|
|
PieterBos
|
|
|
Met zo'n jaartal moet het toch goed gaan. Wat gaat het worden? Dit jaar 2e of 3e en vervolgens de opmars voortzetten? Nogmaals aan het jaartal kan het niet liggen. |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
Volgend jaar winter kampioen dit jaar 3e dan vind ik het prima (dan is 2010 afgelopen) en dan in 2011 kampioen en in 2012 halve finale CL |
|
|
|
|
derq
|
|
|
de 10e plaats is haalbaar |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
We gaan heel 2010 ongeslagen blijven |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Dit is een grapje zeker |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
nee derq heeft wel gelijk ! de 10e plaats in de championsleague is zeker haalbaar ja ! |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 januari 2010 - 20:12 schreef qwerto het volgende:Volgend jaar winter kampioen dit jaar 3e dan vind ik het prima (dan is 2010 afgelopen) en dan in 2011 kampioen en in 2012 halve finale CL haha |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 januari 2010 - 20:12 schreef qwerto het volgende:Volgend jaar winter kampioen dit jaar 3e dan vind ik het prima (dan is 2010 afgelopen) en dan in 2011 kampioen en in 2012 halve finale CL is de finale dan in 2013 |
|
|
|
|
gaazoo1
|
|
|
dat dachten de joden tijdens de milleniumwisseling, ook niet veel van gezien.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 januari 2010 door gaazoo1 -- |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
Ik denk dat we tweede worden,maar dan moeten niet al teveel blessures gaan vallen.
Het enige punt van zorgen is dat we te weinig creeren en dan scoren,begrijp het wel van Mario beetje op de counter,maar hoop dat ze vooral thuis wat meer druk naar voren gaan geven.
Zou toch nog graag Makaay en Tomasson in de Spits willen zien. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: ik lees liever de metro
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 januari 2010 door Jappie_FEY -- |
|
|
|