|
|
Leon FR1908
|
|
|
Bedankje vanuit Heerenveen Geplaatst op: 28-12-09 | Bron: FR4ever | Auteur: Cies
- Mensen,
Hierbij wil ik graag even laten weten dat de supporters zich (in Heerenveen, 12/12) in Club Gossip fantastisch hebben gedragen. Er zijn zeker 600-700 mensen bij ons binnen geweest, en ook buiten stond een paar honderd supporters.
Bij zulke grote aantallen kan het gebeuren dat er incidenten voorvallen, maar zonder overdrijven kan ik zeggen dat de sfeer top was, dat niemand zich in Gossip heeft misdragen en dat er niets is vernield.
De supporters hebben een top-middag gehad, en wij zelf ook. Het was een feest zoals het hoort, sportief, spontaan en een enorm goede sfeer.
Wat overbleef was een stapel plastic bekers, en een goed gevoel over Feyenoord.
Hartelijke groet, team Gossip |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hoereveen!
Maar wel leuk om te horen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 december 2009 door MMM -- |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
FORZA HEERENVEEN !
(alleen voor de wedstrijd tegen psv dan he :P) |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
leuk bericht, mag ook wel eens in het nieuws |
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
hopelijk leest de knjb dit bericht ook. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ik denk dat dit door de selectieve leesblindheid in zeist in de doofpot verswijnt. |
|
|
|
|
chrissie
|
|
|
Leuk om te horen, als jullie er nu voor zorgen dat jullie winnen van pisvee dan beleven jullie in januari nog een keer zo'n top middag. |
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 december 2009 - 08:54 schreef chrissie het volgende:Leuk om te horen, als jullie er nu voor zorgen dat jullie winnen van pisvee dan beleven jullie in januari nog een keer zo'n top middag. hebben ze dan ook zo'n leuk cafe in eindhoven? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: een topmiddag in heerenveen bedoelt hij toch?:P Heerenveen moet thuis.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 december 2009 door patrickpsv15 -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: nee pannenkoek, als feyenoord tegen psv speelt kunnen we daar ook even een feestje bouwen. |
|
|
|