BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Makaay naar nurnberg??

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
craven
 craven - donderdag 31 december 2009 - 00:31   quote  deeplink  
'1.FC Nürnberg wil Makaay naar Duitsland halen'

Geplaatst op 30-12-2009 23:14 door Gijs Freriks - Bron: Abendzeitung

Roy Makaay wordt mogelijk de aanvalspartner van Angelos Charisteas. Volgens Die Abendzeitung gaat Das Phantom zijn loopbaan voortzetten bij 1.FC Nürnberg.

De zaakwaarnemer van Makaay, Vincenzo Pennavaria, bezit in Neurenberg een restaurant en daar is de hoofdscout van Nürnberg, Lothar Kurbjuweit, op gesprek geweest. De Duitse Bundesliga-club vindt het voordelig dat de spits aan het einde van het seizoen ook nog eens transfervrij is.

Makaay komt niet voor in de plannen van Feyenoord-trainer Mario Been en de 34-jarige international strijkt een gortig salaris op, wat flink op de begroting van Feyenoord drukt. De aanvaller werd eerder al in verband gebracht met Alemannia Aachen, net als zijn ploeggenoot Kevin Hofland, die ook mag vertrekken. Naast dit tweetal staan ook Denny Landzaat en Tim de Cler naar verluidt op de nominatie om van de hand gedaan te worden. Luigi Bruins mag worden verhuurd
MMM
 MMM - donderdag 31 december 2009 - 01:12   quote  deeplink  
Aha met onze andere Griekse geweldenaar, word een geweldig duo haha!
Emile
 Emile - donderdag 31 december 2009 - 01:30   quote  deeplink  
ja ze lullen wel dat nurnberg makaay wil
maar wie zegt dat makaay nurnberg wil :P
fr emiel
 fr emiel - donderdag 31 december 2009 - 03:37   quote  deeplink  
makaay moet salaris inleveren en gewoon blijven
hotjumper
 hotjumper - donderdag 31 december 2009 - 06:00   quote  deeplink  
http://www.abendzeitung.de/nuernberg/sport/155971 (voor thomas)

quote:

Kein Witz! Makaay will zum 1. FC Nürnberg

Foto: AP

Pokale hat er schon viele gesammelt, der Roy Makaay. Jetzt will er dem Club im Abstiegskampf helfen.
Der Ex-Bayern-Torjäger käme ablösefrei zum Club und würde auf einen Großteil seines Gehaltes verzichten

NÜRNBERG Niederländische Eltern haben wohl eine Vorliebe für ausgefallene Vornamen. Herr van Gaal, der Bayern-Trainer, heißt offiziell Aloysius Paulus Maria van Gaal. In der Geburtsurkunde eines dem Club angepriesenen Stürmers stehen die Vornamen: Rudolphus Anton. Bitte wie? Nie gehört! Stimmt. Alle Welt kennt ihn nur als Roy Makaay.

Makaay hat Charisteas schon einmal ausgebremst

Ein Name, der besonders bei Angelos Charisteas Gänsehaut hervorrufen dürfte. Schließlich wurde dem FCN-Griechen eben jener Makaay vor zweieinhalb Jahren bei Feyenoord Rotterdam vor die Nase gesetzt. Und weil in der Noris damals der Transfer von Diego Klimowicz aus Wolfsburg geplatzt war (Dortmund zahlte mehr Gehalt), lotste Ex-Trainer Hans Meyer Harry für die vereinsinterne Rekordablöse von 2,5 Millionen Euro nach Nürnberg um ihn keine sechs Monate später durch Jan Koller auszubooten.

Bei Makaay dürften sich die Club-Fans an zwei Spiele genau erinnern: An dessen Einstand für Bayern München im August 2003 beim 2:0-Testsieg in Nürnberg und drei Jahre später an sein Phantom-Tor am 3. Spieltag der Saison 2006/07. Roy hatte beim 0:0 das Kunststück vollbracht, den Ball aus vier Metern am leeren Tor unter dem Hohngelächter der Cluberer vorbei zu schieben. Rheuma-Kay spottete die AZ daraufhin.

Makaays Motivation: Mit Holland zur WM

Mittlerweile wird der niederländische Patient von Vincenzo Pennavaria beraten. Der betreibt in Nürnberg das Restaurant Osteria del Centro, blitzte bis dato aber bei Chef-Scout Lothar Kurbjuweit ab. Obwohl der 34-jährige Roy ablösefrei wäre, auf einen Großteil seines Gehalts von Feyenoord (nach elf Spielen und zwei Toren ausgemustert) verzichten würde, um sich für Oranjes WM-Kader für Südafrika zu empfehlen. M.
in feite staat er geen ruk in.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 december 2009 door hotjumper --
bram
 bram - donderdag 31 december 2009 - 08:23   quote  deeplink  
vertaling graag,ik weiger om duits te lezen of te praten
Stylzz
 Stylzz - donderdag 31 december 2009 - 08:29   quote  deeplink  
Makaays Motivation: Mit Holland zur WM

MOEHAHAHAHAH
hotjumper
 hotjumper - donderdag 31 december 2009 - 08:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 december 2009 - 08:23 schreef bram het volgende:
vertaling graag,ik weiger om duits te lezen of te praten
samenvatting:

blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla

Wil Nurnberg helpen bij de degradatie strijd

blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla
blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla
blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla
blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla

Wil zich in de kijker spelen voor het WK

blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla
blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla
blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla
bram
 bram - donderdag 31 december 2009 - 10:26   quote  deeplink  
oke bedankt
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 31 december 2009 - 11:40   quote  deeplink  
Toch ben ik er van overtuigd dat het een goed duo zou zijn...
ovi
 ovi - donderdag 31 december 2009 - 11:43   quote  deeplink  
Als ik Makaay was zou ik er na dit seizoen gewoon mee stoppen.
De man was een een topspits ,maar daar is nog weinig van over.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 31 december 2009 - 11:57   quote  deeplink  
Dat kan ook natuurlijk ;)
moa
 moa - donderdag 31 december 2009 - 12:06   quote  deeplink  
Laat hem alsjeblieft lekker naar Duitsland gaan deze winter.
Voegt al jaren helemaal niets toe aan Feyenoord, we kunnen toch wel ergens een goedkopere veldknecht vinden?
MMM
 MMM - donderdag 31 december 2009 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 december 2009 - 12:06 schreef moa het volgende:
Laat hem alsjeblieft lekker naar Duitsland gaan deze winter.
Voegt al jaren helemaal niets toe aan Feyenoord, we kunnen toch wel ergens een goedkopere veldknecht vinden?
Ja, hier
moa
 moa - donderdag 31 december 2009 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 december 2009 - 12:08 schreef MMM het volgende:

[..]

Ja, hier
Aangenomen!
ovi
 ovi - donderdag 31 december 2009 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 december 2009 - 12:06 schreef moa het volgende:
Laat hem alsjeblieft lekker naar Duitsland gaan deze winter.
Voegt al jaren helemaal niets toe aan Feyenoord, we kunnen toch wel ergens een goedkopere veldknecht vinden?
Eens als hij maar weg is bij onze club ,dan maakt het mij niet uit wat hij doet en waar.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - donderdag 31 december 2009 - 18:05   quote  deeplink  
ehm...... volgens mij jansen de zaakwaarnemer van roy....
antoniorijen
 antoniorijen - donderdag 31 december 2009 - 18:46   quote  deeplink  
die centenneuker gaat nergens heen denk ik, maar als ie wil blijven moet ie maar eens salaris gaan inleveren dan heb je een hart voor feyenoord.
sevillana
 sevillana - donderdag 31 december 2009 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 december 2009 - 18:46 schreef antoniorijen het volgende:
die centenneuker gaat nergens heen denk ik, maar als ie wil blijven moet ie maar eens salaris gaan inleveren dan heb je een hart voor feyenoord.
hey antonio, nog "hot news" van je neefje vernomen?
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - donderdag 31 december 2009 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 december 2009 - 18:46 schreef antoniorijen het volgende:
die centenneuker gaat nergens heen denk ik, maar als ie wil blijven moet ie maar eens salaris gaan inleveren dan heb je een hart voor feyenoord.
hoezo zou hij een hart voor FR hebben??

niet iedereen heeft een neefje uit maastricht!
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 01 januari 2010 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 december 2009 - 18:46 schreef antoniorijen het volgende:
die centenneuker gaat nergens heen denk ik, maar als ie wil blijven moet ie maar eens salaris gaan inleveren dan heb je een hart voor feyenoord.
hij heeft al een betalingsregeling getroffen. bij mijn huidige baas zou ik ook geen salaris inleveren omdat het slecht gaat. Dat ie zoveel verdient is de schuld van degene die hem aangenomen hebben.
Emile
 Emile - vrijdag 01 januari 2010 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 januari 2010 - 10:09 schreef hotjumper het volgende:

[..]

hij heeft al een betalingsregeling getroffen. bij mijn huidige baas zou ik ook geen salaris inleveren omdat het slecht gaat. Dat ie zoveel verdient is de schuld van degene die hem aangenomen hebben.
mee eens

dat gezijk dat makaay en hofland enzo voor crisis zorgen; kunnen hun niks aan doen

als ik teken voor 1 miljoen dan werk ik voor 1 miljoen en dan moeten ze blij zijn dat ik een beetje rekening hou met t loonsuitgaven

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 januari 2010 door Emile --
ovi
 ovi - vrijdag 01 januari 2010 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 januari 2010 - 10:09 schreef hotjumper het volgende:

[..]

hij heeft al een betalingsregeling getroffen. bij mijn huidige baas zou ik ook geen salaris inleveren omdat het slecht gaat. Dat ie zoveel verdient is de schuld van degene die hem aangenomen hebben.
Ben ik het ook wel mee eens,maar we kunnen toch ook we vast stellen dat Makaay lang niet meer die 2 miljoen salaris waardt is en dat het helemaal niet zo erg is als die vertrekt .
MMM
 MMM - vrijdag 01 januari 2010 - 23:22   quote  deeplink  
later roy
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 02 januari 2010 - 03:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 januari 2010 - 22:10 schreef ovi het volgende:

[..]

Ben ik het ook wel mee eens,maar we kunnen toch ook we vast stellen dat Makaay lang niet meer die 2 miljoen salaris waardt is en dat het helemaal niet zo erg is als die vertrekt .
dat ben ik wel met je eens, maar er werd hier gesteld dat ie salaris moest inleveren. om dat te verwachten is natuurlijk kul.
ovi
 ovi - zaterdag 02 januari 2010 - 12:11   quote  deeplink  
Ben ik ook met jou eens , ze moeten gewoon het afgesproken salaris betalen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Makaay naar nurnberg??









0.0100438