BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Jonge Feyenoord Spelers

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
feyenoord(010)
 feyenoord(010) - zaterdag 02 januari 2010 - 13:10   quote  deeplink  
Feyenoord heeft toch wel potentie voor de toekomst.

Ik vind dat De Vrij maar half jaartje aan een eredivisie club moet worden uitgeleend.

Schenkeveld moet Feyenoord er gewoon bij houden die jonge komt er ook wel.

Verder vind ik dat Been Luc Castaignos wat vaker moet laten spelen als invaller. Die jonge zal echt wel goed zijn als Arsenal en Liverpool hem in de zomer al wilde hebben.

Abdul zal ik ook verhuren tot eind van het seizoen en niet te snel aan Fulham verkopen want hij kan nog wel meer waard worden.

Verder denk ik dat jonge spelers zoals Nieveld die bij Excelsior zitten ook Feyenoord wel aankunnen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 02 januari 2010 - 13:14   quote  deeplink  
Gewoon alles in de verhuur gooien op Schenkeveld na...
Het liefst allemaal bij eredivisie clubs..
Laat ze maar lekker door andere betaald worden en zo door groeien..
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 02 januari 2010 - 13:16   quote  deeplink  
precies, is ook weer een stukje kostenbesparing
kvy
 kvy - zaterdag 02 januari 2010 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 januari 2010 - 13:10 schreef feyenoord(010) het volgende:
Feyenoord heeft toch wel potentie voor de toekomst.

Ik vind dat De Vrij maar half jaartje aan een eredivisie club moet worden uitgeleend.

Schenkeveld moet Feyenoord er gewoon bij houden die jonge komt er ook wel.

Verder vind ik dat Been Luc Castaignos wat vaker moet laten spelen als invaller. Die jonge zal echt wel goed zijn als Arsenal en Liverpool hem in de zomer al wilde hebben.

Abdul zal ik ook verhuren tot eind van het seizoen en niet te snel aan Fulham verkopen want hij kan nog wel meer waard worden.

Verder denk ik dat jonge spelers zoals Nieveld die bij Excelsior zitten ook Feyenoord wel aankunnen.
Castaignos komt echt nog wel in de 2de competitie helft
Maar Feyenoord heeft niet vaak met een 2-0 voor gestaan zodat ze hem langzaam konden brengen.
feyenoord(010)
 feyenoord(010) - zaterdag 02 januari 2010 - 18:12   quote  deeplink  
Dat is waar maar Castaignos en Makaay voorin en daarachter Tomasson

Want Cisse - Slory enz op de vleugels spelen ook nog niet op het niveau dat ze willen en kunnen halen.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zaterdag 02 januari 2010 - 18:43   quote  deeplink  
ja, pleur een eind op met die Castaignos. Kan net zijn pamper alleen aan doen (net als ik)
craven
 craven - zaterdag 02 januari 2010 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 januari 2010 - 18:43 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
ja, pleur een eind op met die Castaignos. Kan net zijn pamper alleen aan doen (net als ik)
heuh?????
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zaterdag 02 januari 2010 - 19:03   quote  deeplink  
ja komop, omdat hij toen in verband werd gebracht met real arsenal man unt wil iedereen hem in de basis hebben
feyenoord-fr12info
 feyenoord-fr12info - zaterdag 02 januari 2010 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 januari 2010 - 19:03 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
ja komop, omdat hij toen in verband werd gebracht met real arsenal man unt wil iedereen hem in de basis hebben
Ik ben het helemaal met je eens
Xapter
 Xapter - zaterdag 02 januari 2010 - 19:22   quote  deeplink  
Zeker niet gezien hoe hij speelde bij het EK-17(16, 18, 19, geen idee)..
want daar speelde hij de rest van de spitsen en verdedigers zoek..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 02 januari 2010 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 januari 2010 - 19:03 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
ja komop, omdat hij toen in verband werd gebracht met real arsenal man unt wil iedereen hem in de basis hebben
ja inderdaad ze wilden/willen hem natuurlijk voor de toekomst, dat betekent niet dat hij in de basis bij feyenoord moet, en ik denk dat been wel weet wie hij opstelt.
Xapter
 Xapter - zaterdag 02 januari 2010 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 januari 2010 - 19:22 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

ja inderdaad ze wilden/willen hem natuurlijk voor de toekomst, dat betekent niet dat hij in de basis bij feyenoord moet, en ik denk dat been wel weet wie hij opstelt.
betekend zeker wel dat hij een kans moet krijgen..
voor hetzelfde geldt wordt hij verkocht in de zomer zonder 1 wedstrijd gespeeld te hebben dit jaar.. dan krijg je je miljoenen niet voor hem hoor!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 02 januari 2010 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 januari 2010 - 19:25 schreef Xapter het volgende:

[..]

betekend zeker wel dat hij een kans moet krijgen..
voor hetzelfde geldt wordt hij verkocht in de zomer zonder 1 wedstrijd gespeeld te hebben dit jaar.. dan krijg je je miljoenen niet voor hem hoor!
ik denk dat de scouting van zulke grote clubs professioneel genoeg is om de kwaliteiten van castaignos te herkennen (bijv. bij wk onder 17, bij jong feyenoord, trainingen etc.)
feyenoord(010)
 feyenoord(010) - zaterdag 02 januari 2010 - 21:23   quote  deeplink  
Jah Castaignos moet gewoon zijn kans krijgen om zicht te bewijzen bij Feyenoord 1 kijk naar Bruma hebben ze ook vroeg verkocht en heeft zijn debuut nu al gemaakt op 17 jarige leeftijd bij Chelsea.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 02 januari 2010 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 januari 2010 - 19:03 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
ja komop, omdat hij toen in verband werd gebracht met real arsenal man unt wil iedereen hem in de basis hebben
Wat snel komt komt snel, wat goed is goed.
En naar leeftijd wordt niet gekeken...
kneusie
 kneusie - zaterdag 02 januari 2010 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 januari 2010 - 19:22 schreef Xapter het volgende:
Zeker niet gezien hoe hij speelde bij het EK-17(16, 18, 19, geen idee)..
want daar speelde hij de rest van de spitsen en verdedigers zoek..
als die de andere spitsen zoek speelt verdedigt ie wel veel.
veelzijdige speler dan.....
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zaterdag 02 januari 2010 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 januari 2010 - 23:13 schreef kneusie het volgende:

[..]

als die de andere spitsen zoek speelt verdedigt ie wel veel.
veelzijdige speler dan.....
kneusie
Wallie1908
 Wallie1908 - zondag 03 januari 2010 - 11:30   quote  deeplink  
Feyenoord heeft geen cent en een goede jeugd, waarom alles verhuren. Probeer zoveel mogelijk de jongens rustig te brengen in het eerste. Kijk bijvoorbeeld Schenkeveld. Die jongen heeft zich kranig gehouden en De Vrij heeft het ook niet verkeerd gedaan. Geef ze af en toe de kans en ze komen er echt.Dan hoeven ze ook geen andere jongens te huren of onder wat voor soort constructie te halen. We zullen helaas toch nog moeten bloeden voor de eerste succes al is het niet echt nodig met al het talent wat er in Rotterdam zuid rond loopt!!!!
moa
 moa - zondag 03 januari 2010 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 januari 2010 - 11:30 schreef Wallie1908 het volgende:
Feyenoord heeft geen cent en een goede jeugd, waarom alles verhuren. Probeer zoveel mogelijk de jongens rustig te brengen in het eerste. Kijk bijvoorbeeld Schenkeveld. Die jongen heeft zich kranig gehouden en De Vrij heeft het ook niet verkeerd gedaan. Geef ze af en toe de kans en ze komen er echt.Dan hoeven ze ook geen andere jongens te huren of onder wat voor soort constructie te halen. We zullen helaas toch nog moeten bloeden voor de eerste succes al is het niet echt nodig met al het talent wat er in Rotterdam zuid rond loopt!!!!
Feyenoord verhuurt al deze spelers natuurlijk om ze klaar te stomen voor een debuut in ons rood en wit.
Ik ben er van overtuigd dat onze beste jeugd in het eerste bij excelsior veel meer leert dan in de jeugd bij Feyenoord, bovendien is de stap daarna van excelsior 1 naar feyenoord 1 veel kleiner dan direct vanuit de jeugd.
VVout
 VVout - donderdag 25 juni 2015 - 17:40   quote  deeplink  
Mooi man, dit zijn de dingen die ik graag lees en het over wil hebben. Is toch weer eens wat anders dan talent dat steeds maar weg loopt.

http://www.feyenoord.nl/nieuws/nieuwsoverzicht/eerste-profcontract-voor-aanvaller-nigel-robertha

Voor Robertha, een sterke spits die de afgelopen seizoenen bewees een neusje voor de goal te hebben en die tevens als aanspeelpunt kan fungeren, was het tekenen van zijn contract een moment waar hij lang naar uit had gekeken. Dit is een fantastische dag voor mij, vertelde hij na het tekenen van zijn verbintenis. Voor mij is altijd duidelijk geweest dat ik bij Feyenoord wil slagen. Ik besef dat het niet zomaar iets is om als spits een contract te tekenen voor deze club. Het is mijn droom om ooit bij het eerste elftal in de spits te spelen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Jonge Feyenoord Spelers









0.0095651