|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
je kunt niemand meer vertrouwen |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
Landverraader is het ! idd milo ! : De Slet ! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
The kids aren't allright. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
zonde.. het was zo'n leuke knul! |
|
|
|
|
demy44
|
|
|
|
|
|
derq
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: dat vind ik te eng dat zit de hele harde kern natuurlijk. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
hahahahahahahahaha
sorry sorry, een maat van me is daar beheerder.... |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: Eey, ga Thomas roepen wegens reclame! |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: irakees? nederlander? |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Die maten van tegenwoordig Derq, achie..
Waarom niet gewoon toegeven dat je verschrikkelijke domme fouten maakt!? |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
hahahaha zelfkritiek is nooit mijn sterkste punt geweest:) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
rustig rustig jongens onze kleine groote man is nog steeds vol van onze club.
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
THANKS LEON! HAD IK EVEN NODIG |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: oh? waar woon je! haha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Veel te ver voor met de fiets pik.. En die traditionel holandse dingen zoals schaatsen en fietsen gaan jou niet goed af.Zie je rechter pols |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
hahaha, crossen bedoel je
met 100 KM per uur van dijk af op klein crossfietsje
dubbele salto geluk dat k niet op me nek ben gevallen en een stuurtje vol in me buik........ |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 04 januari 2010 - 20:47 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:hahaha, crossen bedoel je met 100 KM per uur van dijk af op klein crossfietsje dubbele salto geluk dat k niet op me nek ben gevallen en een stuurtje vol in me buik........ hahahahahaha ooit bijna het zelfde mee gemaakt,alleen bij mij zat dat stuurtje in me r@@t hahaha |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op maandag 04 januari 2010 - 20:50 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] hahahahahaha ooit bijna het zelfde mee gemaakt,alleen bij mij zat dat stuurtje in me r@@t hahaha das kut voor je................................................................vrouw
heeft zij een misvormde reet bij oraal... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 04 januari 2010 - 20:52 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:[..] das kut voor je................................................................vrouw heeft zij een misvormde reet bij oraal... Sorry in de nieuwe wet mag ik dit niet met kinderen van 15 bespreken hehehe |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
ik kan met trots zeggen dat ik de SEVO cursus met succes heb afgerond, wat leidde tot een slippertje met mijn dienst(ver)krachtige lerares die mijn inziens niet bepaald energiek in het leven stond na dit drastische gebeuren....
overtuigd?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 januari 2010 door FeyenoordRandwijk -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 04 januari 2010 - 20:57 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:ik kan met trots zeggen dat ik de SEVO cursus met succes heb afgerond, wat leidde tot een slippertje met mijn dienst(ver)krachtige leraar die mijn inziens niet bepaald energiek in het leven stond na dit drastische gebeuren.... overtuigd? Maak er lerares van Achie..
Pas dan ben ik overtuigd.. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: moslims mogen toch niet met homo's |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ach priesters mogen ook niet met jongetjes.... mannen in jurken, niet te vertrouwen |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY