|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Bruins is een heel ander soort voetballer, kan je niet vergelijken. |
|
|
|
|
demy44
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Maar ja volgens mij moet je zoiets wel in je hebben en Bruins heeft dat gewoon niet ,omdat Bruins ook een hele andere type speler is hij moet het meer van techniek hebben. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Hahahaha we hadden allebij de zelfde gedachte. |
|
|
|
|
demy44
|
|
|
quote:Op woensdag 06 januari 2010 - 13:28 schreef ovi het volgende:[..] Maar ja volgens mij moet je zoiets wel in je hebben en Bruins heeft dat gewoon niet ,omdat Bruins ook een hele andere type speler is hij moet het meer van techniek hebben. dat is waar maar je moet ook mentalteit hebben |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Haha, kunnen we niet gewoon een algehele BRUINS topic openen.. zelf de topics van babovic en makaay eindigen met bruins |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op woensdag 06 januari 2010 - 16:43 schreef Xapter het volgende:Haha, kunnen we niet gewoon een algehele BRUINS topic openen.. zelf de topics van babovic en makaay eindigen met bruins hahahahahaha je hebt gelijk! bruins de baby van feyenoord rotterdam! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 06 januari 2010 - 16:43 schreef Xapter het volgende:Haha, kunnen we niet gewoon een algehele BRUINS topic openen.. zelf de topics van babovic en makaay eindigen met bruins ach uiteindelijk leiden alle topics naar makaay |
|
|
|
|
bram
|
|
|
makaay for president!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Mauro
|
|
|
1. DIRK KUYT
2. Paul Bosvelt
3. Pi-air/ Tomasson |
|
|
|
|
feyenoord(010)
|
|
|
Belangrijkste was toch PI-AIR
2: Dirk Kuyt 3: Paul Bosvelt / Van Persie.
En ook Castelen mag wel genoemd worden.
(en wat vinden jullie dat Drenthe bij Feyenoord betekend heeft.) |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote:Op donderdag 07 januari 2010 - 19:14 schreef feyenoord(010) het volgende:Belangrijkste was toch PI-AIR 2: Dirk Kuyt 3: Paul Bosvelt / Van Persie. En ook Castelen mag wel genoemd worden. (en wat vinden jullie dat Drenthe bij Feyenoord betekend heeft.) Drenthe wou ons een oor aan naaien |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote:Op donderdag 07 januari 2010 - 19:14 schreef feyenoord(010) het volgende:Belangrijkste was toch PI-AIR 2: Dirk Kuyt 3: Paul Bosvelt / Van Persie. En ook Castelen mag wel genoemd worden. (en wat vinden jullie dat Drenthe bij Feyenoord betekend heeft.) en Castelen was te blessure gevoelig om belangrijk te zijn vind ik. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Wat een mooie avatar joh... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Drenthe had moeten blijven, was ie een grote geworden bij ons, ik voorzie nu dat ie langzaam in de marge gaat verdwijnen. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op donderdag 07 januari 2010 - 21:45 schreef hotjumper het volgende:[..] Drenthe had moeten blijven, was ie een grote geworden bij ons, ik voorzie nu dat ie langzaam in de marge gaat verdwijnen. zou goed kunnen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ik zeg: lekker belangrijk. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
de belangerijkste speler is de guzman die is tot inzicht gekomen dat hij het feyenoordshirt niet waardig is. |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
Nummer een Dirkie Kuyt Nummer twee Pierre van Hooydonk en Jon Dahl Tomasson Nummer drie Paul Bosvelt en Sinji Ono
En de drie meest waardeloze: 1==== Luigi Bruins 2==== Andwele Slory 3==== Angelos Charisteas 4==== Jonathan de Guzman, omdat ie weinig tot niks gaat opbrengen. Absoluut geen Feyenoord gevoel heeft ie. Hij kan veel van Dirkie Kuyt leren wat dat betreft.
En verder een hoop ik succesvol afloop van het seizoen 2009-2010 |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
Marciano
|
|
|
Kuyt Van Hooijdonk Vlaar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 januari 2010 door Marciano -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
kuyt van hooijdonk van wonderen |
|
|
|