|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
grote topclubs tonen interesse in polsbandje met gps (FeyenoordTime)
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
niks onzin die stoere hooligans verpesten alles kut scf |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: kom jij straks voor je eerste klassieker naar de kuip, wordt je meteen getagged voor je ooit een steen gegooit heb naar de kit.
Gezaghebbers en club claimen dat ze weten wie de raddraaiers zijn, waar is dat nog voor nodig om mensen te "merken" of jokken ze daar over. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
neem toch maar gezinsvak denk ik... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik vind dat ze gewoon hooligan op het voorhoofd moeten tatoeren. Zo ook bij dealers zo ook bij winkeldieven zo ook bij wanbetalers zo ook bij 2x fout parkeerders zo ook bij wildplassers.. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: nooit meer ongezien zonder kaartje t uitvak binnenkomen................ |
|
|
|
|
fr emiel
|
|
|
zal pijn doen maar dan gaat ik niet meer naar mijn cluppie. Als het al zo ver moet gaan, dan verpesten ze echt alles. Net als die stink tering kut marokaaan die moet gewoon weg. Rotterdam = marokaanse bergermeester te gek voor woorden.. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote:Op maandag 28 december 2009 - 19:50 schreef hotjumper het volgende:[..] kom jij straks voor je eerste klassieker naar de kuip, wordt je meteen getagged voor je ooit een steen gegooit heb naar de kit. Gezaghebbers en club claimen dat ze weten wie de raddraaiers zijn, waar is dat nog voor nodig om mensen te "merken" of jokken ze daar over. Hier heb je helemaal gelijk in. Ze beweeren al jaren te weten wie de echte raddraaiers zijn waar is dit dan nog voor nodig . |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
En Amerika heeft een keniaanse president.... |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote:Op maandag 28 december 2009 - 21:00 schreef fr emiel het volgende:zal pijn doen maar dan gaat ik niet meer naar mijn cluppie. Als het al zo ver moet gaan, dan verpesten ze echt alles. Net als die stink tering kut marokaaan die moet gewoon weg. Rotterdam = marokaanse bergermeester te gek voor woorden.. Het maakt mij niet uit van wat voor afkomst hij is , maar de man hoort gewoon niet bij onze stad . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 28 december 2009 - 21:04 schreef ovi het volgende:[..] Het maakt mij niet uit van wat voor afkomst hij is , maar de man hoort gewoon niet bij onze stad . Nee het maakt alleen uit voor welke club hij is en uit welke stad hij kwam.. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
hahahahahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Het is koud het is guur, door Aboutaleb geen brandstof voor wat vuur????????? |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Hamas Hamas €670 voor wat gas? |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Deurwaarders lopen nooit weg? |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: hahahaha ...... dat is ook weer zo. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 28 december 2009 - 21:00 schreef fr emiel het volgende:zal pijn doen maar dan gaat ik niet meer naar mijn cluppie. Als het al zo ver moet gaan, dan verpesten ze echt alles. Net als die stink tering kut marokaaan die moet gewoon weg. Rotterdam = marokaanse bergermeester te gek voor woorden.. ik mis even wat hij hiermee te maken heeft, vind hem ook een nitwit, maar direct geef je hem ook nog de schuld van de opwarming van de aarde.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 december 2009 door hotjumper -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 28 december 2009 - 20:55 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik vind dat ze gewoon hooligan op het voorhoofd moeten tatoeren. Zo ook bij dealers zo ook bij winkeldieven zo ook bij wanbetalers zo ook bij 2x fout parkeerders zo ook bij wildplassers.. je vergeet de christenen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
en fans van FC Eindhoven........
Kunnen we ook gelijk de belchinezen herkennen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
en columnisten wannabee's |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
yeahhh
eindelijk een hooligan! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
heb zo een bandje gedragen in de bajes in lelystad,vreselijk,als je ging pissen wisten ze het al. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
tja.. Lullig dat de bajes niet leuk is... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ik heb ook zo'n bandje gehad, kon mijn vrouw zien of ik vreemd ging! |
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
als we niet uitkijken krijgt iedereen vanaf z`n geboorte al een polsbandje. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
wordt het 26 jaar na dato toch nog 1984 |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
eigenlijk is dat helemaal niet om te lachen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 december 2009 door hotjumper -- |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ach dat valt ook wel mee, is wel apart om te constateren dat steeds meer vrijheidsbeperkende middelen klakkeloos geaccepteerd worden |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 december 2009 - 22:44 schreef hotjumper het volgende:ach dat valt ook wel mee, is wel apart om te constateren dat steeds meer vrijheidsbeperkende middelen klakkeloos geaccepteerd worden Zag je juist op google earth nog iets raars doen met mevrouw hotjumper.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
dat is lang geleden, op google earth had ik nog een bmw |
|
|
|