BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Beenhakker: 'Luigi Bruins mag De Kuip verlaten'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - dinsdag 05 januari 2010 - 09:38   quote  deeplink  
Beenhakker: 'Luigi Bruins mag De Kuip verlaten'

Leo Beenhakker, technisch directeur bij Feyenoord, heeft aan de persoonlijke begeleider van Luigi Bruins, Sietje Mouch, laten weten dat de aanvallende middenvelder de Stadionclub mag verlaten. Mouch laat in gesprek met Sportweek weten dat de Rotterdamse club Bruins wil verhuren of verkopen.

ADO Den Haag zou reeds interesse hebben getoond in de talentvolle spelmaker. Mouch zegt niet van de vermeende interesse van de Hagenezen op de hoogte te zijn. "Deze week ga ik met Luigi zitten om te kijken wat het beste is. Hem kennende wil hij naar een voetballende club. Ergens waar hij als rechtshalf of als nummer tien kan spelen en veel aan de bal is. Ik ben er geen voorstander van dat hij nu al naar het buitenland gaat, een Nederlandse club heeft de voorkeur", aldus de begeleider van Bruins tegenover Sportweek.

Bron: Sportweek
Rene Koster
 Rene Koster - dinsdag 05 januari 2010 - 09:42   quote  deeplink  
Geweldig nieuws ??????? Dat zeiden sommige ook toen van Persie weg ging. Het volgende talent dat wordt/is verkloot in de Kuip.
De.x
 De.x - dinsdag 05 januari 2010 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 januari 2010 - 09:42 schreef Rene Koster het volgende:
Geweldig nieuws ??????? Dat zeiden sommige ook toen van Persie weg ging. Het volgende talent dat wordt/is verkloot in de Kuip.
Eensch.
demy44
 demy44 - dinsdag 05 januari 2010 - 09:44   quote  deeplink  
we verhuren hem daarna komt hij terug en volgend seizoen is hij de opvolger voor de guzman
ovi
 ovi - dinsdag 05 januari 2010 - 09:44   quote  deeplink  
Ik ben hier niet zo blij mee ,verhuren oke,maar verkopen is heel erg dom!
demy44
 demy44 - dinsdag 05 januari 2010 - 09:45   quote  deeplink  
het zou zonde zijn
ovi
 ovi - dinsdag 05 januari 2010 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 januari 2010 - 09:45 schreef demy44 het volgende:
het zou zonde zijn
Andere clubs zouden zich dood lachen
demy44
 demy44 - dinsdag 05 januari 2010 - 09:48   quote  deeplink  
inderdaadt dadelijk speelt hij de sterren van de hemel net als
van persie loovens margrao
Wallie1908
 Wallie1908 - dinsdag 05 januari 2010 - 09:54   quote  deeplink  
Verhuren okee, maar verkopen?! Doe nog maar even niet. Die jongen gaat echt nog wel een keer komen. Alleen zoals we iedere over hebben. Zijn mentaliteit moet verbeteren!!
Rene Koster
 Rene Koster - dinsdag 05 januari 2010 - 10:05   quote  deeplink  
Die mentaliteit heeft hij al vanaf de f-jes TOEN hadden ze er wat aan moeten doen nu is dat telaat en moeten ze er alleen nog wat van leren, van Persie had hetzelfde probleem ook al vanaf jongsaf over het paard getild, en dan gaan die gassies naast hun schoenen lopen. En zie het dan maar weer om te draaien.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 05 januari 2010 - 10:28   quote  deeplink  
misselijk makende topic titel.
demy44
 demy44 - dinsdag 05 januari 2010 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 januari 2010 - 10:28 schreef Stylzz het volgende:
misselijk makende topic titel.
ja inderdaad beetje kinderachtig
sevillana
 sevillana - dinsdag 05 januari 2010 - 11:23   quote  deeplink  
denk, en vrees, dat Luigi opnieuw een talent is die bij Feyenoord om de een of andere reden niet kan slagen
MMM
 MMM - dinsdag 05 januari 2010 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 januari 2010 - 10:28 schreef Stylzz het volgende:
misselijk makende topic titel.
Mag jij vinden. Ik ben enorm blij als we van dit slappe wijf af zijn.
bram
 bram - dinsdag 05 januari 2010 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 januari 2010 - 10:28 schreef Stylzz het volgende:
misselijk makende topic titel.
respectloze topic titel
bram
 bram - dinsdag 05 januari 2010 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 januari 2010 - 11:30 schreef bram het volgende:

[..]

respectloze topic titel
ik bedoel,iedereen die een feyenoord shirt draagt of heeft gedragen heeft recht op respect.
demy44
 demy44 - dinsdag 05 januari 2010 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 januari 2010 - 11:33 schreef bram het volgende:

[..]

ik bedoel,iedereen die een feyenoord shirt draagt of heeft gedragen heeft recht op respect.
vind ik ook maar aan ene kant snap ik mmm ook wel hij voetbalt als een wijf
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 05 januari 2010 - 11:37   quote  deeplink  
Mijn voorkeur gaat uit naar verhuren, maar als ie verkocht wordt ook prima, maakt ie het vervolgens bij een andere club wel dan geeft dat alleen aan dat hij bij ons niet op zn plek was. Jammer maar helaas. Maar ik zie hem het liefst bij ons slagen.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 05 januari 2010 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 januari 2010 - 11:33 schreef bram het volgende:

[..]

ik bedoel,iedereen die een feyenoord shirt draagt of heeft gedragen heeft recht op respect.
johan cruijff niet.
demy44
 demy44 - dinsdag 05 januari 2010 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 januari 2010 - 11:37 schreef hotjumper het volgende:
Mijn voorkeur gaat uit naar verhuren, maar als ie verkocht wordt ook prima, maakt ie het vervolgens bij een andere club wel dan geeft dat alleen aan dat hij bij ons niet op zn plek was. Jammer maar helaas. Maar ik zie hem het liefst bij ons slagen.
inderdaat vehuren en volgend seizoen heel de voorberdeiding op 10 laten spelen en asl hij het dan goed doet laten staan
sevillana
 sevillana - dinsdag 05 januari 2010 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 januari 2010 - 11:37 schreef hotjumper het volgende:
Mijn voorkeur gaat uit naar verhuren, maar als ie verkocht wordt ook prima, maakt ie het vervolgens bij een andere club wel dan geeft dat alleen aan dat hij bij ons niet op zn plek was. Jammer maar helaas. Maar ik zie hem het liefst bij ons slagen.
eens, ik ook
KKL
 KKL - dinsdag 05 januari 2010 - 11:57   quote  deeplink  
Bruins.

Tsjaa kansen genoeg gehad maar heeft het nooit kunnen waarmaken.
Heeft duidelijk heel veel talent maar lijkt mentaal nog niet rijp voor Feyenoord.

Ik denk een verhuur aan VVV (opvolger Honda) zou voor hem en Feyenoord de juiste oplossing zijn.
In de zomerstop verder kijken.
Rene Koster
 Rene Koster - dinsdag 05 januari 2010 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 januari 2010 - 11:57 schreef KKL het volgende:
Bruins.

Tsjaa kansen genoeg gehad maar heeft het nooit kunnen waarmaken.
Heeft duidelijk heel veel talent maar lijkt mentaal nog niet rijp voor Feyenoord.

Ik denk een verhuur aan VVV (opvolger Honda) zou voor hem en Feyenoord de juiste oplossing zijn.
In de zomerstop verder kijken.
Ja eerst maar eens een jaartje naar Arsenal om wat mentaal sterker te worden dan als hij terug komt kan hij het nivo van Feyenoord misschien wel aan.
craven
 craven - dinsdag 05 januari 2010 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 januari 2010 - 09:42 schreef Rene Koster het volgende:
Geweldig nieuws ??????? Dat zeiden sommige ook toen van Persie weg ging. Het volgende talent dat wordt/is verkloot in de Kuip.
ga hem niet vergelijken met van Persie, kom op...
Rene Koster
 Rene Koster - dinsdag 05 januari 2010 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 januari 2010 - 12:47 schreef craven het volgende:

[..]

ga hem niet vergelijken met van Persie, kom op...
Zelfde mentaliteit, gevormt in de jeugd zoals zovelen bij Feyenoord. En ik wil wel eens zien als hij wel tot voetballen komt of hij niet net zo goed is/wordt als van Persie.
craven
 craven - dinsdag 05 januari 2010 - 13:06   quote  deeplink  
van Persie heeft toch echt meer kwaliteiten, dat erkende iedereen al, ook toen hij onder druk lag. zeg niet dat bruins geen kwaliteiten heeft, maar bij van Persie sprongen die echt al meer in het oog, dat kon je al zien in de shell jeugdcometitie
Milo
 Milo - dinsdag 05 januari 2010 - 13:15   quote  deeplink  
als je het lef hebt om een vrije trap af te pakken van p-iar, toen wist je als toeschouwer dat het een grote zou worden.
Wallie1908
 Wallie1908 - dinsdag 05 januari 2010 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 januari 2010 - 12:41 schreef Rene Koster het volgende:

[..]

Ja eerst maar eens een jaartje naar Arsenal om wat mentaal sterker te worden dan als hij terug komt kan hij het nivo van Feyenoord misschien wel aan.
Ik denk dat VVV een hele goede optie is voor de rest van et jaar als hij speel minuten krijgt natuurlijk. Als hij het daar vergooit, dan wordt het heel moeilijk voor hem.

Maar verkopen lijkt mij persoonlijk geen optie. Veel te veel kwaliteit die jongen. Toch nog een jaar proberen, volgend jaar. Dat zou ik doen.
R()b
 R()b - dinsdag 05 januari 2010 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 januari 2010 - 11:33 schreef bram het volgende:

[..]

ik bedoel,iedereen die een feyenoord shirt draagt of heeft gedragen heeft recht op respect.
Lurling niet
biak
 biak - dinsdag 05 januari 2010 - 13:26   quote  deeplink  
Luigi Als ik jou was nam ik de kans waar.
Je bent al genoeg afgezeikt en vernederd.
Ga naar een andere club en laat ze zien wat je kan.
En laat die lomperds zien ,dat ze weer een grote fout begaan.
Wens je veel succes toe als je vertrekt.
Wallie1908
 Wallie1908 - dinsdag 05 januari 2010 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 januari 2010 - 11:57 schreef KKL het volgende:
Bruins.

Tsjaa kansen genoeg gehad maar heeft het nooit kunnen waarmaken.
Heeft duidelijk heel veel talent maar lijkt mentaal nog niet rijp voor Feyenoord.

Ik denk een verhuur aan VVV (opvolger Honda) zou voor hem en Feyenoord de juiste oplossing zijn.
In de zomerstop verder kijken.
Ik denk dat VVV een hele goede optie is voor de rest van et jaar als hij speel minuten krijgt natuurlijk. Als hij het daar vergooit, dan wordt het heel moeilijk voor hem.

Maar verkopen lijkt mij persoonlijk geen optie. Veel te veel kwaliteit die jongen. Toch nog een jaar proberen, volgend jaar. Dat zou ik doen.
Wallie1908
 Wallie1908 - dinsdag 05 januari 2010 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 januari 2010 - 10:28 schreef Stylzz het volgende:
misselijk makende topic titel.
Vind ik ook. Nu loopt het niet. Anderhalf jaar geleden kwam hij nog als een jonge held?!
bram
 bram - dinsdag 05 januari 2010 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 januari 2010 - 13:26 schreef R()b het volgende:

[..]

Lurling niet
eens,was die kw.. vergeten
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 05 januari 2010 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 januari 2010 - 13:26 schreef R()b het volgende:

[..]

Lurling niet
OK.. zelfs ik moet daar in mee gaan..

Maar wel pas nadat hij zn shirt aan de wilgen gehangen had.
moa
 moa - dinsdag 05 januari 2010 - 14:55   quote  deeplink  
Bruins is in potentie gewoon onze beste speler, maar ik begrijp de reacties hierboven wel, Bruins laat immers nooit wat zien.

Ik denk dat een verhuur van Bruins wel noodzakelijk is, naar bijv. Ado of Groningen, die zitten beide financieel in zwaar weer en kunnen wel een voetballer met de kwaliteiten van Bruins gebruiken, denk dat een jaartje vechten tegen degradatie wel goed is voor Bruins.
Wallie1908
 Wallie1908 - dinsdag 05 januari 2010 - 15:01   quote  deeplink  
Hey Moa,

Ik ben het weer met je eens. Dat zou zeker niet verkeerd zijn voor hem. Dan moet je wel voor elke punt vechten.
Xapter
 Xapter - dinsdag 05 januari 2010 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 januari 2010 - 11:23 schreef MMM het volgende:

[..]

Mag jij vinden. Ik ben enorm blij als we van dit slappe wijf af zijn.
vraag ik toch af wat je van jezelf vind als je elke zaterdag op het veld staat bij je FC kutclub 12..

In zijn eerste seizoen bij feyenoord meermaals laten zien zeer goed mee te kunnen draaien.. nu alleen nog wat lef en zelfvertrouwen(wedstrijdritme) opbouwen bij ADO of VVV en volgend jaar de guzman wegflikkeren en babovic/bruins de plaats uit laten vechten

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 januari 2010 door Xapter --
qwerto
 qwerto - dinsdag 05 januari 2010 - 15:46   quote  deeplink  
tuurlijk speelt hij niet goed maar op deze manier affakkelen is ook niet goed !
Hij heeft potentie dat zonder meer aleen komt het er gewoon niet uit !
nog een ander probleem is dat (als ik het goed heb) volgend jaar een nieuwe spits
dan zakt Tomasson een plaatsje naar achter en kan bruins het wel schudden !

( - cisse - ???? - Wijnaldum-)
(---------- Tomasson --------)
chrissie
 chrissie - dinsdag 05 januari 2010 - 16:33   quote  deeplink  
Ondanks dat ik geen grote fan ben van bruins omdat zijn 'vechters' mentaliteit nogal te wensen over laat zou ik hem verhuren. Technisch is het een absolute topper hij komt op dit moment alleen niet uit de verf bij feyenoord. Laat hem spelen ergens anders maar zorg er wel voor dat je hem altijd terug kan halen...... en inderdaad een beetje respect voor deze jongen mag wel
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 05 januari 2010 - 16:35   quote  deeplink  
VERHUREN!!!!!!!!

niet verkopen, anders hebben we weer een fucking talent verneukt, net als robin
dennis
 dennis - dinsdag 05 januari 2010 - 16:43   quote  deeplink  
[..]

quote:
Mag jij vinden. Ik ben enorm blij als we van dit slappe wijf af zijn.
idd totaal geen body.
van mij mag deze jongen wel verkocht worden.
ovi
 ovi - dinsdag 05 januari 2010 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 januari 2010 - 16:35 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
VERHUREN!!!!!!!!

niet verkopen, anders hebben we weer een fucking talent verneukt, net als robin
Helemaal eens met @Randwijk, aan verkopen moeten we niet eens denken.
f'noord 08
 f'noord 08 - dinsdag 05 januari 2010 - 17:05   quote  deeplink  
Mentaliteitsprobleempje....
Als mijn zoon bij Feyenoord mocht voetballen en hij ging met zo'n instelling het veld in kreeg hij van mij persoonlijk een draai om zijn oren.
sevillana
 sevillana - dinsdag 05 januari 2010 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 januari 2010 - 16:33 schreef chrissie het volgende:
Ondanks dat ik geen grote fan ben van bruins omdat zijn 'vechters' mentaliteit nogal te wensen over laat zou ik hem verhuren. Technisch is het een absolute topper hij komt op dit moment alleen niet uit de verf bij feyenoord. Laat hem spelen ergens anders maar zorg er wel voor dat je hem altijd terug kan halen...... en inderdaad een beetje respect voor deze jongen mag wel
idd!
serge-fr
 serge-fr - dinsdag 05 januari 2010 - 17:26   quote  deeplink  
Maar wel verhuren aan een ere-divsie club waar je aan de bak moet, moet werken en vechten voor elk punt, ADO lijkt me wel wat voor hem, zou een goede leerschool voor hem zijn. Gewoon de rest vh seizoen verhuren, speelminuten maken.
sebbe1
 sebbe1 - dinsdag 05 januari 2010 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 januari 2010 - 17:26 schreef serge-fr het volgende:
Maar wel verhuren aan een ere-divsie club waar je aan de bak moet, moet werken en vechten voor elk punt, ADO lijkt me wel wat voor hem, zou een goede leerschool voor hem zijn. Gewoon de rest vh seizoen verhuren, speelminuten maken.
Denk niet dat ado wat voor hem is met die trainer. Denk dat hij dan beter naar Groningen of VVV kan gaan. Bij VVV lijkt hij me de ideale opvolger van Honda/ bij Groningen is er een ideale trainer voor hem.
bjorn
 bjorn - dinsdag 05 januari 2010 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 januari 2010 - 18:40 schreef sebbe1 het volgende:

[..]

Denk niet dat ado wat voor hem is met die trainer. Denk dat hij dan beter naar Groningen of VVV kan gaan. Bij VVV lijkt hij me de ideale opvolger van Honda/ bij Groningen is er een ideale trainer voor hem.
of naar nec of roda
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 05 januari 2010 - 18:57   quote  deeplink  
of naar excelsior;)
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - dinsdag 05 januari 2010 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 januari 2010 - 09:42 schreef Rene Koster het volgende:
Geweldig nieuws ??????? Dat zeiden sommige ook toen van Persie weg ging. Het volgende talent dat wordt/is verkloot in de Kuip.
Als hij maar een kwart had laten zien, want van Persie heeft laten zien, had hij denk ik wel mogen blijven, was het niet zo dat v. Marwijk hem lastig vond(Ik kan me vergissen)? Heeft nog niet echt geschitterd, en het geld is op, dus van mij mag hij weg. Nee, ben het dit keer eens met Leo
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 05 januari 2010 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 januari 2010 - 11:38 schreef hotjumper het volgende:

[..]

johan cruijff niet.
daar heb je een puntje

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Beenhakker: 'Luigi Bruins mag De Kuip verlaten'









0.0103089