|
|
patrickpsv15
|
|
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Ja... klopt. Maar. Als Ajax gelijkspeelt tegen Sparta en Roda, walst Juventus dus over ons heen. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
dat klopt, maar juventus doet het in de competitie ook matig en ze zijn dus uit vorm, en als ze nu ook van zo'n clubpje verliezen lijken mij de kansen 50 - 50. |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Ach ja. We zullen zien. Hopelijk gaan 'gewoon' alle Nederlandse ploegen door |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
ik hoop het ook, maar daar denkt jol volgens mij anders over whehe:P |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
vriendschappelijke wedstrijd? poep dus.. |
|
|
|
|
steve'o
|
|
|
Ik denk ook dat ze wel een kans hebben. Maar dan moeten ze wel thuis winnen!!(liefst zonder tegendoelpunt!) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Denk wel dat ze kans hebben maar wat zegt het nou ajax verlies bijna in de beker en in eufa cup gaan ze door zijn 2 andere werelden.. feyenoord verliest van barendrecht ja sorry maar in de eredivisie winnen ze ook(vorig jaar)... |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Oke ik zie het meer als 60-40 en dan die 60 voor juventus..;) Dat ze gelijk spleen tegen een onbekende ploeg in een VRIENDSCHAPPELIJKE wedstrijd zegt geen ene reet! En in de competitie gaat het niet super maar ik niet slecht met juve..
Daarnaast werden ze vernederd door een opeens WEL gemotiveerde bayern m. , maar ook dat zegt niet veel over de kansen van ajax!
Ze zouden het gewoon zelf moeten doen! thuis winne zonder idd tegendoelpunten.. en gewoon keihard ervoor knokke! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
en dus niet zoals tegen anderlecht;):P |
|
|
|