig uniek shirt om 1 wedstrijdje? Je kan dezelfde, zonder 1 badge, voor 100 euro kopen, maar goed, boeien, is jouw geld. Denk dat Sanderq hier de nick is van R.. Bedenk goed, voor zoveel geld, mss is tegenbieder een andere nick van hem, om priijs hoger te maken. Zelf weten, maar is nooit zoveel geld meer waard. Oeps! |
|
|
|
|
Sanderq
|
|
|
quote:Op maandag 28 december 2009 - 12:18 schreef Mauro het volgende:... Denk dat Sanderq hier de nick is van R.. Bedenk goed, voor zoveel geld, mss is tegenbieder een andere nick van hem, om priijs hoger te maken. Zelf weten, maar is nooit zoveel geld meer waard. Dat denk ik ook! Die sanderq probeert via headliner iemand optelichten!!!
Hahahahaha
Even serieus? Raad ik hem aan om dat shirtje te kopen? Volgens mij probeer ik hem alleen maar te helpen of dat ding origineel is. Heb je m'n berichten niet goed gelezen??? |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
op ebay staan wedstrijd gedragen shirts van:
Sahin (momenteel 70 euro) De cler (momenteel 30 euro) de guzman (momenteel 120 euro)
ikzelf zoek een "gouden gids" of "opel" shirt tegen een goed prijsje, iemand?? |
|
|
|