|
|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: "Ik wil hier nu nog niet weg!"
"Met het geluk wat jij hier nu hebt, kan je blijven?", vraagt Brian aan Lieke. Zij beaamt dat. "Ik wil hier nu nog niet weg. Daarom ben ik ontzettend blij met paaldansen en ontzettend blij met dj lessen", legt de Hilversumse uit. "Het enige wat ik kan zeggen is wat ik voel en wat ik vind en wat jullie ermee willen doen moeten jullie zelf weten", eindigt zij het gesprek. De mening over haar keuze zijn nogal verdeeld in de Villa, maar Lieke heeft in ieder geval haar verhaal kunnen doen.
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Decency
|
|
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ja ze wil weg twee mei,maar owee als huub iets zegt dan opent ze weer volop een discussie...zij stopte met spelen wou alleen nog blijven zitten...nou dan vind ik dan moet je ook ophouden jezelf denkn omhoog te prijzen,want die discussies van lieke zijn net zo laag als van de rest daar..als lieke echt zichzelf wilt zijn,moet ze nu der mond houden en haar eigen ding gaan doen. |
|
|
|
|
Decency
|
|
|
quote:Op donderdag 17 januari 2008 - 22:15 schreef ilse het volgende:ja ze wil weg twee mei,maar owee als huub iets zegt dan opent ze weer volop een discussie...zij stopte met spelen wou alleen nog blijven zitten...nou dan vind ik dan moet je ook ophouden jezelf denkn omhoog te prijzen,want die discussies van lieke zijn net zo laag als van de rest daar..als lieke echt zichzelf wilt zijn,moet ze nu der mond houden en haar eigen ding gaan doen. Op deze manier wordt Lieke niet meer dan een "gastspeler" en dat is zeker niet goed voor het spel. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
nee ik vindt het ook jammer vind eigenlijk ook dat de redactie gewoon moet zeggen ja als je hier alleen maar je tijd gaat uitzitten moet je gewoon gaan!Maar ja lieke was net uitgesproken,en ze mengt zich alweer in een discussie,dus geloof er helemaal niks van wat ze allemaal brabbelt...zo heeft ze zich de villa ingeneukt,en zo blijft ze de neppe lieke waarvan iedereen denkt dat ze zo'n lief onschuldig meidje is!die acties 6 tegen 2?toen speelde ze zo perfeckt het slachtoffertje dat iedereen met der te doen had,de situatie met huub idemdito..maar je hoord haar ook duidelijk zeggen ach ja spel en tv daar gaan we voor,en nu ben ik er klaar mee!Vind het een beetje een raar verhaal,en ja ze is idd klaar om dan nu ook te vertrekken,en gaat ze verder heeft ze in der eentje weer tv gemaakt hahaha.. |
|
|
|
|
mezelf
|
|
|
zo wat voelt ze der eigen goed zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|