|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Voorbeschouwing VVV- Feyenoord |
|
|
|
demy44
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
-----------Darley--------- Leerdam--vlaar--Bahia--Gio -----Babovic--El Ahmadi--- Wijnaldum------------Cisse -----Makaay--Tomasson-----
eindstand 0-2 |
|
|
|
|
bram
|
|
|
van dijk op doel,makaay samen met nieuwe spits en cisse eruit.
eindstand 0-3 |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: nieuwe spits??? van welk geld? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Of is dit een ingewikkelde manier om te vertellen dat makaay weer als een krant speelde? ;-) |
|
|
|
|
willian
|
|
|
van dijk erin straalt meer zelfvertrouwen uit al vind ik darley ook een goeie keeper! de rest alles hetzelfde alleen biseswar voor cisse, |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Juist tegen dit soort tegenstanders moet je Darley opstellen, goed voor zijn zelf vertrouwen |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
nee 11 keer de nul met v dijk lekker hoor! v dijk in het ned elftal. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 januari 2010 - 11:59 schreef Stylzz het volgende:Of is dit een ingewikkelde manier om te vertellen dat makaay weer als een krant speelde? ;-) je snapt het |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: wordt een beetje saai he... |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 januari 2010 - 11:43 schreef hotjumper het volgende:-----------Darley--------- Leerdam--vlaar--Bahia--Gio -----Babovic--El Ahmadi--- Wijnaldum------------Cisse -----Makaay--Tomasson----- eindstand 0-2 Hoop dat Fernandez weer helemaal fit is |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ik ben bang van niet had ook begrepen dat ie alleen tbv het groepsproces mee gaat naar Turkije. Hij heeft natuurlijk nog geen dag mee getraind sinds z'n blessure |
|
|
|
|
piet
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 januari 2010 - 11:43 schreef hotjumper het volgende:-----------Darley--------- Leerdam--vlaar--Bahia--Gio -----Babovic--El Ahmadi--- Wijnaldum------------Cisse -----Makaay--Tomasson----- eindstand 0-2 is fer geschorst??? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet
|
|
|
dan el ahmadi eruit voor fer. verder goede opstelling, denk 1-3 |
|
|
|
|
FR12-1908
|
|
|
van dijk ?? vlaar bahia gio babovic de guzman fer Slory Tomasson Cisse
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 januari 2010 door FR12-1908 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Van Dijk De Vrij-Vlaar-Bahia-Gio Landzaat-Fer Wijnaldum-Babovic-Cisse Tomasson
Ik hoop dat Feyenoord een beetje wakker is na de winterstop. 0-2. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
een vervelende 0-1 word t . Maar als je niet scherp bent ga je gewoon t bosz in. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: hoe kom jij zo scherp? met je raampje open in de file gestaan? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
nee ik zit thuis ;-)
Gisteren 3.5 uur over gedaan om uit 020 te geraken. Ik neem geen risico vandaag. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: wat zal dat een hel zijn geweest vast in 020, pppfffff............ |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: watje... hahahahahahaha |
|
|
|
|
bram
|
|
|
gister kennis ophalen van schiphol,alles bij elkaar 9 uur over gedaan,plus deuk in mijn auto,balen!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: pff.. je weet toch dat ik elk excuus aangrijp om niet naar 020 te moeten. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op donderdag 07 januari 2010 - 09:42 schreef bram het volgende:gister kennis ophalen van schiphol,alles bij elkaar 9 uur over gedaan,plus deuk in mijn auto,balen!!!!!!!!!!! ach, het is maar een bmw 5 serie, toch een lelijke oude kamperbak ;) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: hahahahahaha terwijl je daar nog wel zo'n gezellige werkplek hebt |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Wallie1908
|
|
|
darley schenkeveld vlaar bahia gio el ahmadi babovic fer wijnaldum tomasson biseswar |
|
|
|
|
Wallie1908
|
|
|
O'ja, een vervelende wedstrijd, maar wel 1-2 |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
v.Dijk Schenkeveld Vlaar Bahia Gio Wijnaldum Fer Babavic Cisse Tomasson Biseswar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 januari 2010 door ovi -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ja pff.. stakker die elk jaar een weekje in een glazen huis gaan zitten noemen ze dapper. Wij zitten t hele jaar in een glasbak! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: nee je zal volvo rijden,dan heb je het echt niet!1voor elkaar,he vriend alles goed |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: volvo 850 t5r 310 pk yellow cream mag er best wezen hoor ;) hier alles rustig, volgende week vrijdag vertrek ik naar frankrijk om ff lekker te gaan skieen heerlijk. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 07 januari 2010 - 11:47 schreef Stylzz het volgende:[..] ja pff.. stakker die elk jaar een weekje in een glazen huis gaan zitten noemen ze dapper. Wij zitten t hele jaar in een glasbak! ja en hun hebben het nog gezellig ook. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: nou dat weet ik niet,ze hadden geen vodka |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: maar wel een leuke mevrouw
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: maar de hele week dezelfde gaat ook vervelen en je moet ook nog delen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 januari 2010 door bram -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
O ja ik was even de uitslag erbij vergeten te zetten 0-4 het word een makkie. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
ik snap niet dat er mensen zijn die dubbele topics openen!!! |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
nog een paar dagen en dan gaat het voor ons eindelijk weer beginnen!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ik kan niet wachten |
|
|
|
|
jjh
|
|
|
Ik denk dat we het moeilijk gaan krijgen maar wel winnen. Oh ja vergeten dat Honda er niet meer speelt :) .. Dan wordt het minder moeilijk en gaan we gewoon met 3-0 winnen. Ik zie ajax ook nog punten verspelen tegen AZ en dan staan we zondag al gelijk en kunnen we er volgende week overheen :D |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 20 januari 2010 - 09:47 schreef jjh het volgende:Ik denk dat we het moeilijk gaan krijgen maar wel winnen. Oh ja vergeten dat Honda er niet meer speelt :) .. Dan wordt het minder moeilijk en gaan we gewoon met 3-0 winnen. Ik zie ajax ook nog punten verspelen tegen AZ en dan staan we zondag al gelijk en kunnen we er volgende week overheen :D we hebben er patent op om dit soort buitenkansje jammerlijk te laten liggen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 januari 2010 door hotjumper -- |
|
|
|
|
dennis
|
|
|
De Guzman Staat naar alle waarschijnlijkheid in de basis. |
|
|
|