|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
1. Dirk Kuyt, Werken werken werken werken: Rotterdam 2. Pi-Air, Vrije trap? 3. Bosvelt, he's here he's there he's fucking everywhere |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote:Op maandag 04 januari 2010 - 21:22 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:1. Dirk Kuyt, Werken werken werken werken: Rotterdam 2. Pi-Air, Vrije trap? 3. Bosvelt, he's here he's there he's fucking everywhere Met dit rijtje ben ik het wel eens. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: verpest de discussie nou niet hahaha |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
|
|
|
piet
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Debielen: Timmer Bruins Makaay
Helden: Kuyt Van Hooijdonk Bosvelt
Helden waren moeilijk te kiezen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 januari 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Leonard Lee Lucius
The three L`sssssss |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: debielen:
Lazovic, 7 miljoen ja! Leonard, wie o wie heeft die gosert binnengehaald? Kolkka, thanks voor je 2 doelpunten tegen FCDH
hmm inplaats van Kolkka kan natuurlijk ook Leonardo staan |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Hier kan ik me ook wel in vinden.......hoewel ostlund was ook wel aardig toch? |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: Als klein jongetje vond ik Ostlund altijd geweldig, dat meen ik serieus! Had er toen ook echt geen kijk op.... (idd, nu ook niet ovi!) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: östlund is juist 1 van mijn helden!!! Zoals Kuyt Bosvelt Babovic Pierre v Wonderen Gyan Tomasson enzo enzo
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 januari 2010 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ostlund, wat een ramp was dat |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nooit en te nimmer weg moeten doen die jongen... Als enige voorbij ganger de moeite genomen om afscheid te nemen van het publiek.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Qua prestaties was het een ramp |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op maandag 04 januari 2010 - 21:44 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nooit en te nimmer weg moeten doen die jongen... Als enige voorbij ganger de moeite genomen om afscheid te nemen van het publiek.... ja idd, ererondje langs de kuip hahahahaha
Derksen in column (voor leon): 'Feyenoord scoutte Östlund in het eerst een beste kroegelftal uit Zweden.' haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 januari 2010 door FeyenoordRandwijk -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 04 januari 2010 - 21:46 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:[..] ja idd, ererondje langs de kuip hahahahaha Derksen in column (voor leon): 'Feyenoord scoutte Östlund in het eerst een beste kroegelftal uit Zweden.' haha International tentijden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 04 januari 2010 - 21:46 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:[..] ja idd, ererondje langs de kuip hahahahaha Derksen in column (voor leon): 'Feyenoord scoutte Östlund in het eerst een beste kroegelftal uit Zweden.' haha Zal Beukers wel weer gescout hebben |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
die neemt tog wel de verkeerde eruithaha |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote:Op maandag 04 januari 2010 - 21:40 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:[..] Als klein jongetje vond ik Ostlund altijd geweldig, dat meen ik serieus! Had er toen ook echt geen kijk op.... (idd, nu ook niet ovi!) Het is dat je het zelf zegt |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Was wel een inkoppertje geweest idd |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Dirk Kuyt Paul Bosvelt en ................ Ron Vlaar! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
belangrijkste spelers:
Zoetebier Razsa Gyan Pauwe van Wonderen Ono Bosvelt van Persie Kalou Pi-Air Tomasson |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
Kuijt-Van Hooijdonk-Cruz. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Cruz kan net in dit decenium |
|
|
|
|
Wallie1908
|
|
|
|
|
|
demy44
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Doe maar gewoon t hele elftal wat de UEFA cup won. Dat was een team prestatie. (en de rechtervoet van Pierre)
De rest heeft dit decennium niets gepresteerd. |
|
|
|
|
demy44
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dankzij Kuyt hebben we.....
vul maar in. |
|
|
|
|
demy44
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: had liever een kampioenschap behaald, alle respect voor Dirk, maar met hem hebben we niks gewonnen. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 januari 2010 - 11:57 schreef hotjumper het volgende:[..] had liever een kampioenschap behaald, alle respect voor Dirk, maar met hem hebben we niks gewonnen. o nee! de laatste overwiningen op de kk neuzen |
|
|
|
|
Rene Koster
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 januari 2010 - 11:57 schreef hotjumper het volgende:[..] had liever een kampioenschap behaald, alle respect voor Dirk, maar met hem hebben we niks gewonnen. En was wel een van de beste spelers dit decenium, ik wou dat we hem er nu bij hadden. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: dat dan weer wel, wordt wel weer een keer tijd... |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Als we Dirk als linksback hadden opgesteld in t UEFA team, was ie nog de man! |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote: Je hebt gelijk jumper 1999,maar ja net dan,vond dat nou een echte wereldspits.
Links rechts schieten koppen sterk aan de bal gemeen,was ook snel had eigenlijk alles. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 januari 2010 - 17:44 schreef De Spot het volgende:[..] Je hebt gelijk jumper 1999,maar ja net dan,vond dat nou een echte wereldspits. Links rechts schieten koppen sterk aan de bal gemeen,was ook snel had eigenlijk alles. ja, dreef me echter soms tot waanzin, als ie weer een hele wedstrijd niet bij de les leek. terwijl je wist dat ie beter was.
heee, heb ik met Bruins ook vaak.... |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 januari 2010 - 21:37 schreef hotjumper het volgende:[..] ja, dreef me echter soms tot waanzin, als ie weer een hele wedstrijd niet bij de les leek. terwijl je wist dat ie beter was. heee, heb ik met Bruins ook vaak.... Hij oogde flegmatiek,maar was echt een kanjer durf zelfs te zeggen soms te goed voor zijn teamgenoten.
Bruins oogt ook zo,maar heeft helaas geen rendement,moeten hem wel de kans geven vind ik.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 januari 2010 door De Spot -- |
|
|
|
|
Jeli
|
|
|
quote: Helemaal goed! Van een speler als Ono kon ik echt genieten. Kuyt en van Hooijdonk behoeven natuurlijk geen nadere uitleg. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 januari 2010 - 04:47 schreef hotjumper het volgende:belangrijkste spelers: Zoetebier Razsa Gyan Pauwe van Wonderen Ono Bosvelt van Persie Kalou Pi-Air Tomasson en Emerton,wat een held!!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ja maar die was toch geschorst, of geblesseert toen, dus die heb pech ;-) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Ja in de halve finale,met het nemen van die hoekschop krijg hij geel voor tijdrekken. Dat was echt sneu voor die jongen,maar daarom hoort hij er voor mij wel bij. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 januari 2010 - 21:37 schreef hotjumper het volgende:[..] ja, dreef me echter soms tot waanzin, als ie weer een hele wedstrijd niet bij de les leek. terwijl je wist dat ie beter was. heee, heb ik met Bruins ook vaak.... Cruz had toch ook de bijnaam "de tuinman" of zit ik nu mis? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: inderdaad "el jardinero" omdat hij bij zijn eerste club Banfield bij kluste als terreinknecht.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 januari 2010 door hotjumper -- |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Ja Emerton was echt een jonge van niet lullen,maar poetsen. |
|
|
|