|
|
MMM
|
|
|
1. Timmer - Clown eerste klas, eindelijk van je af ouwe lul 2. Bruins - Slap wijf, krachthonk in a.u.b 3. Makaay - Sjokkende lamzak
Dit is versie 1 van mijn lijstje, ik denk nog na of er veranderingen in komen!
Henk blijft wel sowieso 1. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op maandag 04 januari 2010 - 21:38 schreef MMM het volgende:1. Timmer - Clown eerste klas, eindelijk van je af ouwe lul 2. Bruins - Slap wijf, krachthonk in a.u.b 3. Makaay - Sjokkende lamzak Dit is versie 1 van mijn lijstje, ik denk nog na of er veranderingen in komen! Henk blijft wel sowieso 1. 1. Leonard - welke prutser heeft déze prutser gehaald? 2. Leonardo - ik zou gaan janken, jood. 3. Lazovic - ik zou gaan janken, lamp. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote:Op maandag 04 januari 2010 - 21:38 schreef MMM het volgende:1. Timmer - Clown eerste klas, eindelijk van je af ouwe lul 2. Bruins - Slap wijf, krachthonk in a.u.b 3. Makaay - Sjokkende lamzak Dit is versie 1 van mijn lijstje, ik denk nog na of er veranderingen in komen! Henk blijft wel sowieso 1. Ik ben bang dat het een hele lange lijst gaat worden of heb ik het mis? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Het liefst zou ik een top 10 maken |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Jullie houden nog wel van mij he, ondanks mijn negatieve opening van dit topic.
Moet er soms even uit |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: ostlund, magrao, gibbs, leonard, kolkka, huysegems, pi-air (2de per.) greene(uitgezonderd 1ste jaar), lazovic, leonardo, malkowski tja, wie niet? |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: zolang je geen foto heb, behoor je niet tot t kluppie |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ik hoor liever bij het Cluppie
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 januari 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
1. Lee : kwam nog geen lantaarnpaal voorbij 2. Leonard : schande had nooit bij ons binnen mogen komen 3. Ostlund : wat een dwaas was dat zeg die kon er echt helemaal niks van
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 januari 2010 door ovi -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik vond Lee niet eens zo heel slecht. Die jongen is alleen een moederskindje, kan niet zonder z'n land en familie denk ik. Zonde |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: YES 1-0 FOR THE BABY! |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: bij eerdere clubs deed ie t goed, maar t was hier 0,0 |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote:Op maandag 04 januari 2010 - 21:42 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:[..] ostlund, magrao, gibbs, leonard, kolkka, huysegems, pi-air (2de per.) greene(uitgezonderd 1ste jaar), lazovic, leonardo, malkowski tja, wie niet? We hebben onder Gullit toch ook een x een 18 jarige Bulgaar Bandelovski met veel tamtam gehaald en die gozer koste volgens mij 2,5 miljoen ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 januari 2010 door ovi -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En Laybutt, ook zo'n geweldenaar |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee johhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ...... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die Ovi heeft er verstand van! Ostlund was een ramp |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Ik heb hier ook alleen maar moeten lachen om die gozer |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op maandag 04 januari 2010 - 21:46 schreef ovi het volgende:[..] We hebben onder Gullit toch ook een x een 18 jarige Bulgaar Bandelovski met veel tamtam gehaald en die gozer koste volgens 2,5 miljoen ? de miskopen onder gullit zijn niet te tellen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee johhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Opbouwend was hij niet veel maar verdedigend deed hij niet onder voor iedereen die na hem kwam op Fernandez en Leerdam na dan... Maar die hebben Vlaar naast hun ,geen Gibs.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Speelt nu bij Dinamo Kiev.. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Die man verdient daar nu eigenlijk nog de galg voor. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
en vd herik die beide heren heeft aangesteld |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vd Herik had toen al minder te vertellen toch? OF was dat vanaf dat seizoen.
Had het pas nog gelezen in de VI |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Óstlund Gibbs Bahia Basto
Ono Ghaly Paauwe ? Castelen Kuijt Kalou
Nu zouden we de dubbel pakken met dat team hahahaha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Peter vd Berg hadden we ook nog, haha
Ghaly was geweldig, helaas verneukt door E. Koeman |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote:Op maandag 04 januari 2010 - 21:49 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nee johhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Opbouwend was hij niet veel maar verdedigend deed hij niet onder voor iedereen die na hem kwam op Fernandez en Leerdam na dan... Maar die hebben Vlaar naast hun ,geen Gibs.... Dat er na hem niet veel beters is gekomen zegt volgens mij meer iets over de scouting dan over hem. Ik vond hem op alle fronten te kort komen voor ons Feyenoord en dat heeft niet alleen met Gibs of wie dan ook te maken . De man kwam op zijn 28ste jaar naar Feyenoord vanuit Zweden dat zegt toch genoeg lijkt mij, in Zweden wordt normaal gesproken alle goeie spelers rond of voor hun 21ste weggeplukt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: En z`n broer Pascal Boschaert hahhaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 januari 2010 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ostlund werd gehaald omdat hij een keer Robben uit de wedstrijd speelde.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 04 januari 2010 - 21:58 schreef ovi het volgende:[..] Dat er na hem niet veel beters is gekomen zegt volgens mij meer iets over de scouting dan over hem. Ik vond hem op alle fronten te kort komen voor ons Feyenoord en dat heeft niet alleen met Gibs of wie dan ook te maken . De man kwam op zijn 28ste jaar naar Feyenoord vanuit Zweden dat zegt toch genoeg lijkt mij, in Zweden wordt normaal gesproken alle goeie spelers rond of voor hun 21ste weggeplukt. Dat klopt idd,voor het geld van wat al deze spelers hebben gekost kon je wel beter halen.. Gek genoeg zijn de meeste volgens mij nog met winst verkocht.. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op maandag 04 januari 2010 - 21:39 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:[..] 1. Leonard - welke prutser heeft déze prutser gehaald? 2. Leonardo - ik zou gaan janken, jood. 3. Lazovic - ik zou gaan janken, lamp. mondje dicht over onze held... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
DANKOOOOO in een massagraf |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
het waren er veel te veel, sowieso veel meer dan 3, kan dus geen "top" 3 verzinnen, zou niet correct zijn t.o.v. de overige |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik ga er van uit dat ze allemaal hun best hebben gedaan en daar verdienen ze respect voor. Dat ze het niet kunnen is een ander verhaal, want wees eens eerlijk, als ze jou zouden vragen of je bij Feyenoord wil komen spelen, zou jij dan nee zeggen? |
|
|
|
|
demy44
|
|
|
|
|
|
Wallie1908