|
|
craven
|
|
|
Bij de Vi kan je op elke positie kiezen tussen 3 mogelijkheden, screw that!!! zie geen Vlaar of Fer waaruit je kan kiezen, maar ook voor supporters van andere clubs zijn de mogelijkheden beperkt...dus zet hier jouw eftal neer. bedoeling is dat je wel je elftal uit verschillende clubleden laat bestaan..dus bijv 3 van je favoriete club enzv.. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
idd!!!! WTF DOET G VAN DIJK ERIN???????????????????????????????????????????????????????????
Gio is eigenlijk ook onterecht, RON VLAAR |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
zie ik het goed? geen suarez? nou.... mijn elftal van de maand: Dszudszak Lens/suarez Lazovic Mertens Engelaar Afellay v/d wiel Vlaar Rodriguez Manolev van Dijk |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op woensdag 30 december 2009 - 17:38 schreef patrickpsv15 het volgende:zie ik het goed? geen suarez? nou.... mijn elftal van de maand: Dszudszak Lens/suarez Lazovic Mertens Engelaar Afellay v/d wiel Vlaar Rodriguez Manolev van Dijk ELFTAL VAN HET JAARRRRRRRRRRRRRRR |
|
|
|
|
craven
|
|
|
zie er al 6 van je eigen club maar vooruit... |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: ja ik twijfelde bijv. bij lazovic/ruiz en bakkal/de zeeuw, en omdat ik voor PSV ben koos ik voor de psv-ers. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: wtf? bij mij geen suarez en wel vlaar. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
onee sorry ik keek bij november oops whehe. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
-----Lens-Tomasson---------- ----Dszusak-Honda-Ruiz-- -------Fer-jansen----- ---bahia-Vlaar--manolev- --------velthuizen-------- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
ja 3-2-3-2 erg gewaagd hahaha |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
-----------van Dijk--------------------------- Leerdam----Vlaar----Bahia------Gio------------ ----------Landzaat---Fer---------------------- ---Wijnaldum------------------------Cissé----- ---------------DE BAAB------------------------ ---------------Tomasson------------------------
wat vinden jullie? |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: hmmm ik twijfel over honda en velthuizen... |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op woensdag 30 december 2009 - 17:53 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:-----------van Dijk--------------------------- Leerdam----Vlaar----Bahia------Gio------------ ----------Landzaat---Fer---------------------- ---Wijnaldum------------------------Cissé----- ---------------DE BAAB------------------------ ---------------Tomasson------------------------ wat vinden jullie? zou ik het ff verbeteren?:p |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op woensdag 30 december 2009 - 17:53 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:-----------van Dijk--------------------------- Leerdam----Vlaar----Bahia------Gio------------ ----------Landzaat---Fer---------------------- ---Wijnaldum------------------------Cissé----- ---------------DE BAAB------------------------ ---------------Tomasson------------------------ wat vinden jullie? hahahaha ja qua feyenoord zit je in de buurt... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 30 december 2009 - 17:32 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:idd!!!! WTF DOET G VAN DIJK ERIN??????????????????????????????????????????????????????????? Gio is eigenlijk ook onterecht, RON VLAAR Las zojuist dat een speler minstens 2/3 van het kalenderjaar 2009 gespeeld moet hebben, dus de 2e helft seizoen 2008/2009 en de eerste helft seizoen 2009/2010. Het eerste gedeelte was Ron Vlaar helaas nog geblesseerd. Vandaar dat hij door VI niet geslecteerd werd.
"Mijn" elftal (naar beste eer en vermogen...)
Vorm Stam - Granqvist - Douglas - van Bronckhorst Holla - de Zeeuw - Brama Suarez - van Wolfswinkel - Dzsudzsák |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Helemaal mee eens Pietje! |
|
|
|
|
feyenoord(010)
|
|
|
----------------- Vorm ----------------- Manolev - Vlaar - Douglas - Bronckhorst -- De Zeeuw ------ Honda ------ Fer -- -- Ruiz ------ Suarez ------ Dszudszak
Wisselspelers: 1: Sergio Romero 2: Andreas Granqvist 3: Dwigth Tiendalli 4: Wouter Brama 5: Dries Mertens 6: Miroslav Stoch 7: Bas Dost
En dan heb je ook nog overige goede spelers: Keepers: Darley - Velthuizen - Stekelenburg Verdedigers: Leerdam - Alderweireld - Bahia Middenvelders: Stootman - Falkenburg - Babovic Aanvallers: Lens - Calabro - Dembele |
|
|
|
|
rayjohnjayd
|
|
|
Vorm vd Wiel Vlaar Douglas Gio Wijnaldum De Zeeuw Honda Brama Suarez Lens Dat is 'm volgens mij en geen gezeik. Is mijn keus!!! |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
even voor de duidelijkheid:
Het gaat om het elftal van VI |
|
|