|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ja maar, jij begon! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: nee hoor Milo is begonnen |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
hey oudjes geen ruzie maken! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: ik maak gvd geen ruzie |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: sorry verkeerde bericht gequote...
Ja maar! Milo begon! echt waar hoor! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: het is sowiezo altijd de schuld van Milo |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
de schuld van mij? de schuld van leon! die heeft rovert en els ook al weggepest |
|
|
|
|
bram
|
|
|
oh,ik dacht dat ik dat gedaan had,of jij natuurlijk |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
IK SCHAAM ME DIEP, MAAR MET DANK AAN JAPIE:
ANTHONY LURLING OP 1 |
|
|
|
|
FEYENOORD KAMPIOENEN
|
|
|
Beetje flauw dat Timmer op het lijstje staat hij heeft op het laatste seizoen na gewoon goed gekeept, is misschien 1 seizoen te lang doorgegaan. Maar hij deelde ook in de malaise van de rest want wees eerlijk de laatste 2a3 seizoenen waren gewoon bagger. Gelukkig is het nu weer beter FEYENOORD KAMPIOENEN |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: Dat zijn wij. Steunen Feyenoord zij aan zij. Kippenvel en wat een sfeer. De Kuip gaat golvend op en neer. Iedereen gaat Hand in Hand. Een Feyenoord Fan uit altijd stand! |
|
|
|
|
KAA
|
|
|
1.Wotte 2.Gullit Dat zijn de slechtste keuze:s da laatste jaren |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: bestaat niet! is de goedheid zelve, die Leon! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
ostlund bosschaart aerts is de grootste! HAHAHAHAH........PRRRRRRUTSERRRRRR |
|
|
|
|
KoosTak
|
|
|
Antal Roth, wat een kneus die baardaap! |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: daar behoort kuyt ook toe, dus als je die ook slecht vindt en een onbelangrijke speler.... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 januari 2010 - 21:03 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] daar behoort kuyt ook toe, dus als je die ook slecht vindt en een onbelangrijke speler.... als we straks kampioen zijn en de cl finale halen of de uefa cup hebben gewonnen dan is Kuijt ook een professor Feyenoord vraag geworden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 januari 2010 door hotjumper -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: vind het raar dat je me klootzak noemt alleen maar omdat ik weiger de naam timmer nog te schrijven.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2010 - 21:19 schreef hotjumper het volgende:[..] vind het raar dat je me klootzak noemt alleen maar omdat ik weiger de naam timmer nog te schrijven.... Hahaha |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: was ie zeker geblesseerd.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: wie, Robben? geblesseerd? dat is echt zelden ....................................... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ostlund is gewoon verkeerd gebruikt die kon alleen z'n man uitschakelen verder niks. Ik hou daar wel van backs die kunnen verdedigen. |
|
|
|
|
passie
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: volgens mij hebben ze alle drie geen bal getrapt in wat voor competitie dan ook in dit decenium.... |
|
|
|
|
demy44
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 - 09:44 schreef hotjumper het volgende:[..] volgens mij hebben ze alle drie geen bal getrapt in wat voor competitie dan ook in dit decenium.... daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben haahhahah |
|
|
|
|
STX
|
|
|
1. Geoffrey Cleys 2. Philippe Leonard 3. Angelos Charisteas
Redenen: 1. Ik wist niet eens meer hoe je zijn achternaam spelde, twijfel zelfs nu nog! 2. Lijkt me duidelijk, schopte nog geen deuk in een pakkie boter 3. Wel hard gewerkt, nooit echt gebracht waarvoor hij gehaald werd : goals maken... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
charisnotneus was wel een harde werker. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Lurling staat wat mij betreft stijf bovenaan. Op respectabele afstand gevolgd door Alexander Ostlund en Philippe Leonard. |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
Pieter Collen Ramon van Haaren Jean Carlos Dondé Peter van den Berg Sebastian Pardo Jorge Kike Acuña Anthony Lurling Mariano Bombarda Edwin de Graaf Pascal Bosschaart Bruno Basto Ivan Bandalovski Cory Gibbs Alexander Östlund Gerard de Nooijer Steve Olfers Stephen Laybutt Arco Jochemsen Jan de Visser Radoslav Samardzic Mauricio Aros Johan Elmander Leonardo II Meshal Mubarak Danko Lazovic Karim Saïdi John Owoeri Serginho Greene Mohammed Abubakari Jacob Lensky Ali Boussabon Benjamin De Ceulaer Joonas Kolkka Danny Buijs Chun-Soo Lee Philippe Léonard Aleksandar Ignjatovic
deze spelers hebben niet zoveel toegevoegt als je het mij vraagt. Veel vergeten namen ook. |
|
|
|