BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Makaay blijft

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
bram
 bram - maandag 28 december 2009 - 16:21   quote  deeplink  
makaay blijft (zie ad)
willian
 willian - maandag 28 december 2009 - 16:25   quote  deeplink  
ook gelezen kunnen we nog goed gebruiken dat weet ik zeker!
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - maandag 28 december 2009 - 16:30   quote  deeplink  
sorry.....................................

Tja, Makaay wil natuurlijk wel geld verdienen elke dag alleen met je vrouw gaat ook een keer vervelen
Emile
 Emile - maandag 28 december 2009 - 16:46   quote  deeplink  
als makaay t zo leuk had zou hij ook genoegen nemen met de helft want daar kan je makkelijk van leven

en zeker als je bij bayern al dikke poen heb verdiend
Milo
 Milo - maandag 28 december 2009 - 16:59   quote  deeplink  
aan het eind van het sezoen verlengd hij zijn contract met een jaar.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - maandag 28 december 2009 - 17:02   quote  deeplink  
hahaha ja met loonsverhoging!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 28 december 2009 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 december 2009 - 17:02 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
hahaha ja met loonsverhoging!!
Ja lach maar,het zal ons nog verbazen????
De Spot
 De Spot - maandag 28 december 2009 - 18:06   quote  deeplink  
Kunnen Roy nog wel gebruiken dit jaar, ik vind het goed nieuws.
willian
 willian - maandag 28 december 2009 - 18:12   quote  deeplink  
vind het ook goed nieuws, want been zegt we kunnen iedereen goed gebruiken, zie tegen groningen, de 2-1 komt allemaal goed, als de selectie intact blijft
Stylzz
 Stylzz - maandag 28 december 2009 - 18:27   quote  deeplink  
prima. Jaar erbij mag ook nog tegen gereduceerd 65+ tarief.
craven
 craven - maandag 28 december 2009 - 20:15   quote  deeplink  
Makaay heeft het nog altijd naar zijn zin bij Feyenoord
28/12/2009 18:18

Ook al heeft hij momenteel geen basisplaats bij Feyenoord, Roy Makaay verwacht zijn contract in Rotterdam uit te dienen. De spits heeft het nog altijd prima naar zijn in bij Feyenoord.

'Voor mij persoonlijk bestaan de eerste maanden in het lopende seizoen uit hoogte- en dieptepunten', aldus Makaay op zijn website. 'Natuurlijk had ik meer willen spelen, meer willen scoren en zo mijn team meer willen helpen. Maar de trainer heeft zijn eigen plannen met een team en kiest voor andere spelers. Het is dan ook nog zo dat het team geweldig presteert en dat is het allerbelangrijkste, dat vind ik zelf ook. Maar de bank zal nooit wennen.'

'Kort voor de winterstop beginnen ook weer de geruchten over de transfermarkt op te duiken. In de zomer kwam mijn naam ook al regelmatig voorbij in de kranten, ik zou naar allerlei clubs gaan en het ene gerucht was nog mooier dan de andere. Zoals ook in augustus, zal ik me nu ook niet uitlaten over allerlei geruchten. Ik kan jullie wel melden dat er op het moment helemaal niks speelt.'

'Ik heb het prima naar mijn zijn bij Feyenoord, mijn gezin is gelukkig in Rotterdam en het ziet er dan ook naar uit dat ik mijn huidige contract gewoon uit ga dienen in deze geweldige stad en club. Ik wil ook graag mijn steen bijdragen aan de weg die we in zijn geslagen met de huidige trainer. We hebben een doel voor ogen met elkaar, daar wil ik graag aan meewerken. Dat verdienen de fans ook, die hebben al genoeg voor hun kiezen gehad.'

Bron vi

zo voordat ze je topic sluiten bram
ovi
 ovi - maandag 28 december 2009 - 20:47   quote  deeplink  
Ik had eigenlijk gehoopt dat hij zou vertrekken in de winterstop,maar na dit seizoen gewoon lekker de spitsen laten trainen, voor veel minder salaris hoop ik .
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 28 december 2009 - 20:50   quote  deeplink  
'Ik heb het prima naar mijn zijn bij Feyenoord, mijn gezin is gelukkig in Rotterdam en het ziet er dan ook naar uit dat ik mijn huidige contract gewoon uit ga dienen in deze geweldige stad en club. Ik wil ook graag mijn steen bijdragen aan de weg die we in zijn geslagen met de huidige trainer. We hebben een doel voor ogen met elkaar, daar wil ik graag aan meewerken. Dat verdienen de fans ook, die hebben al genoeg voor hun kiezen gehad.'

Dit stukje was voldoende voor mij,is Roy niet stiekum een kleine held????
ovi
 ovi - maandag 28 december 2009 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 december 2009 - 20:50 schreef Leon FR1908 het volgende:
'Ik heb het prima naar mijn zijn bij Feyenoord, mijn gezin is gelukkig in Rotterdam en het ziet er dan ook naar uit dat ik mijn huidige contract gewoon uit ga dienen in deze geweldige stad en club. Ik wil ook graag mijn steen bijdragen aan de weg die we in zijn geslagen met de huidige trainer. We hebben een doel voor ogen met elkaar, daar wil ik graag aan meewerken. Dat verdienen de fans ook, die hebben al genoeg voor hun kiezen gehad.'

Dit stukje was voldoende voor mij,is Roy niet stiekum een kleine held????
Dat is dan wel weer mooi om te horen , maar ik krijg altijd een beetje de kriebels van die voetballers die voelen dat ze niet meer gewenst zijn,dan maar met zulke teksten aankomen om te scoren bij de suporters.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - maandag 28 december 2009 - 20:57   quote  deeplink  
ovi, je hebt weer gelijk.... STANDBEELD
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 28 december 2009 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 december 2009 - 20:57 schreef ovi het volgende:

[..]

Dat is dan wel weer mooi om te horen , maar ik krijg altijd een beetje de kriebels van die voetballers die voelen dat ze niet meer gewenst zijn,dan maar met zulke teksten aankomen om te scoren bij de suporters.
Nou hij houd dit al 2 jaar vol om te zeggen...
In de tussentijd had hij heus wel iets anders kunnen hebben als Feyenoord.
Maar hij is gebleven en zijn positieviteit ook,dus ik denk dat het echt is Ovi...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 december 2009 door Leon FR1908 --
ovi
 ovi - maandag 28 december 2009 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 december 2009 - 21:00 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nou hij houd dit al 2 jaar vol om te zeggen...
In de tussentijd had hij heus wel iets anders kunnen hebben als Feyenoord.
Maar hij is gebleven en zijn positieviteit ook,dus ik denk dat het echt is Ovi...
Het is ook zeker geen onrust stooker , maar met dit salaris zou ik ook rustig blijven en wat betreft andere clubs waar hij eventueel naar toe had kennen gaan, die haden denk ik niet die 2miljoen salaris opgehoest.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 28 december 2009 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 december 2009 - 21:25 schreef ovi het volgende:

[..]

Het is ook zeker geen onrust stooker , maar met dit salaris zou ik ook rustig blijven en wat betreft andere clubs waar hij eventueel naar toe had kennen gaan, die haden denk ik niet die 2miljoen salaris opgehoest.
Sevilla toch wel??
Nou ja het maakt verders niet uit..
Misschien krijgt hij echt nog een aanbieding
voor het volgend seizoen??Voor 2 x de helft???
Zou hij er dan op in gaan?
ovi
 ovi - maandag 28 december 2009 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 december 2009 - 20:57 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
ovi, je hebt weer gelijk.... STANDBEELD
Naast Coen Moelijn zou mooi zijn
ovi
 ovi - maandag 28 december 2009 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 december 2009 - 21:28 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Sevilla toch wel??
Nou ja het maakt verders niet uit..
Misschien krijgt hij echt nog een aanbieding
voor het volgend seizoen??Voor 2 x de helft???
Zou hij er dan op in gaan?
Ja Sevilla die zou dat salaris kunnen betalen ,maar ik denk dat Makaay na dit jaar beter kan stoppen met voetballen en aan spitsen trainen moet gaan denken als hij nog een beetje zijn eer wil hooghouden.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 28 december 2009 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 december 2009 - 21:38 schreef ovi het volgende:

[..]

Naast Coen Moelijn zou mooi zijn
Nouwh laten we dat maar niet doen hahaha ;)
craven
 craven - maandag 28 december 2009 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 december 2009 - 21:28 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Sevilla toch wel??
Nou ja het maakt verders niet uit..
Misschien krijgt hij echt nog een aanbieding
voor het volgend seizoen??Voor 2 x de helft???
Zou hij er dan op in gaan?
2 x de helft is toch weer het hele salaris ;)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 28 december 2009 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 december 2009 - 21:50 schreef craven het volgende:

[..]

2 x de helft is toch weer het hele salaris ;)
Sorry!!!Van de helft van de helft :)
ovi
 ovi - maandag 28 december 2009 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 december 2009 - 21:53 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Sorry!!!Van de helft van de helft :)
Ik begreep precies wat je bedoelde, dus maakt geen verschil.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 28 december 2009 - 21:56   quote  deeplink  
hahahahahaha Ja craven houd mij altijd scherp...
Doet hij ook altijd in topic help ons haha
craven
 craven - maandag 28 december 2009 - 22:08   quote  deeplink  
hahahahaha
hotjumper
 hotjumper - maandag 28 december 2009 - 22:15   quote  deeplink  
ik vind het wel ok, netjes dat ie de betaling van zijn salaris laat uit smeren over langere tijd.
bram
 bram - dinsdag 29 december 2009 - 07:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 december 2009 - 20:57 schreef ovi het volgende:

[..]

Dat is dan wel weer mooi om te horen , maar ik krijg altijd een beetje de kriebels van die voetballers die voelen dat ze niet meer gewenst zijn,dan maar met zulke teksten aankomen om te scoren bij de suporters.
babovic doet hetzelfde met zijn popie jopie gedrag
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 29 december 2009 - 08:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 - 07:50 schreef bram het volgende:

[..]

babovic doet hetzelfde met zijn popie jopie gedrag
ach ja, hoort er toch een beetje bij, denk dat je tegenwoordig blij mag zijn dat die gasten nog een beetje moeite doen om zich geliefd te maken bij het legioen. We kunnen natuurlijk wel overal cynisch over zijn, helaas blijft het een feit dat echte clubvoetballers niet meer bestaan.
aad 64
 aad 64 - dinsdag 29 december 2009 - 09:07   quote  deeplink  
Geweldig een speler met kijk op het spelletje. 2e seizoenshelft scoort Roy er minimaal 12 en 23 assist.(hoop ik)
flippo
 flippo - dinsdag 29 december 2009 - 10:32   quote  deeplink  
Zou het niet wat zijn als Makaay op een prestatie contract wordt gezet ? Voor elk doelpunt en assist krijgt hij een deel van zijn salaris bovenop een basissalaris.
bjorn
 bjorn - dinsdag 29 december 2009 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 - 10:32 schreef flippo het volgende:
Zou het niet wat zijn als Makaay op een prestatie contract wordt gezet ? Voor elk doelpunt en assist krijgt hij een deel van zijn salaris bovenop een basissalaris.
zo zit de voetballerij helaas niet in elkaar
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 29 december 2009 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 - 10:32 schreef flippo het volgende:
Zou het niet wat zijn als Makaay op een prestatie contract wordt gezet ? Voor elk doelpunt en assist krijgt hij een deel van zijn salaris bovenop een basissalaris.
dat zouden ze hoogstens bij de bespreking van een eventuele verlenging van zijn contract kunnen bespreken. Ik vind overigens dat je de spelers wat betreft de salarissen weinig kan verwijten. Als jij gaat onderhandelen over je salaris ga je ook niet zeggen dat de aanbieding die ze je doen wel wat lager kan, want stel je voor dat het straks economisch wat slechter gaat dan zouden ze zo maar in de problemen kunnen komen.
De clubs zelf zijn zelf schuldig aan de uitwassen op beloningsgebied binnen het betaalde voetbal.
MMM
 MMM - zaterdag 02 januari 2010 - 00:42   quote  deeplink  
Slecht topic
Milo
 Milo - zaterdag 02 januari 2010 - 09:30   quote  deeplink  
Babovic juicht overdreven, deeld wat klappen uit, en wordt meteen de " nieuwe " held van feyenoord genoemd.

Makaay zegt blij te zijn bij feyenoord en krijgt meteen van alles naar zijn hoofd geslingert, SCHANDE!!!!!
Makaay is alleen maar positief en strijdbaar voor feyenoord iedereen die iets negatiefs roept over makaay zijn een stelletje eikels.
Dank u!!
bram
 bram - zaterdag 02 januari 2010 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 januari 2010 - 09:30 schreef Milo het volgende:
Babovic juicht overdreven, deeld wat klappen uit, en wordt meteen de " nieuwe " held van feyenoord genoemd.

Makaay zegt blij te zijn bij feyenoord en krijgt meteen van alles naar zijn hoofd geslingert, SCHANDE!!!!!
Makaay is alleen maar positief en strijdbaar voor feyenoord iedereen die iets negatiefs roept over makaay zijn een stelletje eikels.
Dank u!!
100% eens
MMM
 MMM - zaterdag 02 januari 2010 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 januari 2010 - 09:30 schreef Milo het volgende:
Babovic juicht overdreven, deeld wat klappen uit, en wordt meteen de " nieuwe " held van feyenoord genoemd.

Makaay zegt blij te zijn bij feyenoord en krijgt meteen van alles naar zijn hoofd geslingert, SCHANDE!!!!!
Makaay is alleen maar positief en strijdbaar voor feyenoord iedereen die iets negatiefs roept over makaay zijn een stelletje eikels.
Dank u!!
Types als Babovic zijn hier altijd geliefd.

Hoezo juicht hij overdreven? Die jongen heeft een moeilijke periode achter zich bij FC Nantes, maakt dan een belangrijke goal (de 1-1 tegen Grunn), mag hij dan blij zijn?

En die klap op die neus verthongen, was niet met opzet..

En tsja dat mensen als Makaay hier minder populair zijn, hoe zou dat komen? OMDAT HIJ GODVERDOMME ALS EEN OUD WIJF VAN IN DE 70 LOOPT TE VOETBALLEN MET EEN MILJOENEN SALARIS

Makaay oprotten
De Baab, blijf bij ons :held:

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 januari 2010 door MMM --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 02 januari 2010 - 13:20   quote  deeplink  
hahahahahahahahahaha
Ja de Baab daar kan niemand aan tippen,al doe je nog zo je best hahahaha
MMM
 MMM - zaterdag 02 januari 2010 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 januari 2010 - 13:20 schreef Leon FR1908 het volgende:
hahahahahahahahahaha
Ja de Baab daar kan niemand aan tippen,al doe je nog zo je best hahahaha
Hahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 januari 2010 door MMM --
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 02 januari 2010 - 13:45   quote  deeplink  
Makaay wordt helaas verkeerd gebruikt. Moet normaal gewoon altijd spelen!
En het probleem nu van Makaay is dat hij niet is gehaald door trainer Mario Been.
Het zou voor de financiele positie van feyenoord natuurlijk fantastisch zijn als spelers als Makaay,Hofland,de Cler,Gio en Landzaat zouden vertrekken. Maar dan gaat Feyenoord kwalitatief er ook op achteruit. En ik geloof nooit dat wij ( Feyenoord supporters ) het geduld zullen hebben om Feyenoord tijd te geven om te groeien.
Want zodra we weer een paar keer achtereen verliezen moeten er weer koppen rollen.
Dus wat dat betreft is het NOOIT goed............. Ik vind gewoon dat de duurdere jongens een transfervrije status moeten krijgen als je ze kwijt wil raken en anders zit Feyenoord gewoon vast aan dat dure salaris
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 02 januari 2010 - 13:46   quote  deeplink  
ben het zowaar met je eens, op de transfervrije status na dan.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 02 januari 2010 - 13:47   quote  deeplink  
Mijn god ik ook !!!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 02 januari 2010 - 13:48   quote  deeplink  
eng
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 02 januari 2010 - 13:52   quote  deeplink  
Nou die vakantie heeft Antonio goed gedaan denk ik..
De burn out is over en de halve seizoenskaart is bestelt denk ik ????
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 02 januari 2010 - 14:02   quote  deeplink  
zou zomaar kunnen
hotjumper
 hotjumper - zondag 03 januari 2010 - 08:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 januari 2010 - 09:30 schreef Milo het volgende:
Babovic juicht overdreven, deeld wat klappen uit, en wordt meteen de " nieuwe " held van feyenoord genoemd.

Makaay zegt blij te zijn bij feyenoord en krijgt meteen van alles naar zijn hoofd geslingert, SCHANDE!!!!!
Makaay is alleen maar positief en strijdbaar voor feyenoord iedereen die iets negatiefs roept over makaay zijn een stelletje eikels.
Dank u!!
eens. lang leve Babovic en Makaay!!!!
Milo
 Milo - zondag 03 januari 2010 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 januari 2010 - 12:34 schreef MMM het volgende:

[..]

Types als Babovic zijn hier altijd geliefd.

Hoezo juicht hij overdreven? Die jongen heeft een moeilijke periode achter zich bij FC Nantes, maakt dan een belangrijke goal (de 1-1 tegen Grunn), mag hij dan blij zijn?

En die klap op die neus verthongen, was niet met opzet..

En tsja dat mensen als Makaay hier minder populair zijn, hoe zou dat komen? OMDAT HIJ GODVERDOMME ALS EEN OUD WIJF VAN IN DE 70 LOOPT TE VOETBALLEN MET EEN MILJOENEN SALARIS

Makaay oprotten
De Baab, blijf bij ons :held:
1 babovic heeft geen contract bij feyenoord dus is hij geen feyenoorder!
2 babovic geeft in een intervieuw aan het naar zijn zin te hebben bij feyenoord.
en wordt meteen als held binnen gehaald.
3 na zij goal tegen groningen vierde hij de goal of feyenoord in zijn hart zit, tuurlijk eerst zien dan pas geloven.
4 Makaay is integer naar feyenoord.
5 Makaay was goed in zijn 2 laatste wedstrijden voor de winterstop.
6 er zijn maar 3 spitsen in de historie geweest van feyenoord die meer dan 20 doelpunten maakte in de compentitie bij feyenoord en daar is makaay 1 van.

Dus heren lees even de statistieken door voor dat je wat gaat roepen!
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 03 januari 2010 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 januari 2010 - 13:46 schreef Jappie_FEY het volgende:
ben het zowaar met je eens, op de transfervrije status na dan.
Ja jappie ik zou ook liever zien dat ze geld opbrengen maar er is gewoon geen ene ploeg die een transfersom voor deze spelers willen betalen op misschien Gio na. En bij bij Feyenoord hebben ze volgens mij deze verliezen al ingecalculeerd. En als deze spelers weg zijn dan is er weer ruimte in de salarispot om een of meerdere spelers binnen te halen.
Al zijn het gehuurde spelers , nu is het zo dat er niks mogelijk is ........
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 03 januari 2010 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 januari 2010 - 13:52 schreef Leon FR1908 het volgende:
Nou die vakantie heeft Antonio goed gedaan denk ik..
De burn out is over en de halve seizoenskaart is bestelt denk ik ????
niks halve seizoenskaart , ik heb nog steeds mijn seizoenskaart die lekker bij mij thuis in de la ligt er er ook in blijft liggen. Feyenoord heeft hem gewoon opgestuurd , alleen ik maakt er geen gebruik van!
hotjumper
 hotjumper - zondag 03 januari 2010 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 januari 2010 - 09:25 schreef Milo het volgende:

[..]

6 er zijn maar 3 spitsen in de historie geweest van feyenoord die meer dan 20 doelpunten maakte in de compentitie bij feyenoord en daar is makaay 1 van.

Misschien is het het lot van spitsen in de kuip: nooit de waardering krijgen die je verdient. Zie Peter Houtman...

maar welk jaar heeft makaay er dan meer dan 20 ingeschoten in de competitie voor Feyenoord? Kuijt, Houtman, Kindvall, van hooijdonk, piet kruiver deden dat in ieder geval wel.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Makaay blijft









0.0075731