|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
Gevonden op: http://frlyrics.hyves.nl
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 januari 2010 door feyenoord-fr12info -- |
|
|
|
|
fr emiel
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
FUCKING HELL DIE HEB IK GEMAAKT
Die gosert die dat deed was achiee dat ben ik DUS
vraag aan leon
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 januari 2010 door FeyenoordRandwijk -- |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: doelend op supportersverbod |
|
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 januari 2010 - 19:48 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:FUCKING HELL DIE HEB IK GEMAAKT Die gosert die dat deed was achiee dat ben ik DUS vraag aan leon hahaha, lol:P |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 januari 2010 - 19:48 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:FUCKING HELL DIE HEB IK GEMAAKT Die gosert die dat deed was achiee dat ben ik DUS vraag aan leon Jij blijft mij positief verrassen pikkie..
Mooi spandoek Achie..
Zou leuk zijn als dat spandoek 31 januari in de KUIP hangt..
@fr12 Er is bij jullie toch iemand werkzaam die over spandoeken gaat??? Misschien een idee om deze te maken voor deze wedstrijd.. Ik zal vragen aan de maker of hij het ermee eens is...
@Randwijk ben jij het er mee eens?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 januari 2010 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
willian
|
|
|
een hamas spandoekje word zekers weg gehaald, |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
dus jij vind de maatregel van aboutaleb en cohen wel goed? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik niet in ieder geval!!
Maar het spandoek is meer gericht op de supporters van 020 of ze er wel of niet zijn??? Dat er geen verschil is??? Of mis ik iets??? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Ben ik de enige die het spandoek niet meteen begrijpt? ben je inderdaad nou vóór of tegen de invoering? |
|
|
|
|
willian
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 januari 2010 - 14:12 schreef Xapter het volgende:Ben ik de enige die het spandoek niet meteen begrijpt? ben je inderdaad nou vóór of tegen de invoering? ik denk eerder, ookal zijn de 020 toeschouwers er je merkt geen verschil ze zijn allemaal stil hahahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 januari 2010 - 14:16 schreef willian het volgende:[..] ik denk eerder, ookal zijn de 020 toeschouwers er je merkt geen verschil ze zijn allemaal stil hahahaha . |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 januari 2010 - 14:16 schreef willian het volgende:[..] ik denk eerder, ookal zijn de 020 toeschouwers er je merkt geen verschil ze zijn allemaal stil hahahaha idd |
|
|
|
|
FR12-1908
|
|
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
grappig spandoek, maar gaan ze die niet imiteren voor de volgende ajaks-feyenoord? |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
niet als feyenoord eerder is.. mis toch een snel pakkend zinnetje op het spandoek maar misschien ook omdat ik hem niet meteen begreep.. |
|
|
|
|
feyenoord(010)
|
|
|
Spandoek als.
Wat een voorbode zonder al die jode Joden lopen altijd weg ze zijn nergens te zien Zonder feyenoord supporters geen voetbal met ajax supporters onrust
Verder weet ik het ook zo 1-2-3 niet. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
laatste keer dat ze op het station werden vast gehouden, vond ik er in het stadion ook weinig aan. denk dat het allemaal een stuk minder is, de spanning vooraf enzo. |
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
"deze wedstijd wordt u mede mogelijk gemaakt door cohen en abutaleb" |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
Geert Cohen en Geert Aboutaleb , zou dat niks zijn voor op een spandoek met de verwijzing naar Geert Wilders dat alles maar naar zijn pijpjes moet........ Macht debielen zijn het, ze moeten de echte rotte appels een aanpakken en niet de hele supporters schare over een kam scheren. Dus die klootzakken moeten ze pakken en een meldplicht opleggen, dan komt het misschien ooit goed................ |
|
|
|
|
feyenoord(010)
|
|
|
Wat een goed begin van 2010 want we hebben geen jood gezien. |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
In de toekomst speel je helemaal zonder uit publiek,ze gaan dit langzaam invoeren,wij leven in een triest land waar de linkse laffe regering dit soort problematiek niet in de kiem kan smoren,waarom kan het in grotere voetbal landen wel.
Ik denk dat het te maken heeft dat er nergens ter wereld zo veel gescholden word met het woord kanker in combinatie met jood of boer of wat dan ook,geloof dat wij kakkies of kakkelakken genoemd worden nou lekker belangrijk,mij mening is dit hoort er toch ook een beetje bij...maar als een heel stadion iets roept in de vorm van het woord kanker begrijp ik dat mensen daar moeite mee hebben. Waar trek je de streep dat zouden ze dan duidelijk moeten maken. |
|
|
|
|
freddie
|
|
|
twee zielen, één gedachte: de klassieker verkrachten |
|
|
|
|
willian
|
|
|
quote: die moeten we als spandoek maken!!! |
|
|
|
|
freddie
|
|
|
ik zag hem trouwens op de frlyrics hyve staan, dus ik heb hem niet zelf bedacht. |
|
|
|
|
willian
|
|
|
maar de tekst is wel goed!, |
|
|
|
|
derq
|
|
|
quote:Op zondag 03 januari 2010 - 10:12 schreef antoniorijen het volgende:Geert Cohen en Geert Aboutaleb , zou dat niks zijn voor op een spandoek met de verwijzing naar Geert Wilders dat alles maar naar zijn pijpjes moet........ Macht debielen zijn het, ze moeten de echte rotte appels een aanpakken en niet de hele supporters schare over een kam scheren. Dus die klootzakken moeten ze pakken en een meldplicht opleggen, dan komt het misschien ooit goed................ net of het normaal is wat er allemaal maar gebeurt...
aboutaleb is inderdaad een strever. maar geert doet zo veel dingen goed. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op zondag 03 januari 2010 - 14:40 schreef derq het volgende:[..] net of het normaal is wat er allemaal maar gebeurt... aboutaleb is inderdaad een strever. maar geert doet zo veel dingen goed. Wat doet geert goed dan? Hij roept dingen van een afstandje die in de praktijk niet mogelijk zijn en hij heeft geen verantwoordelijkheid in de Nederlandse staat. Mensen als jij volgen hem blind, maar ik wacht wel op de dag dat iedereen Geert zat is met zijn loze praatjes. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
ben overigens helemaal klaar met dat fr lyrics hyves. Eentje heet Rol3in en die zit me een beetje af te kraken, sinds dat ik een liedje had bedacht met We are the champions.... dom, nee ik ben geen 020er! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 03 januari 2010 - 14:40 schreef derq het volgende:[..] net of het normaal is wat er allemaal maar gebeurt... ...... maar geert doet zo veel dingen goed. die zich door amerikaanse joden laat betalen.... |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: Jij ook, wij ook, iedereen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ik niet en ik hoef ook het imago van onafhankelijke volksvertegenwoordiger op te houden. Zijn financiering door joodse belangengroeperingen uit de usa maakt zijn geneuzel over buitenlanders en de islam wel ongeloofwaardig. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op zondag 03 januari 2010 - 15:51 schreef hotjumper het volgende:[..] ik niet en ik hoef ook het imago van onafhankelijke volksvertegenwoordiger op te houden. Zijn financiering door joodse belangengroeperingen uit de usa maakt zijn geneuzel over buitenlanders en de islam wel ongeloofwaardig. Jij wel. Wie bezit de centrale banken in USA? De England bank? Idd, de Zionisten, een joods geloof wat zijn weerga niet kent. 2800 loonslaven is het minimale wat je moet krijgen als zionist, anders doe je iets niet goed. Als je ziet dat ze bijna de hele wereld in handen hebben (ook Nederland), is dat aantal al lang en breed behaalt bij de meesten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 03 januari 2010 - 15:54 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:[..] Jij wel. Wie bezit de centrale banken in USA? De England bank? Idd, de Zionisten, een joods geloof wat zijn weerga niet kent. 2800 loonslaven is het minimale wat je moet krijgen als zionist, anders doe je iets niet goed. Als je ziet dat ze bijna de hele wereld in handen hebben (ook Nederland), is dat aantal al lang en breed behaalt bij de meesten. Nu breekt mijn klomp..... Alle overheersers aan het gas,op 1 na Feyenoord Rotterdam... |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op zondag 03 januari 2010 - 15:57 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nu breekt mijn klomp..... Alle overheersers aan het gas,op 1 na Feyenoord Rotterdam... laten we er maar niet bang voor zijn dat Feyenoord haar spelers betaalt met zwart geld... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 03 januari 2010 - 15:54 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:[..] Jij wel. Wie bezit de centrale banken in USA? De England bank? Idd, de Zionisten, een joods geloof wat zijn weerga niet kent. 2800 loonslaven is het minimale wat je moet krijgen als zionist, anders doe je iets niet goed. Als je ziet dat ze bijna de hele wereld in handen hebben (ook Nederland), is dat aantal al lang en breed behaalt bij de meesten. ow ik dacht dat dat de vrijmetselaars waren? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 03 januari 2010 - 15:58 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:[..] laten we er maar niet bang voor zijn dat Feyenoord haar spelers betaalt met zwart geld... Wat niet weet wat niet deerd zeg ik dan altijd maar:)
Oja zionist klinkt als een starwars persoontje... |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op zondag 03 januari 2010 - 17:50 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Wat niet weet wat niet deerd zeg ik dan altijd maar:) Oja zionist klinkt als een starwars persoontje... star wars... brr |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahaha dat zeg ik GAMMA |
|
|
|
|
feyenoord(010)
|
|
|
Maak gewoon een spandoek met
Wat een goed begin van 2010 want we hebben geen jood gezien :P |
|
|
|
|
DJFR
|
|
|
wat er ook gebeurd, hier (in De Kuip) is waar de klassieker kleurt!! |
|
|
|
|
DJFR
|
|
|
alleen zonder ONS heeft klassieker geen kleur |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Aboutaleb en Cohen hebben maar één doel: Een verneukte klassieker, zonder gevoel |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik zeg:
WATCHING FOOTBALL IS NO CRIME! |
|
|