BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Pedro de rest van het seizoen naar Excelsior

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 02 januari 2010 - 23:23   quote  deeplink  
Feyenoord stalt Luis Pedro in Kralingen
Volgens RTV Rijnmond heeft Excelsior na de winterstop de beschikking over Luis Pedro, die voor de duur van een half seizoen wordt gehuurd van Feyenoord.
2 jan. 2010 17:44:30
Gerelateerde links
Teams
Feyenoord
Excelsior
De Kralingers nemen de aanvaller tijdelijk over van de Stadionclub, waarmee een samenwerkingsverband is vastgelegd. Twee anders spelers worden ook toegevoegd aan het eerste elftal van Excelsior.

Dat zijn Anes Ribeiro en Miquel Nelom. Beiden spelen nu nog in Jong Feyenoord/Excelsior, maar zullen na de winterstop deel uitmaken van het vlaggenschip van de Kralingers.

Verder wist het medium dat Levi Risamasu, Mohammed Faouzi en Samir El Moussaoui aan het einde van deze voetbaljaargang hun biezen moeten pakken bij Excelsior. (HV
bron: fr-fanatic
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zaterdag 02 januari 2010 - 23:25   quote  deeplink  
Kut, dag 4de plaats....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 02 januari 2010 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 januari 2010 - 23:25 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
Kut, dag 4de plaats....
Ja op naar de eerste plaats ;)
MMM
 MMM - zaterdag 02 januari 2010 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 januari 2010 - 23:25 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
Kut, dag 4de plaats....
We hebben Luigi nog
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zaterdag 02 januari 2010 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 januari 2010 - 23:28 schreef MMM het volgende:

[..]

We hebben Luigi nog
bruins.jpg
hoe één foto alles kan zeggen...
MMM
 MMM - zaterdag 02 januari 2010 - 23:31   quote  deeplink  
Pure klasse die foto
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zaterdag 02 januari 2010 - 23:32   quote  deeplink  
het is gewoon de wedstrijd hoor, of staat hij dan niet stil?
MMM
 MMM - zaterdag 02 januari 2010 - 23:37   quote  deeplink  
Hij staat altijd stil eigenlijk
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zaterdag 02 januari 2010 - 23:37   quote  deeplink  
lijkt verdomme utreg centraal wel
hotjumper
 hotjumper - zondag 03 januari 2010 - 07:58   quote  deeplink  
hup Luigi
fredje
 fredje - zondag 03 januari 2010 - 08:15   quote  deeplink  
Luigi moet ff voor een jaartje het leger in.
Dan denk ik vooral aan schietoefeningen met scherp!!
Wallie1908
 Wallie1908 - zondag 03 januari 2010 - 11:01   quote  deeplink  
Stuur hem maar een weekje mee. Een weekje afzien zal hem goed doen met dat luie gedoe!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 januari 2010 door Wallie1908 --
moa
 moa - zondag 03 januari 2010 - 11:58   quote  deeplink  
Ja moet je hem vooral het leger insturen, weekje bier drinken en darten op de kazerne tussen onopgeleid nederland zal hem goed doen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 januari 2010 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 januari 2010 - 11:58 schreef moa het volgende:
Ja moet je hem vooral het leger insturen, weekje bier drinken en darten op de kazerne tussen onopgeleid nederland zal hem goed doen.
Jij heb nog nooit in het leger gezeten zekers????
Tot aan sergant is de opleiding vak gericht..behoorlijk pittig..
Vanaf Luitenant is het niveau hbo/mbo...
Daarbij komt nog iets wat van belang is ...passie en doorzettingsvermogen..

MOA jij bent

geschikt
ongeschikt V hahahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 januari 2010 door Leon FR1908 --
Wallie1908
 Wallie1908 - zondag 03 januari 2010 - 13:29   quote  deeplink  
Hey Moa, zeker alleen van die lulverhalen gehoord!! Of ben je zelf ongeschikt, of wat?!
moa
 moa - zondag 03 januari 2010 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 januari 2010 - 12:06 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Jij heb nog nooit in het leger gezeten zekers????
Tot aan sergant is de opleiding vak gericht..behoorlijk pittig..
Vanaf Luitenant is het niveau hbo/mbo...
Daarbij komt nog iets wat van belang is ...passie en doorzettingsvermogen..

MOA jij bent

geschikt
ongeschikt V hahahaha
hahaha

Nee gelukkig niet, deze jongen heeft een vak geleerd.
Overigens zie ik niet wat passie en doorzettingsvermogen met zo'n baantje te maken heeft.
moa
 moa - zondag 03 januari 2010 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 januari 2010 - 13:29 schreef Wallie1908 het volgende:
Hey Moa, zeker alleen van die lulverhalen gehoord!! Of ben je zelf ongeschikt, of wat?!
Ik ben voldoende militairen om een oordeel te vellen.
Overigens ben ik inderdaad zwaar ongeschikt ja, ik heb een opleiding.
hotjumper
 hotjumper - zondag 03 januari 2010 - 16:02   quote  deeplink  
Als ik in dienst was gegaan had ik mijn haar moeten laten groeien, buiten de speciale korpsen was het nederlandse leger in de jaren tachtig toch hoofdzakelijk lachwekkend.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 januari 2010 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 januari 2010 - 15:59 schreef moa het volgende:

[..]

hahaha

Nee gelukkig niet, deze jongen heeft een vak geleerd.
Overigens zie ik niet wat passie en doorzettingsvermogen met zo'n baantje te maken heeft.
Je zal natuurlijke passie of gedwongen passie moeten hebben om je opleiding af te ronden..

Goed soldaat zijn is je vak verstaan en het maakt jou overlevings kansen groter...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 januari 2010 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 januari 2010 - 16:02 schreef hotjumper het volgende:
Als ik in dienst was gegaan had ik mijn haar moeten laten groeien, buiten de speciale korpsen was het nederlandse leger in de jaren tachtig toch hoofdzakelijk lachwekkend.
ik heb anders heel wat kerels zien afvallen toen ik dienstplichtig was...
Ik heb ook heel wat kerels het lachen zien vergaan en zien huilen als kleine
kinderen....
Ik heb ook van die verhalen gehoord van een aantal maatjes.Vervelen een beetje rond rijden in je LaRo...Elke dag feest!!!Ik heb weinig tot niets van die zaken meegemaakt tijdens de opleiding en eerst maanden paraat.

Buiten een bepaalde disipline die je uiteindelijk mee krijgt heb je er verders weinig aan in de burgermaatschapij .Dat is wel zo....
Ik mag helaas nergens mijnen plaatsen en bruggen opblazen,en aan mijn vaarbewijs die ik moest halen heb ik in ieder geval ook niks.

Wel ben ik blij het meegemaakt te hebben en moet toch eerlijk toegeven dat ik het anders heb ervaren zoals Moa en jij beweren...
Wallie1908
 Wallie1908 - zondag 03 januari 2010 - 16:23   quote  deeplink  
Moa weet niet waar hij over het over heeft. Maar dan moet je maar eens bij de open dagen gaan kijken en dan oordelen. En wat opleidingen betreft, zit bij defensie ook wel goed. Ik mag niet klagen en heb gewoon netjes mijn MBO papieren door defensie!!

Maar we dwalen wel af!!
hotjumper
 hotjumper - zondag 03 januari 2010 - 16:30   quote  deeplink  
ach ik vind het prima dat iemand wat terug doet voor de maatschappij zag alleen niet in waarom dat perse in het leger oest. Daarom heb ik vervangende dienstplicht gedaan. Denk dat dat wel goed zou zijn voor een hoop gasten dat ze zich eens nuttig maken voor de samenleving, of dat nou in het leger is of op een andere manier.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 januari 2010 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 januari 2010 - 16:30 schreef hotjumper het volgende:
ach ik vind het prima dat iemand wat terug doet voor de maatschappij zag alleen niet in waarom dat perse in het leger oest. Daarom heb ik vervangende dienstplicht gedaan. Denk dat dat wel goed zou zijn voor een hoop gasten dat ze zich eens nuttig maken voor de samenleving, of dat nou in het leger is of op een andere manier.
Hier heb je zeker een punt!!!
Achteraf gezien hadden meer mensen dat kunnen doen,als
zij hadden geweten wat de mogelijkheden waren..

Maar wat Moa zegt ben en blijf ik het niet mee eens..
Zat hoger opgeleiden gezien in het leger..
PS @Moa een held is zelden hoog opgeleid...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 januari 2010 door Leon FR1908 --
moa
 moa - zondag 03 januari 2010 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 januari 2010 - 16:23 schreef Wallie1908 het volgende:
Moa weet niet waar hij over het over heeft. Maar dan moet je maar eens bij de open dagen gaan kijken en dan oordelen. En wat opleidingen betreft, zit bij defensie ook wel goed. Ik mag niet klagen en heb gewoon netjes mijn MBO papieren door defensie!!

Maar we dwalen wel af!!
Moa weet heel goed waar hij het over heeft, jij bent niet in de positie om daarover te oordelen.
moa
 moa - zondag 03 januari 2010 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 januari 2010 - 17:42 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Hier heb je zeker een punt!!!
Achteraf gezien hadden meer mensen dat kunnen doen,als
zij hadden geweten wat de mogelijkheden waren..

Maar wat Moa zegt ben en blijf ik het niet mee eens..
Zat hoger opgeleiden gezien in het leger..
PS @Moa een held is zelden hoog opgeleid...
Rustig maar, ik he niets tegen militairen.
Ik bewtijfel alleen dat het leger bij uitstek DE plaats is waar hoog opgeleiden rondlopen, en keihard gewerkt wordt.
Dan denk ik eerder aan goed opgeleide ondernemers met een sterke visie die hun sporen nog moeten verdienen, door 100 uur per week te werken, 7 dagen per week, dag en nacht etc.. Zonder daarvoor ook maar enige vorm van beloning te krijgen op de KORTE termijn.

Edit:
Mede om die reden lijkt het mij niet zo veel nut hebben om Bruins mee te sturen met het leger, want laten we wel wezen, over het algemeen werken daar mensen zonder opleiding die eigenlijk niet goed weten wat ze willen en daarom maar voor de betere arbeidsvoorwaarden kiezen.
((Dat deze groep moet worden aangestuurd door wel opgeleide militairen/commando's/leidinggevenden spreekt voor zich))

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 januari 2010 door moa --
Wallie1908
 Wallie1908 - maandag 04 januari 2010 - 09:20   quote  deeplink  
Dat ondernemers vreselijk hard moeten werken ben ik met je eens. Kom tenslotte ook uit een echte ondernemers familie. En dat ik in dienst zit is niet omdat ik niet weet wat ik wil. Ik weet wat ze me bieden en wat ik wil. En dat we daar zeker tegenover de ondernemers minder hard voor hoeven werken is een feit, maar dat we geen reet uitvoeren en alleen maar aan het feesten zijn is bullshit. Althans niet bij ons! En zit er zeker een opleiding aan ons werk vast en als we verder willen groeien moeten we zeker ook leren. Maar even goede vrienden en deze forum gaat tenslotte niet over de defensie.

Waar we zeker over eens zijn is dat Bruins meer inzet moet tonen en dat hij zeker een trap onder zijn hol nodig heeft om eens harder te gaan werken in het veld. Maar dat zal Been zelf ook wel kunnen alleen moet het er schijnbaar nog uitkomen en anders wordt het nooit wat met die gozer.
moa
 moa - maandag 04 januari 2010 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2010 - 09:20 schreef Wallie1908 het volgende:
Dat ondernemers vreselijk hard moeten werken ben ik met je eens. Kom tenslotte ook uit een echte ondernemers familie. En dat ik in dienst zit is niet omdat ik niet weet wat ik wil. Ik weet wat ze me bieden en wat ik wil. En dat we daar zeker tegenover de ondernemers minder hard voor hoeven werken is een feit, maar dat we geen reet uitvoeren en alleen maar aan het feesten zijn is bullshit. Althans niet bij ons! En zit er zeker een opleiding aan ons werk vast en als we verder willen groeien moeten we zeker ook leren. Maar even goede vrienden en deze forum gaat tenslotte niet over de defensie.

Waar we zeker over eens zijn is dat Bruins meer inzet moet tonen en dat hij zeker een trap onder zijn hol nodig heeft om eens harder te gaan werken in het veld. Maar dat zal Been zelf ook wel kunnen alleen moet het er schijnbaar nog uitkomen en anders wordt het nooit wat met die gozer.
We zitten weer op 1 lijn :)

Bruins heeft inderdaad flink wat extra motivatie nodig, hij is typisch 1 van die personen die denkt dat iedereen er hard voor moet werken behalve hijzelf. Hopelijk voor ons zal hij er snel achter komen dat hij alleen wat aan zijn enorme talent heeft als hij er hard voor werkt. Want zodra hij hard gaat werken, zal hij ook in no-time een hele grote meneer worden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Pedro de rest van het seizoen naar Excelsior









0.0069649