|
|
pala
|
|
|
ik heb gehoord van betrouwbare bron dat ajax voor 80% rond zijn met bojan krikic |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Als ik jou was, zou ik de resterende 20% maar geloven ;-) |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
mijn bron zegt wat anders, het gaat niet over Bojan. |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
let op, er wordt wel degelijk iemand Gehuurd door Ajax deze winter. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: lijkt je dat huren zo'n goed idee dan? |
|
|
|
|
AjaxThebesteVanNL
|
|
|
quote: Iemand gekocht bedoel je, een verdediger(weet ik zeker) en een aanvaller. |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
nee GEhuurd. dat kopen zou ook wel. maar huren sowieso. en of het verstandig is, ik zou het niet weten. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op maandag 04 januari 2010 - 22:27 schreef Johnnyafca het volgende:nee GEhuurd. dat kopen zou ook wel. maar huren sowieso. en of het verstandig is, ik zou het niet weten. pff babel of bojan huren zou denk ik wel handig zijn, kampioen worden en in de zomer eens goed scouten. |
|
|
|
|
AjaxThebesteVanNL
|
|
|
quote:Op maandag 04 januari 2010 - 22:27 schreef Johnnyafca het volgende:nee GEhuurd. dat kopen zou ook wel. maar huren sowieso. en of het verstandig is, ik zou het niet weten. Ze zijn bezig met Douglas da Silva.En Jol wilt meer sterhouders in het team.Geloof me dat er wat wordt gekocht in de winterstop.
Dit zijn de beste spelers:
Van der wiel Vertonghen Emanuelson Alderweireld De zeeuw Suarez Enoh pantelic
JOl wil er 2 bij hebben die ervaring hebben en sterk zijn.nou dan heb je een elftal hoor.ajax mist gewoon 2 grote beren 1 voorin/midden en 1 achterin. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op maandag 04 januari 2010 - 22:31 schreef AjaxThebesteVanNL het volgende:[..] Ze zijn bezig met Douglas da Silva.En Jol wilt meer sterhouders in het team.Geloof me dat er wat wordt gekocht in de winterstop. Dit zijn de beste spelers: Van der wiel Vertonghen Emanuelson Alderweireld De zeeuw Suarez Enoh pantelic JOl wil er 2 bij hebben die ervaring hebben en sterk zijn.nou dan heb je een elftal hoor.ajax mist gewoon 2 grote beren 1 voorin/midden en 1 achterin. atouba;) |
|
|
|
|
AjaxThebesteVanNL
|
|
|
quote: Oja die komt er ook nog aan. |
|
|
|
|
robs
|
|
|
Als ajax alle spelers mocht opstellen die er ooit gespeeld hebben, zouden we in de laatste tien jaar zeker 5 keer de Champions League hebben gewonnen. Van Van der Sar tot Seedorf, Ibrahmimoic en Maxwell tot Chivu en van Huntelaar, De Jong, Sneijder en Van der Vaart tot Babel.
Ajax is sowieso met landstitels en Europese successen de beste en grootste club van Nederland en dat zal altijd zo blijven. |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
en dan is het nog de kunst om zulke spelers bij elkaar te houden.. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op maandag 04 januari 2010 - 23:11 schreef robs het volgende:Als ajax alle spelers mocht opstellen die er ooit gespeeld hebben, zouden we in de laatste tien jaar zeker 5 keer de Champions League hebben gewonnen. Van Van der Sar tot Seedorf, Ibrahmimoic en Maxwell tot Chivu en van Huntelaar, De Jong, Sneijder en Van der Vaart tot Babel. Ajax is sowieso met landstitels en Europese successen de beste en grootste club van Nederland en dat zal altijd zo blijven. pff dat betwijfel ik, babel wissel bij liverpool (europa league), met chivu, huntelaar en de jong heb je nou ook niet bepaald 3 TOPspelers. als ik zo'n team vergelijk met bijv. barcelona dan denk ik dat barca toch wat meer kwaliteit heeft. |
|
|
|
|
robs
|
|
|
in elk geval meer kwaliteit dan die lampjes van jou pat dit is maar een greep met de spelers van nu er dus nog bij dan he? |
|
|
|
|
demy44
|
|
|
en julie denken dat elia nar ajax wil hahahah |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 januari 2010 - 02:35 schreef PSVMocro het volgende:[..] Klopt, volgens een onderzoek heeft Ajax de meeste supporters en hebben PSV en Feyenoord nagenoeg hetzelfde supportersaantallen. Wat jij er wel bij vergeet te vermelden is dat Ajax minstens zoveel gehaat wordt als dat het geliefd is. Daarom scoort Ajax laag als het op imago uitkomt. [..] Gomes en Alex terug. Van Bommel als controleur, Park samen met Afellay op het middenveld. Van Nistelrooij in de spits, Robben op links. Hiddink als coach met Rutten als assistent. Laat maar komen dat Ajax van jouw. :P -----------------------VD Sar------------------
V.D Wiel-------Heitinga------Grygera----Maxwell
-----------De Jong-------------Sneijder--------
Suarez--------------------------------V.D Vaart
--------------Huntelaar----Ibrahimovic---------
Coach: Pietje Puk.
Verslag na de wedstrijd: Het komt natuurlijk niet als een verassing dat dit fantastische AJAX met 6-0 van ons redelijke Psv wint:)
Kun je trouwens maar 7 spelers opnoemen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 januari 2010 door remco k -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 04 januari 2010 - 22:30 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] pff babel of bojan huren zou denk ik wel handig zijn, kampioen worden en in de zomer eens goed scouten. newsflash!, scouten gebeurd het hele jaar door, niet alleen in de zomer. |
|
|
|
|
FsiderVak129
|
|
|
We hebben de jeugd toch nog? |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 januari 2010 - 10:26 schreef remco k het volgende:[..] -----------------------VD Sar------------------ V.D Wiel-------Heitinga------Grygera----Maxwell -----------De Jong-------------Sneijder-------- Suarez--------------------------------V.D Vaart --------------Huntelaar----Ibrahimovic--------- Coach: Pietje Puk. Verslag na de wedstrijd: Het komt natuurlijk niet als een verassing dat dit fantastische AJAX met 6-0 van ons redelijke Psv wint:) Kun je trouwens maar 7 spelers opnoemen? Het gaat voornamelijk om de as...de rest is irrelevant en kan worden bijgevuld uit de huidige spelersgroep. ;) |
|
|
|
|
robs
|
|
|
Ik vind niet dat mensen die Pisvee in hun naam hebben staan op Ajax Headliner thuishoren en de meeste posts doen, dus Patrick, ga ajb lekker naar je eigen cluppie, zo reageert er bijna niemand meer van onze AFCA, ze worden er toch een beetje misselijk van, althans de meeste en de fanatieke... |
|
|
|
|
FsiderVak129
|
|
|
Kan je wel zeggen ja...
zie hier PSVmocro... Patrickpsv15 |
|
|
|
|
Robertos90
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 januari 2010 - 13:58 schreef robs het volgende:Ik vind niet dat mensen die Pisvee in hun naam hebben staan op Ajax Headliner thuishoren en de meeste posts doen, dus Patrick, ga ajb lekker naar je eigen cluppie, zo reageert er bijna niemand meer van onze AFCA, ze worden er toch een beetje misselijk van, althans de meeste en de fanatieke... Idd dat is 1 van de redenen dat ik dus bijna niet meer reageer. Deze gasten denken mee te kunnen lullen, maar weten helemaal niet wat er binnen onze club speelt. |
|
|
|
|
Robertos90
|
|
|
@psvmocro haat bestaat uit jaloezie |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 januari 2010 - 13:58 schreef robs het volgende:Ik vind niet dat mensen die Pisvee in hun naam hebben staan op Ajax Headliner thuishoren en de meeste posts doen, dus Patrick, ga ajb lekker naar je eigen cluppie, zo reageert er bijna niemand meer van onze AFCA, ze worden er toch een beetje misselijk van, althans de meeste en de fanatieke... Dat mag jij vinden. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote: Zie je ons als opvolgers van Suarez? Daar gaat het in dit topic uiteindelijk wel om. :P |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 januari 2010 - 14:44 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Idd dat is 1 van de redenen dat ik dus bijna niet meer reageer. Deze gasten denken mee te kunnen lullen, maar weten helemaal niet wat er binnen onze club speelt. haha...volgens mij lezen we allemaal dezelfde berichten. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Dan vergeten we: Chivu en seedorf nog
On.Van het geld van Suarez 1 of 2 versterkingen halen: Douglas(van twente) Dembele. De rest aanvullen eigen talent |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote: Dat zou bij velen best het geval kunnen zijn. Alleen is er op dit moment weinig om jaloers op te zijn. |
|
|
|
|
FsiderVak129
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 januari 2010 - 15:01 schreef PSVMocro het volgende:[..] Zie je ons als opvolgers van Suarez? Daar gaat het in dit topic uiteindelijk wel om. :P heeft er niks mee te maken maar waarom wordt er hier door jullie dan gereageerd. Ben dan wel nieuw op headliner maar niet in forumwereld. Ben aktief op vele fronten maar als je niks met het onderwerp hebt maar alleen maar inbreekt in discussies om reakties op te wekken wat zoek je dan in het Ajax gedeelte?
Dat snap ik en andere denk ik ook niet... |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 januari 2010 - 16:13 schreef FsiderVak129 het volgende:[..] heeft er niks mee te maken maar waarom wordt er hier door jullie dan gereageerd. Ben dan wel nieuw op headliner maar niet in forumwereld. Ben aktief op vele fronten maar als je niks met het onderwerp hebt maar alleen maar inbreekt in discussies om reakties op te wekken wat zoek je dan in het Ajax gedeelte? Dat snap ik en andere denk ik ook niet... Ajax is niet mijn club, maar het is altijd interessant om nieuws omtrent de grootste concurrent te volgen en erover te discussiëren. Ik heb dus wel iets met het onderwerp...en lees mijn eerste post in dit topic. Het was ontopic en zonder bijbedoeling om reacties op te wekken. Ik reageer alleen als andere dat doen waar jij mij van beschuldigd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 januari 2010 door PSVMocro -- |
|
|
|
|
Afca Rein
|
|
|
Moussa Dembélé!! dat lijkt me een goede opvolger!! heeft ervaring is erg sterk aan de bal en kent het Nederlandse voetbal, en wil zelf vertrekken uit Alkmaar. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 januari 2010 - 16:50 schreef Afca Rein het volgende:Moussa Dembélé!! dat lijkt me een goede opvolger!! heeft ervaring is erg sterk aan de bal en kent het Nederlandse voetbal, en wil zelf vertrekken uit Alkmaar. ik vraag me eigenlijk af hoe ajax dat dan moet doen? Az wordt waarschijnlijk deze winterstop al leeggeroofd en suarez gaat pas volgend jaar weg en dan is er geen geld voor dembele of lens of iets dergelijks. Dat geld is pas beschikbaar in de zomer en dan is az al 'leeggeroofd' |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 januari 2010 - 15:02 schreef Hummel10 het volgende:Dan vergeten we: Chivu en seedorf nog On.Van het geld van Suarez 1 of 2 versterkingen halen: Douglas(van twente) Dembele. De rest aanvullen eigen talent er wordt zo makkelijk over gedacht, Twente laat niet zomaar haar beste verdedigers naar de concurrentie gaan. Over geld hebben ze volgens mij ook niets te klagen in Enschede dus ik denk niet dat munstermann hem zo makkelijk laat gaan... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
er wordt zo makkelijk over gedacht, Twente laat niet zomaar haar beste verdedigers naar de concurrentie gaan. Over geld hebben ze volgens mij ook niets te klagen in Enschede dus ik denk niet dat munstermann hem zo makkelijk laat gaan... Is ook wel zo alleen hij heeft het zelf al een keer aangegeven. Ajax is en blijft groter!! |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 januari 2010 - 19:23 schreef Hummel10 het volgende:er wordt zo makkelijk over gedacht, Twente laat niet zomaar haar beste verdedigers naar de concurrentie gaan. Over geld hebben ze volgens mij ook niets te klagen in Enschede dus ik denk niet dat munstermann hem zo makkelijk laat gaan... Is ook wel zo alleen hij heeft het zelf al een keer aangegeven. Ajax is en blijft groter!! pff... denk niet dat douglas (nu hij met twente grote kans heeft op het kampioenschap) de overstap gaat maken naar ajax. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 januari 2010 - 18:48 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] ik vraag me eigenlijk af hoe ajax dat dan moet doen? Az wordt waarschijnlijk deze winterstop al leeggeroofd en suarez gaat pas volgend jaar weg en dan is er geen geld voor dembele of lens of iets dergelijks. Dat geld is pas beschikbaar in de zomer en dan is az al 'leeggeroofd' je moet je beter laten informeren, ajax heeft vorig seizoen een verlies geleden, dat betekent alleen niet dat er helemaal geen geld meer is, ajax heeft aangegeven geen geld te willen uitgeven aan nieuwe spelers, desalniettemin heeft ajax nog steeds een positief saldo van rond de 65 miljoen euro. meer dan wie dan ook in NL. |
|
|
|
|
steve'o
|
|
|
Laat gewoon die Sulejmani beter worden |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
pff... denk niet dat douglas (nu hij met twente grote kans heeft op het kampioenschap) de overstap gaat maken naar ajax. We hadden het ook niet over nu maar als suarez verkocht word! En seizoen is nog lang dus waar staat twente einde van de rit?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 januari 2010 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
robs
|
|
|
Dembele halen
voorin spelen met dembele op 10 links urby rechts suarez en in de punt pantelic of een gehuurde huntelaar
aissati weg
derde ster! |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
gewoon niet reageren op die irritante mokro, met patrick heb ik nooit problemen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 januari 2010 door Johnnyafca -- |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 januari 2010 - 14:44 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Idd dat is 1 van de redenen dat ik dus bijna niet meer reageer. Deze gasten denken mee te kunnen lullen, maar weten helemaal niet wat er binnen onze club speelt. Laat die gasten toch reacties plaatsen op dit forum, wat maakt het uit? Als het iemand niet aanstaat, ga je er gewoon niet op in. Klaar. |
|
|
|
|
ruud.1802
|
|
|
stoch , ruiz of arnautovic zijn goede opvolger |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
Zeg mensuh. Ik, ajaxfan, vind dat iedereen gewoon mag reageren op een "open forum" als deze. Zolang het maar met wederzijds respect gedaan wordt en in dit topic is dat zo. Maak er ander een gesloten forum van, toon mekaar je clubkaartjes en be happy. Also. Back to topic. Volgens mij hadden we het over Suarez! |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
Wie moet Ajax halen. Ik denk geen andere spits. Aanvallers genoeg, al wordt het wel tijd dat sommige hun vorm opzoeken. Zie nog steeds graag Cvitanic terugkomen mocht Suarez weggaan. Van de centjes misschien 1 of 2 verdedigers halen want dat blijft het zwakke punt. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Cvitanich doet wel wat een spits moet doen:Scoren!. Sulejmani links Cvita(Pantelic) centrum en Dembele of Arnautovic rechts is wel aardig dacht ik.(Als suarez verkocht word dan he!) |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Dembélé zou een geweldige speler voor Ajax zijn, maar Az laat 'm nooit naar Ajax vertrekken. Bovendien heeft Ajax meermalen aangegeven dat voor een speler niet meer dan 8 miljoen wordt uitgegeven. Dembélé is veel meer waard, dus zullen we hem in Amsterdam niet kunnen bewonderen.
Met enkele jeugdspelers op komst is het helemaal niet nodig om spelers te kopen. De enige waarvoor je een uitzondering mag maken is Maarten Martens. Op dit moment hangt er geen hoog prijskaartje aan hem en is het nu de kans om hem in te lijven. Deze speler gaat zeker slagen in Amsterdam, want hij is een echte Ajax-voetballer.
Met Eriksen heeft AJAX een speler voor de toekomst en met de aanwas vanuit de eigen jeugd heeft Ajax meer dan voldoende aanvallers voorhanden. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
AZ heeft weinig te zeggen denk ik Dembele stuurt aan op een vertrek en Az staat er financieel ook niet erg goed voor. Martens mogen ze houden van mij! Heb ik nog liever schaken van vvv of chadli. |
|
|
|