|
|
|
willian
|
|
|
quote:Op maandag 28 december 2009 - 12:39 schreef Stylzz het volgende:Misschien is die Willian wel de verkoper ipv de koper en gebruikt hij dit forum zo om mensen te lokken ;) zucht, daarom bied ik zelf en woon ik in delft of nee ik woon oorspronkelijk in zevenbergen maar misschien een dubbel ganger:O |
|
|
|
|
willian
|
|
|
quote:Op maandag 28 december 2009 - 12:18 schreef Mauro het volgende:Zohhh Willian, wat een achtelijk bedrag, dat kan noooooit meer dat geld opleveren. Daarbij heeft een oom van mij ook weleens shirts van R gekocht, staan gem eens in de 3 maanden een lading shirts op, gewoon vers uit de kuip, via washok of hoe dan. Deze R. verkoopt nu ook wer en stel shirts, waar hij niets voor hoefde te doen, alleen maar meenemen of wat ook. Heeft ze echt niet allemaal zelf gekocht, maar meneer kan goed rondkomen van al die extra shirts, die op welke manier dan ok de Kuip verlaten en NIET pers. van spelers gekregen, anders zou je ze wel verzamelen/bewaren. Let maar op, over een tijdje weer een collectie vamn een shirt of 10, KASSA. Zelfs het uniekste shirt van me oom is nog geen 625 waard, dit is een toevallig uniek shirt om 1 wedstrijdje? Je kan dezelfde, zonder 1 badge, voor 100 euro kopen, maar goed, boeien, is jouw geld. Denk dat Sanderq hier de nick is van R.. Bedenk goed, voor zoveel geld, mss is tegenbieder een andere nick van hem, om priijs hoger te maken. Zelf weten, maar is nooit zoveel geld meer waard. ja leuk verhaaltje, nu weet ik helemaal niks zeker meer, maar iedereen zegt dus niet doen? want ja stel je voor dat wel de naam en da badge maar dat kuyt dit shirt nooit heeft gedragen. klinkt niet logisch maarja wie weet. pff een spelers shirt hoe kom je eraan:S? geen idee |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 28 december 2009 - 15:52 schreef willian het volgende:[..] ja leuk verhaaltje, nu weet ik helemaal niks zeker meer, maar iedereen zegt dus niet doen? want ja stel je voor dat wel de naam en da badge maar dat kuyt dit shirt nooit heeft gedragen. klinkt niet logisch maarja wie weet. pff een spelers shirt hoe kom je eraan:S? geen idee ik weet het ook niet, vanaf de foto's kan je het niet zien. Ken je niet iemand met kennis van zaken die met je mee kan als je het shirt gaat halen. Is echt altijd moeilijk met internet. Ik wens je succes met je beslissing. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote:Op maandag 28 december 2009 - 15:52 schreef willian het volgende:[..] ja leuk verhaaltje, nu weet ik helemaal niks zeker meer, maar iedereen zegt dus niet doen? want ja stel je voor dat wel de naam en da badge maar dat kuyt dit shirt nooit heeft gedragen. klinkt niet logisch maarja wie weet. pff een spelers shirt hoe kom je eraan:S? geen idee kijk eens op e-bay |
|
|
|
|
willian
|
|
|
quote:Op maandag 28 december 2009 - 15:57 schreef hotjumper het volgende:[..] ik weet het ook niet, vanaf de foto's kan je het niet zien. Ken je niet iemand met kennis van zaken die met je mee kan als je het shirt gaat halen. Is echt altijd moeilijk met internet. Ik wens je succes met je beslissing. kon dat maar, de enigste die ik ken woont in groningen, ik woon in zevenbergen en ben de enigste is dit graf dorp die shirts verzamelt, pff zo vertyft moeiljk, in ieder geval bedankt heb het wel nodig die succes |
|
|
|
|
willian
|
|
|
quote: ik heb ze zien staan ja, maar die hoef ik niet, en dat is ook via internet en zoals mensen zeggen is via internet moeilijk |
|
|
|
|
willian
|
|
|
hij gaat in dit geval akkoord met me bod, en hij zegt dat kuyt het shirt heeft gedragen. het is wel zo, in principe is het logisch dat kuyt het shirt heeft gedragen het shirt is nooit te koop geweest, is maar voor 1 wedstrijd gemaakt, dus in principe moet er dus maar 1 shirt van elke speler zijn. heb er 1 van kalou en bahia en deze dus van kuyt! zijn er mensen die hier op willen reageren? misschien dat ik iets mis??
bedankt |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
DIT MEEN JE TOCH NIET SERIEUS
je hebt deze shirts ook van Kalou en Bahia, maar wil er ook nog één van Kuyt!!!!!!!
ga effe snel postzegels sparen haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 december 2009 door FeyenoordRandwijk -- |
|
|
|
|
willian
|
|
|
nee dat bedoel ik niet ik bedoel dat ik die heb gezien op internet haha, |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Mauro
|
|
|
Ja tuuuuurlijk gaat R nu op het bod in, hij voelt nattigheid Me oom heb n oud shirt van jaren 70 met nr 11 van Coen Moulijn zelf en een gewonnen shirt bij tombola van Been Hard geel uit half 80, die zijn nog geen 625 waard,
Deze zeer recete van Kuyt wel? omdat er toevallig 1 badge meer opzit? Kan je ook op internet kopen hoor, tegenwoordig is alles uitkijken wat je koopt. R.. heeft om de zoveel toijd een shirt of 10 te koop ineen, zeer recent tot wat langer bewaarden. Ik heb eens vernomn via vai dat hij of zelf werkt of een fam.lid van hem bij de kleding/was, dus dan is het heel slim om zo extraáaa´s bij te verdienen, let maar op , om de 3 mnd?? staan er weer shirts op, meestal Delft, soms uit R´dam.
625...... NIET 1 shirt wat recent is, is dat waard, NIET ingaan op zijn ineens JA zeggen. Je bent dan duur, heel duur uit.
Doe wat je niet laten kan, maar het is niet zelf gekocht, maar zelf ...meegenomen/ontvreemd voor de handel!! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op maandag 28 december 2009 - 17:34 schreef Mauro het volgende:Ja tuuuuurlijk gaat R nu op het bod in, hij voelt nattigheid Me oom heb n oud shirt van jaren 70 met nr 11 van Coen Moulijn zelf en een gewonnen shirt bij tombola van Been Hard geel uit half 80, die zijn nog geen 625 waard, Deze zeer recete van Kuyt wel? omdat er toevallig 1 badge meer opzit? Kan je ook op internet kopen hoor, tegenwoordig is alles uitkijken wat je koopt. R.. heeft om de zoveel toijd een shirt of 10 te koop ineen, zeer recent tot wat langer bewaarden. Ik heb eens vernomn via vai dat hij of zelf werkt of een fam.lid van hem bij de kleding/was, dus dan is het heel slim om zo extraáaa´s bij te verdienen, let maar op , om de 3 mnd?? staan er weer shirts op, meestal Delft, soms uit R´dam. 625...... NIET 1 shirt wat recent is, is dat waard, NIET ingaan op zijn ineens JA zeggen. Je bent dan duur, heel duur uit. Doe wat je niet laten kan, maar het is niet zelf gekocht, maar zelf ...meegenomen/ontvreemd voor de handel!! ff dimmen rosales haha |
|
|
|
|
willian
|
|
|
quote:Op maandag 28 december 2009 - 17:34 schreef Mauro het volgende:Ja tuuuuurlijk gaat R nu op het bod in, hij voelt nattigheid Me oom heb n oud shirt van jaren 70 met nr 11 van Coen Moulijn zelf en een gewonnen shirt bij tombola van Been Hard geel uit half 80, die zijn nog geen 625 waard, Deze zeer recete van Kuyt wel? omdat er toevallig 1 badge meer opzit? Kan je ook op internet kopen hoor, tegenwoordig is alles uitkijken wat je koopt. R.. heeft om de zoveel toijd een shirt of 10 te koop ineen, zeer recent tot wat langer bewaarden. Ik heb eens vernomn via vai dat hij of zelf werkt of een fam.lid van hem bij de kleding/was, dus dan is het heel slim om zo extraáaa´s bij te verdienen, let maar op , om de 3 mnd?? staan er weer shirts op, meestal Delft, soms uit R´dam. 625...... NIET 1 shirt wat recent is, is dat waard, NIET ingaan op zijn ineens JA zeggen. Je bent dan duur, heel duur uit. Doe wat je niet laten kan, maar het is niet zelf gekocht, maar zelf ...meegenomen/ontvreemd voor de handel!! het klopt in principe wel, ik ben heel internet af gaan speuren en kwam zelfs een blanco shirt tegen (zonder naam/nummer bedrukking) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 28 december 2009 - 17:57 schreef willian het volgende:[..] het klopt in principe wel, ik ben heel internet af gaan speuren en kwam zelfs een blanco shirt tegen (zonder naam/nummer bedrukking) nog 600 euro erbij en je heb een seizoen KK... Happie en drankie erbij,lekker warm. Het zal je hele leven bij blijven... Maarja je kan ook elke dag je kast open trekken?? Een maatje van mij heeft 145 shirts... Vraag ik aan hem laat ze eens zien,zegt hij jah dagggggg uitvouwen en weer opvouwen kost me een uur hehehehehe |
|
|
|
|
willian
|
|
|
een seizoen kk? je bedoel dat vak? heb seizoen RR, ik heb nu 35 shirts met de 3 nieuwste bij gerekent, bij mij hangen ze allemaal. nja ik denk dat jullie wel gelijk hebben het is veel geld, en zelfs de zoon van een bekende scheids van der kroft? zelfs hem zijn email heb ik gevonde haha, nja ik zet zijn antwoord hier Dag William, Inderdaad veel geld. Ik kan je niet met zekerheid zeggendat dit shirt gedragen is. Wel weet ik dat het om eenorigineel shirt gaat, dwz geen replica uit de winkel. Maarik zou niet zondermeer uitgaan van wedstrijdgedragen alsdaar geen duidelijke bewijzen van zijn. In dit geval magdit shirt met deze onzekerheid nog niet eens minder dan dehelft opbrengen, maar dat is mijn mening. Ben je echt opzoek naar Kuyt of is echt Feyenoord shirt ook goed? Kijkeens op mijn site of je een van die drie wat vindt. |
|
|
|
|
willian
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
een Kuyt liverpool CL thuis shirt 08/09 doet 150 pond
http://www.footballmatchshirts.co.uk/search,0.htm
voor wat het waard is, is natuurlijk geen eenmalig shirt, maar aan de andere kant Liverpool heeft natuurlijk wel een veel grotere fan-base, met veel liefhebbers van haar memoriablia.
maar heb je al geïnformeerd bij andere verzamelaars, of die de aanbieder kennen? Misschien weet er iemand wat er met de shirts is gebeurt na de wedsstrijd? Mochten de spelers hem houden, gingen ze terug naar de club enz, heeft de verkoper verteld hoe hij er aan gekomen is? Of je moet Dirk ff mailen of die weet wat ermee gebeurt is. Al die stukjes informatie moet je bij elkaar eggen en dan kijken of het geloofwaardig is.
Ik koop eigenlijk alleen maar auto's op internet, met de belofte dat ik hem in de huiskamer kom terug brengen mochten ze me belazeren. |
|
|
|
|
willian
|
|
|
dirk ff mailen? heb je z'n email dan:O haha |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
voor €650 heb je zo een enkeltje Liverpool hoor |
|
|
|
|
willian
|
|
|
ja dat weet ik, maarja wat hotjumper al zei zoveel mogelijk info bij elkaar zoeken en hopen dat het shirt wedstrijd gedragen is |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: dirk.kuyt@liverpoolfc.tv
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 december 2009 door hotjumper -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Mauro
|
|
|
Ik hoop dat je verder struint, er is veel fraude met zgn MW shirts, je kan bij internetsites allerlei badge bestellen, maar je zal er later NOOIT 625 voor krijgen, maakt die ene badge zoveel honderd meer uit? Nee, ga eens naar Katwijk, hier ff verderop, heeft Kuyt kledingzaak en vraag het, met een DONATIE aan zijn Foundation, die help je er meer mee, dan die snelle handelaars die steeds erg veel shirts te koop hebben voor veel geld, zoals deze R.. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 december 2009 - 14:39 schreef Mauro het volgende:Ik hoop dat je verder struint, er is veel fraude met zgn MW shirts, je kan bij internetsites allerlei badge bestellen, maar je zal er later NOOIT 625 voor krijgen, maakt die ene badge zoveel honderd meer uit? Nee, ga eens naar Katwijk, hier ff verderop, heeft Kuyt kledingzaak en vraag het, met een DONATIE aan zijn Foundation, die help je er meer mee, dan die snelle handelaars die steeds erg veel shirts te koop hebben voor veel geld, zoals deze R.. Je hebt het nu over de badge, maar volgens mij zijn de shirts met ASR eronder gewoon niet in de verkoop hoor |
|
|
|
|
willian
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 december 2009 - 14:41 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:[..] Je hebt het nu over de badge, maar volgens mij zijn de shirts met ASR eronder gewoon niet in de verkoop hoor klopt, nog nooit gezien. trouwens heeft hij al mijn boden verwijderd omdat ik teveel vroeg nja moet hij zelf weten |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 december 2009 - 15:26 schreef willian het volgende:[..] klopt, nog nooit gezien. trouwens heeft hij al mijn boden verwijderd omdat ik teveel vroeg nja moet hij zelf weten ik snap t ff niet. Jij bied op een shirt van hem en jij gaat veel betalen, maar dat wil hij niet?????????????????? |
|
|
|
|
willian
|
|
|
nja ik snap het zelf ook nie, heb op dit moment daarom veel contact met shirt verzamelaars. ik zag een blanco tussen staan dus berichtje gestuurt hij heeft dat shirt gekregen, uhm toen weer iemand adners en die wou het sihrt ook kopen van hem maar hier het berichtje: ik ben al heel lang bezig met hem om het fortis asr shirt van hem te kopen , maar elke keer wil hij meer hebben. ik heb toen een vast bedrag geboden , maar het lijkt er gewoon op dat mensen of vrienden bieden plaatsen om het shirt omhoog en op scherp te zetten. |
|
|
|
|
Sjerrie
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 december 2009 - 14:39 schreef Mauro het volgende:Ik hoop dat je verder struint, er is veel fraude met zgn MW shirts, je kan bij internetsites allerlei badge bestellen, maar je zal er later NOOIT 625 voor krijgen, maakt die ene badge zoveel honderd meer uit? Nee, ga eens naar Katwijk, hier ff verderop, heeft Kuyt kledingzaak en vraag het, met een DONATIE aan zijn Foundation, die help je er meer mee, dan die snelle handelaars die steeds erg veel shirts te koop hebben voor veel geld, zoals deze R.. Je hebt 100% gelijk!
Ik heb stage gelopen bij een drukkerij die ook de shirts van Heerenveen bedrukt. daar lagen die badge's voor het oprapen, heb er thuis nog een stuk of 20 liggen van Eredivisie,uefa cup en champions league denk dat ik binnenkort ook maar een handeltje ga beginnen... |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 december 2009 - 17:58 schreef willian het volgende:nja ik snap het zelf ook nie, heb op dit moment daarom veel contact met shirt verzamelaars. ik zag een blanco tussen staan dus berichtje gestuurt hij heeft dat shirt gekregen, uhm toen weer iemand adners en die wou het sihrt ook kopen van hem maar hier het berichtje: ik ben al heel lang bezig met hem om het fortis asr shirt van hem te kopen , maar elke keer wil hij meer hebben. ik heb toen een vast bedrag geboden , maar het lijkt er gewoon op dat mensen of vrienden bieden plaatsen om het shirt omhoog en op scherp te zetten. hou lekker de eer aan jezelf en laat die gosert stikken |
|
|
|
|
willian
|
|
|
laatste bericht over het shirt, betrouwbaar of niet? ik mag het shirt op halen de badge is nergens te koop. wel veel geld maarja als het wedstrijd gedragen is dan is het ook wat! hier de bericht: Hallo Willian, die fortis asr shirts zijn gedragen in de uitwedstrijd eenmalig tegen Utrecht, dit was vanwege het samen gaan van beide sponsers.Er zijn als ik het goed heb 4 shirts via de feyenoordfanshop verloot en een ander gedeelte is via bv prijsvragen of aan sponsors weggegeven, ik heb de mijne via iemand kunnen overnemen die is door bahia gedragen.Ik weet wie dat is die dat kuyt asr shirt heeft als het goed is dat ray en die is wel te vertrouwen daar heb ik ook wel eens shirts van gekocht de shirts die hij heeft komen ook echt bij Feyenoord vandaan, verder is hij een aardige gozer die ik af en toe wel eens spreekt.Groeten Ruud. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op woensdag 30 december 2009 - 15:04 schreef willian het volgende:laatste bericht over het shirt, betrouwbaar of niet? ik mag het shirt op halen de badge is nergens te koop. wel veel geld maarja als het wedstrijd gedragen is dan is het ook wat! hier de bericht: Hallo Willian, die fortis asr shirts zijn gedragen in de uitwedstrijd eenmalig tegen Utrecht, dit was vanwege het samen gaan van beide sponsers.Er zijn als ik het goed heb 4 shirts via de feyenoordfanshop verloot en een ander gedeelte is via bv prijsvragen of aan sponsors weggegeven, ik heb de mijne via iemand kunnen overnemen die is door bahia gedragen.Ik weet wie dat is die dat kuyt asr shirt heeft als het goed is dat ray en die is wel te vertrouwen daar heb ik ook wel eens shirts van gekocht de shirts die hij heeft komen ook echt bij Feyenoord vandaan, verder is hij een aardige gozer die ik af en toe wel eens spreekt.Groeten Ruud. mmmmm het blijft vaag, succes ermee, ik zou het niet doen! |
|
|
|
|
willian
|
|
|
het lijkt allemaal op vriendjes politiek, maarja het is veel geld dus ik zie er inderdaad vn af, en ik ga proberen iets anders te regelen. iedereen bedankt! en de topic mag gesloten worden |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
willian
|
|
|
dankje, kan iemand mij nu dan helpen met een echt orgineel wedstrijd gedragen shirt, maar dan ietsjes goedkoper:P |
|
|
|
|
Mauro
|
|
|
Verstandsig besluit, Ray is idd een "aardige gast" , blijf me alleen afvragen, HOE hij aan al die spec. shirts komt, is geen verzamelaar, verkoopt ook hele recente shirts, dus denk....dat er viavia aankomt, wat iig NIET gekocht zal zijn en ook niet allemaal altijd pers. van spelers zou krijgen, want hij verkoopt ze steeds weer, via Delft of R´dam. Lijkt me een Handelaar met connecties in de kuip/kleding/washok. Maar, dat is mijn mening, na vele adv. van hem te hebben gezien en me oom er wat heeft gekocht. 625€ zal het NOOIT meer opbrengen, NOOIT. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: denk ook niet dat willian het shirt koopt als investering maar echt als verzamelaar, dan is de eventuele verkoopwaarde ook niet zo belangrijk.
@willian
ik heb nog een gedragen wedstrijdshirt uit 1988, rugnummer 13, zwart wit gestreept, rugnummer in een zwart vlak. zeg maar model juventus. Is speciaal want ons elftal waren de eerste die afweken van het traditionele zwarte shirt waarin we reglementair moesten spelen. Mijn toenmalige nick staat nog achterop. heb in dat seizoen 15x gescoord als linksbuiten. Seizoen toch als laatste ge-eindigd.
ik zou zeggen bieden maar. |
|
|
|
|
willian
|
|
|
ik zoek alleen feyenoord shirts:), |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op donderdag 31 december 2009 - 17:56 schreef hotjumper het volgende:[..] denk ook niet dat willian het shirt koopt als investering maar echt als verzamelaar, dan is de eventuele verkoopwaarde ook niet zo belangrijk. @willian ik heb nog een gedragen wedstrijdshirt uit 1988, rugnummer 13, zwart wit gestreept, rugnummer in een zwart vlak. zeg maar model juventus. Is speciaal want ons elftal waren de eerste die afweken van het traditionele zwarte shirt waarin we reglementair moesten spelen. Mijn toenmalige nick staat nog achterop. heb in dat seizoen 15x gescoord als linksbuiten. Seizoen toch als laatste ge-eindigd. ik zou zeggen bieden maar. €1.50,' |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: shirt is gedragen door iemand die meer Feyenoorder is dan veel van de spelers die voor onze club zijn uitgekomen. |
|
|
|
|
willian
|
|
|
ja aan een tekst te zien kan ik niet zien of het een fr shirt is, hedde foto´s of iets dergelijks |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op zondag 03 januari 2010 - 08:13 schreef hotjumper het volgende:[..] shirt is gedragen door iemand die meer Feyenoorder is dan veel van de spelers die voor onze club zijn uitgekomen. Daarom speel je in dit shirt?
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: die foto bewijst alleen maar dat zelfs die neuzen hun shirt zo snel mogelijk omruilen voor dat van de tegenstander. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op zondag 03 januari 2010 - 15:48 schreef hotjumper het volgende:[..] die foto bewijst alleen maar dat zelfs die neuzen hun shirt zo snel mogelijk omruilen voor dat van de tegenstander. hahahahaha 100 points for Hotjumper!! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op zondag 03 januari 2010 - 08:13 schreef hotjumper het volgende:[..] shirt is gedragen door iemand die meer Feyenoorder is dan veel van de spelers die voor onze club zijn uitgekomen. tsja, kun je wel eens gelijk in hebben |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
|