|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
Via deze weg wil ik alle Feyenoorders en natuurljk andere een leuke en veilige oud en nieuw wensen en een gelukkig 2010.
Hopen dat het een leuk/mooi jaar wordt voor Feyenoord
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 december 2009 door feyenoord-fr12info -- |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
jij ook maat hopelijk overwinteren we volgend jaar om deze tijd in de champions league
(ik mag dromen he) |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote:Op woensdag 30 december 2009 - 23:27 schreef Emile het volgende:jij ook maat hopelijk overwinteren we volgend jaar om deze tijd in de champions league (ik mag dromen he) dat mag je zeker. iedereen een gezond en gelukkig 2010 |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Na de winter gewoon de joden en enschede pak slaag geven! Wat zou dat fantastisch zijn weer een jaartje CL voetbal, vooral vanwege de $$$ natuurlijk.
Iedereen alvast een goed 2010! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
beste mensen allemaal een goed uiteinde en de allerbeste wensen voor 2010,ik hef het glas op FEYENOORD en al zijn trouwe supporters,PROOST.oh ja mede namens mijn vriendin Joke |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
Ik wens alle Feyenoorders een goed sportief maar vooral een gezond 2010. |
|
|
|
|
fr emiel
|
|
|
Hey feyenoord mannen/vrouwen ik wens jullie een gezond en sportief 2010 en dat feyenoord volgend seizoen voor het kamoioenschap gaat. Ik drink er een paar op vanavond. |
|
|
|
|
FEYENOORD KAMPIOENEN
|
|
|
Iedereen een fantastisch nieuwjaar en op voor het kampioenschap 2009-2010 of anders 2010/2011. Mensen niet te zat he vanavond hahahahaha |
|
|
|
|
bram
|
|
|
ik denk dat ik toch stronken ga worden |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
drank vloeit al rijkelijk, veel plezier allen, veel plezier met het afsteken van het vuurwerk dat je de kuip niet in kregen. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op donderdag 31 december 2009 - 15:54 schreef FEYENOORD KAMPIOENEN het volgende:Iedereen een fantastisch nieuwjaar en op voor het kampioenschap 2009-2010 of anders 2010/2011. Mensen niet te zat he vanavond hahahahaha niet te enthousiast worden he:P |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
10 9 8 7 6......
oh, dat doen we later wel:p
Gelukkig nieuwjaar everybody! |
|
|
|
|
inc,
|
|
|
happy new year!
ik reageer niet vaak maar wil elke feyenoorder hier een goed 2010 toewensen.
en patrickpisvee15 (geintje) jij ook hoor.. :P
feyenoord wordt steeds beter, wordt weer eens tijd dat deze reus opstaat! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
ik wens iedereen al de goede dingen die zij mij ook toewensen. (misschien wel snel klaar ................................. ?) |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
wie doet r allemaal mee staatsloterij???
als ik win krijgt Feyenoord miss ook wat als Mario t komt vragen:P |
|
|
|
|
Bild
|
|
|
iedereen een goed en gezond 2010 |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Iedereen een heel mooi en gezond 2010 toegewenst! |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
De beste wensen allemaal en bovenal een goede gezondheid. |
|
|
|
|
Patrick078
|
|
|
Iedereen alvast de beste wensen toegewenst voor het jaar 2010.
Het jaar dat Feyenoord De Beker gaat winnen! :-) |
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
ik wens alle feyenoordsupporters waar ook ter wereld een goed, gezond en doelpunt rijk 2010.
ik hoop dat we in dit jaar iedereen(zeker de knjb) kunnen laten zien wie we echt zijn. 45.000 supporters die als vrienden naar de mooiste club van nederland gaan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Van mij ook de beste wensen en een gezond 2010 allemaal.... |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
De beste wensen en nog betere 31 januari!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 31 december 2009 - 21:07 schreef Patrick078 het volgende:Iedereen alvast de beste wensen toegewenst voor het jaar 2010. Het jaar dat Feyenoord De Dubbel gaat winnen! :-) dank je! |
|
|
|
|
gaazoo1
|
|
|
De beste wensen iedereen! Hopen dat 2010 ons meer geluk brengt dan de voorgaande jaren! |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Dat moet haast wel. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op donderdag 31 december 2009 - 19:01 schreef inc, het volgende:happy new year! ik reageer niet vaak maar wil elke feyenoorder hier een goed 2010 toewensen. en patrickpisvee15 (geintje) jij ook hoor.. :P feyenoord wordt steeds beter, wordt weer eens tijd dat deze reus opstaat! haha bedankt. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
Iedereen een gelukkig nieuwjaar met een voor feyenoord doelpuntrijkjaar toegewenst |
|
|
|
|
piet
|
|
|
allemaal de beste wensen en goed voetbaljaar!!! |
|
|
|