|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Feyenoord organiseert op donderdag 25 februari 2010 een unieke supportersavond in De Kuip, waarbij onder meer de volledige selectie, technische staf en verschillende oud-spelers aanwezig zullen zijn. De voorverkoop voor deze familieavond start op maandag 4 januari aanstaande om 12.00 uur.
Tijdens de supportersavond kunnen bezoekers onder meer Studio Feyenoord bijwonen, een talkshow gepresenteerd door Jan Dirk Stouten (RTV Rijnmond) en met onder meer Mario Been in het panel. Daarnaast zijn er diverse optredens van verschillende Feyenoord-spelers, laat verzorger Fred Zwang zien hoe hij de spelers voorbereid op een wedstrijd en is kledingsponsor Puma is op een bijzondere manier aanwezig in een speciale ladies-lounge.
Tijdens deze bijzondere avond kunnen supporters op allerlei manieren een kijkje achter de Feyenoord-schermen nemen. Zo kunnen supporters in de huid van de spelers kruipen door zich te laten interviewen voor Feyenoord TV, of juist zelf de spelers voor de camera interviewen. Verder is het mogelijk om in het spelershome een potje te poolen of te darten met de selectieleden, of gezellig een drankje te drinken en verhalen op te halen met één van de oud-spelers. Het is slechts een greep uit het uitgebreide programma, dat uiteraard omlijst zal worden door optredens van artiesten en muziek.
De supportersavond is toegankelijk voor supporters vanaf 13 jaar. Leden van Het Legioen kunnen vanaf maandag 4 januari (12.00 uur) maximaal vier kaarten per persoon reserveren via Feyenoord Service & Tickets (0900-1908) of via www.feyenoord.nl. Kaarten kosten € 10,00 per stuk. Het aantal kaarten dat verkrijgbaar is met voorrang en korting is beperkt. Feyenoord adviseert supporters die deze avond willen bijwonen daarom snel te reserveren. Vanaf maandag 18 januari kunnen ook niet-Legioen leden kaarten reserveren. Vanaf die dag geldt een prijs van € 15,00 per kaart, ook voor leden van Het Legioen.
Voor Studio Feyenoord is slechts een beperkt aantal kaarten beschikbaar. Er vinden twee sessies plaats: één om 20.00 uur en één om 21.30 uur. Wil je Studio Feyenoord bijwonen dan dien je dit bij de reservering van je kaarten aan te geven
Bron: Feyenoord.nl
Ik lees altijd die hartverwarmende verhalen in Hand in Hand en het Feyenoord Magazine over hoe het vroeger was.
GRIJP UW KANS FEYENOORDERS
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 januari 2010 door Thomas -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Tja tja ik ga toch het liefst als er flink gevoetbald wordt moet ik bekennen!!!! |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
kan je mario eindelijk vertellen dat jou tactiek de best of the rest is!! |
|
|
|
|
derq
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: mag ik leon proberen over te halen? |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Lekker darten met Kevin..........tegen betaling..........ze zijn niet wijs |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Judo met Luigi Bruins, jaja!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 januari 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
aangezien ik nu een gezinnetje vorm moet ik er eigenlijk ook heen.
gezellig hahahahha |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ja je behoort nu bij de doelgroep, heb je je legioen pas al opgepoetst? |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
yep en ik Mecx aangemeld bij de Kameraadjes |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
als mecx naar jou adres in deventer gaat |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
dan is ie snel geen maagd meer............. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
wat je zegt ben je zelf met je kop door de helft |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
moet je een steen door je ruit? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
HIER WOON IK TEGENOVER JE HERKENT T VAST WEL |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
zeker, dat is de randwijk kerk |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
Hervormde Gemeente Randwijk Kerkstraat 1 6668AN Randwijk 0488-491919
Koster achmed randwijk
Predikant Ds E. Kroon
Scriba C.G.J. Vermeer
Kerkbeheer L. Keijzer Rabobank rek. nr. 13.39.80.006 A. C. B. Visser t.n.v. Kerkvoogdij Herv. Gemeente Randwijk
Diaconie H.C. van Voorthuijsen Rabobank rek. nr. 13.39.29.000 C.G.J. Vermeer t.n.v. Diaconie Herv. Gemeente Randwijk
Website H Floor
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 januari 2010 door Jappie_FEY -- |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 - 18:54 schreef Jappie_FEY het volgende:Hervormde Gemeente Randwijk Kerkstraat 1 6668AN Randwijk 0488-491919 Koster achmed randwijkPredikant Ds E. Kroon Scriba C.G.J. Vermeer Kerkbeheer L. Keijzer Rabobank rek. nr. 13.39.80.006 A. C. B. Visser t.n.v. Kerkvoogdij Herv. Gemeente Randwijk Diaconie H.C. van Voorthuijsen Rabobank rek. nr. 13.39.29.000 C.G.J. Vermeer t.n.v. Diaconie Herv. Gemeente Randwijk Website H Floor als de koster achmed is dan is er iets heel erg mis hier in de kerk.......
overigens is die vermeer een ras Feyenoorder, ga nog wel is samen met m naar een wedstrijd/training (wedstrijd op zaterdagavond natuurlijk) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
leg mij is uit wat een scriba is, werkelijk nog nooit van gehoord |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
je weet niet eens wat ie doet? |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
hoe kan ik dat weten, ben maar een klein jochie van de straat (staat er later in mijn biografie) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
die in de kerk te lezen is? |
|
|
|